YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Tι τσαντάκι είναι αυτό, για το τιμόνι; Αν ναι μπορεις να περασεις tiewrap αντι για αυτα τα πλαστικα που είναι της κακιάς ώρας.
Ναι για το τιμόνι.
Επειδή θέλω να μπορώ να το βγάζω και να το έχω μαζί μου θα δω μήπως το πιάσω με κάποιου είδους ελαστικούς ιμάντες από τους καθρέφτες.
Έχει κάτι βέλκρο που θεωρώ πως σε λίγα άνοιξε κλείσε θα σταματήσουν να κολλάνε.

Αν δεν κάνω λάθος και εσύ δεν έχεις ίδιο; Ή δεν θυμάμαι καλά από προηγούμενη ανάρτηση...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι για το τιμόνι.
Επειδή θέλω να μπορώ να το βγάζω και να το έχω μαζί μου θα δω μήπως το πιάσω με κάποιου είδους ελαστικούς ιμάντες από τους καθρέφτες.
Έχει κάτι βέλκρο που θεωρώ πως σε λίγα άνοιξε κλείσε θα σταματήσουν να κολλάνε.

Αν δεν κάνω λάθος και εσύ δεν έχεις ίδιο; Ή δεν θυμάμαι καλά από προηγούμενη ανάρτηση...
Εφοσον σε βολευουν τα πιαστρακια, αγορασε καλη ποιοτητα απο το εμποριο, και πηγαινε να σου τα ραψουν σε μηχανημα. Μοδιστρες, μεταποιησεις ρουχων κτλ
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Εφοσον σε βολευουν τα πιαστρακια, αγορασε καλη ποιοτητα απο το εμποριο, και πηγαινε να σου τα ραψουν σε μηχανημα. Μοδιστρες, μεταποιησεις ρουχων κτλ
Ναι κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ναι για το τιμόνι.
Επειδή θέλω να μπορώ να το βγάζω και να το έχω μαζί μου θα δω μήπως το πιάσω με κάποιου είδους ελαστικούς ιμάντες από τους καθρέφτες.
Έχει κάτι βέλκρο που θεωρώ πως σε λίγα άνοιξε κλείσε θα σταματήσουν να κολλάνε.

Αν δεν κάνω λάθος και εσύ δεν έχεις ίδιο; Ή δεν θυμάμαι καλά από προηγούμενη ανάρτηση...
Ναι αλλα δεν έχει το δικό μου πλαστικά κλιπ και κάνω τη πατέντα αυτή κα΄θε φορα που έχω ταξίδι...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ναι αλλα δεν έχει το δικό μου πλαστικά κλιπ και κάνω τη πατέντα αυτή κα΄θε φορα που έχω ταξίδι...
Αυτό το κλιπ της φωτό που έσπασε είναι του ιμάντα που είχε μέσα για μεταφορά στον ώμο
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για την ώρα και για όσο είμαι εκτός Αθήνας την δουλειά θα την κάνει ένα μικρό rockstrap
Για να μην πω θα είναι μόνιμα έτσι γιατί μπορεί να λειτουργήσει και σαν ιμάντας μεταφοράς
 

iapetos

Μέλος
Όνομα
Σίμος
Μοτό
Tenere 700 2023
Γειά σας!!
Λέω να πάρω σταντ ανύψωσης για εμπρός και πίσω τροχό. Έχει άποψη κάποιος ποιά κάνουν; Κοιτάζω στο σκρουτζ και δεν ξέρω ποια κάνουν. Επίσης, ξερετε αν οι βίδες/βάσεις στήριξης του ψαλιδιού στο σταντ ειναι Μ6 ή Μ8;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
παει και το τενερε?
Δυστυχώς και δεν πρόλαβα να το ευχαριστηθώ, με 1300 χλμ. Θέμα υγείας (δεν θέλω να επεκταθώ). Ελπίζω να ξανακαβαλήσω σε 1-2 χρόνια.

Ανέβασα περισσότερο τις φωτογραφίες για να δείξω ότι τα πλαϊνά αυτά κάγκελα έχουν έξτρα λάμα που πιάνει στη βάση της εξάτμισης. Υποτίθεται σε περίπτωση πτώσης θα είναι πιο σταθερό το σημείο αυτό και δεν θα λυγίσει.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Γειά σας!!
Λέω να πάρω σταντ ανύψωσης για εμπρός και πίσω τροχό. Έχει άποψη κάποιος ποιά κάνουν; Κοιτάζω στο σκρουτζ και δεν ξέρω ποια κάνουν. Επίσης, ξερετε αν οι βίδες/βάσεις στήριξης του ψαλιδιού στο σταντ ειναι Μ6 ή Μ8;
Αν έχεις αλλάξει ποδιά καλύτερα να πάρεις κάτι που να σηκώνει όλη την μηχανή, είναι πιο βολικό. Αν πάλι έχεις κεντρικό σταντ μπορείς να πάρεις δύο μεταλλικά στηρίγματα πτυσσόμενα. Εγώ εχω κάτι σαν αυτό ΓΡΥΛΟΣ ΜΟΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ TRE4101 TORIN
 

iapetos

Μέλος
Όνομα
Σίμος
Μοτό
Tenere 700 2023
Αν έχεις αλλάξει ποδιά καλύτερα να πάρεις κάτι που να σηκώνει όλη την μηχανή, είναι πιο βολικό. Αν πάλι έχεις κεντρικό σταντ μπορείς να πάρεις δύο μεταλλικά στηρίγματα πτυσσόμενα. Εγώ εχω κάτι σαν αυτό ΓΡΥΛΟΣ ΜΟΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ TRE4101 TORIN
Το είχα κοιτάξει αυτό αλλά φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω γιατί είχα δεί αυτό το βίντεο:

Δεν ξέρω πόσο αντέχει αυτό το μέρος της μηχανής και για αυτό τον λόγο κοιτάζω για σταντ ανύψωσης. Κεντρικό σταντ δεν έχω και ακόμη φοράω την μαμά ποδιά. Πιστεύω θα κάνουν τα κλασικά σταντς. Αν δοκιμάσω κανένα θα γράψω εδώ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το είχα κοιτάξει αυτό αλλά φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω γιατί είχα δεί αυτό το βίντεο:

Δεν ξέρω πόσο αντέχει αυτό το μέρος της μηχανής και για αυτό τον λόγο κοιτάζω για σταντ ανύψωσης. Κεντρικό σταντ δεν έχω και ακόμη φοράω την μαμά ποδιά. Πιστεύω θα κάνουν τα κλασικά σταντς. Αν δοκιμάσω κανένα θα γράψω εδώ.
Εγώ έχω την ποδιά της sw motech και το χρησιμοποιώ δύο χρόνια τώρα χωρίς παρατράγουδα. Η μηχανή είναι μόνιμα πάνω στο σταντ αυτό δλδ . Όταν είχα την μαμά ποδιά και το σηκωνα είχε θέμα ευστάθειας γιατί είναι περίεργο το σχήμα της από κάτω.
 

iapetos

Μέλος
Όνομα
Σίμος
Μοτό
Tenere 700 2023
Εγώ έχω την ποδιά της sw motech και το χρησιμοποιώ δύο χρόνια τώρα χωρίς παρατράγουδα. Η μηχανή είναι μόνιμα πάνω στο σταντ αυτό δλδ . Όταν είχα την μαμά ποδιά και το σηκωνα είχε θέμα ευστάθειας γιατί είναι περίεργο το σχήμα της από κάτω.
Ευχαριστώ Kardabix θα το δοκιμασω τοτε. Εν τω μεταξύ μόλις είδα ότι είσαι απο Αγρίνιο. Αγρινιώτης είμαι και εγώ :D
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ευχαριστώ Kardabix θα το δοκιμασω τοτε. Εν τω μεταξύ μόλις είδα ότι είσαι απο Αγρίνιο. Αγρινιώτης είμαι και εγώ :D
Παίδες Και γω .
Έχω πολιτογραφηθεί ΑγρινιωτΣ εδώ και καμία εξαετια :friend:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κατέφτασε χτες και το καινούργιο ελατήριο για το πλαϊνό σταντ της altrider που υποστηρίζει ότι είναι 50% πιο σφιχτό. AltRider Uprated Side Stand Return Spring for Yamaha Tenere 700 OEM Side Stand . 24 ευρώ μαζί μαζί με το ειδικό εργαλείο αλλά το παίρνεις και σκέτο αν θες.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ας προσθέσω και εγώ τις -πρώτες- εντυπώσεις μου σε μία αλλαγή που αφορά τις αναρτήσεις του Τ7, που για τους περισσότερους από εμάς δεν είναι επαρκείς. Αυτό ξεκινάει αρχικά από τα εμπρός και πίσω ελατήρια, που ως γνωστό είναι μαλακά για τα κιλά μας, ενώ το "πρόβλημα" γίνεται πιο έντονο όταν φορτώνεται η μηχανή και με αποσκευές. Συνήθως η πρώτη αλλαγή που κάνουν οι περισσότεροι - και εγώ μέσα σε αυτούς- είναι να αλλάξουν τα ελατήρια. Πριν από αρκετό καιρό είχα αλλάξει τα εμπρός ελατήρια με 7,5 Ν και το πίσω με 85Ν και φυσικά είχε βελτιωθέι μεν η συμπεριφορά στο χώμα και διαχειριζόντουσαν το βάρος πολύ καλύτερα και δεν τερμάτιζε η ανάρτηση εκτός δρόμου. Επίσης είχε αλλάξει προς το καλύτερο και η συμπεριφορά στην άσφαλτο, αφού είχαν σταματήσει οι ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες, ενώ πλεόν λόγω σωστόυ SAG η μηχανή είχε πάρει μερικούς πόντους ύψος.

Όλα καλά μέχρι εδώ, ο επόμενος γρίφος όπως ανακάλυψα στην πορεία, είναι ότι πλέον το υδραυλικό κομμάτι του πιρουνιού και του αμορτισέρ δεν μπορουσε να λειτουργήσει σωστά με τα πιο σκληρά ελατήρια. Αν και είχα ανοίξει αρκετά τη συμπίεση και κλεισει την επαναφορά, ειδικά η δέυτερη δεν ελεγχόταν σωστά και ακόμα και για τα δική μου -μάλλον μέτρια εμπειρία- ήταν εμφανές. Για να το διορθώσω προχώρησα στην τοποθέτηση του κιτ της K-tech που βγάζει για το εμπρος πιρούνι, αλλά και για το αμορτισερ. Επέλεξα τη συγκεκριμένη λύση έχοντας διαβάσει αρκετά θετικά σχόλια (χωρίς ωστόσο να καβαλήσω) ελπίζοντας ότι η λύση μιας εταιρείας ειδικευμένης στις αναρτήσεις μοτοσυκετών, θα προσφέρει μια λύση που θα δουλευει με το καλημέρα. Επειδή τη μηχανη προσωπικά τη χρησιμποιώ και για τις μετακινήσεις μου καθημερινά, το να επισκέπτομαι ένα ειδικό στις αναρτήσεις στην Αθήνα για αλλαγές, επείδη δεν δουλευει σωστά το σεταπ και να ξεκινάμε πάλι το ψάξιμο δεν ήταν επιλογή. Προφανώς τα ελατήρια δε χρειάζονταν αντικατάσταση, αλλάχτηκαν βελόνες, πιστόνια κλπ. (τα έχει το κιτ αυτά), καθώς και τσιμούχες προληπτικά, αφού έχει ήδη 26.000 χλμ. με αρκετά από αυτά χωμάτινα. Σύμφωνα με τον μάστορα τα λάδια ειδικά του πιρουνιού ήταν πολύ ταλαιπωρημένα, ενώ σε λίγο καλύτερη κατάσταση ήταν του αμορτισερ.

Εντυπώσεις
Θα ηθελα να γράψω εδώ μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη συμπεριφορά εντος και εκτός δρόμου, ωστόσο το δεύτερο θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα, γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να πατήσω χώμα. Ωστόσο ακόμα και στην άσφαλτο κινούμενος σε γνωστές διαδρομές η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής. Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις είναι ότι έγινε άνετο, αν είναι ποτε δυνατόν!Η διαφορά το πριν με το μετά μου θύμισε την πρωτη φορά που είχα καβαλήσει το Τ7, μετά τη γριά μου το ΤΑ600. Παρά τα σκληρά ελατήρια οι λακουβες, καπάκια ΕΥΔΑΠ και κάθε λογης ανωμαλία, ενώ πριν περιμενες να ακουσεις και να νιωσεις το γκαπ (τεχνικος όρος), τώρα περνά σα να να μην πάτησες μέσα. Πιρούνι και αμορτισέρ λειτουργούν εξαιρετικά ομαλά στη συμπίεση (που την έχω ανοίξει αρκετά) αλλά στη συμπίεση (που την έχω κλέισει). Όχι ότι πριν απέφευγα τις ανωμαλίες, αλλά τώρα πέφτω επιτηδες μέσα να δω αν και πότε θα ζοριστεί, ωστόσο δε νομίζω ότι αυτό θα γίνει ποτε εντός δρόμου, αλλά μόνο στα βουνά. Άλλο επίσης θετικό είναι ότι στα φρένα το πιρούνι βουτά σημαντικά λιγότερο, ενώ μπορεί να διαχειριστεί και ανωμαλίες πάνω στη συμπίεση του χωρις να δυσανασχετεί. Επίσης έχει βελτιωθεί ο τρόπος που πλαγιάζει, καθώς και η ασφάλεια που σου εμπνέει μέσα στη στροφή. Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, ωστόσο αναμένω να σκονιστώ/λασπωθώ για να κλείσει το κεφάλαιο ανάρτηση για εμένα. Το ρίσκο μιας έτοιμης λύσης δείχνει να έχει αποδώσει, ενώ για όσους το σκέφτονται και μπορούν να προβούν στην αλλαγή την προτείνω με κλειστά μάτια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

MhxMhx

Μέλος
Όνομα
Odysseas
Μοτό
Tenere 700
Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ένα Tenere 700 World Raid του 2022 και αυτη τη στιγμή εχει 1.800χιλ. Μετά τα πρώτα 1000χιλ παρατήρησα έναν περιοδικό θόρυβο απο την περιοχή του πίσω τροχού. Εμφανίζεται περιπου στα 65km/h και μετα ξανά πάνω απο τα 110km/h. Επίσης γίνεται πολύ πιο δυνατός όταν έχω και δευτερο άτομο στη μηχανή. Η αλυσίδα εχει λιπανθεί και έχει το σωστό slack. Επίσης ξέσφηξα και ξαναέσφηξα με 105Nm το παξιμάδι του πίσω άξονα. Ακριβώς αυτός ο θόρυβος ακούγεται και στο παρακάτω βίντεο. Είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα?
 
Top Bottom