Ανάκληση μουαγιέ σε R και K.

giamil

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS ADV ΄07 (Blackie)
Εγώ πάλι βλέπω ότι δεν μας πιάνει κανείς πουθενά.

Νικο μαλλον δεν αντιλαμβανεσαι οτι οποιος δεν το επαιξε κορωνα γραμματα να αφησει πανω ενα τεκμηριωμενα ελλατωματικο ανταλακτικο (ο κοσμος το χε τουμπανο κ η BMW κρυφο καμαρι-γι αυτο κ το αντικατεστησε απ το 10 κ μετα..) λογο κραματος που ανα πασα ωρα κ στιγμη μπορει να σπασει χωρις καμια προειδοποιηση και να σου μπλοκαρει τον τροχο με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται...οπως επισης οτι οποιος δεν ειχε φραγκα να παει να σκασει 300 να το αντικαταστησει σε εξουσιοδοτημενο για να εχει την αποδειξη κ κινηθηκε σε μεταχειρισμενο απο ebay η οπουδηποτε αλλου .......θα παρει κ επισημος τ αρχ...α του μια κ δεν υπηρχε ποτε μια επισημη ενημερωση απ την BMW απο την στιγμη που ειχε γινει γνωστο το προβλημα...ωστε να μην προβει σε καμια κινηση κ να περιμενει καποια ανακληση η διορθωτικη ενεργεια....(οχι οτι οι υπολοιποι που εχουν αποδειξη θα αποζημιωθουνε στα σιγουρα οπως λεει το αρθρο...αλλα ας πουμε οτι γινει κ αυτο!)

Αλλα οταν η BMW περιμενει να περασουν 2-3-4 χρονια απ την στιγμη της ανακαλυψης του προβληματος να μπουν ολοι στον κουβα να το αλλαξουν κ μετα να βγαλει ανακληση....ειναι τουλαχιστον αλητεια...οπως κ με τις αντλιες κ ολα τ αλλα!

Η BMW θα ηταν ΚΥΡΙΑ σαν εταιρεια ΑΝ απ την στιγμη που το αντικατεστησε στο 10ρι εβγαινε αμεσως κ εκανε ανακληση για ολα τα προηγουμενα...αλλα απο τοτε εχουν περασει 5 χρονια!!!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Κυκλοφορεί το
Δελτίο τύπου της 20-03-2015, σχετικά με ανάκληση μοτοσικλετών BMW τύπου R1200GS, R1200GS/Adv, HP2 Megamoto, HP2 Enduro, R1200RT, R900RT, R1200R, R1200ST, R1200S, HP2 Sport, K1200S, K1300S, K1200R, K1300R, K1200R Sport, K1200GT και K1300GT για αντικατάσταση της φλάντζας του πίσω τροχού (μουαγιέ)

Το θέμα το έτρεξε φίλος, το είχα γράψει άλλωστε
Σε λίγο και το σώμα του ΔΤ

Η ούρλα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή!

http://www.efpolis.gr/el/ggk-deltia-typou/ggk-deltia-typou-2015.html

Όποιος σας κάνει μαγκιές με πλαίσιο κλπ, δεν θα μασήσετε, το Υπουργείο λέει όλες οι μηχανές ανεξάρτητα πλαίσιο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νικο μαλλον δεν αντιλαμβανεσαι οτι οποιος δεν το επαιξε κορωνα γραμματα να αφησει πανω ενα τεκμηριωμενα ελλατωματικο ανταλακτικο (ο κοσμος το χε τουμπανο κ η BMW κρυφο καμαρι-γι αυτο κ το αντικατεστησε απ το 10 κ μετα..) λογο κραματος που ανα πασα ωρα κ στιγμη μπορει να σπασει χωρις καμια προειδοποιηση και να σου μπλοκαρει τον τροχο με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται...οπως επισης οτι οποιος δεν ειχε φραγκα να παει να σκασει 300 να το αντικαταστησει σε εξουσιοδοτημενο για να εχει την αποδειξη κ κινηθηκε σε μεταχειρισμενο απο ebay η οπουδηποτε αλλου .......θα παρει κ επισημος τ αρχ...α του μια κ δεν υπηρχε ποτε μια επισημη ενημερωση απ την BMW απο την στιγμη που ειχε γινει γνωστο το προβλημα...ωστε να μην προβει σε καμια κινηση κ να περιμενει καποια ανακληση η διορθωτικη ενεργεια....(οχι οτι οι υπολοιποι που εχουν αποδειξη θα αποζημιωθουνε στα σιγουρα οπως λεει το αρθρο...αλλα ας πουμε οτι γινει κ αυτο!)

Αλλα οταν η BMW περιμενει να περασουν 2-3-4 χρονια απ την στιγμη της ανακαλυψης του προβληματος να μπουν ολοι στον κουβα να το αλλαξουν κ μετα να βγαλει ανακληση....ειναι τουλαχιστον αλητεια...οπως κ με τις αντλιες κ ολα τ αλλα!

Η BMW θα ηταν ΚΥΡΙΑ σαν εταιρεια ΑΝ απ την στιγμη που το αντικατεστησε στο 10ρι εβγαινε αμεσως κ εκανε ανακληση για ολα τα προηγουμενα...αλλα απο τοτε εχουν περασει 5 χρονια!!!
ετσι ακριβως....
δεν θιγουμε την bmw σαν μηχανη, αλλα την πολιτικη μιας εταιρειας, που δεν προστατευει τους πελατες της....
θα βρω την φωτογραφια απο μουαγιε που εσπασε την στγμη που εμπαινε για αλλαγη ελαστικων....
επικινδυνα πραγματα.
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Ρε παιδιά τι με ενδιαφέρει η BMW σαν εταιρία.
Δεν έχω μετοχές τους. Για τη δικιά μου, παίρνω εγώ τις αποφάσεις μου, δεν τις παίρνω συνεταιρικά με άλλους, ούτε εσείς με εμένα.

Απλώς σαν αντίδραση με ξένισε. Ας περιμένουμε να δούμε.
Οι BMW είναι μια εταιρία και στόχο έχει το κέρδος.
Υπάρχει μια άτυπη ζυγαριά για το τι είναι διόρθωση και τι είναι βελτίωση. Επίσης για το τι είναι ανεκτό ποσοστό ζημιών ανά εξάρτημα (και ως σύνολο).
Επίσης πάντα μπαίνει ο παράγοντας της κακής χρήσης (πχ. για τα μουαγιέ έχει ειπωθεί ότι πολλοί ειδικά παλαιότερα βίδωναν με όλη τους τη δύναμη σε μεγάλο κλειδί - χωρίς ροπόκλειδο) και τρέχα γύρευε γιατί δεν είσαι ελέφαντας (και εσύ για την BMW και η BMW στα μάτια σου).
Τα άλλα είναι φιλοσοφικές συζητήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Απλά για να θυμηθούμε και μια ρήση σου, υπάρχει επίσημα πλέον και η Κατηγορία ιδιοκτητών: "από τους Μ@λακες που πλήρωσαν να την κάνουν Όπως έπρεπε να είναι εξαρχής " ίδωμεν
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Παίδες, επειδή κάπου διάβασα πως στην ανάκληση δεν αλλάζουν απλά το μουαγιέ με ίδιο καινούργιο, αλλά με καινούργιο από άλλο υλικό (ήταν αλουμίνιο τώρα βάζουν μαντέμι). Έχω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις:
  1. Ισχύει;
  2. Από την στιγμή που αλλάζει υλικό, δεν είναι "ομολογία" κακής σχεδίασης; Δεν πρέπει να σημαίνει αυτόματα αποζημίωση όλων όσων το άλλαξαν από μόνοι τους.
  3. Πόσο ζύγιζε το αλουμινένιο και πόσο ζυγίζει το μαντεμένιο;
  4. Πόσο επηρεάζει την συμπεριφορά το επιπλέον βάρος;
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
1. Το μαντέμι έχει αλλάξει εδώ και καιρό. Ως ανάκληση απλώς έγινε τώρα.

2. Όχι. Ομολογία λάθους είναι η ανάκληση, όχι η αλλαγή υλικού. Χωρίς εισαγωγικά κιόλας.
Ποτέ σε ανάκληση σε όχημα (ας με διορθώσει κάποιος) δεν έμαθα να αποζημίωσε εταιρία όσους το είχαν ήδη φτιάξει.

3. Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Κάποιος και με τα δυο στα χέρια ίσως μας πει.

4. Αμφιβάλλω αν στο είδος της μηχανής αυτής, η συμπεριφορά επηρεαστεί με "μετρήσιμο" τρόπο.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Για το "4" πιστεύω ότι αν είναι έστω και ελάχιστα ποιο βαρύ σε τόσο συμπυκνωμένο σημείο στο κέντρο του τροχού μόνο βοήθεια μπορεί να είναι σε σχέση με το γυροσκοπικό φαινόμενο!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ ίσως είμαι από τους πρώτους που το άλλαξα πριν χρόνια , χωρίς να έχει σπάσει. ...απλα είχε 2-3 "αράχνες ".
Δεν είδα καμμια αλλαγη συμπεριφοράς, αλλά κοιτώντας το και πέρα από την αλλαγή υλικού, σίγουρα φαίνεται πιο γερό και πιο μελετημένο.

advφον!!
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Καιρος ηταν και αργησαν πολυ! ...δεν τους τιμα που το αργησαν τοσο ... αλλα παλι θα πω, καλιο αργα παρα ποτε!

.... παιδες υπαρχει καποιος κατοχος απ τα πρωτα μοντελα που δεν του εχει σπασει/ραγισει ακομα?
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Εγώ με 92000k περίπου...φτού φτού...μετά το troffy θα παω να το αλλάξω!! ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παίδες, επειδή κάπου διάβασα πως στην ανάκληση δεν αλλάζουν απλά το μουαγιέ με ίδιο καινούργιο, αλλά με καινούργιο από άλλο υλικό (ήταν αλουμίνιο τώρα βάζουν μαντέμι). Έχω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις:
  1. Πόσο επηρεάζει την συμπεριφορά το επιπλέον βάρος;
ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!

Διότι:

Ροπή=δύναμη*απόσταση
Αν το βάρος ήταν στην περιφέρεια, στο στεφάνι της ζάντας δηλαδή, η επίδραση του επιπλέον βάρους θα ήταν καθοριστική. Η άρνηση της ρόδας (άρα και της μηχανής) να αλλάξει κλίση, θα ήταν χαρακτηριστική και θα προκαλούσε προβλήματα.
Τώρα η αύξηση του βάρους είναι στο κέντρο (ελάχιστη απόσταση...) οπότε και η επίδρασή στην συμπεριφορά είναι μηδαμινή, σίγουρα μη μετρήσιμη σε αίσθηση όταν οδηγάς!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Θόδωρε, η σωστή ανάλυσή σου αφορά το στρίψιμο. Η δική μου σκέψη είναι η αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους και η διαφοροποίηση της δυνατότητας του τροχού να ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου λόγω αυξημένης αδράνειας.

Τελικά η διαφορά βάρους ποιά είναι;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θόδωρε, η σωστή ανάλυσή σου αφορά το στρίψιμο. Η δική μου σκέψη είναι η αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους και η διαφοροποίηση της δυνατότητας του τροχού να ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου λόγω αυξημένης αδράνειας.

Τελικά η διαφορά βάρους ποιά είναι;
Κανένα πρόβλημα Παναγιώτη. Η διαφορά είναι ανάλογη με αυτή που υπάρχει μεταξύ χωμάτινων κι ασφάλτινων ελαστικών, που όλοι κατά καιρούς αλλάζουμε....
Δε γνωρίζω ακριβώς τη διαφορά, αλλά θα είναι κάποια γραμμάρια. Φαντάσου ότι στο δικό μου (2011 μοντέλο) υπάρχει εξ αρχής το μαντέμι στο μουαγιέ. Εξάλλου το εξάρτημα το ίδιο, δεν ξεπερνάει το μισό κιλό. Τι να λέμε?
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ψαχνω και ξαναψαχνω για το μη αναρτωμενο βαρος...
Ετσι οπως ειναι φτιαγμενο το πισω μερος της μηχαναρας μου απο την αναρτηση και μετα εχει τοσα πολλα κιλα απο αυτο που κι αν υπαρχει διαφορα στα δυο μουαγιε θα ειναι εντελως αμελητεα(υπολογιστε πως σε αυτο συμμετεχει και ο αξονας και η γωνιακη μεταδοση και το καβουκι αξονα και ο τροχος)..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σωστό Πασκουάλ, ακόμα κι έτσι να το δεις (πρέπει να το κανείς απ' όλες τις πλευρές, όπως και να 'χει) πάλι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Τπτ βρε παιδιά, μιλάμε για γραμμάρια. Το χυτό ατσαλινο έχει 1ποντο πάχος, το παλαιό δύο πόντους...
Μη συζητάμε ανύπαρκτο θέματα
Άλλωστε εκεί στο κέντρο της περιστροφής... Τα είπε ο Φορεστερ, χάνεται η οποία διαφορά βάρους..
 

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Η αρχική φλάντζα αντικατασταθηκε απο την χυτή για εναν λογο. Γιατι η αρχικη του σχεδίαση οδηγουσε στα γνωστα ραγισματα/σπασιματα. Γνωστο αυτό. Απο κατασκευαστικης αποψης ο πρωτος τροπος σχεδιασης απλα δεν αντεχει τις δυναμεις για τις οποιες προοριζεται να λειτουργει και αυτο γιατι ναι μεν επιλεχθηκε κορυφαία σειρα al alloy 7071 ως υλικο αλλα επιλεχθηκε "λαθος" (οικονομικοτερος τροπος) κατασκευης η οποια ειναι κατεργασια σε cnc κεντρο κατεργασιας με πρωτη υλη απο φετα αξονα του εν λογω αλουμινιου. Ειδαν οτι αυτό αστοχησε ως επιλογη και ετσι στραφηκαν στην επιλογη κατασκευής με προδιαμορφωση χυτου καλουπιου γνωστη και ως μεθοδο forging και κατοπιν τελικη κατεργασια σε κεντρο cnc. Το αλουμινιο ως σειρα πρεπει να εχει παραμεινει το ιδιο. Μια μεθοδος που κανει την νεα φλαντζα να εχει πολυ μεγαλυτερη αντοχη εναντι της πρωτης μεθοδου. Αυτη η μεθοδος forging χρησιμοποιειται ευρεως στην κατασκευη των ζαντων αλουμινιου. Ειναι ο λογος που τις κανει εξαιρετικα μεγάλης αντοχης και δεν σπανε μετα απο μερικες εκατονταδες καταπονησεις.
 
Top Bottom