Τελικά μετά από email μου στην garmin uk, μου "καθάρισαν" το θέμα του ότι η συσκευή ήταν καταχωρημένη από άλλον πελάτη, έτσι απλά:
Κώδικας:
I’m sorry this is late. The email was not sorted correctly.
The unit records say this has been done. Hopefully you are up and going now.
If not, please let me know.
Best regards,
Loy
Garmin Cartography Admin
Olathe, KS, USA
Όσο για το lifemaps που είχα πληρώσει, δε φαίνεται να έχει ενεργοποιηθεί ξανά, παρόλα αυτά, μου έδωσαν το δικαίωμα να κατεβάσω τους τελευταίους χάρτες για 90 μέρες. Άλλα 100€ χάσιμο όπως φαίνεται...
Πριν ενάμισι χρόνο και εγώ τα ίδια είχα αντιμετωπίσει .Στο τέλος μου κάνανε αντικατάσταση ( χρησιμοποιημένο ), και φυσικά χωρίς τους χάρτες που είχα πληρώσει .Το παράξενο τότε ήταν πως ενώ η garmin μου έδινε 3 μήνες εγγύηση εφόσον γινόταν αντικατάσταση στη συσκευή( αν το έστελνα εγώ Αγγλία) ο Σκορδίλης μου έδινε 2 μήνες .