Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Γέροντα είσαι πολύ πιο σοφός από όσο δείχνεις...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μοτέρ RT ή rs klp δεν το είπα τυχαία, δες τις εξατμίσεις τους λαιμούς.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Το μοτέρ RT ή rs klp δεν το είπα τυχαία, δες τις εξατμίσεις τους λαιμούς.
Φίλε Κωνσταντίνε kostas_366 να υποθέσω ότι τα τεστ παρατηρητικότητας (ακα "βρες τις διαφορές"), τα έχεις για πλάκα, έτσι??
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Φίλε Κωνσταντίνε kostas_366 να υποθέσω ότι τα τεστ παρατηρητικότητας (ακα "βρες τις διαφορές"), τα έχεις για πλάκα, έτσι??
:ha Nαι, τα έχω
Το 2009 με μεγάλη επιτυχία στο Δημόκριτο
Πολλά τα αντικείμενα στην δουλειά και
Πολλά τα κλμ με 1100 και 1150
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.

Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω :)
Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.
Τι ζήτησε? Μπήκες μοτέρ? Δηλ γλίστρες κλπ?
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7

Όπως έχω ξαναπεί το R 1150 GS είναι μια μοτοσυκλέτα που όποτε την βλέπω λέω "τι ωραία που θα ήταν να την είχα στο γκαράζ μου". Μιας και οι τιμές που παίζουν στο car είναι ως επί το πλείστον σε βατά πλαίσια, ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, τι πρέπει κάποιος να προσέξει στην αγορά της? Ιδιαιτερότητες του μοντέλου ανάλογα με τη χρονολογία, π.χ. γνωστές παθογένειες, προτερήματα, κλπ..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :friendship:
Γνώμη μου να μην έχει servo φρένα. Νομίζω μπήκανε από το β εξάμηνο του 2001 ή από το 2002 και μετά.
Επίσης όποιο είναι στη short list το πηγαίνεις στον Παναγιωτόπουλο για έλεγχο και είσαι σε μεγάλο βαθμό ήσυχος (ή σε άλλο εξουσιοδοτημένο αλλά επειδή έχω ακούσει αρκετά, προτείνω Παναγιωτόπουλο).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το δίνει ακριβά αλλά είναι μπιμπελό. Στο mobile.de έχει καλά κομμάτια, σε πιο λογικές τιμές. Αυτή η μόδα με τα cafe - racer "έχει ανεβάσει" τις τιμές των παλιών γυμνών.


 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο δικό μου 1150 adv - έμαθα εκ των υστέρων - ότι είχε + 200.000 χλμ. Έτσι, διαλευκάνθηκε και το μυστήριο του γιατί η μηχανή ζήταγε πολλά.
Ωχ, δηλαδή Γιώργο συνολικά ποσά είχε κάνει?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.

Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω :)
Το 1150 το ζαχαρώνω εδώ και πολύ καιρό Μάριε, ένα GS κάποιου γείτονα κι ένα RT κάποιου γνωστού και φίλου.
Κι εγώ διαβάζω πολύ, τελικά είναι να ξέρεις το μηχανάκι και τον κάτοχο.
Θεωρώ πως και μετά την αγορά ενός μεταχειρισμένου, πρέπει να έχω άριστη σχέση και επικοινωνία με τον προηγούμενο κάτοχο, ο οποίος αν είχε ασχοληθεί διεξοδικά με τη συντήρηση και την επισκευή της μοτό, είναι πολύτιμη η κάθε συμβουλή και βοήθεια του, μέχρι του σημείου να πάω να το φτιάξουμε μαζί κάποιο σαββατιάτικο πρωινό ένα πράγμα.
Το γουρούνι στο σακί δεν νομίζω πως ισχύει πιά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το δίνει ακριβά αλλά είναι μπιμπελό. Στο mobile.de έχει καλά κομμάτια, σε πιο λογικές τιμές. Αυτή η μόδα με τα cafe - racer "έχει ανεβάσει" τις τιμές των παλιών γυμνών.


Αξίζει να μαζέψετε στο μαγαζί του και τις άλλες αγγελίες :)
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Ωχ, δηλαδή Γιώργο συνολικά ποσά είχε κάνει?
Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.
Είναι τα μεταχειρισμένα μεγάλο λαχείο τελικα. Οκ να σου βγάλει στις 250.000 ζημιές το καταλαβαινω, αλλά κρίμα για σένα που σου έσκασαν τέτοιες ζημιές βάρβαρες.

Να είσαι καλά τώρα να χαρείς την Ιταλιάνα σου και τα λέμε σε καμμιά βόλτα από κοντά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Όταν το αγόρασα το κοντέρ έγραφε 53.000, άρα είχε 253.000. Όταν το πούλησα το κοντέρ έγραφε 103.000 άρα είχε 303.000. Το κακό για εμένα - και το καλό για τον άνθρωπο που το αγόρασε - ήταν ότι όλα τα χοντρά σκάσανε στα χέρια μου.
Τα κλμ είχαν μεγάλη διαφορά. Πιστεύω ότι δεν το έψαξες και καλά. Στα 250.000κλμ νομίζω θα υπήρχαν σημάδια.
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Τα κλμ είχαν μεγάλη διαφορά. Πιστεύω ότι δεν το έψαξες και καλά. Στα 250.000κλμ νομίζω θα υπήρχαν σημάδια.
Είχα καταλάβει ότι είχε παραπάνω χλμ αλλά όχι τόσα πολλά. Η σκέψη μου ήταν σαν του madmar, δηλαδή ότι σημασία έχει η συντήρηση και όχι τα χλμ. Αυτό ήθελα να του πω απευθυνόμενος σε αυτόν. Καλή η συντήρηση αλλά όταν η μηχανή έχει λιώσει στο χιλιόμετρο όσο καλή συντήρηση κι αν της έχει γίνει, θα ζητήσει· κι είναι λογικό.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σπάνε αυτά?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σπάνε αυτά?
Με τη μανιβέλα αριστερά το κεφάλι του ιδιοκτήτη πολλές φορές...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σπάνε αυτά?
Εύκολα!! Αλλά μέχρι τότε την έχεις μέχρι εκεί πάνω σηκωμενη!!!
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Σπάνε αυτά?
'Έδωσες το ΒΕΤΑ και κοιτάς 640; Άβυσσος ...
Αν όμως , τότε SXC που κατά καιρούς σκάνε ( πριν 2 εβδομάδες έπαιζαν για καιρό δυο πολύ καλά μηχανάκια)
 
Top Bottom