Το παρακάτω λοιπόν σε απάντηση στου φίλου μου του Κώστα το "Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" και στου επίσης φίλου μου Θοδωρή forester το "Θεωρώ το ποστ στο gsmotoclub, "άκυρο"
Με παίρνουν πριν λίγο από τον Σκορδίλη, ο "Μπάμπης" από το servive, ο οποίος μου λέει ότι δεν υπάρχει RMA number γιατί αυτό είναι νούμερο που υφίσταται ΜΟΝΟ αν η συσκευή σταλεί από ιδιώτη και όχι από επίσημο αντιπρόσωπο. Λίγα λεπτά αργότερα λαμβάνω την παρακάτω απάντηση με mail από την garmin:
¨As there is no RMA number, which our system uses, it is likely we have not received the device here at Garmin Europe. ¨
Πες Κώστα μου λοιπόν μετά από το παραπάνω, που μπαίνουν τα "40 χρονια στον χωρο της ναυτιλιας";
Στράτο, όπως ακριβώς το είδα γραμμένο το πρωί, από το σύνδεσμο που έβαλες, φίλε 1000 συγνώμη αλλά το λέω και πάλι! Άκυρο!!!
Αν εσύ, ψάχνοντας την άκρη για το δικό σου θέμα, καταλήξεις ότι το ποστ στο gsmotoclub είναι ακριβές, τότε δεν έχεις παρά να δημοσιεύσεις τις αποδείξεις (όπως το mail που έβαλες πιο πάνω από την garmin) και να ξεγυμνωθεί ο οποιοσδήποτε!!! Το δικό σου δημοσίευμα, με τις αντίστοιχες αποδείξεις , θα είναι μια χαρά! Ακόμα και τότε όμως, το ποστάρισμα που λέμε στο άλλο φόρουμ, παραμένει και θα παραμείνει άκυρο, αφού βασίζεται στο "άκουσα". Αν έλεγε κι έδειχνε κάποιο στοιχείο, όλα θα ήταν αλλιώς.
Αυτά τα γράφω λόγω ιδιοσυγκρασίας, χαρακτήρα και προσωπικών αξιών - "πιστεύω". Καμιά διάθεση αντιπαλότητας, αντιπαράθεσης κλπ. Αποψη μου, απλώς.
Επί του προκειμένου λοιπόν:
1. Έχει αποδειχθεί (από τα γραφόμενά σου και σε πιστεύω 100%) μια απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντί σου, από την αντιπροσωπεία.
2. Σου απαντούν με υπεκφυγές, όταν ρωτάς συγκεκριμένα πράγματα.
3. Υπάρχει σημαντική καθυστέρηση στην επισκευή του εργαλείου σου.
4. Η garmin europe δεν έχει ιδέα για τη συσκευή σου!!!!
Αυτά είναι δεδομένα φίλε! Κι αυτά πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις και να βρεις την άκρη. Μαζί σου είμαστε