Βρε Κωστή, δεν με προβληματίζει προσωπικά το εμπορικό κομμάτι και το κομματι marketing της Yamaha και ούτε φυσικά πόσοι θα το πάρουν και θα το κάνουν παπί για κάθε μέρα και θα το χρησιμοποιήσουν και για ασφάλτινο Traveller.
Στα δικά μου γούστα που επιθυμώ ένα χωμάτινο adventure traveller με ΑΚΡΙΒΩΣ τα χαρακτηριστικά του concept, δηλαδή την σέλα σερβιέτα, το μεγάλο ύψος απο το έδαφος, το τούμπανο πηρούνι και ψαλίδι λέω: Too good to be true καθώς ΞΕΡΩ πώς δεν είμαι ο μέσος καταναλωτής!
Σαφώς και θα το πολιτικοποιήσουν όπως το βλέπω και θα το ΄΄φλωρέψουν΄΄ για να πουλήσει και να είναι ένα πιο mainstream εργαλείο!
Η αλήθεια είναι πως ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ με εργαλεία που να κάνουν ΛIΓΟ απ όλα και πολύ απο ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ θέλει η Yamaha να βγάλει ένα χωμάτινο Adventure μηχανάκι όπως ΠΡΕΠΕΙ, ας το βγάλει όπως είναι το Concept.
Αλλιώς την ξέρουμε τη συνταγή!! ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ!
Υπάρχουν άπειρες μοτοσυκλέτες για να αγοράσει κάποιος και να κάνει λίγο απ όλα!
ΕΥΧΟΜΑΙ η Yamaha να το κρατήσει έτσι πολεμικό και να πάει κοντρα στο ρέυμα!! Και πού ξέρεις μπορεί να ανακαλύψει τον εμπορικό παράδεισο που λέει πως υπάρχουν χιλιάδες κόσμου εκει έξω που θέλουν ένα Γιαπωνέζικο Ready to Race!!
Οσον αφορα το ποιοι θα το παρουν και τι χρηση θα του κανουν μαλλον παρεξηγησες Ουτε εμενα με ενδιαφερει και κανεναν μοτοσυκλετιστη δεν θα επρεπε να ενδιαφερει
Ενδιαφερει ομως φανταζομαι την γιαμαχα η οποια προφανως θελει να δει λεφτα στο ταμειο και αυτος ειναι και ο λογος (το ταμειο) που πιστευω οτι ειτε αυτο που θα βγαλει στην παραγωγη θα απεχει πολυ απο αυτο που ειδαμε ειτε θα το βγαλει πολυ κοντα στο παρον concept χρησιμοποιωνταςτο ομως ως πιλοτο για να δει αν και ποσο την συμφερει να παραγει μια σαφως πιο λαιτ εκδοση για το ...πληθος
Οσο για το αν μπουχτησαμε απο μοντελα που να κάνουν λιγο απ όλα με συγχωρεις αλλα δεν συμφωνω (το πολύ απο τιποτα ΟΚ το συζηταμε) Αυτην την στιγμη στην μεσαια και την μεγαλη κατηγορια των ΠΡΑΓΜΑΤΤΙΚΩΝ ον οφ δεν βλεπω να υπαρχουν και πολλες επιλογες Ενα ΧΤΖ βλεπω, ενα 800αρι bmw, ενα αφρικα 1000, ισως και ισως και κανα αλλο που να μου διαφευγει Ε δεν τα λες και πολλα αυτα για να μπουχτησεις απο μηχανακια που πατανε και ασφαλτο και χωμα σχεδον ισομερως
Απο ασφαλτινα ΟΝ-οφ ναι μπουχτησαμε και εχεις δικιο
Παντως για ταξιδιωτικο χωμα (καποιες εκατονταδες χλμ)επιμενω οτι αχρηστη ειναι και η στενη σελα και το μεγαλο υψος και το γαιδουρι μπροστινο-ψαλιδι-πλαισιο και οτιδηποτε αλλο προοριζεται ενδεχομενως για αγωνιστικη χρηση Και αυτο γιατι το πρωτο πραγμα που χρειαζεται καποιος οταν διανυεει μεγαλες αποστασεις στο χωμα ειναι να μενει οσο το δυνατον πιο ξεκουραστος (αρα να κατσει και για αρκετη ωρα στη σελα, οι αναρτησεις να ειναι οσο πρεπει ενδοτικες, να μπορει να στηριξει και με τα δυο του ποδια την βαρυφορτωμενη μοτοσυκλετα οταν χρειαστει κλπ κλπ) Και προσεξε δεν λεω να καβαλαει κατι που εχει αναρτησεις βρακολαστιχο, φρενα σαπουνι και πλαισιο τσιχλα Οχι χρειαζεται και τις ποιοτηκες αναρτησεις και το στιβαρο πλαισιο και τα καταλληλα φρενα οταν τα χλμ θα μαζευονται Την υπερβολη δεν χρειαζεται (η οποια υπερβολη εκ πρωτης οψεως και οσο μπορει να πει καποιος κατι τετοιο απο μερικες φωτογραφιες) υπαρχει στο concept της yamaha
Τελος και εγω ευχομαι να το βγαλει στην παραγωγη ετσι οπως φαινεται τουμπανο, οχι γιατι θα ηθελα να το παρω (σιγα μην μπορω αλλα λεμε τωρα
) αλλα γιατι ισως να ακολουθησουν και αλλοι κατασκευστες και πλεον να υπαρχουν
σοβαρες προτασεις σε πραγματικα ΟΝ-ΟΦ