YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Από degreaser αυτό που μου αρέσει αρκετά είναι το καθαριστικό φρενών και αλυσίδας της Würth.
Στεγνώνει γρήγορα και καθαρίζει καλά!
Το λιπαντικό τους επίσης είναι πολύ καλό! Αυτό χρησιμοποιώ κυρίως!

Δοκίμασα και το λιπαντικό της wd40 αλλά δεν μου άρεσε!

Το πιο «καθαρό» λιπαντικό δε, που έχω βρει είναι το ξηρό HSS λιπαντικό της Würth το οποίο είναι και αρκετά πιο ακριβό από το «απλό» τους… δεν κολλάει σχεδόν τπτ πάνω στην αλυσίδα μετά μέχρι να ξαναβάλεις, αλλά δεν ξέρω στο τέλος πόσο καλά λιπαίνει!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Ε εντάξει καταλαβαίνεις πως το λέω, ότι οι χρήστες του GS (τουλάχιστον οι γνωστοί μου) δεν έχουν παράπονο γενικά ότι δεν πάει γρήγορα η μηχανή τους επειδή έχει άξονα και όχι αλυσίδα.
Εν τω μεταξύ μετά θυμήθηκα και VFR και FJR, καθαρά τουριστικές δηλαδή μοτοσικλέτες.

Στα του Topic, πέτυχα ένα 700 Tenere World Raid edition(?) , πολύ μάχιμο..!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ε εντάξει καταλαβαίνεις πως το λέω, ότι οι χρήστες του GS (τουλάχιστον οι γνωστοί μου) δεν έχουν παράπονο γενικά ότι δεν πάει γρήγορα η μηχανή τους επειδή έχει άξονα και όχι αλυσίδα.
Εν τω μεταξύ μετά θυμήθηκα και VFR και FJR, καθαρά τουριστικές δηλαδή μοτοσικλέτες.

Στα του Topic, πέτυχα ένα 700 Tenere World Raid edition(?) , πολύ μάχιμο..!
Καταλαβαίνω πως το λες!
Αλλά άμα δεν "τρολάρω" την bmw, δεν μπορώ :p!!
Και πάλι καλά που έχω bmw, γιατί θα άκουγα τα εξ αμάξης :laugh:!!!!
Αν τον "προσέξεις" τον άξονα (και γενικότερα όλο το σύστημα μετάδοσης), είναι το οικονομικότερο μακράν, από οποιοδήποτε άλλο σύστημα μετάδοσης!
Δεν υπάρχει σύγκριση, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση!!!!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ερώτηση: πόσα χιλ τζόγο πρέπει να έχει η μανέτα του συμπλέκτη από την μεριά που μπαίνει η ντιζα όχι στο άκρο της που λέει στο user manual.
Την έχω κοντύνει κ δεν μπορώ να μετρήσω από την μπίλια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηση: πόσα χιλ τζόγο πρέπει να έχει η μανέτα του συμπλέκτη από την μεριά που μπαίνει η ντιζα όχι στο άκρο της που λέει στο user manual.
Την έχω κοντύνει κ δεν μπορώ να μετρήσω από την μπίλια.
Και 2-3 χιλιοστά είναι καλά.
Όλες οι μανέτες συμπλέκτη με ντιζα όχι αποκλειστικά αυτή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση: πόσα χιλ τζόγο πρέπει να έχει η μανέτα του συμπλέκτη από την μεριά που μπαίνει η ντιζα όχι στο άκρο της που λέει στο user manual.
Την έχω κοντύνει κ δεν μπορώ να μετρήσω από την μπίλια.
Το γράφει στο manual Μιχάλη.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το γράφει στο manual Μιχάλη.
Στέφανε στο user manual λέει 10mm μετρώντας από την μπίλια στο άκρο της μανέτας, την οποία δεν έχω γιατί κόντυνα την μανέτα του συμπλέκτη.
Εγώ ρώτησα στο σημείο που μπαίνει η ντίζα στην μανέτα πόσο τζόγο πρέπει να έχει.
Εκτός αν εννοείς στο service manual!

Έχω και ολόκληρη μανέτα αλλά μη με πείτε να την βάλω να ρυθμίσω και να την βγάλω πάλι... χαχαχα
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση: πόσα χιλ τζόγο πρέπει να έχει η μανέτα του συμπλέκτη από την μεριά που μπαίνει η ντιζα όχι στο άκρο της που λέει στο user manual.
Την έχω κοντύνει κ δεν μπορώ να μετρήσω από την μπίλια.
Στέφανε στο user manual λέει 10mm μετρώντας από την μπίλια στο άκρο της μανέτας, την οποία δεν έχω γιατί κόντυνα την μανέτα του συμπλέκτη.
Εγώ ρώτησα στο σημείο που μπαίνει η ντίζα στην μανέτα πόσο τζόγο πρέπει να έχει.
Εκτός αν εννοείς στο service manual!

Έχω και ολόκληρη μανέτα αλλά μη με πείτε να την βάλω να ρυθμίσω και να την βγάλω πάλι... χαχαχα
Κάτι δεν πάει καλά με την ανάγνωση μου τελευταία.... χάνω λέξεις. :roflmao:
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Καλημέρα έχει κανείς τα προστατευτικά κάγκελα της adventure spec ? Θέλω κάποιες φωτογραφίες από το σημείο που πιάνουν χαμηλά πάνω στο μηχανάκι ! Τα δικά μου στράβωσαν κ θέλω να επιβεβαιώσω το σημείο που έχουν στραβώσει μπα κ καταφέρω να τα φέρω !
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Καλημέρα έχει κανείς τα προστατευτικά κάγκελα της adventure spec ? Θέλω κάποιες φωτογραφίες από το σημείο που πιάνουν χαμηλά πάνω στο μηχανάκι ! Τα δικά μου στράβωσαν κ θέλω να επιβεβαιώσω το σημείο που έχουν στραβώσει μπα κ καταφέρω να τα φέρω !
Από ποια μεριά στράβωσαν;
Στο διαδύκτιο αναφέρεται πως έχουν θεματάκι στην αριστερή.
Είναι σαφώς τα πιο όμορφα και πιο ελαφριά αλλά το γεγονός αυτό με απέτρεψε απο το να τα πάρω…
Βέβαια εξαρτάται και απο το πόσο «ξύλο» έχουν φάει…

Σε αυτό το νήμα έχει κάποιες φωτό..
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ποτέ; Μια φορά άνοιξα (~10k χλμ.) και δεν έκανε τίποτα. Δεν ασχολήθηκα ξανά.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
ευχαριστώ .. καλά, θεωρητικά ακούγεται ότι βγαίνει αέρας;
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Από ποια μεριά στράβωσαν;
Στο διαδύκτιο αναφέρεται πως έχουν θεματάκι στην αριστερή.
Είναι σαφώς τα πιο όμορφα και πιο ελαφριά αλλά το γεγονός αυτό με απέτρεψε απο το να τα πάρω…
Βέβαια εξαρτάται και απο το πόσο «ξύλο» έχουν φάει…

Σε αυτό το νήμα έχει κάποιες φωτό..
Η δεξιά πλευρά όπως το βλέπεις όταν κάθεσαι πάνω στην μηχανή .ουσιαστικά το σίδερο έχει κολλήσει πάνω στο πλαστικό ! Μετά από δυο ίσως τρεις στατικές πτώσεις έγινε αυτό ! Η αλήθεια είναι ότι είναι μεν ελαφριά και ωραία αλλά είναι τελείως αναλώσιμα ! Άμα διαλυθούν μάλλον θα πάω προς τα OutBack Motortek!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Η δεξιά πλευρά όπως το βλέπεις όταν κάθεσαι πάνω στην μηχανή .ουσιαστικά το σίδερο έχει κολλήσει πάνω στο πλαστικό ! Μετά από δυο ίσως τρεις στατικές πτώσεις έγινε αυτό ! Η αλήθεια είναι ότι είναι μεν ελαφριά και ωραία αλλά είναι τελείως αναλώσιμα ! Άμα διαλυθούν μάλλον θα πάω προς τα OutBack Motortek!
Όπως είναι απάνω βάλε ιμάντα στα κάγκελα και από την άλλη σε ένα σταθερό σημείο, τέντωσε τον και μετά χρησιμοποίησε το βάρος της μηχανής να τα ισωσεις.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Η δεξιά πλευρά όπως το βλέπεις όταν κάθεσαι πάνω στην μηχανή .ουσιαστικά το σίδερο έχει κολλήσει πάνω στο πλαστικό ! Μετά από δυο ίσως τρεις στατικές πτώσεις έγινε αυτό ! Η αλήθεια είναι ότι είναι μεν ελαφριά και ωραία αλλά είναι τελείως αναλώσιμα ! Άμα διαλυθούν μάλλον θα πάω προς τα OutBack Motortek!
Τα O.M. δεν είναι και πολύ βαριά σε σχέση με το πόσο "κάγκελο" βλέπεις (αν θυμάμαι καλά κάτω από 6kg.. μου έκανε εντύπωση όταν το είδα. Το μειονέκτημα τους είναι η τιμή και το ότι σε ένα σημείο πιάνουν στον κινητήρα και όχι στο πλαίσιο. Είχε εναφερθεί από κάποιον εδώ. Δεν το είχα καταλάβει κ εγώ!

Εγώ έβαλα τα Heavy Duties που είναι σχεδόν στην τιμή των A.Spec, δείχνουν αρκετά στιβαρά και μοιάζουν κιόλας μεταξύ τους.
Είναι 6.6kg μαζί με βίδες κλπ.
Ελπίζω όταν έρθει η ώρα να κάνουν αυτό που πρέπει!
 
Top Bottom