Δεν βλεπω που ειναι το κακο να εχεις τη δυνατοτητα επιλογης. Και το ΧΤΖ750 30λιτρα παιρνει αλλα παντα γεμιζω μονο 10ευρω και ειναι ποδηλατο... Μπορεις να εχεις χωρητικοτητα 25/30λιτρα, να γεμιζεις φουλ μονο οταν εισαι για εθνικη που ελαχιστα επηρεαζεται η συμπεριφορά απο το επιπλεον βαρος καυσιμου και να γεμιζεις μονο 15 λιτρα ξερω γω εαν θες να πας μονο χωμα. Το επιπλεον βαρος απο το μεγαλυτερο μεγεθος ντεποζιτου και μονο ειναι αμελητέο, αρα το επιπλεον βαρος απο παραπανω καύσιμο υπαρχει μονο οταν αποφασισεις να το γεμισεις! Δηλαδη γιατι πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα;;;
ισοπεδωματα βλεπεις γιατι απλα δε παρακολουθεις τη συζητηση και απλα γραφεις οτι σου κατεβαινει, και εισαι εντελως εκτος θεματος
παλι λοιπον μια μινι περιληψη...
η συζητηση ξεκινησε σχολιαζοντας τον λογο για τον οποιο η γιαμαχα αποφασισε να βγαλει ραλλυ εκδοση με μεγαλα ντεποζιτα και αυξημενο βαρος...
η απαντηση σε αυτο ηταν οτι σε καποιες χωρες οπως πχ: Αμερικη τα χρειαζονται, διοτι σε πολλες περιπτωσεις η αποσταση μεταξυ πιθανων σημειων ανεφοδιασμου μπορει να ειναι παρα πολυ μεγαλη, οποτε η αυτονομια ειναι πολυ σημαντικη
μετα η συζητηση συνεχιστηκε για το αν ειναι χρησιμο κατι τετοιο στην Ελλαδα οπου η απαντηση ειναι φυσικα και οχι διοτι εχουμε παντου βενζιναδικα, χωρις αυτο να σημαινει οτι μπορουν να υπαρξουν περιπτωσεις που να αξιοποιησεις την εξτρα αυτονομια (βασικα μεταξυ μας, δεν υπαρχουν, πρεπει να το προσπαθησεις)
το να συζηταμε αν ειναι χρησιμο στην ελλαδα αυτο το χαρακτηριστικο λοιπον ειναι εντελως διαφορετικο με το να λες οτι δε χρειαζεται να υπαρχει αυτο το μοντελο ''γενικα'', επειδη στην Ελλαδα δεν εχει λογο υπαρξης...
φυσικα και οποιος θελει μπορει να το παρει και να το χαρει γιατι γουσταρει απλα το μπουγιο, φτιαχνεται με την ιδεα της τρελης αυτονομιας, μπορει να του αρεσει το χρωμα η το σχεδιο πιο πολυ...
αλλα οπως ειπαμε και πριν, αυτη η εξτρα αυτονομια, συνδυάζεται με πολυ αυξημενο βαρος (το οποιο φυσικα και ερχεται μιας και το καυσιμο δε το κουβαλας σε σακουλες σουπερμαρκετ) μιας και το εξτρα ντεποζιτο θα ειναι πιο βαρυ για να αντεχει το εξτρα καυσιμο, να αντεχει στις πτωσεις κλπ και η μοτοσυκλετα αρχιζει να εχει αλλο σχεδιασμο για να μπορει να ανταποκριθει στο επιπλεον φορτωμα. FWI, η διαφορα των στεγνων bmw adv και απλων μοντελων ειναι 20 κιλα για τους λογους που προανεφερα, η οποια με καυσιμο φυσικα γινεται ακομα μεγαλυτερη, και φυσικα εχει και αμεση επιπτωση στην οδηγη συμπεριφορα
η συζητηση λοιπον ειναι για το αν αξιζει καποιος στην Ελλαδα να θυσιασει οδικη συμπεριφορα προς οφελος της αυτονομιας που δε θα του χρειαστει, οχι για το αν οι κατασκευαστες πρεπει να βγαζουν τετοια μηχανακια, αν θα εχουν οι ανθρωποι δικαιωμα επιλογης, οι παντρεμενοι ψυχη, και αν το Αιγαιο ανηκει στα ψαρια του
ΥΓ: δε θα μπορουσες να δωσεις χειροτερο παραδειγμα απο το τενερε που η οδικη συμπεριφορα του ηταν χαλια ακομα και για την εποχη που βγηκε