YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
  1. Στήριξη μηχανής
  2. Ξεζαντάρισμα
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.

Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.

Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αλέξανδρε , σίγουρα το 2πλο σταντ κάνει την δουλειά ευκολότερη και βολεύει και στο φόρτωμα , λάδωμα αλυσίδας κλπ. Εγώ αν το έπαιρνα απόφαση να βάλω θα πήγαινα σίγουρα στο αλουμινένιο της altrider. Όσο αφορά το ξεζαντάρισμα είναι θέμα ιδιαίτερα με συγκεκριμένα λάστιχα. Εγώ επειδή έχω πάρει αυτό Yamaha Ténéré 700 Wheel Service Kit κάποια στιγμή θα πάρω και αυτό Motorcycle Tyre Repair Extension Kit (for Wheel Service Kits) που θεωρώ ότι κάνει δουλειά για το ξεκόλλημα και είναι και πολύ ελαφρύ. Όπως και να έχει ,είναι μία δουλεία που πρέπει να την έχεις κάνει στο γκαράζ αρκετές φορές για να είναι ευκολότερα τα πράγματα στο βουνό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Γιάννη τα εργαλεία τα ξέρω και είναι τέλεια!
Οταν τα είχα δει πρώτη φορά είχα μια μικρή επιφύλαξη για την αντοχή του αλουμινίου, αλλά δεν έχω διαβάσει κάτι αρνητικό.
Είδα ότι οι λεβιέδες έχουν και ένα εξάρτημα που λογικά βοηθάει στο ξεζαντάρισμα , αντίστοιχη λογική δηλαδή με αυτούς της BeadPro ! Θα τους ξαναδώ λοιπόν !
Το stand της Altrider έχει πλεονέκτημα το βάρος με μειονεκτήματα όμως, ότι κάθεται πολύ χαμηλά, προεξέχει πολύ η υποβοήθηση και είναι ακριβότερα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
  1. Στήριξη μηχανής
  2. Ξεζαντάρισμα
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.

Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.

Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Αλέξανδρε μια φορά με το 990 και μια φορά με το 640 που με έχει πιάσει λάστιχο στο βουνό, τη δουλειά την έκανα με δυο μεγάλους λεβιέδες που κουβαλάω πάντα μαζί. Είναι θέμα εξάσκησης πιο πολύ δε θέλει ιδιαίτερο κόπο. Απλά η επιλογή του ελαστικού που πρέπει να έχεις για βουνό, θα πρέπει να έχει σχετικά μαλακά πλαϊνά για να σου κάνει το σπάσιμο της σφράγισης και το ξεζαντάρισμα εύκολα.

Την ύπαρξη του κεντρικού σταντ τη θεωρώ δεδομένη σε μεγάλο ον οφ, σε μονοκύλινδρο μπορείς να πεις ότι κάνεις τη δουλειά με πέτρες / ξύλα / κροκάλες κτλ.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κάνεις εξάσκηση σε χρόνο και τόπο που σε βολεύει έτσι ώστε μετά τα χέρια σου να πηγαίνουν μόνα τους.
'Ενα τρικ για τοσπάσιμοο της σφράγισης είναι να φέρεις τον τροχό κάτω από το σταντ (πλαϊνό ή κεντρικό, ό,τι βολεύει) και να πιέσεις το πλαϊνό του ελαστικού μέχρι να σπάσει.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Όταν είδα τα eastbound είπα ωωωπαα εδώ είμαστε αλλά μετά είδα αναφορές για σπασίματα στο δυκτιο!
Δεν είναι και φτηνά...
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
  1. Στήριξη μηχανής
  2. Ξεζαντάρισμα
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.

Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.

Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Πας σε εκδρομές του Χελιώτη κ κουβαλάς μια σαμπρέλα μονο κ μια Ντιζα συμπλέκτη και ενα κιτ επισκευής tubeless ελαστικού κ πολλα δετικα καλωδιων για να Δέσεις τη ζάντα κ να βγεις καπου άσφαλτο .. .. τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το όχημα υποστηρίξης κ ο τεχνικός …με εξοπλισμό ξεμονταρισματος
Εγω εως τωρα ειμαι τυχερός δε μου εχει σκάσει λαστιχο … στη τελευταία εκδρομή του Χελιώτη , 2-3 συνάντησα με κλαταρισμένο ελαστικό .. ο ενας το άλλαξε μόνος του με τη παρέα του σε enduro ΚΤΜ κ ο αλλος με ΚΤΜ 990 κάλεσε το όχημα υποστήριξης
Σε μηχανή , μονο σε παπί εχω αλλάξει σαμπρέλα μόνος μου κ σε ποδήλατο , σε μεγαλη μοτοσυκλετα δεν εχω δοκιμάσει ποτε να αλλάξω , αλλα σιγουρα εαν κάνεις προπονηςη θα σου φυγει 1 μεγαλο άγχος , αλλα θέλει προπόνηση κ εργαλεία στο γκαράζ σου

Εντωμεταξύ εαν εχεις κανα βαρύ λαστιχο τυπου Motoz tractionator δύσκολα να τα καταφέρεις


Sent from my iPhone using Tapatalkπ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Πας σε εκδρομές του Χελιώτη κ κουβαλάς μια σαμπρέλα μονο κ μια Ντιζα συμπλέκτη και ενα κιτ επισκευής tubeless ελαστικού κ πολλα δετικα καλωδιων για να Δέσεις τη ζάντα κ να βγεις καπου άσφαλτο .. .. τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το όχημα υποστηρίξης κ ο τεχνικός …με εξοπλισμό ξεμονταρισματος
Εγω εως τωρα ειμαι τυχερός δε μου εχει σκάσει λαστιχο … στη τελευταία εκδρομή του Χελιώτη , 2-3 συνάντησα με κλαταρισμένο ελαστικό .. ο ενας το άλλαξε μόνος του με τη παρέα του σε enduro ΚΤΜ κ ο αλλος με ΚΤΜ 990 κάλεσε το όχημα υποστήριξης
Σε μηχανή , μονο σε παπί εχω αλλάξει σαμπρέλα μόνος μου κ σε ποδήλατο , σε μεγαλη μοτοσυκλετα δεν εχω δοκιμάσει ποτε να αλλάξω , αλλα σιγουρα εαν κάνεις προπονηςη θα σου φυγει 1 μεγαλο άγχος , αλλα θέλει προπόνηση κ εργαλεία στο γκαράζ σου

Εντωμεταξύ εαν εχεις κανα βαρύ λαστιχο τυπου Motoz tractionator δύσκολα να τα καταφέρεις


Sent from my iPhone using Tapatalkπ
Αν είσαι σε οργανωμένη εκδρομή του Hell δεν χρειάζεσαι τίποτα. Στις άλλες είναι το θέμα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επειδή η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο στο βουνό υπάρχει με απασχολούν δύο θέματα :
  1. Στήριξη μηχανής
  2. Ξεζαντάρισμα
Για το πρώτο καταλήγω στο κεντρικό σταντ. Θεωρώ ότι είναι η μόνη λύση που προσφέρει ασφαλή στήριξη.
Εάν συμβεί και υπάρχουν άτομα το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με πέτρες κάτω από τη μηχανή. Εάν είσαι μόνος και έχεις μηχανή των 200 κιλών ;
Θα μου πείτε, ποτέ μόνος και έχετε δίκιο, αλλά σαν αρχή έχω σε θάλασσα και βουνό να είσαι προετοιμασμένος για όλα σαν να είσαι μόνος !
Για πολύ καιρό είχα στο μυαλό μου τη λύση της πατέντας με το αναπηρικό μπαστούνι, αλλά σκεπτόμενος τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση πτώσης της μηχανής στην προσπάθεια αφαίρεσης του ελαστικού, τελικά την εγκατέλειψα.
Εχω δει και τη λύση με τον ιμάντα και την στήριξη σε κάποιο σταθερό σημείο (πχ δέντρο).
Εθεσα τον προβληματισμό εχθές στο λαστιχά μου και η απάντησή του ήτανε : μόνο κεντρικό στάντ !!
Μα είναι πρόσθετο βάρος , "εκεί που βρίσκεται δεν σε απασχολεί".
Μα κοπανάει, "το ασφαλίζεις στο κοπάνημα και δεν κάνει κιχ"
Μα κονταίνει τη μηχανή, "εξαρτάται το σταντ".
Χαζεύοντας στο internet βρήκα την πρόταση της HeavyDuties στα 159,69€, οικονομική και λιτή.

Για το ξεζαντάρισμα :
Ο λαστιχάς πρότεινε, λίγη οδήγηση με σκασμένο για να ξεζαντάρει.
Ψάχνοντας θεωρώ ότι το σύστημα της BeadPro ίσως σε συνδυασμό και με ένα μακρύ λεβιέ να κάνει τα πράγματα ευκολότερα.

Επειδή το θέμα αυτό σίγουρα σας έχει προβληματίσει τι λύσεις έχετε βρει και τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω ;
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.
Το διπλό σταντ Αλέξανδρε θεωρώ πως είναι η πιο ασφαλής λύση για τέτοια περίπτωση.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα.
Τώρα όσον αφορά το ξεζαντάρισμα ειδικά του πίσω ελαστικού χρειάζεται και λίγο τύχη.
Όταν θα σε πιάσει θα πρέπει να φοράς το κατάλληλο λάστιχο που θα σε βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή να έχει σχετικά μαλακά πλαϊνά.
Όταν φοράς heidenau ή motoz που αναφέρθηκαν πιο πάνω ή κάποια mitas που γνωρίζω, καλύτερα να μην το σκέφτεσαι ότι μπορείς να πάθεις φουιτ...
Και αν είσαι μόνος σου κομματάκι δύσκολο να τα καταφέρεις.
Με παρέα και σωστούς μεγάλους λεβιέδες κάτι μπορεί να γίνει.
Υπάρχουν και κάποια εξαρτήματα που βοηθάνε σε αυτές τις περιπτώσεις και αναφέρθηκαν προηγουμένως αλλά μιας και δεν τα έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να έχω άποψη.
Επίσης λίγο υγρό πιάτων θα σε βοηθήσει στο βάλε-βγάλε του ελαστικού.
Να κρατήσεις επίσης και αυτά που είπαν τα παιδιά πιο πάνω όπως το σπάσιμο του ελαστικού με το πλαϊνό σταντ.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μόνο Σταντ και ένα τέτοιο:


2 40αρηδες λεβιεδες της bead pro, και έναν έξτρα αν έχεις παρεα, και αλλάζεις τα πάντα με λίγη προπόνηση. Πράγμα που σημαίνει πρέπει να το έχεις κάνει 2 - 3 φορές μοναχός με το πάσο σου για να ξέρεις πως να κάνεις τι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εψαξα στο φόρουμ για κάτι αντίστοιχο αλλά δεν βρήκα κάτι.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το διπλό σταντ Αλέξανδρε θεωρώ πως είναι η πιο ασφαλής λύση για τέτοια περίπτωση.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα.
Τώρα όσον αφορά το ξεζαντάρισμα ειδικά του πίσω ελαστικού χρειάζεται και λίγο τύχη.
Όταν θα σε πιάσει θα πρέπει να φοράς το κατάλληλο λάστιχο που θα σε βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή να έχει σχετικά μαλακά πλαϊνά.
Όταν φοράς heidenau ή motoz που αναφέρθηκαν πιο πάνω ή κάποια mitas που γνωρίζω, καλύτερα να μην το σκέφτεσαι ότι μπορείς να πάθεις φουιτ...
Και αν είσαι μόνος σου κομματάκι δύσκολο να τα καταφέρεις.
Με παρέα και σωστούς μεγάλους λεβιέδες κάτι μπορεί να γίνει.
Υπάρχουν και κάποια εξαρτήματα που βοηθάνε σε αυτές τις περιπτώσεις και αναφέρθηκαν προηγουμένως αλλά μιας και δεν τα έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να έχω άποψη.
Επίσης λίγο υγρό πιάτων θα σε βοηθήσει στο βάλε-βγάλε του ελαστικού.
Να κρατήσεις επίσης και αυτά που είπαν τα παιδιά πιο πάνω όπως το σπάσιμο του ελαστικού με το πλαϊνό σταντ.
Να προσθέσω τα μεγάλα δεματικα, για όποιον δεν θέλει να παιδευτει.
Βάζεις τα δεματικα και πας σε βουλκανιζατέρ για τα υπόλοιπα.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Όταν είδα τα eastbound είπα ωωωπαα εδώ είμαστε αλλά μετά είδα αναφορές για σπασίματα στο δυκτιο!
Δεν είναι και φτηνά...
Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν ειχα βρει κάτι αρνητικό γι αυτα παλαιότερα που τα είχα κοιτάξει, (.... εκτός της τιμής)!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν ειχα βρει κάτι αρνητικό γι αυτα παλαιότερα που τα είχα κοιτάξει, (.... εκτός της τιμής)!
Αν γράψεις eastbound tools failure ή κάτι τέτοιο θα βρεις...
Θα το ψάξω κ θα ποστάρω
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Αν γράψεις eastbound tools failure ή κάτι τέτοιο θα βρεις...
Θα το ψάξω κ θα ποστάρω
η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να βρω κάτι πλέον αλλά βλέποντας τον τυπάκο αυτόν (τον οποίος δεν τον λες και πολύ έμπειρο) να δουλεύει με τα E.bound δεν με πείθουν και πολύ για την αποτελεσματικότητά τους... που να ήταν και στο βουνό!!
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να βρω κάτι πλέον αλλά βλέποντας τον τυπάκο αυτόν (τον οποίος δεν τον λες και πολύ έμπειρο) να δουλεύει με τα E.bound δεν με πείθουν και πολύ για την αποτελεσματικότητά τους... που να ήταν και στο βουνό!!
Πάντως κ εγώ έψαξα κ δεν βρήκα οτιδήποτε αρνητικό!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Πάντως κ εγώ έψαξα κ δεν βρήκα οτιδήποτε αρνητικό!
Θυμάμαι φωτό με σπασμένους λεβιέδες αλλά δεν τις βρίσκω πλέον!
Τέλος πάντων …. Εξακολουθώ να αμφιβάλω για την αποτελεσματικότητα τους!
Μακάρι να κάνω λάθος!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Θυμάμαι φωτό με σπασμένους λεβιέδες αλλά δεν τις βρίσκω πλέον!
Τέλος πάντων …. Εξακολουθώ να αμφιβάλω για την αποτελεσματικότητα τους!
Μακάρι να κάνω λάθος!
Αν θες να ξεκολλήσεις το λάστιχο από τη ζάντα έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στο κόλπο της eastbound και στο άλλο της Tyre pro .αλλιώς βάζεις το μπροστά μέρος από ένα λαστιχενιο σφυρί και το πιέζεις με τον λεβιέ. Αλλά θέλεις μεγάλους λεβιεδες anyway.
 

athanas

Μέλος
Όνομα
stefanos
Μοτό
TENERE WR
eastbound εχω παρει και εγω για να εχω μαζι μου πιο πολυ για το ξεκολλημα απο την ζαντα....επειδη δεν μου αρεσε το "κυρτωμα" που εχουν στην ακρη και το ποσο θα βοηθησει στο βγαλσιμο του λαστιχου απο την ζαντα πηρα και ενα αλλο σετακι λεβιεδων να εχω μαζι μου....χαχαχα
μεχρι στιγμης δεν εχει χρειαστει να τα χρησιμοποιησω οποτε δεν εχω αποψη ακομα αν κανουν δουλεια
 
Top Bottom