Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - 10 έως 14 Απριλίου, Εκθεσιακό Κέντρο METROPOLITAN Expo (Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος)

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ψηλέ το 900Α είναι ίδιο με το 850Α (αν έχουν αλλάξει τα αλουμινένια πλευρικά δεν το λες άλλο μοντέλο όπως το απλό που δείχνει να έχει ελάχιστα κοινά με το 850) και απλά κακό αεροδυναμικά με την μαμά ζελατίνα, δεν ξέρω αν η τουριστική των έξτρα βελτιώσει τον θόρυβο αλλά δεν θα ρισκάρω 19000 ευρώ με την ελπίδα ότι δεν θα κουφαθώ πρόωρα. Το υπόλοιπο μηχανάκι είναι αφρός για ταξίδια.


Το 1200 ράλι προ που λες είναι πραγματικά καλή μοτοσικλέτα, στο νέο που υποτίθεται έχει πιο λίγους κραδασμούς και λίγη ροπή ακόμα θα είναι σούπερ.



Triumph και ΚΤΜ θέλουν δουλειά στο δίκτυο όμως, πολλά λεφτά για να είναι στην τύχη.


Για το Honda η κακή εντύπωση είναι γιατί το ίδιο σασί με άλλη γωνία λόγω 19/18 ρίχνει το σώμα μπροστά, όπως και στο 1290S σε σύγκριση με το R, η διαφορά είναι λιγότερο έντονη λόγω του 17 πίσω.


Το cf450 έχει την ψήφο μου επίσης, αν και κάθε φορά που βλέπω βίντεο με "το νέο μικρό" των 190+ κιλών γελάω.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πήγαμε και εμείς κορινθος team .
Τι να πρωτοπείς με τόσα μοντέλα !!
Άπειρες επιλογές . Εντυπωσιαστήκαμε με το 800 v strom σε θέση οδήγησης .

το 900 το bmw μηχαμη για ένα άτομο , επίσης έχει όγκο πολύ στο ντεπόζιτο ! Τι μου το βάζεις 14λ ; Δώστου εκεί .

Κρίμα που έλειπε το τουαρεγκ που το θεωρώ τοπ στην μεσαία .


από κει και πέρα παιδιά μην παιδεύεστε … αφρικα τουιν 1100 L … :ha

Να πω και την αμαρτία μου ; Άμα έφευγα με ένα μηχανάκι από την έκθεση θα ήταν το bmw 1300 στο χρωμα trophy
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα θα πω (όχι για την έκθεση )

Himalaian 450 ένα τζόκερ και αντίο για πάντα από δω!!!!

Είχα ενθουσιαστεί πριν το δω αλλά μου φάνηκε τέλειο για σόλο ταξιδαρες!!!

Τιμή από άλλο πλανητη

xrv_world_explorer
Ίσως η πιο άσχημη θέση οδήγησης με τους μασπιεδες να είναι πολύ πίσω για όλα τα ύψη.
Ρώτησα κ άλλους 2 που ανέβηκαν πιο κοντούς από εμένα αν κ είχα πάρει την απάντηση την ώρα που κάθισαν.
Πολύ άβολο δεν μπορούσα να πατήσω ούτε φρένο ούτε να αλλάξω ταχύτητα.
Δεν πρόλαβα να ανέβω για πολύ αλλά μου φάνηκε πολύ ωραία η θέση οδήγησης. Εγώ όμως πάντα σε ένα μηχανάκι κάθομαι όσο πίσω μπορώ στη σέλα ίσως αυτό μαζί με τον σωματότυπο του καθενός να παίζει ρόλο. Εδώ πάντως συμφωνώ με Αποστολη.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Πέρασα κ εγώ σήμερα μια βόλτα από την έκθεση...
Είχα πάει με έναν φίλο βόλτα σε ένα χωριό κοντά στην Τριπολη(Παρθενι) με σκοπό μετά να πάμε προς βυτινα-κανδηλα. Εκεί που τα λέγαμε αναφέραμε ότι δεν έχουμε πάει κ οι 2 στην έκθεση. Πάρθηκε λοιπόν η απόφαση... Πάλι πίσω από κωλοσουρτη, Άργος και εθνική από Νεμέα με προορισμό την έκθεση.
160 χλμ από Νεμέα μέχρι αεροδρόμιο πάνω στο streetfighter (και κάπως έτσι κουράζονται ωρέ τα παλικάρια)
Λόγω λοιπόν αυτής της κούρασης, γιατί ο αυχένας διαμαρτυρεται, την γύρισα σχετικά γρήγορα, χωρίς να χαζεύω μηχανάκια που δεν με ενδιαφέρουν κ χωρίς να ανεβαίνω σχεδόν σε κανένα.
Από bmw μου άρεσαν τα s1000rr, s1000xr και η σειρά f900. Δεν μου άρεσε καθόλου (εμφανισιακά) το m1000xr που το θεωρώ βασιλια καρνάβαλο λιγο, το r1300gs πολύ αδιάφορο (ενώ το 1250 μου αρέσει πολύ) αλλά αναγνωρίζω ότι τουλάχιστον στο μάτι δείχνει πολύ μαζεμένο (πράγμα που μου αρέσει).
Honda παντελώς αδιάφορη, έριξα μόνο μια ματιά σε ένα μηχανάκι επειδή είχε το σύστημα e-clutch για να δω πόσο ογκώδες είναι και πόσο εξέχει... (οκ στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό)
Suzuki επίσης αδιάφορη, ίσα που σταμάτησα να δω λίγο το v-strom 800de που νόμιζα πως θα μου αρέσει, αλλά ούτε καν, το βρήκα άσχημο. Μου άρεσε η αγωνιστική εκδοχή του όμως πολύ...
Στην voge μια γρήγορη ματιά στο 800, από κοντά δεν μου άρεσε...
Cfmoto, μου άρεσε πάρα πολύ το 450 το ss που είχαν και το rally το kove (αν θυμάμαι καλά ήταν στον ίδιο χώρο)
Στην husqvarna ήθελα να ανέβω στο norden αλλά το ξέχασα τελείως ρε γμτ και δεν το είδα καθόλου, είδα όμως το αγωνιστικό και μου άρεσε πολύ κ αυτό.
Kawasaki αδιάφορη γενικά καθώς τα θεωρώ κακάσχημα μηχανάκια. Έριξα μια ματιά μόνο στο 400αρι το ss το οποίο το θεωρώ πολύ καλό σαν κατηγορία και φονεα γιγάντων για μικρές πιστες. Αλλά 9500 για 400αρι...οχι...
Τρελάθηκα με το κτήνος της polaris...
Στην ΚΤΜ έκανα λίγο εμετό με το sd1390... Όχι με το φαναρι που περίμενα, αλλά με τον όγκο του ρεζερβουάρ και των πλαστικων που έχει γύρω του και κάτω του, αλλά μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησης του, μου φάνηκε ελαφρώς πιο σκυφτη από την 1η γενιά sd1290 που έχω οδηγήσει. Πάντως δεν το έπαιρνα, όσο κ αν θεωρώ ότι θα κάνει παπάδες.... Τόσο άσχημο μου φαίνεται. Smt 890 που θεωρώ ότι θα είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση, ανέβηκα επάνω, μου άρεσε σαν θέση, όχι ιδιαίτερα σαν εμφάνιση, ίσως και να το αγόραζα πάντως γιατί θα είναι ένας κανιβαλαρας που θα κάνει και ταξίδια (όπως το παλιό που το είχα ένα φεγγάρι δλδ).
Yamaha... Από τα πιο άσχημα σχέδια με εξαίρεση το tenere που μου αρέσει πολύ και το xsr το ρετρό το οποίο μου φάνηκε φανταστικό με μια μόνο (αλλά πολύ σοβαρή για εμένα) εξαίρεση αυτή του κοντέρ, κρίμα σε τέτοιο κόσμημα ρετρό να έχεις βάλει tablet, βάλε δύο όμορφα ρετρό, ποιοτικά, μεταλλικά, στρογγυλά οργανακια ρε φίλε κ από κάτω βαλε κ μια διακριτική οθόνη για ρυθμίσεις και κάποιες πληροφορίες... Χάλι το tablet, χάλι... Η σειρά mt κλασσικά μου κάθεται στο λαιμό οπότε δεν λέω κάτι άλλο.
Στην ducati 2 μηχανάκια με ενδιαφέρουν κ ήθελα να τα περιεργαστω λίγο, το streetfighter v4 και το 698. Το sf κλασσικά μου άρεσε πολύ, κυρίως από το φανάρι κ πίσω, μου άρεσε και η θέση οδήγησης αν και μου φάνηκε κάπως φαρδύ στα γόνατα το ρεζερβουάρ, (εμένα βέβαια είναι παααρα πολύ λεπτό κ έχω συνηθίσει έτσι) πιο φαρδύ από το αγαπημένο tuono (επίσης) v4. Το multistrada δεν μου άρεσε, καθώς το θεωρώ κ αυτό πολύ μπούγιο μπροστά στο ρεζερβουάρ και τα πλαστικά του, μου αρέσουν πολύ περισσότερο οι προηγούμενες γενιές 1200/1260. Το 698 πολύ συμπαθές, θα το ήθελα πολύ να το κανιβαλιζω όλη μέρα, αν και θα το ήθελα με λίγο πιο στενή σέλα.
Χάρηκα που είδα πολύ κόσμο στην έκθεση (όσο κ αν δεν βολεύει πρακτικά), γιατί μόνο αν υπάρχει πολύ μεγάλη προσέλευση θα εδραιώνεται και θα βελτιώνεται.
Να είμαστε καλά να πάμε και του χρονου
Αν ξέχασα κανένα μηχανάκι που είδα θα το πω πιο μετά (αν το θυμηθώ)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν πρόλαβα να ανέβω για πολύ αλλά μου φάνηκε πολύ ωραία η θέση οδήγησης. Εγώ όμως πάντα σε ένα μηχανάκι κάθομαι όσο πίσω μπορώ στη σέλα ίσως αυτό μαζί με τον σωματότυπο του καθενός να παίζει ρόλο. Εδώ πάντως συμφωνώ με Αποστολη.
Για να πατήσω στο Ιμαλάια όπως στο cf έπρεπε να κάτσω στην θέση του συνοδηγού ,μόνο που μετά έπεφτε λίγο μακριά το τιμόνι :p
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Για να πατήσω στο Ιμαλάια όπως στο cf έπρεπε να κάτσω στην θέση του συνοδηγού ,μόνο που μετά έπεφτε λίγο μακριά το τιμόνι :p
Αν είναι μόνο το τιμόνι υπάρχει λύση :prft:
91db78766ffd845b3c5360dddf5e686b
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτός που ψάχνει το thruxton final edition?! Λες και ψάξαμε και την first edition!
Έχουν πλάκα αυτά τα μηχανάκια στις φωτογραφίες. Μόνο πόζα. Ωραίο μοτέρ, ωραία περιφερειακά, θέση μόνο λολ για κόντρα "ένα τραγούδι" roundabout σε roundabout
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχουν πλάκα αυτά τα μηχανάκια στις φωτογραφίες. Μόνο πόζα. Ωραίο μοτέρ, ωραία περιφερειακά, θέση μόνο λολ για κόντρα "ένα τραγούδι" roundabout σε roundabout
Μα προφανώς δεν κάνουν για τίποτα. Καθαρά μηχανάκια μιας βόλτας και όχι και πολύ μακρινής.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχουν πλάκα αυτά τα μηχανάκια στις φωτογραφίες. Μόνο πόζα. Ωραίο μοτέρ, ωραία περιφερειακά, θέση μόνο λολ για κόντρα "ένα τραγούδι" roundabout σε roundabout
Δεν χωράνε όλοι σε όλα. Επίσης δεν χρειάζονται όλοι όρθια θέση, μεγάλες σέλες και ανεμοκαλυψη.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χωράνε όλοι σε όλα. Επίσης δεν χρειάζονται όλοι όρθια θέση, μεγάλες σέλες και ανεμοκαλυψη.
Κοίτα όλα συνηθίζονται τελικά, μόνο η μικρή αυτονομία χαλάει την βόλτα.

Στο συγκεκριμένο (όχι το mark-up συλλεκτικό) θα έβαζα τιμόνι και την κανονική σέλα αν ήταν φάση build χωρίς κόστος για την ανάρτηση και μόνο
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κοίτα όλα συνηθίζονται τελικά, μόνο η μικρή αυτονομία χαλάει την βόλτα.

Στο συγκεκριμένο (όχι το mark-up συλλεκτικό) θα έβαζα τιμόνι και την κανονική σέλα αν ήταν φάση build χωρίς κόστος για την ανάρτηση και μόνο
Και το xsr και το thruxton βγάζουν γύρω στα 280-300χλμ με ένα τεποζιτο (στα δικά μου χέρια). Μετά τα 250 βασικά ψάχνεις βενζινάδικο. Με το τ7 στις ίδιες συνθήκες μαξ να έχω βγάλει 350. Αρχικά νόμιζα και εγώ ότι η μικρή αυτονομία χαλάει την βόλτα ειδικά οταν έχω συνηθίσει τα +500χλμ στο dr. Στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Σε μια βόλτα του σκ θα φουλαρεις μια πριν φύγεις, θα ξαναβάλεις σε ένα τρίωρο, στον προορισμό, σε ένα ακόμα τριωρο και μέχρι να φτασεις στην βάση σου έχεις κάνει ήδη πάνω από 1000χλμ αν αδειάζει το τεποζιτο σε κάθε στάση.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το xsr και το thruxton βγάζουν γύρω στα 280-300χλμ με ένα τεποζιτο (στα δικά μου χέρια). Μετά τα 250 βασικά ψάχνεις βενζινάδικο. Με το τ7 στις ίδιες συνθήκες μαξ να έχω βγάλει 350. Αρχικά νόμιζα και εγώ ότι η μικρή αυτονομία χαλάει την βόλτα ειδικά οταν έχω συνηθίσει τα +500χλμ στο dr. Στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Σε μια βόλτα του σκ θα φουλαρεις μια πριν φύγεις, θα ξαναβάλεις σε ένα τρίωρο, στον προορισμό, σε ένα ακόμα τριωρο και μέχρι να φτασεις στην βάση σου έχεις κάνει ήδη πάνω από 1000χλμ αν αδειάζει το τεποζιτο σε κάθε στάση.
Πρακτικά έτσι γίνεται, 250-270. Δεν εξυπηρετεί πάντα.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Σημερα πηγα και εγω στην έκθεση. Κατηγορία που με ενδιέφερε πρακτικά τα ον οφφ τα οποία ηταν και αρκετα.
Νομίζω αν ειχα τα γκαφρά θα πηγαινα καρφί για Norden expedition. Θεωρω οτι δεν χρειάζομαι κατι αλλο απο χαρακτηριστικά ομορφια θέση κτλ. Χωρις να το εχω οδηγησει. Αν οδηγικά κολλουσαμε θα ελεγα οτι ειναι το μηχανάκι που πιστευω με τα μυαλα που εχω τωρα οτι δεν θα έφευγε απο το γκαράζ εύκολα.
Μου αρεσε το vstrom 800de που δεν περίμενα να πω οτι θα μου αρεσει ποτε vstrom. Λείπει κατι απο το μούτρο μπροστα βεβαια για να νιώθεις πλήρης.
F900gs πολυ καλό. Ελαφρύ στατικά όμορφο. Προτιμώ το φανάρι το αλλήθωρο που ειχα. Τα 800. Νομίζω εχει λιγο ψηλα το κέντρο βάρους. Ετσι μου φάνηκε. Μπορει να ηταν κ η ιδέα μου.
Μου αρεσε επίσης το tenere extreme. Ψηλο μηχανάκι ωραιο εντουροφαση.
Αναμεσα cf450mt και Himalayan προτιμω το δεύτερο. Στη φάτσα οχι τοσο αλλα σαν σύνολο το θεωρω πιο ολοκληρωμένο για αυτο που θελει να ειναι.
Ξανανεβηκα στο 790 και κατι με χαλασε όπως και στο 890 δλδ. Μου φαίνονται χαμηλα μηχανάκια με μικρη αποσταση απο το έδαφος συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Σαν να μην με βόλεψε και τοσο. Ειδικα στην όρθια θέση. Στο 890R ηταν πιο ωραια τα πραγματα.
Honda πολύς κόσμος και δεν ασχολήθηκα πολυ. Δεν ειχε και κατι που να με ενδιαφέρει.
Triumph συνεχίζει να μην με πείθει σχετικά με την ποιότητα πλαστικών και συναρμογής.
Ducati dessert x . Απο αλλο πλανήτη. Και τιμολογιακά για χωμάτινο. Το hypermotard ωραιο αλλα άργησε 10 χρονια νομίζω για το κοινό της Ελλάδας. Χεστηκανε στην Ιταλία Εννοειται απλα δεν νομίζω να παει πολυ καλα εδω. Το ajp πολυ δυνατό φάνηκε.. τα kove απο την αλλη δεν μου εκανα κατι.. το 450 λιγο πιο καλα τα πραγματα αλλα το 800 περασε στα αδιάφορα. Και το μηχανάκι που με έκαψε σε όλη την έκθεση ηταν το transalp απο την perfect fairings. Τρομερή δουλεια τρομερή μεταμόρφωση . Πολυ ωραιο .
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Πέρασα κ εγώ σήμερα μια βόλτα από την έκθεση...
Είχα πάει με έναν φίλο βόλτα σε ένα χωριό κοντά στην Τριπολη(Παρθενι) με σκοπό μετά να πάμε προς βυτινα-κανδηλα. Εκεί που τα λέγαμε αναφέραμε ότι δεν έχουμε πάει κ οι 2 στην έκθεση. Πάρθηκε λοιπόν η απόφαση... Πάλι πίσω από κωλοσουρτη, Άργος και εθνική από Νεμέα με προορισμό την έκθεση.
160 χλμ από Νεμέα μέχρι αεροδρόμιο πάνω στο streetfighter (και κάπως έτσι κουράζονται ωρέ τα παλικάρια)
Λόγω λοιπόν αυτής της κούρασης, γιατί ο αυχένας διαμαρτυρεται, την γύρισα σχετικά γρήγορα, χωρίς να χαζεύω μηχανάκια που δεν με ενδιαφέρουν κ χωρίς να ανεβαίνω σχεδόν σε κανένα.
Από bmw μου άρεσαν τα s1000rr, s1000xr και η σειρά f900. Δεν μου άρεσε καθόλου (εμφανισιακά) το m1000xr που το θεωρώ βασιλια καρνάβαλο λιγο, το r1300gs πολύ αδιάφορο (ενώ το 1250 μου αρέσει πολύ) αλλά αναγνωρίζω ότι τουλάχιστον στο μάτι δείχνει πολύ μαζεμένο (πράγμα που μου αρέσει).
Honda παντελώς αδιάφορη, έριξα μόνο μια ματιά σε ένα μηχανάκι επειδή είχε το σύστημα e-clutch για να δω πόσο ογκώδες είναι και πόσο εξέχει... (οκ στο μέλλον μπορεί να αλλάξει αυτό)
Suzuki επίσης αδιάφορη, ίσα που σταμάτησα να δω λίγο το v-strom 800de που νόμιζα πως θα μου αρέσει, αλλά ούτε καν, το βρήκα άσχημο. Μου άρεσε η αγωνιστική εκδοχή του όμως πολύ...
Στην voge μια γρήγορη ματιά στο 800, από κοντά δεν μου άρεσε...
Cfmoto, μου άρεσε πάρα πολύ το 450 το ss που είχαν και το rally το kove (αν θυμάμαι καλά ήταν στον ίδιο χώρο)
Στην husqvarna ήθελα να ανέβω στο norden αλλά το ξέχασα τελείως ρε γμτ και δεν το είδα καθόλου, είδα όμως το αγωνιστικό και μου άρεσε πολύ κ αυτό.
Kawasaki αδιάφορη γενικά καθώς τα θεωρώ κακάσχημα μηχανάκια. Έριξα μια ματιά μόνο στο 400αρι το ss το οποίο το θεωρώ πολύ καλό σαν κατηγορία και φονεα γιγάντων για μικρές πιστες. Αλλά 9500 για 400αρι...οχι...
Τρελάθηκα με το κτήνος της polaris...
Στην ΚΤΜ έκανα λίγο εμετό με το sd1390... Όχι με το φαναρι που περίμενα, αλλά με τον όγκο του ρεζερβουάρ και των πλαστικων που έχει γύρω του και κάτω του, αλλά μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησης του, μου φάνηκε ελαφρώς πιο σκυφτη από την 1η γενιά sd1290 που έχω οδηγήσει. Πάντως δεν το έπαιρνα, όσο κ αν θεωρώ ότι θα κάνει παπάδες.... Τόσο άσχημο μου φαίνεται. Smt 890 που θεωρώ ότι θα είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση, ανέβηκα επάνω, μου άρεσε σαν θέση, όχι ιδιαίτερα σαν εμφάνιση, ίσως και να το αγόραζα πάντως γιατί θα είναι ένας κανιβαλαρας που θα κάνει και ταξίδια (όπως το παλιό που το είχα ένα φεγγάρι δλδ).
Yamaha... Από τα πιο άσχημα σχέδια με εξαίρεση το tenere που μου αρέσει πολύ και το xsr το ρετρό το οποίο μου φάνηκε φανταστικό με μια μόνο (αλλά πολύ σοβαρή για εμένα) εξαίρεση αυτή του κοντέρ, κρίμα σε τέτοιο κόσμημα ρετρό να έχεις βάλει tablet, βάλε δύο όμορφα ρετρό, ποιοτικά, μεταλλικά, στρογγυλά οργανακια ρε φίλε κ από κάτω βαλε κ μια διακριτική οθόνη για ρυθμίσεις και κάποιες πληροφορίες... Χάλι το tablet, χάλι... Η σειρά mt κλασσικά μου κάθεται στο λαιμό οπότε δεν λέω κάτι άλλο.
Στην ducati 2 μηχανάκια με ενδιαφέρουν κ ήθελα να τα περιεργαστω λίγο, το streetfighter v4 και το 698. Το sf κλασσικά μου άρεσε πολύ, κυρίως από το φανάρι κ πίσω, μου άρεσε και η θέση οδήγησης αν και μου φάνηκε κάπως φαρδύ στα γόνατα το ρεζερβουάρ, (εμένα βέβαια είναι παααρα πολύ λεπτό κ έχω συνηθίσει έτσι) πιο φαρδύ από το αγαπημένο tuono (επίσης) v4. Το multistrada δεν μου άρεσε, καθώς το θεωρώ κ αυτό πολύ μπούγιο μπροστά στο ρεζερβουάρ και τα πλαστικά του, μου αρέσουν πολύ περισσότερο οι προηγούμενες γενιές 1200/1260. Το 698 πολύ συμπαθές, θα το ήθελα πολύ να το κανιβαλιζω όλη μέρα, αν και θα το ήθελα με λίγο πιο στενή σέλα.
Χάρηκα που είδα πολύ κόσμο στην έκθεση (όσο κ αν δεν βολεύει πρακτικά), γιατί μόνο αν υπάρχει πολύ μεγάλη προσέλευση θα εδραιώνεται και θα βελτιώνεται.
Να είμαστε καλά να πάμε και του χρονου
Αν ξέχασα κανένα μηχανάκι που είδα θα το πω πιο μετά (αν το θυμηθώ)
Με αφορμή το ποστ του g1ann1s από πάνω θυμήθηκα τι ξέχασα...
Στην ducati επίσης μου άρεσε πολύ το Desert x, μου άρεσε από όταν το πρωτοείδα, αλλά και από κοντά είναι μηχανάκι που κάθεται στα γούστα μου
Για την triumph γενικά κανένα ενδιαφέρον, μου άρεσαν κάτι ρετρογυμνα που είχε, αλλά μόνο μια φευγαλέα ματιά μου απασχόλησαν, μέχρι εκεί. Τα on-off τους δεν μου άρεσαν εμφανισιακά καθόλου, οπότε ούτε που ασχολήθηκα, το daytona 660 μέτριο στα μάτια μου. Αυτά όμως που μου άρεσαν αρκετά ήταν τα γυμνά τους, το 1200 ειδικά, πολύ καλά περιφερειακά, άγριο design, 180 άλογα. Πολύ δυνατή πρόταση που βέβαια δεν περιμένω να εκθρονίσει την βασική τριάδα ducati - aprilia - ktm....
Ήθελα την παρουσία του piaggio group για να ρίξω μια ματιά στο tuono 660 και rsv 660 που τα θεωρώ φοβερά μηχανακια
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το desert X Κατσικάκι ήταν Ε , δεν του το είχα . Και αυτό για ένα άτομο .
Ότι πλέον βγαίνει με 18-21 δύσκολα θα χωρέσει ο δεύτερος σε σχέση με τα παλαιότερα. Και ισχύει και για γυμνά και σσ εδώ και πολλά χρόνια. πλέον έχουν διαχωριστεί ή πάνε να διαχωριστούν περισσότερο οι κατηγορίες ώστε αν θες δεύτερο άτομο να πάρεις πιο ταξιδιάρικο μηχανάκι. Αν πάρεις πιο ταξιδιάρικο θα χάσεις λίγο το χώμα. Ακόμα και το vstrom στον πίσω τα πράγματα μίκρυναν. έτσι μου φάνηκε. Αναγκαστικά πρέπει να έχουμε 2 και 3 μηχανάκια πλέον. Δεν θέλουμε . μας αναγκάζουν..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Συμπληρωματικές απόψεις και από μένα.

Καταπληκτικό το Desert X στο περίπτερο της MAKAN, μπράβο σε 640 Armageddon για την φοβερή δουλειά! Τα ΚΛΙΜ τι φάση, αδυνατώ να καταλάβω ακόμα τι διάολο έχουν και κοστίζουν μια περιουσία.
Το S1000RR μακράν το πιο άνετο SS (από όσα ανέβηκα), πολύ ωραίο το κίτρινο 765 της Triumph και σχετικά πιο άνετο από το 1200 (μου φάνηκε). Ωραία δουλειά και στα μικρά 400αρια, μακάρι να πουλήσουν!
Ανέβηκα πολύ γρήγορα στο Στέλβιο που ήταν στο περίπτερο του ΜΟΤΟ αλλά δεν μου άφησε πολύ θετική εντύπωση, κάπως βαρύ στατικά.
MV Agusta Dragster 800, 28000 ευρώ. Γελάσαμε...
 
Top Bottom