kostas_366
Μέλος
- Όνομα
- Κωνσταντίνος
- Μοτό
- Πόρκα κρίση :)
Το μοτέρ RT ή rs klp δεν το είπα τυχαία, δες τις εξατμίσεις τους λαιμούς.Γέροντα είσαι πολύ πιο σοφός από όσο δείχνεις...
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μοτέρ RT ή rs klp δεν το είπα τυχαία, δες τις εξατμίσεις τους λαιμούς.Γέροντα είσαι πολύ πιο σοφός από όσο δείχνεις...
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε Κωνσταντίνε kostas_366 να υποθέσω ότι τα τεστ παρατηρητικότητας (ακα "βρες τις διαφορές"), τα έχεις για πλάκα, έτσι??Το μοτέρ RT ή rs klp δεν το είπα τυχαία, δες τις εξατμίσεις τους λαιμούς.
Nαι, τα έχωΦίλε Κωνσταντίνε kostas_366 να υποθέσω ότι τα τεστ παρατηρητικότητας (ακα "βρες τις διαφορές"), τα έχεις για πλάκα, έτσι??
Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.
Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω
Τι ζήτησε?Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.
Μπήκες
μοτέρ? Δηλ γλίστρες κλπ?Άξονα, δίσκο, hall sensor, μέταλλα μπιελών· και αρκετά ακόμα που τα χω ξεχάσει..Τι ζήτησε?Μπήκες
μοτέρ? Δηλ γλίστρες κλπ?
Γνώμη μου να μην έχει servo φρένα. Νομίζω μπήκανε από το β εξάμηνο του 2001 ή από το 2002 και μετά.Bmw R 1150 GS '01 R - Car.gr
Δεύτερο χέρι σε πολύ καλή κατάσταση Φρένα μπρος Φρένα πίσω Λάστιχα το 2021 Μπίκανε bridgesto...www.car.gr
Όπως έχω ξαναπεί το R 1150 GS είναι μια μοτοσυκλέτα που όποτε την βλέπω λέω "τι ωραία που θα ήταν να την είχα στο γκαράζ μου". Μιας και οι τιμές που παίζουν στο car είναι ως επί το πλείστον σε βατά πλαίσια, ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, τι πρέπει κάποιος να προσέξει στην αγορά της? Ιδιαιτερότητες του μοντέλου ανάλογα με τη χρονολογία, π.χ. γνωστές παθογένειες, προτερήματα, κλπ..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ωχ, δηλαδή Γιώργο συνολικά ποσά είχε κάνει?Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.
Το 1150 το ζαχαρώνω εδώ και πολύ καιρό Μάριε, ένα GS κάποιου γείτονα κι ένα RT κάποιου γνωστού και φίλου.Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.
Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω
Αξίζει να μαζέψετε στο μαγαζί του και τις άλλες αγγελίεςΤο δίνει ακριβά αλλά είναι μπιμπελό. Στο mobile.de έχει καλά κομμάτια, σε πιο λογικές τιμές. Αυτή η μόδα με τα cafe - racer "έχει ανεβάσει" τις τιμές των παλιών γυμνών.
Kawasaki Zephyr 750 '97 - Car.gr
*μοντελο japan only με ακτινες *μεγαλο service στα 20.000km *modern classic χωρις προβληματα ...www.car.gr
Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.Ωχ, δηλαδή Γιώργο συνολικά ποσά είχε κάνει?
Είναι τα μεταχειρισμένα μεγάλο λαχείο τελικα. Οκ να σου βγάλει στις 250.000 ζημιές το καταλαβαινω, αλλά κρίμα για σένα που σου έσκασαν τέτοιες ζημιές βάρβαρες.Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.
Τα κλμ είχαν μεγάλη διαφορά. Πιστεύω ότι δεν το έψαξες και καλά. Στα 250.000κλμ νομίζω θα υπήρχαν σημάδια.Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.
Είχα καταλάβει ότι είχε παραπάνω χλμ αλλά όχι τόσα πολλά. Η σκέψη μου ήταν σαν του madmar, δηλαδή ότι σημασία έχει η συντήρηση και όχι τα χλμ. Αυτό ήθελα να του πω απευθυνόμενος σε αυτόν. Καλή η συντήρηση αλλά όταν η μηχανή έχει λιώσει στο χιλιόμετρο όσο καλή συντήρηση κι αν της έχει γίνει, θα ζητήσει· κι είναι λογικό.Τα κλμ είχαν μεγάλη διαφορά. Πιστεύω ότι δεν το έψαξες και καλά. Στα 250.000κλμ νομίζω θα υπήρχαν σημάδια.
Με τη μανιβέλα αριστερά το κεφάλι του ιδιοκτήτη πολλές φορές...Σπάνε αυτά?
KTM 640 LC4 '03 - Car.gr
ΚΤΜ 640 LC4 Enduro του 2003 Δεν έχει παρουσιάσει καμία βλάβη Όλα τα service βάσει προγράμματος ...www.car.gr
Εύκολα!! Αλλά μέχρι τότε την έχεις μέχρι εκεί πάνω σηκωμενη!!!Σπάνε αυτά?
KTM 640 LC4 '03 - Car.gr
ΚΤΜ 640 LC4 Enduro του 2003 Δεν έχει παρουσιάσει καμία βλάβη Όλα τα service βάσει προγράμματος ...www.car.gr
'Έδωσες το ΒΕΤΑ και κοιτάς 640; Άβυσσος ...Σπάνε αυτά?
KTM 640 LC4 '03 - Car.gr
ΚΤΜ 640 LC4 Enduro του 2003 Δεν έχει παρουσιάσει καμία βλάβη Όλα τα service βάσει προγράμματος ...www.car.gr