Στατιστυοι περισσότεροι συνάδελφοί είναι κουλατζες από τις λίγες.δεν ξέρω γιατί αλλά δεν το έχουν μια.οι υπόλοιποι που τσουλαμε λόγω αμεμπτου ηθικής και πνευματικής ηρεμίας οδηγάμε πάντα συνετα και φυσιολογικά και σεβόμαστε τα οχήματα μας.μην ζηλεύεις μωρη κάμπια που πουλάμε λελουδα οχήματαΓια να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.
Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.
Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.
Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.
Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.
Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
Από γυναίκα, γιατρό σε κρουαζιερόπλοιο.Για να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.
Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.
Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.
Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.
Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.
Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
μανιβελα μόνο?
Θέλω επιτέλους ένα ελαφρύ,να μη φοβάμαι μη πέσει και σπάσει λίγο.. φαίνεται ταλαιπωρημένι βέβαια
Ναι αυτό έχει μόνο μανιβέλα..μανιβελα μόνο?
Πιστόλι, αρκεί να λειτουργεί.
Και θα τη παλέψεις ?Ναι αυτό έχει μόνο μανιβέλα..
Δε ξέρω αν υπάρχει άλλο μηχανάκι τόσο ελαφρύ που να μπορώ να το κυκλοφορώ χωρίς τρέιλερΚαι θα τη παλέψεις ?
Δεν μπορώ να με φανταστώ καν , σε μια ανηφόρα με κροκάλα να βαράω μανιβελιές μετά από πέσιμο και αυτό ναναι μπουκωμένο μετά τη ξάπλα .
Για πίστα υπερόπλο.
S1000RR χαμηλωμένο και με λιωμένο πισω ελαστικό στην μέση? ΟΧΙ.
Ναι στο γιο αρέσει και με έχει πρήξει να το πάρουμε γιατί είναι ευκαιρία.S1000RR χαμηλωμένο και με λιωμένο πισω ελαστικό στην μέση? ΟΧΙ.
Γενικά, λενε το καλύτερο δρομίσιο SS, δεν το έχω οδηγήσει. Θα το απέφευγα για τον γιο, πολύ γκάζι και νεανικά μυαλά είναι επικίνδυνος συνδιασμός.
Δεν ξέρω, θα το απέφευγα. Εσύ ξέρεις φυσικά καλύτερα!Ναι στο γιο αρέσει και με έχει πρήξει να το πάρουμε γιατί είναι ευκαιρία.
Πόσο χρονων ο Γιόκας?Ναι στο γιο αρέσει και με έχει πρήξει να το πάρουμε γιατί είναι ευκαιρία.
Του λέω του γιού, άμα είναι να πάμε στα 8 χιλιάρικα, μήπως σου αρέσει αυτό που θα το πάρουμε καινούργιο;Από την άλλη δύο δρομους έχει η ζωή ή παίρνεις κινέζικο και πεθαίνεις από βαρεμάρα ή παιρνεις τον πύραυλο και πεθαίνεις σαν αντρας
Ναι, εσύ δεν θέλεις καθόλου!!!!!Ναι στο γιο αρέσει και με έχει πρήξει να το πάρουμε γιατί είναι ευκαιρία.
24Πόσο χρονων ο Γιόκας?
Έχει εμπειρία?