Απλώς αν το πάρεις από Ελλάδα και πάθει κάτι τα 2 πρώτα χρόνια, δεν πληρώνεις. Το θέμα με τη μεταφορά στην Αγγλία δεν το γλιτώνεις, έτσι κι αλλιώς....και μετά μου λέτε
να αγοράσω απ το Ελλάδα
για να χω servicio
καλή ευκολία ρε φιλαρακι
μακάρι να βρεις την άκρη γρήγορα κ ανώδυνα
Η αλήθεια είναι ότι η μαμά Garmin κινείται με απίστευτες καθυστερήσεις και σίγουρα ευθύνεται σε ένα μεγάλο βαθμό για το τελικό αποτέλεσμα. Πέραν όμως από τον μη επαγγελματικό χειρισμό της ελληνικής αντιπροσωπίας (δεν είναι δυνατόν σήμερα να επιτρέπει εταιρία στον υπάλληλο της να δίνει μονίμως την απάντηση "δεν ξέρω" στην ερώτηση "σε τι στάδιο βρισκόμαστε..."), έπεσε μια πληροφορία στο "αδεφλό" φόρουμ που αν ισχύει τότε σαφώς και αλλάζει η όλη τροπή του θέματος - http://www.gsmotoclub.gr/threads/zumo-660-loader-loading.1918/page-2#post-34756...
Και δεν πιστεύω ότι είναι θέμα Ελληνικής αντιπροσωπίας η καθυστέρηση - ταλαιπωρία του Στράτου. Η ελλειπης ενημέρωσή του και η αδιαφορία, ναι! Αλλά μέχρι εκεί . Για τα υπόλοιπα φταίει η Garmin. Μόνη της παίζει παγκοσμίως
Καλο θα ειναι, αυτες οι πληροφοριες, να ειναι διασταυρωμενες και εγκυρες, πριν ποσταρουμε.......διοτι μιλαμε για επαγγελματιες με νομικα δικαιωματα.Η αλήθεια είναι ότι η μαμά Garmin κινείται με απίστευτες καθυστερήσεις και σίγουρα ευθύνεται σε ένα μεγάλο βαθμό για το τελικό αποτέλεσμα. Πέραν όμως από τον μη επαγγελματικό χειρισμό της ελληνικής αντιπροσωπίας (δεν είναι δυνατόν σήμερα να επιτρέπει εταιρία στον υπάλληλο της να δίνει μονίμως την απάντηση "δεν ξέρω" στην ερώτηση "σε τι στάδιο βρισκόμαστε..."), έπεσε μια πληροφορία στο "αδεφλό" φόρουμ που αν ισχύει τότε σαφώς και αλλάζει η όλη τροπή του θέματος - http://www.gsmotoclub.gr/threads/zumo-660-loader-loading.1918/page-2#post-34756
+1000Καλο θα ειναι, αυτες οι πληροφοριες, να ειναι διασταυρωμενες και εγκυρες, πριν ποσταρουμε.......διοτι μιλαμε για επαγγελματιες με νομικα δικαιωματα.
Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας.
δεν υπαρχει σκαφος στην ελλαδα, που να μην χρησιμοποιει οργανα της garmin.
Καλο ειναι να μην βιαζομαστε .....
P.s.....gsmotoclub λεγεται το φορουμ και οχι "αδελφο"
Εχουμε λελους για αυτη την σχεση
+1000
Θεωρώ το ποστ στο gsmotoclub, "άκυρο".
Πρέπει να έχεις χειροπιαστά δεδομένα για να λες τέτοιες ιστορίες!
Έχω δηλώσει εξάλλου, ότι απαιχθάνομαι κουβέντες του τύπου: "μου είπαν", "άκουσα", "λέγεται"......
Κατάλαβα, είδατε το κόκκινο πανί Τέλος πάντων, σαφώς και έχετε δίκαιο σχετικά με τα στοιχεία που με ευθύνη πρέπει να εξετάζονται πριν αποδοθεί κατηγορία, αλλά με συγχωρείς Κώστα μου αλλά τα "Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" αυτά τα ακούω βερεσέ, εεεε είπαμε, έλεος, δεν είναι έτσι ο επαγγελματισμός φίλε μου, στο λέω εγώ που είμαι επαγγελματίας και ξέρω πολύ καλά πως πρέπει να συμπεριφέρεται ο επαγγελματίας στους πελάτες του. Από χθες περιμένω να με πάρουν τηλ να μου δώσουν το ρημάδι το RMA number και για άλλη μια φορά με γράφουν στα π@π@ρια τους, ε όχι αγαπητέ μου, τα "40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" ε να μην πω που τα γράφω υπό τις συνθήκες. Δεν είναι έτσι τα πράματα...Καλο θα ειναι, αυτες οι πληροφοριες, να ειναι διασταυρωμενες και εγκυρες, πριν ποσταρουμε.......διοτι μιλαμε για επαγγελματιες με νομικα δικαιωματα.
Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας.
δεν υπαρχει σκαφος στην ελλαδα, που να μην χρησιμοποιει οργανα της garmin.
Καλο ειναι να μην βιαζομαστε .....
P.s.....gsmotoclub λεγεται το φορουμ και οχι "αδελφο"
Εχουμε λελους για αυτη την σχεση
Δεν αναφερθηκα στην συμπεριφορα τους στην δικη σου περιπτωση, αλλα στο "ακουσα", "μου ειπαν"......οτι τα επισκευαζει στην ελλαδα.Κατάλαβα, είδατε το κόκκινο πανί Τέλος πάντων, σαφώς και έχετε δίκαιο σχετικά με τα στοιχεία που με ευθύνη πρέπει να εξετάζονται πριν αποδοθεί κατηγορία, αλλά με συγχωρείς Κώστα μου αλλά τα "Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" αυτά τα ακούω βερεσέ, εεεε είπαμε, έλεος, δεν είναι έτσι ο επαγγελματισμός φίλε μου, στο λέω εγώ που είμαι επαγγελματίας και ξέρω πολύ καλά πως πρέπει να συμπεριφέρεται ο επαγγελματίας στους πελάτες του. Από χθες περιμένω να με πάρουν τηλ να μου δώσουν το ρημάδι το RMA number και για άλλη μια φορά με γράφουν στα π@π@ρια τους, ε όχι αγαπητέ μου, τα "40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" ε να μην πω που τα γράφω υπό τις συνθήκες. Δεν είναι έτσι τα πράματα...
Αν αυτο το RMA δεν στο δωσουν ποτε τοτε κατι ''βρωμαει'' και ισως τοτε θελει διερευνηση για το που τα στελνει!....Από χθες περιμένω να με πάρουν τηλ να μου δώσουν το ρημάδι το RMA number και για άλλη μια φορά με γράφουν στα π@π@ρια τους, ε όχι αγαπητέ μου, τα "40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" ε να μην πω που τα γράφω υπό τις συνθήκες. Δεν είναι έτσι τα πράματα...
θα μεινεις,,,ο τεο μκκια εκανε
...Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας.
δεν υπαρχει σκαφος στην ελλαδα, που να μην χρησιμοποιει οργανα της garmin.
Καλο ειναι να μην βιαζομαστε .....
Το παρακάτω λοιπόν σε απάντηση στου φίλου μου του Κώστα το "Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" και στου επίσης φίλου μου Θοδωρή forester το "Θεωρώ το ποστ στο gsmotoclub, "άκυρο"...
Θεωρώ το ποστ στο gsmotoclub, "άκυρο".
Πρέπει να έχεις χειροπιαστά δεδομένα για να λες τέτοιες ιστορίες!...
bold 1Κατάλαβα, είδατε το κόκκινο πανί
Τέλος πάντων, σαφώς και έχετε δίκαιο σχετικά με τα στοιχεία
που με ευθύνη πρέπει να εξετάζονται πριν αποδοθεί κατηγορία,
αλλά με συγχωρείς Κώστα μου αλλά τα "Μιλαμε για εναν αντιπρόσωπο. ...με καμμια 40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας"
αυτά τα ακούω βερεσέ, εεεε είπαμε, έλεος, δεν είναι έτσι ο επαγγελματισμός φίλε μου,
στο λέω εγώ που είμαι επαγγελματίας και ξέρω πολύ καλά πως πρέπει να συμπεριφέρεται ο επαγγελματίας στους πελάτες του.
Από χθες περιμένω να με πάρουν τηλ να μου δώσουν το ρημάδι το RMA number και για άλλη μια φορά με γράφουν στα π@π@ρια τους, ε όχι αγαπητέ μου, τα "40ρια χρονια στον χωρο της ναυτιλιας" ε να μην πω που τα γράφω υπό τις συνθήκες. Δεν είναι έτσι τα πράματα...
Αγαπητέ φίλε Κώστα όταν ο Ευτύχης λέει κάτι είναι σίγουρος για αυτό. <<Δεν άκουσε δεν είπαν απλά κακώς πιθανόν να αναφέρθηκα έτσι>> Κατηγόρια δεν υπήρξε σε κανένα εκτός και αν είναι ντροπή που ένας Ηρακλειώτης που βρισκόταν χρόνια στην Garmin USA και γύρισε στον τόπο του και εργάζεται να είναι κακό. Ίσα Ίσα που τα χρήματα μας μένουν εδώ και αυτό αποτελεί και διαφήμιση για τον τόπο μας . Πιθανόν λόγω φόρτου αυτή την περίοδο να μην έχουν ασχοληθεί με το Garmin του Στράτου όμως το σίγουρο είναι ότι είναι σε καλά χέρια .Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα...
οταν κατηγορείς εναν εμπορο, πρεπει να εχεις στοιχεια, οτι τα φτιαχνει στο Ηρακλειο και δεν τα στελνει στην garmin.
Τα "ακουσα" "ειπαν"".......ειναι συζήτηση καφενειακη.