Tenere 700 vs F800gs vs ....

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Καλημέρα....

Ως πρώην κάτοχος F800GS 2011 και νυν Tenere 700 2020 έχω να σου μεταφέρω τα εξής:

Αγόρασα το BMW με λίγα χλμ και χωρίς extra, με 6000€. Αυτό σημαίνει πως:

  1. η μαμά σέλα ήταν απλά ακατάλληλη
  2. η προστασία από αέρα ανύπαρκτη
  3. έπρεπε να βάλω επιπλέον των ανωτέρω χούφτες, σχάρα, βαλίτσα, διπλό σταντ....
Το Tenere αγόρασα καινούργιο με 10.000€ και έβαλα και σε αυτό πάνω κάτω τα ίδια αξεσουάρ...

Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι, σου αναφέρω πως το Tenere είναι πολύ καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ (άσφαλτος, χώμα, ταξίδι, δικάβαλο), χωρίς αυτό να σημαίνει πως το GS ήταν κακό...

.....εκτός βέβαια .....

από τους υψισυχνους κραδασμούς, που σε μούδιαζαν ολόκληρο μετά από λίγη ώρα, ειδικά αν πήγαινες γρήγορα στην άσφαλτο....

...και το γεγονός ότι λόγω "πισθόβαρης" γεωμετρίας σε υψηλές ασφάλτινες ταχύτητες ένιωθες το μπροστινό να αλαφραίνει αρκετά...

Από την άλλη το tenere στρίβει μέχρι την τελική του (205χλμ κοντέρ) ακλόνητο,

....δεν υπάρχουν κραδασμοί πουθενά,

.... στο χώμα είναι απίθανο,

... στην πόλη παπί

...στην άσφαλτο στρίβει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ

και βέβαια είναι JAPAN.....άθραυστο....

βέβαια σε κάποια πράγματα, είναι φανερό ότι έχουν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα (πλαστικά, αυτοκόλλητα κλπ),

αυτά

ελπίζω να βοήθησα....

Φιλικά

Ισίδωρος
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
από τους υψισυχνους κραδασμούς, που σε μούδιαζαν ολόκληρο μετά από λίγη ώρα, ειδικά αν πήγαινες γρήγορα στην άσφαλτο....

...και το γεγονός ότι λόγω "πισθόβαρης" γεωμετρίας σε υψηλές ασφάλτινες ταχύτητες ένιωθες το μπροστινό να αλαφραίνει αρκετά...
Καλημέρα Ισίδωρε,
Ευχαριστώ για τα σχόλια σου. Τα δύο αρνητικά που λές παραπάνω για τους κραδασμούς και τη γεωμετρία αναφέρεσαι στο 800? Επίσης δε σου κρύβω μου κάνει εντύπωση που δεν ανέφερες ώς αρνητικά για το Τ7 τη σέλα (φαίνεται άβολη , δεν ξέρω αν είναι) και πιθανον την ανεμοκάλυψη (ειδικά με το 800). Επίσης αυτά που αναφέρεις ως θετικά στο Τ7 είναι και για εμένα το ίδιο σημαντικά και η χρήση που θα του κάνω είναι ακριβως αυτή. Λίγο από όλα.
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
το σχόλιο για τους κραδασμούς και την γεωμετρία ισχύουν για το 800...

Η σέλα του οδηγού στο tenere είναι πραγματικά καλή, μιας και συνδυάζει άνεση και χρηστικότητα στο offroad με ιδανικό τρόπο....

η σέλα του συνεπιβάτη είναι φλούδα, αλλά με ωραίο υλικό....την αναβάπτισα στο ΜΟΤΟΚ και είναι σούπερ (δες φωτό)

η μαμά ζελατίνα, για το ύψος μου (1.77) ήταν μέτρια από κάλυψη αλλά με πολύ θόρυβο και στροβιλισμό....έβαλα ένα πρόσθετο ζελατινάκι της puig και είναι σούπερ, μιας και συνδυάζει πολύ καλή κάλυψη στην άσφαλτο και αφαιρείται πολύ εύκολα για χωμάτινη χρήση...

πίσω σχάρα και βάση για πλαινά σαμάρια έφτιαξα μόνος μου, οπότε οκ...
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
το σχόλιο για τους κραδασμούς και την γεωμετρία ισχύουν για το 800...

Η σέλα του οδηγού στο tenere είναι πραγματικά καλή, μιας και συνδυάζει άνεση και χρηστικότητα στο offroad με ιδανικό τρόπο....

η σέλα του συνεπιβάτη είναι φλούδα, αλλά με ωραίο υλικό....την αναβάπτισα στο ΜΟΤΟΚ και είναι σούπερ (δες φωτό)

η μαμά ζελατίνα, για το ύψος μου (1.77) ήταν μέτρια από κάλυψη αλλά με πολύ θόρυβο και στροβιλισμό....έβαλα ένα πρόσθετο ζελατινάκι της puig και είναι σούπερ, μιας και συνδυάζει πολύ καλή κάλυψη στην άσφαλτο και αφαιρείται πολύ εύκολα για χωμάτινη χρήση...

πίσω σχάρα και βάση για πλαινά σαμάρια έφτιαξα μόνος μου, οπότε οκ...
Ισιδωρε μόνο το πίσω κομμάτι (Συνοδηγού) έφτιαξες από την σέλα???


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Σέλα συνεπιβάτη μόνο........

βάσεις για τα πλαϊνά σαμάρια έχει έτοιμα ο Κασίμης, με πολύ μικρό κόστος...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλημέρα....

Ως πρώην κάτοχος F800GS 2011 και νυν Tenere 700 2020 έχω να σου μεταφέρω τα εξής:

Αγόρασα το BMW με λίγα χλμ και χωρίς extra, με 6000€. Αυτό σημαίνει πως:

  1. η μαμά σέλα ήταν απλά ακατάλληλη
  2. η προστασία από αέρα ανύπαρκτη
  3. έπρεπε να βάλω επιπλέον των ανωτέρω χούφτες, σχάρα, βαλίτσα, διπλό σταντ....
Το Tenere αγόρασα καινούργιο με 10.000€ και έβαλα και σε αυτό πάνω κάτω τα ίδια αξεσουάρ...

Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι, σου αναφέρω πως το Tenere είναι πολύ καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ (άσφαλτος, χώμα, ταξίδι, δικάβαλο), χωρίς αυτό να σημαίνει πως το GS ήταν κακό...

.....εκτός βέβαια .....

από τους υψισυχνους κραδασμούς, που σε μούδιαζαν ολόκληρο μετά από λίγη ώρα, ειδικά αν πήγαινες γρήγορα στην άσφαλτο....

...και το γεγονός ότι λόγω "πισθόβαρης" γεωμετρίας σε υψηλές ασφάλτινες ταχύτητες ένιωθες το μπροστινό να αλαφραίνει αρκετά...

Από την άλλη το tenere στρίβει μέχρι την τελική του (205χλμ κοντέρ) ακλόνητο,

....δεν υπάρχουν κραδασμοί πουθενά,

.... στο χώμα είναι απίθανο,

... στην πόλη παπί

...στην άσφαλτο στρίβει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ

και βέβαια είναι JAPAN.....άθραυστο....

βέβαια σε κάποια πράγματα, είναι φανερό ότι έχουν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα (πλαστικά, αυτοκόλλητα κλπ),

αυτά

ελπίζω να βοήθησα....

Φιλικά

Ισίδωρος
Ετσι ακριβως, και ταχω οδηγησει και τα δυο αρκετα, ανεβασα και σχετικα εκτεταμενο τεστ για το Τ7.

Αυτο με τους κραδασμους του F800 πανω απο τις 5500σαλ/135χμω ειναι μεγαλο θεμα καθως εχει κανεις βαρος δικυλινδρου με κραδασμους σχεδον μονοκυλινδρου, κατι που κανει ταξιδια με αυξημενες ταχυτητες, π.χ με σταθερα 150-160χμω, απαγορευτικα. Επισης σε τετοιες ταχυτητες υπαρχει αυτη η ελαφροτητα, που κι'εγω την ειχα αποδωσει στη γεωμετρια του.

Ενα αλλο θεμα που δε μου αρεσε στο χωμα ειναι η απιστευτα μακρια 1η σχεση. Σχεδον ολα τα μοντερνα μεγαλα on-off εχουν μακρουτσικη πρωτη αλλα η BMW στο F800 τοχει παρακανει και δημιουργει προβλημα σε δυσκολα τραϊαλιστικα περασματα, σε αποτομες σαθρες κατηφορες, οπου μαζευει χιλιομετρα. Σε μια σχετικα απαιτητικη χωματαδα που καναμε τον Ιουλιο και οπου αλλαξαμε τα μηχανακια για αρκετα χιλιομετρα, σε ελαχιστα σημεια ανεβασα 2α με το F800 γιατι με "κρεμαγε".

Γενικα αν εξαιρεσει κανεις το δικαβαλο ταξιδι, δε νομιζω οτι υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...και εμένα.
Στεφανε, θα σου πω μονο οτι φιλος με F800 ετοιμαζεται να το αλλαξει για να παρει καινουργιο Τ7 ;)

ΥΓ Το μηχανακι του περασε 2 μηνες το καλοκαιρι στο Βαγιανελη μεχρι να δουν τι εχει και να του φερουν το σχετικο ανταλλακτικο :thumbsdown:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στεφανε, θα σου πω μονο οτι φιλος με F800 ετοιμαζεται να το αλλαξει για να παρει καινουργιο Τ7 ;)

ΥΓ Το μηχανακι του περασε 2 μηνες το καλοκαιρι στο Βαγιανελη μεχρι να δουν τι εχει και να του φερουν το σχετικο ανταλλακτικο :thumbsdown:
Στην περίπτωση αυτή, δεν φταιει το μηχανάκι Γιώργη.... Έπεσε στην περίπτωση.
Δεν θέλω να επεκταθώ... Φυσικά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην περίπτωση αυτή, δεν φταιει το μηχανάκι Γιώργη.... Έπεσε στην περίπτωση.
Δεν θέλω να επεκταθώ... Φυσικά.
Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?
Είπα... Δεν θέλω να επεκταθώ για τον συγκεκριμένο επαγγελματια.
Φυσικά και υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θεωρείς φυσιολογικό σε μηχανάκι που έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια να μην υπάρχουν ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα...?
Αυτό άστο Θένο...Πονεμένη ιστορία γενικά.
Εκτός της ΚΤΜ που έχεις(ουμε) συνηθίσει να βρίσκουμε το 95% αυτών που χρειαζόμαστε άμεσα ,και τα υπόλοιπα σε 3-7 μέρες...
Ολοι οι υπόλοιποι επίσημοι δεν στοκάρουν πιά ούτε ροδέλλα.

ΠροΧθές πήγα σε κάθετη μονάδα Γιαμάχα ,να πάρω φίλτρο αέρα ,ντίζα συμπλέκτη ,κι ένα φλασάκι για ΧΤ660Ζ ('08-'15).
Μόνο ντίζα υπήρχε (1 κομμάτι σε όλη την Ελλάδα)
Φλάς κ φίλτρο αέρα ,παραγγελία από Ιαπωνία λέει....σε 20 μέρες (τουλάχιστον) λέει
Μα....φίλτρο αέρα σε 20 μέρες ρε φίλε???
Στα εξουσιοδοτημένα όταν κάνουν σέρβις ΤΙ σκτά βάζουν δηλαδή?
Κρατάνε το μηχανάκι 20 μέρες για να'ρθει? ή Φυσάνε το παλιό κ το ξανακουμπώνουν?
Και ένα γμμενο φλασάκι λιανικής 16,40 € ,που σπάνε κ είναι εντελώς αναλώσιμα....ούτε αυτό αντέχει η Γιαμάπα ΓΕλλάς να έχει στόκ?

Κι ολα αυτά ,την εποχή που με 1 κλίκ ,τα έχεις στην πόρτα σου σε 7 μέρες ΜΑΧ ,από οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα κι αν ψωνίσεις.
ΔΕΝ είναι στραβός ο Γιαλός τελικά.
 
Top Bottom