Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - 10 έως 14 Απριλίου, Εκθεσιακό Κέντρο METROPOLITAN Expo (Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος)

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εύχομαι να το αποκτήσεις, εγώ θα το είχα ψωνίσει πριν δύο χρόνια, αν δεν είχα βαρεθεί τον μπόξερ
Είχε ο Άγγελος ένα με 8000 χλμ και πιο φθηνό από το xr

Τις πωλήσεις τις ανέφερα, γιατί όλοι όσοι πήγαν στην έκθεση έλεγαν, τι μηχαναρα είναι αυτή κλπ κλπ, αλλά στο τέλος ψωνίζουν αλλο
Όπως το γράφεις είναι.
Εκτός του μάρκετινγκ, πολλές φορές έχουν δίκιο να ψωνίζουν κάτι άλλο. Πρώτον γιατί οι περισσότεροι σε ηλικία 40-50 έχουν οικογένειες με παιδιά που συνήθως αδρανοποιούνται για μεγάλα ταξίδια (τουλάχιστον μέχρι να ξεπεταχτούν τα παιδιά). Επειτα οι Έλληνικοί δρόμοι σίγουρα μας κατευθύνουν περισσότερο στις On/Off μοτοσυκλέτες.
Έχω υποσχεθεί μια BMW στον εαυτό μου και ο εγκέφαλος μου τις έχει ταυτίσει με τον BOXER κινητήρα. Τα δε RS μου αρέσουν από την εποχή που ήταν 1200. Το συγκεκριμένο 1250 στα συγκεκριμένα χρώματα είναι για μένα απίστευτα όμορφο. Θα το αγόραζα και ξεβράκωτο από εξοπλισμούς αν δεν γινόταν αλλιώς.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Είναι άνετη η θέση οδήγησης σε πολύωρη οδήγηση αυτού του τύπου μηχανή ; Δεν έχω οδήγηση ποτέ .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι άνετη η θέση οδήγησης σε πολύωρη οδήγηση αυτού του τύπου μηχανή ; Δεν έχω οδήγηση ποτέ .
Το συγκεκριμένο είναι πολύ άνετο και τολμώ να πω και το πιο φιλικό bmw
Νομίζεις ότι το έχεις χρόνια από την πρώτη βολτα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι άνετη η θέση οδήγησης σε πολύωρη οδήγηση αυτού του τύπου μηχανή ; Δεν έχω οδήγηση ποτέ .
Το συγκεκριμένο είναι πολύ άνετο και τολμώ να πω και το πιο φιλικό bmw
Νομίζεις ότι το έχεις χρόνια από την πρώτη βολτα
Στα έγραψε ο Κώστας Θάνο.
Αν ρωτάς εμένα... άνευ σημασίας (με τις σέλες που ταξιδεύω εγώ αυτό φαίνεται σαν AIRBUS A380 στη Business Class...).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λογική....να έχεις ονοφ και να μην πατάς οφ, δεν το λες και λογική, πιο πολύ ταιριάζει στην μόδα.και στον καφέ
Αφού το καβάλησες το R1250RS. Κάθεσαι με τα πόδια λυγισμένα αρκετά σε σχέση με ένα On-off και αρκετά πιο σκυμμένος και με τα χέρια τεντωμένα. Η θέση οδήγησης έιναι Sport Touring γνήσια. Ο πολύς κόσμος θέλει θέση οδήγησης πιο όρθια και αρχοντική και μάλιστα ακόμα και να μην πατήσει χώμα εκτιμάει πώς ένα On-off τα πάει πολύ καλύτερα στις λακκούβες και τις κακοτεχνίες του δρόμου απο ένα γνήσιο Street. Τώρα τί ποσοστά το παίρνει για να ρίξει γκόμενα στη καφετέρια δεν ξέρω ομολογώ! Υποθέτω πώς μια γυναίκα θα έβρισκε όμορφη και μια R1250RS, ίσως κάνω λάθος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αφού το καβάλησες το R1250RS. Κάθεσαι με τα πόδια λυγισμένα αρκετά σε σχέση με ένα On-off και αρκετά πιο σκυμμένος και με τα χέρια τεντωμένα. Η θέση οδήγησης έιναι Sport Touring γνήσια. Ο πολύς κόσμος θέλει θέση οδήγησης πιο όρθια και αρχοντική και μάλιστα ακόμα και να μην πατήσει χώμα εκτιμάει πώς ένα On-off τα πάει πολύ καλύτερα στις λακκούβες και τις κακοτεχνίες του δρόμου απο ένα γνήσιο Street. Τώρα τί ποσοστά το παίρνει για να ρίξει γκόμενα στη καφετέρια δεν ξέρω ομολογώ! Υποθέτω πώς μια γυναίκα θα έβρισκε όμορφη και μια R1250RS, ίσως κάνω λάθος.
Ο πολύς κόσμος θέλει adve look....τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λέγαμε και στο κάτω κάτω ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω το μάρκετινγκ.
Την χρήση όμως θα την κρίνω και η πραγματικότητα είναι ότι δεν χρειάζεσαι ονοφ για να ταξιδεύεις ασφαλτο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο πολύς κόσμος θέλει adve look....τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λέγαμε και στο κάτω κάτω ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω το μάρκετινγκ.
Την χρήση όμως θα την κρίνω και η πραγματικότητα είναι ότι δεν χρειάζεσαι ονοφ για να ταξιδεύεις ασφαλτο
Συμφωνώ 100%. Πάντα το θεωρούσα περίεργο να λιγοστεύουν τα γνήσια street εις όφελος των on-off σε ασφάλτινους ταξιδιώτες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η γνώμη μου είναι πως για μεγάλα ταξίδια η ονοφάδικη όρθια θέση δεν είναι η ιδανική. Χρειάζεται μια ελαφρά κλίση εμπρός χωρίς να πέφτει το βάρος στα χέρια φυσικά. Οι διαδρομές των αναρτήσεων των On/Off βοηθάνε σίγουρα στην Ελληνική πραγματικότητα καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που χωρίς αυτές θα μετράγαμε ξεκολλημένα σφραγίσματα.

Συγκεκριμένα στο RS Βαγγέλη tc-drift και τα πόδια -σε εμένα τουλάχιστον- ήρθαν πολύ φυσικά στη θέση οδήγησης. Είναι και πως έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ από το NUDA και μετά έχω λατρέψει τον 17άρη τροχό στα ασφάλτινα ταξίδια παρά τα περιορισμένα επίπεδα άνεσης της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Οπότε οτιδήποτε άλλο μου φαίνεται πολυθρόνα. Είχα και ένα απωθημένο με το SUZUKI GSX1250FA αλλά έπρεπε να το είχα χτυπήσει όταν οι τιμές τους ως μεταχειρισμένα ήταν λογικές. Θα ήταν τέλεια η μετάβαση από το SUZUKI στο BMW.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αναλόγως τις διαδρομές που κάνει ο κάθε ένας (σε χρονική διάρκεια) το onoff μπορεί να είναι προτέρημα, μπορεί και να μην προσφέρει απολύτως τίποτα τελικά. Αλλά αν "πρέπει" να πάρεις onoff γιατί έτσι λένε όλοι σε φόρουμ και περιοδικά ότι πρέπει να κάνεις αυτό θα κάνεις (το "όλοι" είναι φραστική υπερβολή για να τονίσει το πλειοψηφικό, woke note).

Όπως παλιότερα ψώνιζαν σούπερσπορ για commuting και είχαμε την μεγαλύτερη αναλογία σε χιλιάρια ανά κάτοικο (woke note as above).


To RS είναι μηχανάρα (όπως και το R, BTW έχει ένα στοκ με 100 χιλιόμετρα στην Πάτρα τώρα, 17000 ευρώ φουλ έξτρα) αλλά ποιός θα το εκτιμήσει. Η πλάκα είναι ότι ίσως είναι το τελευταίο "σπορ στριτ) με κανονική ως μεγάλη σέλα για δεύτερο άνθρωπο και όχι μόνο για παιδάκι, έχει τον pro προβολέα, έχει λιγότερες καταπονήσεις στον άξονα. Να δούμε το 1300 που λογικά θα βγει μαζί με το GSA πως θα είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To RS είναι μηχανάρα (όπως και το R, BTW έχει ένα στοκ με 100 χιλιόμετρα στην Πάτρα τώρα, 17000 ευρώ φουλ έξτρα) αλλά ποιός θα το εκτιμήσει. Η πλάκα είναι ότι ίσως είναι το τελευταίο "σπορ στριτ) με κανονική ως μεγάλη σέλα για δεύτερο άνθρωπο και όχι μόνο για παιδάκι, έχει τον pro προβολέα, έχει λιγότερες καταπονήσεις στον άξονα. Να δούμε το 1300 που λογικά θα βγει μαζί με το GSA πως θα είναι.
Αν έπαιρνα γυμνό τώρα το R θα ήταν πρώτο στη λίστα. Δεν το συζητώ.
Απλά ονειρεύομαι να κρατήσω αυτό που έχω και το RS μου αρέσει μια ιδέα περισσότερο οπτικά σαν μοτοσυκλέτα και με τη σκέψη πως η χρήση της θα είναι για ταξίδια...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δε με απασχόλησαν ποτέ οι πωλήσεις ενός μοντέλου Κώστα, ούτε οι "μεταπωλήσεις". WR250R/X είχαν πωληθεί 17 τεμάχια στην Ελλάδα μέχρι το 2016, Τα NUDA 900R είναι δεν είναι 10 τεμάχια και το σκούτερ το Peugeot που πήρα πρέπει να το έχω αγοράσει εγώ και άλλος ένας στην Αθήνα :roflmao:
17 μόνο!!!!
Το klx150l πολύ λιγότερα...
Αυτό που "ρεφάρει" δηλαδή την κατάσταση, είναι το gs :inlove:!!!
 
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στα έγραψε ο Κώστας Θάνο.
Αν ρωτάς εμένα... άνευ σημασίας (με τις σέλες που ταξιδεύω εγώ αυτό φαίνεται σαν AIRBUS A380 στη Business Class...).
Σέλα.... σερβιετα..... :hungover:
Θέλω επειγόντως ντεπόζιτο και σέλα..... :muted:...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Στα έγραψε ο Κώστας Θάνο.
Αν ρωτάς εμένα... άνευ σημασίας (με τις σέλες που ταξιδεύω εγώ αυτό φαίνεται σαν AIRBUS A380 στη Business Class...).
Πιο πολύ για την στάση του σώματος λέω , τις γωνιές στα πόδια κτλ , έαν πιάνονται εύκολα τα χέρια σου η ανεμοκαλυψη . Η σέλα τώρα εντάξει παλεύετε αλλά φτιάχνεται κιόλας .

σε κάποια ανέβηκα αλλά δεν θυμάμαι πια ήταν .. σπορτ τουρινγκ , καλούτσικη μου φάνηκε η θέση
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν έπαιρνα γυμνό τώρα το R θα ήταν πρώτο στη λίστα. Δεν το συζητώ.
Απλά ονειρεύομαι να κρατήσω αυτό που έχω και το RS μου αρέσει μια ιδέα περισσότερο οπτικά σαν μοτοσυκλέτα και με τη σκέψη πως η χρήση της θα είναι για ταξίδια...
Κάποια στιγμή έχω κατέβει στον Άγγελο που λέει ο μανιακός συνέχεια και έχει ένα 1200R μέσα σε 4ψήφιο νούμερο, από την γνωστή μου αντιπροσωπεία στην Αγγλία, χρειάστηκε τεράστια αυτοσυγκράτηση για να μην πω το παίρνω τώρα και βάζω αγγελία το XR. Η αδρεναλίνη δεν υπάρχει με το 1200 αλλά στην τυπική χρήση μάλλον προτιμότερο. Είναι από τα ωραία κλασικά muscle bikes που αξίζει να είναι στο γκαράζ, αν ξεπεράσω το σύνδρομο "adrenaline junkie" με ένα σπάσιμο του καρπού, το R9T είναι πιο όμορφο αλλά... για κοντούς.


Πιο πολύ για την στάση του σώματος λέω , τις γωνιές στα πόδια κτλ , έαν πιάνονται εύκολα τα χέρια σου η ανεμοκαλυψη . Η σέλα τώρα εντάξει παλεύετε αλλά φτιάχνεται κιόλας .
Θανάση συμβιβάζεσαι λίγο (σε σχέση με το άφρικα που είναι και ήσυχο στον αέρα) αλλά "άβολο" δεν το λες. Το RS και το R είναι αρκετά πιο "άπλα" από το GSX-S και τα ZX (δεν νομίζω να έχουν μείνει άλλα καινούρια στριτ τέτοιου τύπου) και δείχνει ίδιου προσανατολισμού με το V100 (μάλλον το V100 "αντιγράφει" το RS/R ως μεταγενέστερο).
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Νομίζω τα ονοφφ κερδίζουν έδαφος όλο και παραπάνω πέρα από το στυλ αντβεντουρ που πουλάνε γιατί είναι πιο χρηστικά. Το 1250RS είναι μία μηχανή τουρισμού. Δεν θα μπορεί ο άλλος να την χρησιμοποιήσει εύκολα στην καθημερινότητα του. Επίσης μιλάμε για ταξίδια και ότι οκ πλέον έχουμε καλή άσφαλτο στην ελλάδα στις εθνικές μας, χωρίς κακοτεχνίες οδοστρώματος κτλ κτλ αλλά.. Για κάποιον που θα κάνει 200-300 χλμ ωραία χαλαρά ταξιδιάρικα και θα πάει να μείνει σε ένα κωλοχώρι ή σε μία κωλοπόλη και να κινείται στα όρια του/της αρχίζει να κουράζει. Μπαίνει σε συνθήκες κομιούτερ που δύσκολα τα καταφέρνει μία τέτοια μηχανή άνετα. Τα καταφέρνει σίγουρα, αλλά όταν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στο κάνω ωραίο ταξίδι και στο κάνω ωραίο ταξίδι και όλα τα άλλα που πουλάει κάθε εταιρεία θα πας στο δεύτερο. Που δεν στο πουλάει με ψέμματα. Έτσι είναι. Ένα 1250 GS θα πάρει δύο άτομα αρχοντικά θα φορτώσεις τα τριβάλιτσα θα κάνεις ξεκούραστα χλμ σε σέλα βασιλική και όταν φτάσεις εκει δεν θα βλαστημάς την κάθε λακούβα ή θα κατέβεις και έναν πατημένο χωματόδρομο με άνεση γιατί θες να πας να δεις και κάτι εκτός εθνικής από άποψη φυσικής ομορφιάς. Δεν νομίζω ότι παίρνουν όλοι ονοφφ έχοντας στο μυαλό τους να κάνουν αποκλειστικά αντβεντουρ τραβελ. Συγκεκριμένα το GS είναι και μία μηχανή που μπορεί υπό προυποθέσεις να κάνει και ένα κομιούτινγκ καθημερινό. Όπου GS μπορεί να είναι Africa, Tiger και ότι άλλο βγαίνει σε αυτή την κατηγορία με τις οποιες παραχωρήσεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πιστεύω πως ενα sport tourer όπως το r1250rs είναι τέλειο και άνετο ειδικά σε ανοιχτούς δρόμους. Βεβαια από την άλλη στην Ελλάδα παίζει επαρχιακός και φιδισιος και με κακη άσφαλτο. Εγώταξιδι δεν καταλαβαίνω μονο να πας μια Ευρώπη μια Βαλκάνια. Τα περισσότερα λογικά θα τα κάνεις εγχώρια. Είμαστε τώρα εμείς χώρα για sport touring?!

Άμα πάω δηλαδή μια ορεινή Ναυπακτία και αρχίσω τα ανηφοροκατηφορια και τις φουρκέτες.

Γενικά είμαι υπέρ της καρατιμονας. Να έχεις μοχλούς. Ειδικά Ελλάδα το θες. Δηλαδή εμένα προσωπικά από το r1250rs και το r1250r κουμπωσα ωραία στο γυμνό. Αν πήγαινα σε street θα ήθελα μια τέτοια θέση οδήγησης. Να έχω και τη τιμοναρα μου.
 
Top Bottom