Yamaha T7 Tenere

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν γνωρίζω αν έχεις συμβιωσει με τεποζιτο 30 λίτρων και έχεις τόσο κάθετη άποψη ως προς την αχρηστοσυνη τους.
Εγώ με 33 στο gs και 23 στον Γκάντι έχω εξασφαλίσει 500 και βάλε χλμ αυτονομίας με αποτέλεσμα στα 2μερα και 3 μέρα χωμάτινα να μην ασχολουμε καθόλου με ανεφοδιασμό.
Στην άσφαλτο το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι σταματάς για βενζίνη οπότε θέλεις εσύ και όχι το τεποζιτο.

εχει διαφορα να κανεις χρηση καποιου χαρακτηριστικου με το κατα ποσο ειναι χρησιμο...οταν παντου στην ελλαδα εχεις βενζιναδικο σε ακτινα 20 χιλιομετρων (???), το πλεονεκτημα της επιπλεον αυτονομιας δεν αντισταθμιζει τον εξτρα ογκο και βαρος που προσθετει...ποσο μαλλον οταν μιλας για χωματινες εξορμισεις που το χαμηλο βαρος και ο μειωμενος ογκος ειναι το βασικοτερο, και οχι το αντιθετο...δε μιλαμε για εντουρο μηχανακια με 7λτ τεποζητα, μιλαμε για μηχανακια που στη στανταρ τους μορφη παιρνουν πανω απο 15λτ καυσιμο...επισης το αν καποιος θελει να γινει ξαφνικα βεδουινος των ελληνικων βουνων, αυτο σιγουρα δεν αποτελει αντιπροσωπευτικο δειγμα χρησης και κοινου της μοτοσυκλετας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βασικά είναι και το οδηγικό στυλ του καθενός και οι αναγκες του.

Στο TTR 600 είχα βάλει τεπόζιτο της Acerbis κάπου 22 Lt Και έκανα 350km+ αρχοντας! Αλλά το ένιωθες στο μηχανακι η αλήθεια είναι τα 12 παραπάνω κιλά απο το μαμά τεπόζιτο. Έχανε σε σημεία και βάραινε σε αίσθηση.

Τώρα στο 640 δεν ξαναβάζω. Πρώτον γιατί δεν μου χρειάζεται, δεν έχω δυστυχώς την δυνατότητα για πολυήμερες και μακρινές εκδρομές χωματινες και όσες κανονίζουμε στη χειρότερη στα 200χλμ θα έχει προγραμματιστεί ανεφοδιασμός. Κάποια στιγμή θα πάρω ένα 4λιτρο αυτά τα επιπεδα που κυκλοφορούν και μπαίνουν στη σχάρα για να μπορώ να παίξω με την αυτονομία σε κάποιο πιο σπέσιαλ ταξίδι.

Τώρα το Tenere έχει αυτονομία κάπου 300km με το 16αρι τεπόζιτο. Ρεαλιστικά είναι υπέραρκετό για το 99,% των περιπτώσεων. Άμα μπει ένα 26αρι ξέρω γω αυτά τα 10 κιλά εκεί πάνω δε θα φανούν? Τώρα αν κάποιος έχει στο μυαλό του να ταξιδέψει εξωτερικό σε δύσκολους προορισμούς τότε ναι, χρησιμότατο δεν το συζητάω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εχει διαφορα να κανεις χρηση καποιου χαρακτηριστικου με το κατα ποσο ειναι χρησιμο...οταν παντου στην ελλαδα εχεις βενζιναδικο σε ακτινα 20 χιλιομετρων (???), το πλεονεκτημα της επιπλεον αυτονομιας δεν αντισταθμιζει τον εξτρα ογκο και βαρος που προσθετει...ποσο μαλλον οταν μιλας για χωματινες εξορμισεις που το χαμηλο βαρος και ο μειωμενος ογκος ειναι το βασικοτερο, και οχι το αντιθετο...δε μιλαμε για εντουρο μηχανακια με 7λτ τεποζητα, μιλαμε για μηχανακια που στη στανταρ τους μορφη παιρνουν πανω απο 15λτ καυσιμο...επισης το αν καποιος θελει να γινει ξαφνικα βεδουινος των ελληνικων βουνων, αυτο σιγουρα δεν αποτελει αντιπροσωπευτικο δειγμα χρησης και κοινου της μοτοσυκλετας
Στο φετινό τροφυ για παράδειγμα.... Την δεύτερη μέρα τα περισσότερα μηχανάκια ήταν με αναθυμιάσεις.
Ήταν κλειστό και το βενζινάδικο στο Μέτσοβο και η χρησιμότητα της μεγάλης αυτονομίας φάνηκε.
Μπορώ να σου πω δεκάδες παραδείγματα δικών μας εξορμήσεων.
Κάθε 20 χλμ βενζινάδικο στα βουνα μας.... Δεν.
Μιλάω για χώματα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Στο φετινό τροφυ για παράδειγμα.... Την δεύτερη μέρα τα περισσότερα μηχανάκια ήταν με αναθυμιάσεις.
Ήταν κλειστό και το βενζινάδικο στο Μέτσοβο και η χρησιμότητα της μεγάλης αυτονομίας φάνηκε.
Μπορώ να σου πω δεκάδες παραδείγματα δικών μας εξορμήσεων.
Κάθε 20 χλμ βενζινάδικο στα βουνα μας.... Δεν.
Μιλάω για χώματα.

μιλας για χωματα και σου ξαναπα, μιλας για πολυ μεμονομενες περιπτωσεις...σε καθε περιπτωση ομως, ΕΙΔΙΚΑ αν μιλαμε για χωμα, το χαμηλο βαρος ειναι το παν, οχι το καυσιμο...ο προγραμματισμος ανεφοδιασμου ειναι παντα μεσα στο προγραμμα, οποτε αν καποιοι εμειναν απο βενζινη μαλλον κατι δε πηγε καλα...τωρα αμα εσυ προτιμας να παλευεις στα χωματα και τις λασπες με 30 κιλα παραπανω σε ενα μηχανακι που ειναι ηδη δεινοσαβρος απο βαρος, τι να πω...οσο για την αποσταση που ειπα παραπανω, ειναι απολυτως ρεαλιστικη, αρκει να κανεις μια συντομη παρακαμψη της ταξης της αποστασης που προανεφερα...

οσο δε για το τερατωδες τεποζητο, οταν το χτ ηταν στα ντουζενια του (το 600) ειχα παρει για το χαβαλε ενα acerbis τεποζητο (20λτ???? ισως και παραπανω, δε θυμαμαι) το οποιο οταν το γεμιζες καταλαβαινες απευθειαν τη διαφορα, οποτε γενικα χρησιμοποιηθηκε και ελαχιστα...η μοτοσυκλετα πλεονεκτει εναντι των αυτοκινητων λογω του βαρους, αμα ειναι να την κανεις κινητο βυτιο, εκει αρχιζεις και χανεις το νοημα...και οπως ειπα, το οτι σε συγκεκριμενες περιπτωσεις μπορεις εν δυναμει να κανεις χρηση ενος χαρακτηριστικου, αυτο δε σημαινει οτι ειναι και απαραιτητο...αν δεν εμποδιζει σε κατι, τοτε καλοδεχουμενο, αμα ειναι να μετατρεπει τη μοτοσυκλετα σε γκαζαδικο, απο μενα τουλαχιστον, τρωει ακυρο...οσοι χαιρονται παντως να παλευουν στις λασπες και στα χωματα με 300 κιλα, χαρα στο κουραγιο τους
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μιλας για χωματα και σου ξαναπα, μιλας για πολυ μεμονομενες περιπτωσεις...σε καθε περιπτωση ομως, ΕΙΔΙΚΑ αν μιλαμε για χωμα, το χαμηλο βαρος ειναι το παν, οχι το καυσιμο...ο προγραμματισμος ανεφοδιασμου ειναι παντα μεσα στο προγραμμα, οποτε αν καποιοι εμειναν απο βενζινη μαλλον κατι δε πηγε καλα...τωρα αμα εσυ προτιμας να παλευεις στα χωματα και τις λασπες με 30 κιλα παραπανω σε ενα μηχανακι που ειναι ηδη δεινοσαβρος απο βαρος, τι να πω...οσο για την αποσταση που ειπα παραπανω, ειναι απολυτως ρεαλιστικη, αρκει να κανεις μια συντομη παρακαμψη της ταξης της αποστασης που προανεφερα...

οσο δε για το τερατωδες τεποζητο, οταν το χτ ηταν στα ντουζενια του (το 600) ειχα παρει για το χαβαλε ενα acerbis τεποζητο (20λτ???? ισως και παραπανω, δε θυμαμαι) το οποιο οταν το γεμιζες καταλαβαινες απευθειαν τη διαφορα, οποτε γενικα χρησιμοποιηθηκε και ελαχιστα...η μοτοσυκλετα πλεονεκτει εναντι των αυτοκινητων λογω του βαρους, αμα ειναι να την κανεις κινητο βυτιο, εκει αρχιζεις και χανεις το νοημα...και οπως ειπα, το οτι σε συγκεκριμενες περιπτωσεις μπορεις εν δυναμει να κανεις χρηση ενος χαρακτηριστικου, αυτο δε σημαινει οτι ειναι και απαραιτητο...αν δεν εμποδιζει σε κατι, τοτε καλοδεχουμενο, αμα ειναι να μετατρεπει τη μοτοσυκλετα σε γκαζαδικο, απο μενα τουλαχιστον, τρωει ακυρο...οσοι χαιρονται παντως να παλευουν στις λασπες και στα χωματα με 300 κιλα, χαρα στο κουραγιο τους
Μιλαμε για travel enduro... Δηλαδή μηχανάκια φορτωμένα με σκηνές καρέκλες στρώματα σεμεδακια κλπ κονσέρβες λουκάνικα κλπ ομορφιες.
Η αυτονομία είναι απαραίτητη κατά την ταπεινή μου άποψη χιλιάδων τέτοιων χιλιομέτρων.
Αν πάμε μονοημερη λασπομαχια στο καντήλι.... Μαζι σου.
Μπορεί να κάνω και λάθος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν βλεπω που ειναι το κακο να εχεις τη δυνατοτητα επιλογης. Και το ΧΤΖ750 30λιτρα παιρνει αλλα παντα γεμιζω μονο 10ευρω και ειναι ποδηλατο... Μπορεις να εχεις χωρητικοτητα 25/30λιτρα, να γεμιζεις φουλ μονο οταν εισαι για εθνικη που ελαχιστα επηρεαζεται η συμπεριφορά απο το επιπλεον βαρος καυσιμου και να γεμιζεις μονο 15 λιτρα ξερω γω εαν θες να πας μονο χωμα. Το επιπλεον βαρος απο το μεγαλυτερο μεγεθος ντεποζιτου και μονο ειναι αμελητέο, αρα το επιπλεον βαρος απο παραπανω καύσιμο υπαρχει μονο οταν αποφασισεις να το γεμισεις! Δηλαδη γιατι πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα;;;
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Δεν βλεπω που ειναι το κακο να εχεις τη δυνατοτητα επιλογης. Και το ΧΤΖ750 30λιτρα παιρνει αλλα παντα γεμιζω μονο 10ευρω και ειναι ποδηλατο... Μπορεις να εχεις χωρητικοτητα 25/30λιτρα, να γεμιζεις φουλ μονο οταν εισαι για εθνικη που ελαχιστα επηρεαζεται η συμπεριφορά απο το επιπλεον βαρος καυσιμου και να γεμιζεις μονο 15 λιτρα ξερω γω εαν θες να πας μονο χωμα. Το επιπλεον βαρος απο το μεγαλυτερο μεγεθος ντεποζιτου και μονο ειναι αμελητέο, αρα το επιπλεον βαρος απο παραπανω καύσιμο υπαρχει μονο οταν αποφασισεις να το γεμισεις! Δηλαδη γιατι πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα;;;
Αυτά ακριβώς ήθελα να πω κι εγώ! Δεν είναι υποχρεωτικό να γεμίζεις μέχρι επάνω! Και εφόσον κάνεις χρήση ενος χαρακτηριστικού, προφανώς δεν το κάνει απαραίτητο, αλλά το κάνει χρήσιμο! Όποτε, η μη ύπαρξη μεγάλου ρεζερβουάρ για τους πολλούς δεν αποτελεί από μόνο του κριτήριο απόρριψης μιας μοτο, αλλά επίσης για πολλούς (μεταξύ τους κι εγώ), η ύπαρξη του αποτελεί ένα χαρακτηριστικό nice to have!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν βλεπω που ειναι το κακο να εχεις τη δυνατοτητα επιλογης. Και το ΧΤΖ750 30λιτρα παιρνει αλλα παντα γεμιζω μονο 10ευρω και ειναι ποδηλατο... Μπορεις να εχεις χωρητικοτητα 25/30λιτρα, να γεμιζεις φουλ μονο οταν εισαι για εθνικη που ελαχιστα επηρεαζεται η συμπεριφορά απο το επιπλεον βαρος καυσιμου και να γεμιζεις μονο 15 λιτρα ξερω γω εαν θες να πας μονο χωμα. Το επιπλεον βαρος απο το μεγαλυτερο μεγεθος ντεποζιτου και μονο ειναι αμελητέο, αρα το επιπλεον βαρος απο παραπανω καύσιμο υπαρχει μονο οταν αποφασισεις να το γεμισεις! Δηλαδη γιατι πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα;;;

ισοπεδωματα βλεπεις γιατι απλα δε παρακολουθεις τη συζητηση και απλα γραφεις οτι σου κατεβαινει, και εισαι εντελως εκτος θεματος

παλι λοιπον μια μινι περιληψη...

η συζητηση ξεκινησε σχολιαζοντας τον λογο για τον οποιο η γιαμαχα αποφασισε να βγαλει ραλλυ εκδοση με μεγαλα ντεποζιτα και αυξημενο βαρος...
η απαντηση σε αυτο ηταν οτι σε καποιες χωρες οπως πχ: Αμερικη τα χρειαζονται, διοτι σε πολλες περιπτωσεις η αποσταση μεταξυ πιθανων σημειων ανεφοδιασμου μπορει να ειναι παρα πολυ μεγαλη, οποτε η αυτονομια ειναι πολυ σημαντικη

μετα η συζητηση συνεχιστηκε για το αν ειναι χρησιμο κατι τετοιο στην Ελλαδα οπου η απαντηση ειναι φυσικα και οχι διοτι εχουμε παντου βενζιναδικα, χωρις αυτο να σημαινει οτι μπορουν να υπαρξουν περιπτωσεις που να αξιοποιησεις την εξτρα αυτονομια (βασικα μεταξυ μας, δεν υπαρχουν, πρεπει να το προσπαθησεις)

το να συζηταμε αν ειναι χρησιμο στην ελλαδα αυτο το χαρακτηριστικο λοιπον ειναι εντελως διαφορετικο με το να λες οτι δε χρειαζεται να υπαρχει αυτο το μοντελο ''γενικα'', επειδη στην Ελλαδα δεν εχει λογο υπαρξης...

φυσικα και οποιος θελει μπορει να το παρει και να το χαρει γιατι γουσταρει απλα το μπουγιο, φτιαχνεται με την ιδεα της τρελης αυτονομιας, μπορει να του αρεσει το χρωμα η το σχεδιο πιο πολυ...

αλλα οπως ειπαμε και πριν, αυτη η εξτρα αυτονομια, συνδυάζεται με πολυ αυξημενο βαρος (το οποιο φυσικα και ερχεται μιας και το καυσιμο δε το κουβαλας σε σακουλες σουπερμαρκετ) μιας και το εξτρα ντεποζιτο θα ειναι πιο βαρυ για να αντεχει το εξτρα καυσιμο, να αντεχει στις πτωσεις κλπ και η μοτοσυκλετα αρχιζει να εχει αλλο σχεδιασμο για να μπορει να ανταποκριθει στο επιπλεον φορτωμα. FWI, η διαφορα των στεγνων bmw adv και απλων μοντελων ειναι 20 κιλα για τους λογους που προανεφερα, η οποια με καυσιμο φυσικα γινεται ακομα μεγαλυτερη, και φυσικα εχει και αμεση επιπτωση στην οδηγη συμπεριφορα


η συζητηση λοιπον ειναι για το αν αξιζει καποιος στην Ελλαδα να θυσιασει οδικη συμπεριφορα προς οφελος της αυτονομιας που δε θα του χρειαστει, οχι για το αν οι κατασκευαστες πρεπει να βγαζουν τετοια μηχανακια, αν θα εχουν οι ανθρωποι δικαιωμα επιλογης, οι παντρεμενοι ψυχη, και αν το Αιγαιο ανηκει στα ψαρια του


ΥΓ: δε θα μπορουσες να δωσεις χειροτερο παραδειγμα απο το τενερε που η οδικη συμπεριφορα του ηταν χαλια ακομα και για την εποχη που βγηκε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
FWI, η διαφορα των στεγνων bmw adv και απλων μοντελων ειναι 20 κιλα για τους λογους που προανεφερα, η οποια με καυσιμο φυσικα γινεται ακομα μεγαλυτερη, και φυσικα εχει και αμεση επιπτωση στην οδηγη συμπεριφορα
τώρα θα λέει ο καριόλης για εγκυκλοπαίδειες, οπότε ας πούμε απλά ότι το βάρος διαφέρει κατά τα κάγκελα που είναι στο στάνταρ πακέτο του ADV και την βενζίνη, πάνω/κάτω. Το στεγνό δεν θυμάμαι πότε το έκοψε η BMW και που το βρήκες, μιά που μετράει με "90% γεμάτο το ρεζερβουάρ".

και υπάρχει ικανός αριθμός αναβατών που προτιμάει το ADV από το απλό και για την οδική του συμπεριφορά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τώρα θα λέει ο καριόλης για εγκυκλοπαίδειες, οπότε ας πούμε απλά ότι το βάρος διαφέρει κατά τα κάγκελα που είναι στο στάνταρ πακέτο του ADV και την βενζίνη, πάνω/κάτω. Το στεγνό δεν θυμάμαι πότε το έκοψε η BMW και που το βρήκες, μιά που μετράει με "90% γεμάτο το ρεζερβουάρ".

και υπάρχει ικανός αριθμός αναβατών που προτιμάει το ADV από το απλό και για την οδική του συμπεριφορά.

τα καγκελα τα εχει για καποιο λογο που ειναι και αρκετα προφανης, οταν κουβαλας 33λτ καυσιμο σε μια ρουκετα με δυο ροδες
τα βαρη με ελαχιστο ψαξιμο μπορεις να τα βρεις και εσυ

οσο για την οδικη συμπεριφορα, δε ξερω που τους βρηκες αυτους τους σε ικανο αριθμο αναβατες, αλλα συσσωμος ο ειδικος τυπος συμφωνει με αυτο που εγραψα, το οποιο μπορει ευκολα να αντιληφθει οποιοσδηποτε εχει οδηγησει και τα δυο μοντελα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για μένα... από τη στιγμή που δεν καταργείται μια πετυχημένη συνταγή κάθε επιπλέον έκδοση κέρδος είναι. Πάντα υπάρχει κάποιος που εξυπηρετείται από αυτό.
Επίσης.... ανοίξαμε μια πολύ θεωρητική συζήτηση για το ντεπόζιτο.

Το εργαλείο -κατά τη γνώμη μου- θα διαφέρει μόνο στον πλουσιότερο εξοπλισμό σε ηλεκτρονικά, και "ίσως" στις διαδρομές των αναρτήσεων (αυτό ήταν ένα από τα πρώτα παράπονα όταν ανακοινώθηκαν οι υπάρχουσες). Τελικά βέβαια μια χαρά είναι και με αυτές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ισοπεδωματα βλεπεις γιατι απλα δε παρακολουθεις τη συζητηση και απλα γραφεις οτι σου κατεβαινει, και εισαι εντελως εκτος θεματος
Ρε συ Pumba, μια δυο τρεις να σεβαστούμε το φορουμ αλλα καπου εχουμε και τα ορια μας.

Ωπα ρε μεγαλε κριτή των παντων, φωτεινε παντογνωστη, που θα πεισεις τον κοσμο ολο οτι τα μηχανακια που δε σου κανουν εσενα τους ειναι αχρηστα. Για ξαναδιαβασε ρε ψηλε μου τι εχεις γραψει παραπανω, γιατι πετας τη μια παπατζα μετα την αλλη και ολο εισαι στην κωλοτουμπα, ενω αναφερεσαι σε εντελως προσωπικές σου αποψεις... Απο που να το πιασω; Οτι προσπαθείς να πεισεις ολο το φορουμ οτι επειδη εσυ δεν κανεις μακρινες αποστασεις ή γουστάρεις να σταματάς καθε 200χλμ για ανεφοδιασμο , ετσι θα πρεπει να κανουν και οι αλλοι; Οτι ενας που ξεκινάει απο Αθηνα μπορει να κατεβει Αρκαδια και να του εχει μεινει αλλο μισο ντεποζιτο να κανει ο,τι γουστάρει στα καπακια στο χωμα; Οτι μπορει να πεσεις σε λασπουρια και εκτος απο δισκους να καψεις και 15λιτρα/100χλμ? Οτι το Τ700 δεν ειναι WR αλλα βαρυ ταξιδιωτικό ονοφ με ικανοτητες οφφ, αρα πολλοι που θα το παρουν θα θελουν να διασχίσουν πχ τη βαρετη Αλβανια χωρις να χρειαστει να σταματησουν 8 φορες για βενζινη για να βγουν Μαυροβουνιο; Οτι πας και μου συγκρινεις GS και GSA που οτι διαφορα στεγνου βαρους εχουν ειναι απο τα παραπανω κιλα ποδιας/καγκελων/ζαντων/προβολακιων κτλ του Adv καθως ειμαι σιγουρος οτι και τα 2 εχουν πλαστικα ντεποζιτα; Οτι διαλεγεις να χρησιμοποιησεις σαν παράδειγμα τα εντελως ασχετα GS αντι για τα πολυ πιο σχετικα με το Τ700 Honda AT/ATAS που εχουν μονο 10 κιλα διαφορα γεματα με 7 λιτρα διαφορα σε μεταλλικα ντεποζιτα;;;

Αμα εγω ρε φιλε γραφω ο,τι μου κατεβαινει τοτε πασο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και αξίζει τώρα να χαλάτε τις καρδιές σας για ένα ρεζερβουάρ...?
Ρε χαλαρώστε λίγο...
Ténéré... Connecting people... ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να πουμε και για τους καθρεπτες παιδια.....
Θυμήσου τα όμορφα στο νήμα του 1190/1090 για το πόσο επηρεάζουν τον θόρυβο... Τι γέλιο... Advrider ftw
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Xαλαροι ημεθα!

Καρμπυρατερ ρουλζ! Βρωμογκαζο ρουλζ! Αυτονομια 200χλμ με ευνοικο τυφωνα σε γκρεμο ρουλζ! Χωμα με κατω απο 70αλογα και πανω απο 200κιλα σαξ ντιξ! Αμα θα παρεις ονοφ μηχανη θα πρεπει να πηγαινεις μονο απο χωμα ακομα και μεσα απο τα κηπακια στην Αθηνα, αλλιως εισαι φλωριαν ρουλζ!

Κατα τα αλλα προφανως το ασπεργκερς προχωραει και δεν εχω καμια επαφη με την πραγματικοτητα, παιζει σοβαρα κι αυτο.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Να πουμε και για τους καθρεπτες παιδια.....
Καθρεπτες φιλε δεν χρειαζομαστε,ασε που εχουν αρνητικη επιπτωση στην οδικη συμπεριφορα,τους κοιταει ο μηχανοβιος(ως επι το πλειστον ασχημος με τεραστια μυτη),τρομαζει βλεποντας ξαφνικα τη φατσα του,χανει τον ελεγχο,τσακιζεται !!!

Αντε Πια,οτι θελεις γραφεις κ εσυ!!!:ha
 
Top Bottom