Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - 10 έως 14 Απριλίου, Εκθεσιακό Κέντρο METROPOLITAN Expo (Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος)

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Πάντως εμένα το R1 με την ohlins ανάρτηση πίσω μπορώ να πω ότι είναι πιο απορροφητικό απο το κτμ , άλλα σε κουράζουν σε έναν κακό δρόμο με το R1 όχι το κοπανήμα απο την ανάρτηση...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
2 πραγματάκια με το συμπάθιο μια και από μεγάλα ταξίδια αστραπή (αφού δεν είχα μεγάλη άδεια) και 36ωρα κάτι σκαμπάζω

Σίγουρα θες
ανεμοθώρακα για προστασία
σελάρα
μαλακές αναρτήσεις (οκ όχι σουμιέ αλλά ούτε και σαγκ 0)
Η αυτονομία αν είναι κοντά στα 200 220 χωρίς ρεζέρβα είσαι μια χαρά
Τα ον οφ βολεύουν σίγουρα πιο πολύ και η θέση οδήγησής φυσικά μπορεί ν αλλάξει αν πας πιο πίσω
ακόμα κι αν κάτσεις στη θέση του συνοδηγού
και η θέση των ποδιών αλλάζει αν τα βάλεις στους πίσω μαρσπιέδες πχ ή πάνω στις εξατμίσεις (για ζεστούλα)

Ενώ όμως όλο συζητούν για το μηχανάκι
Ελάχιστοι αξιολογούν και τη δική τους φυσική κατάσταση

Άκα τα παραπάνω κιλά στο ταξίδι φαίνονται και κουράζουν
Η σέλα γίνεται χαλκομανία
Τα γόνατα λυγίζουν πιο δύσκολα
ο κώλος πονάει
τα άκρα πρήζονται κλπ κλπ


και κάτι ακόμα
για τους νεαρούς της 3ης ηλικίας... Τους διαφορετικά νέους ρε παιδί μου
παίζει ο πόνος να προέρχεται από τα ισχία και όχι απ τον πισινό
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
2 πραγματάκια με το συμπάθιο μια και από μεγάλα ταξίδια αστραπή (αφού δεν είχα μεγάλη άδεια) και 36ωρα κάτι σκαμπάζω

Σίγουρα θες
ανεμοθώρακα για προστασία
σελάρα
μαλακές αναρτήσεις (οκ όχι σουμιέ αλλά ούτε και σαγκ 0)
Η αυτονομία αν είναι κοντά στα 200 220 χωρίς ρεζέρβα είσαι μια χαρά
Τα ον οφ βολεύουν σίγουρα πιο πολύ και η θέση οδήγησής φυσικά μπορεί ν αλλάξει αν πας πιο πίσω
ακόμα κι αν κάτσεις στη θέση του συνοδηγού
και η θέση των ποδιών αλλάζει αν τα βάλεις στους πίσω μαρσπιέδες πχ ή πάνω στις εξατμίσεις (για ζεστούλα)

Ενώ όμως όλο συζητούν για το μηχανάκι
Ελάχιστοι αξιολογούν και τη δική τους φυσική κατάσταση

Άκα τα παραπάνω κιλά στο ταξίδι φαίνονται και κουράζουν
Η σέλα γίνεται χαλκομανία
Τα γόνατα λυγίζουν πιο δύσκολα
ο κώλος πονάει
τα άκρα πρήζονται κλπ κλπ


και κάτι ακόμα
για τους νεαρούς της 3ης ηλικίας... Τους διαφορετικά νέους ρε παιδί μου
παίζει ο πόνος να προέρχεται από τα ισχία και όχι απ τον πισινό
Εγώ πάντως στα 36ωρα τους ονοφαδες έβλεπα ξεκούραστους ειδικά με τα gs. Εγώ έκανα δύο με street μηχανάκια πολύ κούραση. Σίγουρα περισσότερη από άλλους με μεγάλα και μαλακά ονοφφ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η άνεση είναι κάτι σχετικό και σίγουρα διαφέρει από αναβάτη σε αναβατη
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από τα reviews που έχω δει φαίνεται πως το RS δεν έχει πρόβλημα ούτε στους επαρχιακούς ούτε σε ρόλο commuting. Έχει πρόβλημα αν το πιέσεις και θες να το μετατρέψεις σε superbike. Για αναστήματα 1.70-1.85 δε νομίζω να παίζει κανενός τύπου θέμα σχετικό με την άνεση. Όπως ανέφερε ο Γιάννης amyroukai παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει κάποιος αλλά και με το στυλ οδήγησης του. Το προσωπικό γούστο του καθενός καθορίζει πολλά πράγματα. Έπειτα θεωρώ σχετική σπάνια περίπτωση ιδιοκτήτης RS να έχει μόνο αυτό.

EDIT: Εκτός του τιμονιού μπάρα που είναι στις προδιαγραφές του να μπαίνει ευθύς εξαρχής, δέχεται και χαμηλότερη σέλα και ψηλότερη. Εγώ μια φορά με τα συγκεριμένα τουριστικά κλιπόνς και με τη στάνταρ σέλα είμαι παραπάνω από ΟΚ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από τα reviews που έχω δει φαίνεται πως το RS δεν έχει πρόβλημα ούτε στους επαρχιακούς ούτε σε ρόλο commuting. Έχει πρόβλημα αν το πιέσεις και θες να το μετατρέψεις σε superbike. Για αναστήματα 1.70-1.85 δε νομίζω να παίζει κανενός τύπου θέμα σχετικό με την άνεση. Όπως ανέφερε ο Γιάννης amyroukai παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει κάποιος αλλά και με το στυλ οδήγησης του. Το προσωπικό γούστο του καθενός καθορίζει πολλά πράγματα. Έπειτα θεωρώ σχετική σπάνια περίπτωση ιδιοκτήτης RS να έχει μόνο αυτό.
Προσπάθησε να βρεις τεστ ραιντ....είναι καταπληκτικό μηχανάκι
Και το r έχει το ίδιο πάτημα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσπάθησε να βρεις τεστ ραιντ....είναι καταπληκτικό μηχανάκι
Και το r έχει το ίδιο πάτημα
Ξέρεις Κώστα, είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που έχω αποφύγει να κάνω test ride γιατί αν το κάνω θα βρεθώ να ζητιανεύω στα σκαλιά του Αγ. Ανδρέα στη Λαμπρινή.
Το R θα το σκεφτόμουν σοβαρά αν είχα στο νου μου να αποχωριστώ το NUDA και τα πράγματα θα γινόντουσαν σημαντικά πιο εύκολα. Για την ώρα διώχνω τέτοιες διαβολεμένες σκέψεις γιατί ξέρω ότι θα μου λείψει η καγκουριά του, είναι το απαραίτητο αντίδοτο μου σε κάθε σκοτούρα.
Όταν αναφέρεστε στον Άγγελο αν εννοείται τον Σφακιανάκη στον Κηφισό έχω πάει και έχω μπει στη διαδικασία ελέγχου προγράμματος διακανονισμού.... έχω φλερτάρει και το 1200άρι κάποια στιγμή....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξέρεις Κώστα, είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που έχω αποφύγει να κάνω test ride γιατί αν το κάνω θα βρεθώ να ζητιανεύω στα σκαλιά του Αγ. Ανδρέα στη Λαμπρινή.
Το R θα το σκεφτόμουν σοβαρά αν είχα στο νου μου να αποχωριστώ το NUDA και τα πράγματα θα γινόντουσαν σημαντικά πιο εύκολα. Για την ώρα διώχνω τέτοιες διαβολεμένες σκέψεις γιατί ξέρω ότι θα μου λείψει η καγκουριά του, είναι το απαραίτητο αντίδοτο μου σε κάθε σκοτούρα.
Όταν αναφέρεστε στον Άγγελο αν εννοείται τον Σφακιανάκη στον Κηφισό έχω πάει και έχω μπει στη διαδικασία ελέγχου προγράμματος διακανονισμού.... έχω φλερτάρει και το 1200άρι κάποια στιγμή....
Ο άγγελος φέρνει μηχανές από Αγγλία βασικά, έχει και ελληνικά και βρίσκεται στο π. Φαληρο
 
Reactions: STF

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από τα reviews που έχω δει φαίνεται πως το RS δεν έχει πρόβλημα ούτε στους επαρχιακούς ούτε σε ρόλο commuting. Έχει πρόβλημα αν το πιέσεις και θες να το μετατρέψεις σε superbike. Για αναστήματα 1.70-1.85 δε νομίζω να παίζει κανενός τύπου θέμα σχετικό με την άνεση. Όπως ανέφερε ο Γιάννης amyroukai παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει κάποιος αλλά και με το στυλ οδήγησης του. Το προσωπικό γούστο του καθενός καθορίζει πολλά πράγματα. Έπειτα θεωρώ σχετική σπάνια περίπτωση ιδιοκτήτης RS να έχει μόνο αυτό.

EDIT: Εκτός του τιμονιού μπάρα που είναι στις προδιαγραφές του να μπαίνει ευθύς εξαρχής, δέχεται και χαμηλότερη σέλα και ψηλότερη. Εγώ μια φορά με τα συγκεριμένα τουριστικά κλιπόνς και με τη στάνταρ σέλα είμαι παραπάνω από ΟΚ.
Εγώ έχω εκπλαγεί από το πώς μια ανάρτηση 120 χιλιοστά διαδρομή είναι άπειρα πιο άνετη από τα 150 του XR, με απείρως καλύτερο έλεγχο αμαξώματος χωρίς αναπήδηση αλλά και χωρίς πλεύση σε... 130 κοντέρ τόσο "όρθιο" όσο και το κλίση. Οκ, λίγο χαζό το να πρέπει να πιάσεις γαντζοκλειδο για να την σφίξεις αλλά τέλος πάντων (δεν θα το κάνω ακόμα)

Οπότε αυτά τα "τα στριτ δεν έχουν άνεση στον τυπικό ελληνικό καροδρομο της επαρχίας" τα διαβάζω με ενδιαφέρον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ έχω εκπλαγεί από το πώς μια ανάρτηση 120 χιλιοστά διαδρομή είναι άπειρα πιο άνετη από τα 150 του XR, με απείρως καλύτερο έλεγχο αμαξώματος χωρίς αναπήδηση αλλά και χωρίς πλεύση σε... 130 κοντέρ τόσο "όρθιο" όσο και το κλίση.

Οπότε αυτά τα "τα στριτ δεν έχουν άνεση στον τυπικό ελληνικό καροδρομο της επαρχίας" τα διαβάζω με ενδιαφέρον.
Ίσως παίζει ρόλο το τελελεβερ κλπ διαφορετική ανάρτηση, η γεωμετρία και γενικά όλο το πακέτο
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ίσως παίζει ρόλο το τελελεβερ κλπ διαφορετική ανάρτηση, η γεωμετρία και γενικά όλο το πακέτο
Δεν έχει τελελελε, συμβατικό πιρούνι.

Αλλά δεν μιλάω για το 1200 τώρα.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Οι διαφορές του R / RS, είναι στην γεωμετρία, και στο μεταξόνιο, αυτό συμβαίνει με τό διαφορετικό σημείο έδρασης του εμπρόσθιου τροχού έτσι έχουμε ώς αποτέλεσμα, το R να ''ακούει'' & ''εκτελεί'' πιό εύκολα και γρήγορα από το RS,
1250R. μεταξόνιο 1,512 με κάστερ 129,6
1250RS. μεταξόνιο 1,527 με κάστερ 114,8
το R είναι πιό ''playbike''(sorry για την καπήλευση του όρου) στα υπόλοιπα είναι copy paste τα μηχανάκια
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στις φωτογραφίες δεν βλέπω να έχει "νύχι" το καλάμι του RS, μάλλον άλλες τιμονοπλακες έχει
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Οι διαφορές του R / RS, είναι στην γεωμετρία, και στο μεταξόνιο, αυτό συμβαίνει με τό διαφορετικό σημείο έδρασης του εμπρόσθιου τροχού έτσι έχουμε ώς αποτέλεσμα, το R να ''ακούει'' & ''εκτελεί'' πιό εύκολα και γρήγορα από το RS,
1250R. μεταξόνιο 1,512 με κάστερ 129,6
1250RS. μεταξόνιο 1,527 με κάστερ 114,8
το R είναι πιό ''playbike''(sorry για την καπήλευση του όρου) στα υπόλοιπα είναι copy paste τα μηχανάκια
μάθανε από τα πρώτα τρέισερ
:hungover:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Σέ ερώτηση στην γιαμαχα αν το extreme και το explorer έχουν ίδιες αναρτήσεις απλά με διαφορετικές διαδρομές?
Ο ένας δεν ήξερε και ό άλλος που με έστειλε ο πρώτος και θά ήξερε... ούτε και αυτός ήξερε...
Μου είπε ότι έχουν τίς ίδιες αλλά τελικά δεν έχουν...
Το extreme έχει τίς καλές από το World ενώ το explorer έχει μπροστά τίς ίδιες με το απλό αλλά με διαφορετικά ελατήρια και ίδιες ρυθμίσεις
Και πίσω ένα λίγο καλύτερο από το απλό...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το γράφει στην ιστοσελίδα, γιατί το ένα είναι για κοντούς και το άλλο όχι (πιο ξεκάθαρο από το χαμηλές αναρτήσεις και χαμηλή σέλα δεν γίνεται).
 
Top Bottom