N-gin76
KLEgend
So what?Spam on:
Κόκκινος Μύλος και KLE500, ο μόνος που ξέρω στον Κόκκινο Μύλο με KLE500 είναι ο χασάπης της γειτονιάς και στην φωτογραφία δεν του μοιάζεις
Spam off
So what?Spam on:
Κόκκινος Μύλος και KLE500, ο μόνος που ξέρω στον Κόκκινο Μύλο με KLE500 είναι ο χασάπης της γειτονιάς και στην φωτογραφία δεν του μοιάζεις
Spam off
Καλημέρα Ισίδωρε,από τους υψισυχνους κραδασμούς, που σε μούδιαζαν ολόκληρο μετά από λίγη ώρα, ειδικά αν πήγαινες γρήγορα στην άσφαλτο....
...και το γεγονός ότι λόγω "πισθόβαρης" γεωμετρίας σε υψηλές ασφάλτινες ταχύτητες ένιωθες το μπροστινό να αλαφραίνει αρκετά...
Ισιδωρε μόνο το πίσω κομμάτι (Συνοδηγού) έφτιαξες από την σέλα???το σχόλιο για τους κραδασμούς και την γεωμετρία ισχύουν για το 800...
Η σέλα του οδηγού στο tenere είναι πραγματικά καλή, μιας και συνδυάζει άνεση και χρηστικότητα στο offroad με ιδανικό τρόπο....
η σέλα του συνεπιβάτη είναι φλούδα, αλλά με ωραίο υλικό....την αναβάπτισα στο ΜΟΤΟΚ και είναι σούπερ (δες φωτό)
η μαμά ζελατίνα, για το ύψος μου (1.77) ήταν μέτρια από κάλυψη αλλά με πολύ θόρυβο και στροβιλισμό....έβαλα ένα πρόσθετο ζελατινάκι της puig και είναι σούπερ, μιας και συνδυάζει πολύ καλή κάλυψη στην άσφαλτο και αφαιρείται πολύ εύκολα για χωμάτινη χρήση...
πίσω σχάρα και βάση για πλαινά σαμάρια έφτιαξα μόνος μου, οπότε οκ...
Αν μπορείς να δώσεις παραπάνω πληροφορίες και φωτό για αυτό?πίσω σχάρα και βάση για πλαινά σαμάρια έφτιαξα μόνος μου, οπότε οκ...
Υπάρχουν κάπου να τα δούμε?βάσεις για τα πλαϊνά σαμάρια έχει έτοιμα ο Κασίμης, με πολύ μικρό κόστος...
Θα ανεβάσω σύντομα φωτό.....Υπάρχουν κάπου να τα δούμε?
...και εμένα.Εμένα πάντως με πείσατε, όταν έρθει η ώρα Tenere 700 θα πάρω.
Ετσι ακριβως, και ταχω οδηγησει και τα δυο αρκετα, ανεβασα και σχετικα εκτεταμενο τεστ για το Τ7.Καλημέρα....
Ως πρώην κάτοχος F800GS 2011 και νυν Tenere 700 2020 έχω να σου μεταφέρω τα εξής:
Αγόρασα το BMW με λίγα χλμ και χωρίς extra, με 6000€. Αυτό σημαίνει πως:
Το Tenere αγόρασα καινούργιο με 10.000€ και έβαλα και σε αυτό πάνω κάτω τα ίδια αξεσουάρ...
- η μαμά σέλα ήταν απλά ακατάλληλη
- η προστασία από αέρα ανύπαρκτη
- έπρεπε να βάλω επιπλέον των ανωτέρω χούφτες, σχάρα, βαλίτσα, διπλό σταντ....
Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι, σου αναφέρω πως το Tenere είναι πολύ καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ (άσφαλτος, χώμα, ταξίδι, δικάβαλο), χωρίς αυτό να σημαίνει πως το GS ήταν κακό...
.....εκτός βέβαια .....
από τους υψισυχνους κραδασμούς, που σε μούδιαζαν ολόκληρο μετά από λίγη ώρα, ειδικά αν πήγαινες γρήγορα στην άσφαλτο....
...και το γεγονός ότι λόγω "πισθόβαρης" γεωμετρίας σε υψηλές ασφάλτινες ταχύτητες ένιωθες το μπροστινό να αλαφραίνει αρκετά...
Από την άλλη το tenere στρίβει μέχρι την τελική του (205χλμ κοντέρ) ακλόνητο,
....δεν υπάρχουν κραδασμοί πουθενά,
.... στο χώμα είναι απίθανο,
... στην πόλη παπί
...στην άσφαλτο στρίβει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ
και βέβαια είναι JAPAN.....άθραυστο....
βέβαια σε κάποια πράγματα, είναι φανερό ότι έχουν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα (πλαστικά, αυτοκόλλητα κλπ),
αυτά
ελπίζω να βοήθησα....
Φιλικά
Ισίδωρος
Στεφανε, θα σου πω μονο οτι φιλος με F800 ετοιμαζεται να το αλλαξει για να παρει καινουργιο Τ7...και εμένα.
Στην περίπτωση αυτή, δεν φταιει το μηχανάκι Γιώργη.... Έπεσε στην περίπτωση.Στεφανε, θα σου πω μονο οτι φιλος με F800 ετοιμαζεται να το αλλαξει για να παρει καινουργιο Τ7
ΥΓ Το μηχανακι του περασε 2 μηνες το καλοκαιρι στο Βαγιανελη μεχρι να δουν τι εχει και να του φερουν το σχετικο ανταλλακτικο
Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?Στην περίπτωση αυτή, δεν φταιει το μηχανάκι Γιώργη.... Έπεσε στην περίπτωση.
Δεν θέλω να επεκταθώ... Φυσικά.
Είπα... Δεν θέλω να επεκταθώ για τον συγκεκριμένο επαγγελματια.Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?
Αυτό άστο Θένο...Πονεμένη ιστορία γενικά.Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?