al800
Μέλος
Ποιο είναι το φρεσκο φρεσκο με τις αρνητικές κριτικές;
Οι τιμες Γερμανιας δυστυχως ειναι καλυτερες από τις Ελληνικές...εκτός από τα led flash...στο ελληνικό site δεν έχουν βάλει ακόμα τιμές σε όλα τα αξεσουάρ.Πλούσια προίκα, με κάπως τσουχτερές τιμές αλλά φαντάζομαι θα υπάρξουν κάποιες εκπτώσεις.
Σέλα-ες (αναπαυτικές, αγωνιστικές, μονή συνεπιβάτη), διπλό σταντ, ποδιά ενισχυμένη, μεταλλική εργαλειοθήκη, θερμαινόμενα γκριπ, led flash (απλά και ενισχυμένα με προστασίες), μπάρες προστασίας, σχάρα με έτοιμη αναμονή για βαλίτσες GIVI, κάλυμμα θέσης συνοδηγού, εξάτμιση akrapovic, linkage bones μείωσης ύψους και... άλλα πολλά μικρότερης χρηστικής σημασίας.
Δείτε τα όλα εδώ σε τιμές Γερμανίας: Ténéré 700 Zubehör - Yamaha Motor Europe
Επίσης 2 έτοιμα "πακέτα" εξοπλισμών: RALLYE και EXPLORER.
Ε οταν σπανε, θα πηγαινουν απο την ΚΤΜ να τα αγοραζουν :funΠαναγια μου! 70€ το ζευγαρι τα απλα led, 140€ το ζευγαρι αυτα με ενσωματωμενο φως θεσεως!
Η ΚΤΜ δινει την 4αδα 80€!
Σωστο κι αυτο...Ε οταν σπανε, θα πηγαινουν απο την ΚΤΜ να τα αγοραζουν :fun
Γιαυτο στα αξεσουαρ (αν ειναι οντως ετσι), θα πανε στα αφτερμαρκετ.Σωστο κι αυτο...
Μακαρι βεβαια να μπορουσαν να κανουν το ιδιο με την ποδια του κινητηρα που εκεινη με 6χιλ. της ΚΤΜ εχει 270€ ενω της Γιαμαχα με 4χιλ. εχει 320. Επισης βλεπω την σελα "ραλλυ" στα 380 ενω της ΚΤΜ οι θερμαινομενες ανατομικες ειναι στα 280...
Μιλαω για ΚΤΜ γιατι εκεινης τις τιμες ξερω, δεν εχω μετοχες. Αλλα βασικα ξερω οτι το διπλο σταντ η Χοντα για το ΑΤ το δινει στα 190ευρω (σ.σ. το ιδιο και η ΚΤΜ) και η Γιαμαχα ζηταει 290ευρω!!!!
Το τιμησανε και ψοφησε...
Παναγια μου! 70€ το ζευγαρι τα απλα led, 140€ το ζευγαρι αυτα με ενσωματωμενο φως θεσεως!
Η ΚΤΜ δινει την 4αδα 80€!
Οι Ιταλοί δημοσιογράφοι στάζουν μέλι για το μηχανάκι
Όχι γιατί είναι τοπ γκαν ξέρω
αλλά γιατί με λιγότερο από 10 000 κάνεις τα πάντα όλα
Πολύ καλά λόγια για φρένα και λειτουργία ανάρτησης. Επίσης γίνεται θετική αναφορά για την επάρκεια του κινητήρα και την εκπληκτική συμπεριφορά του, παρά την απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Ελαφρύς συμπλέκτης που βοηθάει στη ταχύτατη και εύκολη αλλαγή των ταχυτήτων. Κριτική ασκείται για το σχετικά ψηλό κέντρο βάρους. Ο ίδιος δημοσιογράφος έχει κάνει τεστ το 790 R στο Μαρόκο και για τη σύγκριση μαζί του αναφέρει:Από τα γερμανικά στα ιταλικά...
Σπαμ ον
Το ξέρουν στο βε στρομ κλαμπ αυτό???
Από όσο θυμάμαι ανάλογες ήταν οι τιμές και στα αξεσουάρ του XT660Z. Συνήθως τα καταστήματα Yamaha σου κάνουν κάποιες εκπτώσεις της τάξης του 20% που δεν τα καθιστούν φθηνά αλλά αν θέλεις κάτι ντε και καλά εργοστασιακό... κάπως "καταπίνεται".
STF το μηχανακι φυσαει, δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο το 790 (ουτε απο το F850, και το Tiger 800) στα χρηματα που πωλειται. Θα παιζει μπαλα σε μια κατηγορια μονο του, οπως εκανε το 660Ζ απλα ειναι πολυ ανωτερο του και φυσικα παραπανω απο επαρκες για να κανει τα πάντα ολα, ακομη και ταξιδια διπλος. Τοσος και τοσος κοσμος εχει ταξιδεψει με Αφρικα και Τενερε 750, F650, Transalp, DL650 κτλ και ειχαν ολα λιγότερα αλογα και πολυ κατώτερες αναρτησεις. Δοκιμασμενο μοτερ εχει, τιποτα δεν του λείπει.
Αλλα οι τιμες των αξεσουαρ ειναι παραλογα υψηλες και μαλλον πονταρουν στη μεγαλη ζητηση που πιθανοτατα θα εχει.
Σωστό!Το παρατήρησα και εγώ.
Νομίζω είναι καλύτερα έτσι όπως το έκαναν σε τμήματα γιατί είναι το φανάρι κλειστό οπότε δεν θα σκονιζονται τα φώτα..
Μπορείς να βάλεις πιο ψηλό φαίρινγκ.
Λογικά θα βγάλουν πιο ψηλό φαίρινγκ.
Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H μεταφραση στα αγγλικα ειναι λαθος. Ο ιδιος λεει στα ιταλικα οτι οι ζαντες εχουν σαμπρελες.O ιταλός μίλησε για tubeless αλλά δεν κατάλαβα αν εννοούσε τις ζάντες ή το ελαστικό...Το μονο που παρατήρησα λιγο αρνητικό είναι ότι έπαιζε ο πίνακας οργάνων η οθόνη βασικά αλλά αυτό μπορεί να μην επηρεάζει, να είναι δηλαδή αμελητέο όταν είσαι πάνω στη μηχανή.