Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.

Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.

Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.

Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.

Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.

Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
Στατιστυοι περισσότεροι συνάδελφοί είναι κουλατζες από τις λίγες.δεν ξέρω γιατί αλλά δεν το έχουν μια.οι υπόλοιποι που τσουλαμε λόγω αμεμπτου ηθικής και πνευματικής ηρεμίας οδηγάμε πάντα συνετα και φυσιολογικά και σεβόμαστε τα οχήματα μας.μην ζηλεύεις μωρη κάμπια που πουλάμε λελουδα οχήματα :friend:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Για να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.

Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.

Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.

Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.

Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.

Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
Από γυναίκα, γιατρό σε κρουαζιερόπλοιο.

Να το πάρω ? :ha
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ναι αυτό έχει μόνο μανιβέλα..
Και θα τη παλέψεις ?
Δεν μπορώ να με φανταστώ καν , σε μια ανηφόρα με κροκάλα να βαράω μανιβελιές μετά από πέσιμο και αυτό ναναι μπουκωμένο μετά τη ξάπλα .
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Και θα τη παλέψεις ?
Δεν μπορώ να με φανταστώ καν , σε μια ανηφόρα με κροκάλα να βαράω μανιβελιές μετά από πέσιμο και αυτό ναναι μπουκωμένο μετά τη ξάπλα .
Δε ξέρω αν υπάρχει άλλο μηχανάκι τόσο ελαφρύ που να μπορώ να το κυκλοφορώ χωρίς τρέιλερ
Πιστεύω να είναι σχολειό και να μάθω πάνω του
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για πίστα υπερόπλο.
Μια μικρή βόλτα που έκανα, δεν οδηγείται εύκολα

Από την άλλη δύο δρομους έχει η ζωή ή παίρνεις κινέζικο και πεθαίνεις από βαρεμάρα ή παιρνεις τον πύραυλο και πεθαίνεις σαν αντρας
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
S1000RR χαμηλωμένο και με λιωμένο πισω ελαστικό στην μέση? ΟΧΙ.

Γενικά, λενε το καλύτερο δρομίσιο SS, δεν το έχω οδηγήσει. Θα το απέφευγα για τον γιο, πολύ γκάζι και νεανικά μυαλά είναι επικίνδυνος συνδιασμός.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
S1000RR χαμηλωμένο και με λιωμένο πισω ελαστικό στην μέση? ΟΧΙ.

Γενικά, λενε το καλύτερο δρομίσιο SS, δεν το έχω οδηγήσει. Θα το απέφευγα για τον γιο, πολύ γκάζι και νεανικά μυαλά είναι επικίνδυνος συνδιασμός.
Ναι στο γιο αρέσει και με έχει πρήξει να το πάρουμε γιατί είναι ευκαιρία.:D
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Από την άλλη δύο δρομους έχει η ζωή ή παίρνεις κινέζικο και πεθαίνεις από βαρεμάρα ή παιρνεις τον πύραυλο και πεθαίνεις σαν αντρας
Του λέω του γιού, άμα είναι να πάμε στα 8 χιλιάρικα, μήπως σου αρέσει αυτό που θα το πάρουμε καινούργιο;


Αλλά δεν του κάνει. :D
 
Top Bottom