Νομίζω υπάρχει κιτ χαμήλωματος....προσπαθώ να θυμηθώ που το είδα...
Κοίτα hypepro, wilbers και adreani
Κοίτα hypepro, wilbers και adreani
Ψαχνοντας λιγο ειδα οτι η Hyperpro φτιαχνει προοδευτικα ελατηρια που χαμηλωνουν το μηχανακι 30mm, το κιτ για το 1190R εχει κωδικο SP-KT11-SSB005 Τα ελατηρια εχουν ιδιο μηκος αλλα ειναι αρκετα μαλακα στο πρωτο κομματι συμπιεσης ωστε να χαμηλωνει το μηχανακι 30mm με το βαρος του.Νομίζω υπάρχει κιτ χαμήλωματος....προσπαθώ να θυμηθώ που το είδα...
Κοίτα hypepro, wilbers και adreani
Σωστά διάβασες... δια στόματος koflict Suspension (Greg) και σε τηλεφωνική μου επικοινωνία επιβεβαιώνω ότι δεν επισκευαζετε.Ψαχνοντας λιγο ειδα οτι η Hyperpro φτιαχνει προοδευτικα ελατηρια που χαμηλωνουν το μηχανακι 30mm, το κιτ για το 1190R εχει κωδικο SP-KT11-SSB005
Και πιστευω οτι προοδευτικα ελατηρια (με το ιδιο WP αμορτισερ πισω) θα κανουν το μηχανακι πιο ανετο/"πολιτικο". Εχω δοκιμασει WP και Hyperpro ελατηρια και προτιμαω τα τελευταια σαν πιο "all rounders".
ΥΓ Κατι αλλο: ψαχνοντας στο advrider.com, διαβασα οτι το ηλεκτρονικα ρυθμιζομενο αμορτισερ που φοραει το 1190 Adv με το EDS συστημα δεν ειναι επισκευασιμο.
Συνονοματε, το ιδιο θακανα κι'εγω με τις ηλεκτρονικες. Για τα wilbers εχω πολυ καλες εντυπωσεις, φοραω ελατηρια μπροστα στο VFR και ενας φιλος φοραει αμορτισερ πισω και ειναι και τα δυο πολυ καλα. Επισης εχω καλη γνωμη για τα Hyperpro ελατηρια (τα φοραω μπροστα στο Τρανσαλπ) αλλα δεν ξερω κανενα που ναχει φορεσει τα αμορτισερ τους.Για το 1190 S
Ψάχνομαι με adreani kai Hyperpro catriges
Αν γίνετε θα το κάνω και θα καταργήσω πλήρως τις ηλεκτρονικές μπρος και πίσω.
Για πίσω ίσως παίξει και wilbers
Γιώργο μια διευκρίνηση:Κοίτα off the record τα tourateck στην ουσία Hyperpro είναι.
Απλα ειμαι σε σκεψεις, με την προϋποθεση βεβαια να το χαμηλωσω. Δεν τοχω οδηγησει ακομη (σε αντιθεση με τα 950/990) αλλα θα το κανω συντομα και θα δειξει.Τελικά το αγόρασες το R ή είσαι σε σκέψεις?
Γιώργο μια διευκρίνηση:
οι τούρατεκ αναρτήσεις είναι μάρκας "tractive suspension" http://www.tractivesuspension.com
τα τούρατεκ stabilizers είναι μάρκας Hyperpro
Νομιζω θα σε εκπλήξει ευχάριστα.Απλα ειμαι σε σκεψεις, με την προϋποθεση βεβαια να το χαμηλωσω. Δεν τοχω οδηγησει ακομη (σε αντιθεση με τα 950/990) αλλα θα το κανω συντομα και θα δειξει.
Σωστά συν ότι πλεον έβαλαν και PDS αμορτισέρ πίσω στα 2017 από όσο διαβάζωΞέρω από αλλά παιδιά ότι ναι έχει μαλακά ελατηρια στο μπροστινό, 5.5nm αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Πίσω με εξαίρεση την βιδα έδρασης του αμορτισερ που στραβωνει, το αμορτισερ είναι καλύτερο.
Πολλοί αλλάζουν και πίσω ελατήριο με ποιο σκληρό. Πράγμα που ακούω και εγώ ότι έφτιαξαν στο 2017. Εν αναμονή...
Κωστα, η εμπειρια μου με τα hypepro ειναι οτι ειναι αρχικα μαλακα αλλα σκληραινουν αρκετα οσο εξαντλουν τη διαδρομη τους, και η Hyperpro συνηθως βγαζει aftermarket πιο σκληρα ελατηρια απο τα μαμα σε οποιοδηποτε μοντελο γενικοτερα. Θαταν καλο να δουμε αν ταχει βαλει κανεις στο advrider.com ή στο UK KTM φορουμ για να μας πει τι παιζει.Απλά το 1190R είναι ήδη πολύ μαλακό από αναρτήσεις (ακούγεται ότι στα νέας γενιάς adv 2017 έβαλαν σκληρότερα ελατήρια) οπότε δε ξέρω πως θα είναι με προοδευτικά ελατήρια κτλ. απλά μια άποψη λέω...
Ειναι νωρίς ακόμα και εγώ αυτό περιμένω να δω τι αλλαγές υπάρχουν στη πράξη και να καταλήξω τελικά 1090-1290R η κάποιο 1190R σε προσφοράΓια το τρεμουλο στα πολλα με φορτιο/βαλιτσες εχει γραφτει κατι για τα μοντελα 2017 απο πλευρας σχεδιασης? Ελπιζω να τοχουνε προσεξει.
Εγω σκεφτομαι το 1090R καινουργιο ή πιθανα κανενα 1190R σε προσφορα οπως λες, αν και "με φοβαμαι" λιγο με 150 αλογα στο δεξι χερι που με τρωει..Ειναι νωρίς ακόμα και εγώ αυτό περιμένω να δω τι αλλαγές υπάρχουν στη πράξη και να καταλήξω τελικά 1090-1290R η κάποιο 1190R σε προσφορά
Στο 1090R υπαρχει περιπτωση να κανει το ελατηριο του αμορτισερ του "χυτου" 1090, τα μηχανακια εχουν το ιδιο βαρος οποτε η σκληροτητα του ελατηριου πρεπει να ειναι παρομοια και η διαδρομες τους εχουν διαφορα 3εκ (22εκ το R και 19εκ το "χυτο"), οποτε νομιζω οτι το αμορτισερ ειναι το ιδιο με μονη διαφορα στο μηκος του ελετηριου. Δεν ξερω αν αυτο παιζει και στο 1190R σε σχεση με το "χυτο" 1190 καθως το τελευταιο εχει το EDS συστημα με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις.Μια αλλη λυση ειναι να βρεθει πιο κοντο ελατηριο της WP για πισω και μπροστα να κατεβουν οι τιμονοπλακες.