Ρε παιδιά, έλεος με τις άτοπες συγκρίσεις που κάνει ο κάθε "ειδικός" (και αναφέρομαι στον τέστερ, όχι στον Γιώργο που το ποστάρισε). Τί σχέση έχει το ένα μηχανάκι με το άλλο;
"Μάγκα, καλό το Βιτάρα, αλλά Range-Rover δεν είναι".......... Χαίρω πολύ, Ονούφριος.
Χωρίς να έχω τις χωμάτινες ανησυχίες και περγαμηνές, νομίζω πως η μόνη σύγκριση που στέκεται είναι με το ΚΤΜ 1050. Σκέφτεστε κάποιο άλλο;
Κι αυτό δε στέκει τη στιγμή που η διαφορά μεταξύ Vitara-Range Rover είναι στα 80 χιλιάρικα (χοντρικά..), ενώ μεταξύ CRF 1000 & KTM 1190 , με τιμές Ελλάδος είναι πολύ κοντά τα 2 μηχανάκια, άντε να έχουν 1000-2000€ διαφορά. Γι αυτό λέει πιο πάνω -και πολύ σωστά- ο Γιάννης @jmar , ότι αν είχε ανάλογη τιμολόγηση με τη Γαλλία, αυτομάτως τοποθετούνταν ανάμεσα σε 2 κατηγορίες και τιμολογιακά (διοτι στα κυβικά έτσι είναι ήδη....) και μόνο κέρδος θα είχε στις πωλήσεις από αυτό. Τώρα πάει με ποιότητα και κυβικά της χαμηλότερης κατηγορίας, να παίξει στην τιμή της υψηλής.... Δύσκολα
Θα δείξει.