Εγώ πάντως στα 36ωρα τους ονοφαδες έβλεπα ξεκούραστους ειδικά με τα gs. Εγώ έκανα δύο με street μηχανάκια πολύ κούραση. Σίγουρα περισσότερη από άλλους με μεγάλα και μαλακά ονοφφ2 πραγματάκια με το συμπάθιο μια και από μεγάλα ταξίδια αστραπή (αφού δεν είχα μεγάλη άδεια) και 36ωρα κάτι σκαμπάζω
Σίγουρα θες
ανεμοθώρακα για προστασία
σελάρα
μαλακές αναρτήσεις (οκ όχι σουμιέ αλλά ούτε και σαγκ 0)
Η αυτονομία αν είναι κοντά στα 200 220 χωρίς ρεζέρβα είσαι μια χαρά
Τα ον οφ βολεύουν σίγουρα πιο πολύ και η θέση οδήγησής φυσικά μπορεί ν αλλάξει αν πας πιο πίσω
ακόμα κι αν κάτσεις στη θέση του συνοδηγού
και η θέση των ποδιών αλλάζει αν τα βάλεις στους πίσω μαρσπιέδες πχ ή πάνω στις εξατμίσεις (για ζεστούλα)
Ενώ όμως όλο συζητούν για το μηχανάκι
Ελάχιστοι αξιολογούν και τη δική τους φυσική κατάσταση
Άκα τα παραπάνω κιλά στο ταξίδι φαίνονται και κουράζουν
Η σέλα γίνεται χαλκομανία
Τα γόνατα λυγίζουν πιο δύσκολα
ο κώλος πονάει
τα άκρα πρήζονται κλπ κλπ
και κάτι ακόμα
για τους νεαρούς της 3ης ηλικίας... Τους διαφορετικά νέους ρε παιδί μου
παίζει ο πόνος να προέρχεται από τα ισχία και όχι απ τον πισινό
No no,στο δικό μου σωματότυπο τα GT της μπεμβε είναι πολύ πιο άνετα από το GS.Ε καλά κόψε κάτι
Προσπάθησε να βρεις τεστ ραιντ....είναι καταπληκτικό μηχανάκιΑπό τα reviews που έχω δει φαίνεται πως το RS δεν έχει πρόβλημα ούτε στους επαρχιακούς ούτε σε ρόλο commuting. Έχει πρόβλημα αν το πιέσεις και θες να το μετατρέψεις σε superbike. Για αναστήματα 1.70-1.85 δε νομίζω να παίζει κανενός τύπου θέμα σχετικό με την άνεση. Όπως ανέφερε ο Γιάννης amyroukai παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει κάποιος αλλά και με το στυλ οδήγησης του. Το προσωπικό γούστο του καθενός καθορίζει πολλά πράγματα. Έπειτα θεωρώ σχετική σπάνια περίπτωση ιδιοκτήτης RS να έχει μόνο αυτό.
Ξέρεις Κώστα, είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που έχω αποφύγει να κάνω test ride γιατί αν το κάνω θα βρεθώ να ζητιανεύω στα σκαλιά του Αγ. Ανδρέα στη Λαμπρινή.Προσπάθησε να βρεις τεστ ραιντ....είναι καταπληκτικό μηχανάκι
Και το r έχει το ίδιο πάτημα
Ο άγγελος φέρνει μηχανές από Αγγλία βασικά, έχει και ελληνικά και βρίσκεται στο π. ΦαληροΞέρεις Κώστα, είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που έχω αποφύγει να κάνω test ride γιατί αν το κάνω θα βρεθώ να ζητιανεύω στα σκαλιά του Αγ. Ανδρέα στη Λαμπρινή.
Το R θα το σκεφτόμουν σοβαρά αν είχα στο νου μου να αποχωριστώ το NUDA και τα πράγματα θα γινόντουσαν σημαντικά πιο εύκολα. Για την ώρα διώχνω τέτοιες διαβολεμένες σκέψεις γιατί ξέρω ότι θα μου λείψει η καγκουριά του, είναι το απαραίτητο αντίδοτο μου σε κάθε σκοτούρα.
Όταν αναφέρεστε στον Άγγελο αν εννοείται τον Σφακιανάκη στον Κηφισό έχω πάει και έχω μπει στη διαδικασία ελέγχου προγράμματος διακανονισμού.... έχω φλερτάρει και το 1200άρι κάποια στιγμή....
ΟΚ, μπερδεύτηκα γιατί και ο Σφακιανάκης έχει ένα ωραίο 1200 RS.Ο άγγελος φέρνει μηχανές από Αγγλία βασικά, έχει και ελληνικά και βρίσκεται στο π. Φαληρο
Εγώ έχω εκπλαγεί από το πώς μια ανάρτηση 120 χιλιοστά διαδρομή είναι άπειρα πιο άνετη από τα 150 του XR, με απείρως καλύτερο έλεγχο αμαξώματος χωρίς αναπήδηση αλλά και χωρίς πλεύση σε... 130 κοντέρ τόσο "όρθιο" όσο και το κλίση. Οκ, λίγο χαζό το να πρέπει να πιάσεις γαντζοκλειδο για να την σφίξεις αλλά τέλος πάντων (δεν θα το κάνω ακόμα)Από τα reviews που έχω δει φαίνεται πως το RS δεν έχει πρόβλημα ούτε στους επαρχιακούς ούτε σε ρόλο commuting. Έχει πρόβλημα αν το πιέσεις και θες να το μετατρέψεις σε superbike. Για αναστήματα 1.70-1.85 δε νομίζω να παίζει κανενός τύπου θέμα σχετικό με την άνεση. Όπως ανέφερε ο Γιάννης amyroukai παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση που κάνει κάποιος αλλά και με το στυλ οδήγησης του. Το προσωπικό γούστο του καθενός καθορίζει πολλά πράγματα. Έπειτα θεωρώ σχετική σπάνια περίπτωση ιδιοκτήτης RS να έχει μόνο αυτό.
EDIT: Εκτός του τιμονιού μπάρα που είναι στις προδιαγραφές του να μπαίνει ευθύς εξαρχής, δέχεται και χαμηλότερη σέλα και ψηλότερη. Εγώ μια φορά με τα συγκεριμένα τουριστικά κλιπόνς και με τη στάνταρ σέλα είμαι παραπάνω από ΟΚ.
Ίσως παίζει ρόλο το τελελεβερ κλπ διαφορετική ανάρτηση, η γεωμετρία και γενικά όλο το πακέτοΕγώ έχω εκπλαγεί από το πώς μια ανάρτηση 120 χιλιοστά διαδρομή είναι άπειρα πιο άνετη από τα 150 του XR, με απείρως καλύτερο έλεγχο αμαξώματος χωρίς αναπήδηση αλλά και χωρίς πλεύση σε... 130 κοντέρ τόσο "όρθιο" όσο και το κλίση.
Οπότε αυτά τα "τα στριτ δεν έχουν άνεση στον τυπικό ελληνικό καροδρομο της επαρχίας" τα διαβάζω με ενδιαφέρον.
Δεν έχει τελελελε, συμβατικό πιρούνι.Ίσως παίζει ρόλο το τελελεβερ κλπ διαφορετική ανάρτηση, η γεωμετρία και γενικά όλο το πακέτο
μάθανε από τα πρώτα τρέισερΟι διαφορές του R / RS, είναι στην γεωμετρία, και στο μεταξόνιο, αυτό συμβαίνει με τό διαφορετικό σημείο έδρασης του εμπρόσθιου τροχού έτσι έχουμε ώς αποτέλεσμα, το R να ''ακούει'' & ''εκτελεί'' πιό εύκολα και γρήγορα από το RS,
1250R. μεταξόνιο 1,512 με κάστερ 129,6
1250RS. μεταξόνιο 1,527 με κάστερ 114,8
το R είναι πιό ''playbike''(sorry για την καπήλευση του όρου) στα υπόλοιπα είναι copy paste τα μηχανάκια