YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Περίεργη αγορά, ξοδεύεις αρκετά χρήματα για να πάρεις κάτι που εύχεσαι να μην χρησιμοποιήσεις ποτέ !!!
Από την άλλη τα κουβαλάς συνέχεια μαζί σου, οπότε θέλεις να είναι μικρά σε όγκο, ελαφριά κ λειτουργικά!
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Πήρα ένα κομπρεσεράκι της Michelin για τα λάστιχα, δουλεύει με ρεύμα από την πρίζα της μηχανής.
Εκαψε όμως τις ασφάλειες (κανονική και εφεδρική για να το καταλάβω), η οποία είναι μικρή καρφωτή 2Α !!!
Ψάχνω λοιπόν να την αντικαταστήσω και δεν τη βρίσκω πουθενά !!
Η αλήθεια είναι ότι τη βρήκα στη Yamaha της Μεσογείων στα 3€ !!!! και δεν τους τα δίνω για το γαμώτο, όταν πήρα 3 ασφάλειες των 3Α στα 60 λεπτά !!
Ρε γαμώτο 2Α ασφάλεια έβαλαν και αυτοί οι Γιαπωνέζοι εκ Γαλλίας !!!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πήρα ένα κομπρεσεράκι της Michelin για τα λάστιχα, δουλεύει με ρεύμα από την πρίζα της μηχανής.
Εκαψε όμως τις ασφάλειες (κανονική και εφεδρική για να το καταλάβω), η οποία είναι μικρή καρφωτή 2Α !!!
Ψάχνω λοιπόν να την αντικαταστήσω και δεν τη βρίσκω πουθενά !!
Η αλήθεια είναι ότι τη βρήκα στη Yamaha της Μεσογείων στα 3€ !!!! και δεν τους τα δίνω για το γαμώτο, όταν πήρα 3 ασφάλειες των 3Α στα 60 λεπτά !!
Ρε γαμώτο 2Α ασφάλεια έβαλαν και αυτοί οι Γιαπωνέζοι εκ Γαλλίας !!!
Βάλε μεγαλύτερη εκεί, κάπου έχει αναφερθεί ότι την αλλάζουν με 10αρα.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Μια κανονική κ μια εφεδρική off !
Δεν ξέρω από ηλεκτρολογικά, αλλά με φίλο που εμπιστεύομαι μου είπε ότι εάν βάλω μεγαλύτερη ασφάλεια κ δουλέψει για κάποια ώρα με μεγαλύτερο φορτίο, υπάρχει κίνδυνος να λιώσει το καλώδιο!
Οπότε θα βάλω την 3αρα για να έχω ρεύμα, αλλά μόνο για το κινητό!
Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά 2Α!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πήρα ένα κομπρεσεράκι της Michelin για τα λάστιχα, δουλεύει με ρεύμα από την πρίζα της μηχανής.
Εκαψε όμως τις ασφάλειες (κανονική και εφεδρική για να το καταλάβω), η οποία είναι μικρή καρφωτή 2Α !!!
Ψάχνω λοιπόν να την αντικαταστήσω και δεν τη βρίσκω πουθενά !!
Η αλήθεια είναι ότι τη βρήκα στη Yamaha της Μεσογείων στα 3€ !!!! και δεν τους τα δίνω για το γαμώτο, όταν πήρα 3 ασφάλειες των 3Α στα 60 λεπτά !!
Ρε γαμώτο 2Α ασφάλεια έβαλαν και αυτοί οι Γιαπωνέζοι εκ Γαλλίας !!!
Κάτι τέτοιο ψάχνεις εάν κατάλαβα καλά Αλέξανδρε...?

Επίσης εδώ
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Κάτι τέτοιο ψάχνεις εάν κατάλαβα καλά Αλέξανδρε...?

Επίσης εδώ
Ναι ρε φίλε, παραγγέλνω !
Σ ευχαριστώ πολύ
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Εγώ είχα τραβήξει μπριζακι από την μπαταρία με ασφάλεια (σε f800)κ μόλις έβαλα το κομπρεσερακι μου την έκαψε κ εμένα, μήπως παίζει κάτι με τα κομπρεσερακια?Το δούλεψα χωρίς ασφάλεια κ ησύχασα..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ είχα τραβήξει μπριζακι από την μπαταρία με ασφάλεια (σε f800)κ μόλις έβαλα το κομπρεσερακι μου την έκαψε κ εμένα, μήπως παίζει κάτι με τα κομπρεσερακια?Το δούλεψα χωρίς ασφάλεια κ ησύχασα..

Καλώς όρισες στο κλαμπ...
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Μια κανονική κ μια εφεδρική off !
Δεν ξέρω από ηλεκτρολογικά, αλλά με φίλο που εμπιστεύομαι μου είπε ότι εάν βάλω μεγαλύτερη ασφάλεια κ δουλέψει για κάποια ώρα με μεγαλύτερο φορτίο, υπάρχει κίνδυνος να λιώσει το καλώδιο!
Οπότε θα βάλω την 3αρα για να έχω ρεύμα, αλλά μόνο για το κινητό!
Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά 2Α!!
Καλά σε είπε το φιλαράκι σου, είναι μέγα λάθος να βάλεις μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτός που το έφτιαξε και έβαλε 2άρα ασφάλεια έβαλε και αντίστοιχης διατομής καλώδια στην συγκεκριμένη γραμμή.
Ωραία παραστατική φωτό έβαλε ο snpl.....
ως τροφή για σκέψη ν' αναφέρω τα παρακάτω...
Για κομπρεσεράκι τράβηξε γραμμή (μπριζάκι) κατ' ευθείαν από την μπαταρία, όπου έχεις 2 επιλογές σύνδσης :
α) η πιο απλή είναι κατευθείαν από την μπαταρία απλή και εύκολη αλλά με το μειονέκτημα (κατ' εμέ) ότι το μπριζάκι θα έχει μόνιμο και συνεχές ρεύμα άσχετα εάν έχεις κλειδί ή όχι στον διακόπτη.
β) Με ενδιάμεσο ρελέ. Το μηχανάκι κάπου έχει ήδη έτοιμη αναμονή ρεύματος, (ορφανό καλώδιο ρεύματος δηλαδή) δεν γνωρίζω στο tenere πού είναι, απο αυτή την αναμονή παίρνεις ρεύμα και το πάς στο ενδιάμεσο ρελέ για να οπλίσει. Με αυτόν τον τρόπο το μπριζάκι θα έχει ρεύμα μόνο όταν είναι ο διακόπτης (κλειδί) ανοιχτός, επίσης με την χρήση της αναμονής ρεύματος δέν πληγώνεις καλώδια της πλεξούδας για να κλέψεις διακοπτόμενο ρεύμα.

(οι αναφερόμενες αναμονές ρεύματος είναι και αυτές επίσης τις περισσότερες φορές με μικρής διατομής καλώδια(δεν σηκώνουν φορτία πχ κομπρεσεράκι), χρησιμεύουν όμως για να μας δώσουν ρεύμα μέσω του διακόπτη).
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Βόλτα απογευματάκι σε ορεινό σφιχτό στροφιλικι για να τεστάρω τα καινούργια τακάκια. Η μέρα με τη νύχτα σε αίσθηση και δύναμη συγκριτικά με τα μαμά...
Και ποια είναι αυτά;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
18000κατι χλμ λίγο λίγα δεν είναι για ρουλεμάν πίσω τροχού; :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Είναι, αλλά το πρώτο σετ έχω διαβάσει ότι δεν κρατάει και πολύ. Εγω ειμαι στα 23.000 και ακουώ εδώ και καιρό το εμπρός. Στο επόμενο σέρβις θα τα αλλάξω και εγώ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αν κάνεις πολύ χώμα νομίζω είναι φυσιολογικό.
 
Top Bottom