Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν με αφήνει η σκέψη της... Εκεί που όλα βαίνουν καλώς, μια ματιά στο car και επανέρχεται η σκέψη να δώσω το Στρώμα για ένα τέτοιο.


Αχ, δεν ξέρω πως να δικαιολογήσω στον εαυτό μου ότι τη χρειάζομαι. Ταξίδια δεν κάνω, off-road (έστω light) βόλτες δεν πάω τελικά, προβλήματα με το V-Strom δεν αντιμετωπίζω, πρόσφατα του έκανα το μεγάλο service, πρόσφατα του άλλαξα ελαστικά, άρα δεν επίκειται και κάποια συντήρηση που όλο και θα θέλει ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι.

Σύμφωνα με τη λογική δεν μπορώ να πάρω την απόφαση... Μάλλον επίκλιση στο συναίσθημα χρειάζεται :rolleyes:
Η μηχανή είναι συναίσθημα. Είναι ερωτεύσιμη και στο ανταποδίδει...αρκεί:
α) να ξέρεις ότι καίει κοντά στα 8L/100χλμ, άρα η τιμή απόκτηση πρέπει να έιναι κοντα στα 4.300 για να σου μείνει για βενζίνη.
β) να είσαι πάνω απο 1,80 και 85 κιλά :):):) ( αν και η συγκεκριμένη έχει πιο χαμηλή σέλα από την μαμά) και
γ) η συγκεκριμένη έχει βαμμένα καπάκια στους κυλίνδρους (τα αυθεντικά είναι μωβ σαν τις ζάντες)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η μηχανή είναι συναίσθημα. Είναι ερωτεύσιμη και στο ανταποδίδει...αρκεί:
α) να ξέρεις ότι καίει κοντά στα 8L/100χλμ, άρα η τιμή απόκτηση πρέπει να έιναι κοντα στα 4.300 για να σου μείνει για βενζίνη.
β) να είσαι πάνω απο 1,80 και 85 κιλά :):):) ( αν και η συγκεκριμένη έχει πιο χαμηλή σέλα από την μαμά) και
γ) η συγκεκριμένη έχει βαμμένα καπάκια στους κυλίνδρους (τα αυθεντικά είναι μωβ σαν τις ζάντες)
Συνήθως καίει 6 με 6.5 λίτρα στα 100 ακόμα και μέσα στην πολη. Για να κάψει 8 θα πρέπει να πηγαίνει κοντά στην τελική.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Είμαι και 112 κιλά ξέχασα να πω και μιλάω για ταξίδια στην Κρήτη (επαρχιακοί δρόμοι) φορτωμένος με τριβάλιτσο. Τελική δεν τα πάω τα μηχανακιά μου, μου αρέσει να απολαμβάνω τα ταξίδια μου και πια φοβάμαι πάνω απο 150.
Ίσως σε νορμάλ συνθήκες με εμενα οδηγό μπορεί να κάψει 6,5 λίτρα
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εγώ θα κοιτούσα αυτό


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Κάτσε με το vstrom και όταν έρθει η ώρα για πιο πολλά κυβικά πάρε κάτι πιο καινούργιο. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλές καλές επιλογές.

Το 1150 είναι καλή μοτοσυκλέτα αλλά είναι 20 ετών πλέον και το συγκεκριμένο έχει και τα περίεργα φρένα που ακόμα κι αν δεν χαλάσουν ώστε να μπεις σε έξοδα, σίγουρα θα είναι πρόβλημα σε μια μελλοντική μεταπώληση.
Αυτό λέει κι η δική μου λογική Κωνσταντίνε, συμφωνώ απόλυτα. Απλά καμιά φορά το σκέφτομαι γιατί το θεωρώ πιο VfM επιλογή από ένα r1200 gs που είναι μεν πιο καινούργιο, είναι βέβαια λίγο πιο τσιμπημένο στην τιμή (λογικό) αλλά κι αυτό παρουσιάζει τα θεματάκια του όπως διαβάζω. (Πολλοί λένε δε ότι η BMW σταμάτησε να βγάζει αξιοπιστα GS το 2004. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο έχει λογική αυτό αλλά από το να δώσω 10,000 για μηχανή 15ετίας και να έχω ζητήματα καλύτερα 3,500-5,000 κι ας είναι 25 ετών που λέει ο λόγος)

Επίσης θέλω το επόμενο να είναι Ευρωπαϊκό γιατί δεν είχα ποτέ μιας και πάντα σκεφτόμουν Japan εγγύηση. Επομένως, οι επιλογές είναι KTM (έρωτας μεγάλος αλλά....), BMW, Ducati, Triumph, Aprilia.

Ducati θα κοίταζα μόνο τα SS και naked. Το Multi δεν μου κάνει το κλικ. Triumph και Aprilia δεν θα αγόραζα, ας μην πω ποτέ, αλλά τουλάχιστον στο πρόσφατο μέλλον.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Η μηχανή είναι συναίσθημα. Είναι ερωτεύσιμη και στο ανταποδίδει...αρκεί:
α) να ξέρεις ότι καίει κοντά στα 8L/100χλμ, άρα η τιμή απόκτηση πρέπει να έιναι κοντα στα 4.300 για να σου μείνει για βενζίνη.
β) να είσαι πάνω απο 1,80 και 85 κιλά :):):) ( αν και η συγκεκριμένη έχει πιο χαμηλή σέλα από την μαμά) και
γ) η συγκεκριμένη έχει βαμμένα καπάκια στους κυλίνδρους (τα αυθεντικά είναι μωβ σαν τις ζάντες)
α) Ομολογώ πως είχα διαβάσει για 6-6.5, δεν φανταζόμουν ότι καίει τόσο πολύ...
β) Είμαι ακριβώς στο όριο, 1.80 85 κιλά :p
γ) Ευχαριστώ για την σημείωση! Αυτό δεν το γνώριζα κι η αλήθεια είναι νόμιζα ότι οι υπόλοιπες που έβλεπα με μωβ καπάκι είναι βαμμένες και δεν καταλάβαινα γιατί να το κάνει κάποιος αυτό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Εγώ θα κοιτούσα αυτό


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το είχα δει κι είχα διαβάσει ότι η αναβάθμιση σε Ohlins κάνει το μηχανάκι εντελώς διαφορετικό, με την έννοια του ότι βελτιώνεται πολύ η συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μόνο που με προβλημάτισε είναι τα χλμ του
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το είχα δει κι είχα διαβάσει ότι η αναβάθμιση σε Ohlins κάνει το μηχανάκι εντελώς διαφορετικό, με την έννοια του ότι βελτιώνεται πολύ η συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μόνο που με προβλημάτισε είναι τα χλμ του
Ωωχ τί το ήθελες αυτό με τά χλμ...
Βούτυρο στο ψωμί του γέροντα αυτού του τέως gsmaniak.. τώρα θά μας ζαλίσει με κατεβατα ότι είναι αστρωτο ακόμα...!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωωχ τί το ήθελες αυτό με τά χλμ...
Βούτυρο στο ψωμί του γέροντα αυτού του τέως gsmaniak.. τώρα θά μας ζαλίσει με κατεβατα ότι είναι αστρωτο ακόμα...!!!!!
Δεν μιλάω για gs .....πχια.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Ωωχ τί το ήθελες αυτό με τά χλμ...
Βούτυρο στο ψωμί του γέροντα αυτού του τέως gsmaniak.. τώρα θά μας ζαλίσει με κατεβατα ότι είναι αστρωτο ακόμα...!!!!!
:ha:ha:ha

Σε γενικές γραμμές, δεν είμαι από εκείνους που μένουν στα χλμ και απορρίπτουν ένα όχημα. Φαντάσου, στα φίλτρα αναζήτησης δεν χρησιμοποιώ ποτέ το συγκεκριμένο. Απλά δεν έχω εμπειρία με Ευρωπαϊκά και δεν γνωρίζω τις δυνατότητές του από άποψη αντοχών κινητήρα κλπ. Το V-Strom για παράδειγμα, νομίζω ότι άνετα θα με έφτανε στα 300,000 χλμ και παραπάνω με σωστή συντήρηση.

Εξού και ο προβληματισμός μου για το BMW. Κατά τ άλλα, 150,000 χλμ δεν θα μου φαίνονταν υπερβολικά για μια μοτοσυκλέτα 20ετίας, ίσα ίσα φυσιολογικό είναι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωωχ τί το ήθελες αυτό με τά χλμ...
Βούτυρο στο ψωμί του γέροντα αυτού του τέως gsmaniak.. τώρα θά μας ζαλίσει με κατεβατα ότι είναι αστρωτο ακόμα...!!!!!
Το βασικό κακό με μηχανάκι 20 ετών δεν είναι το μοτέρ, είναι όλο το υπόλοιπο.

Κάθε τι επάνω του γερνάει, λαστιχακια, ορινγκ, σύνδεσμοι, πλαστικά κλπ κλπ κλπ.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Τίποτα σε κανονική τιμή!
αν, λέω ΑΝ ψάχνει κάποιος μοτοσακό αντίστοιχο πουλάει φίλος το δικό του, είναι σαν καινουργιο

KTM 690 Enduro '21 - Car.gr
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το βασικό κακό με μηχανάκι 20 ετών δεν είναι το μοτέρ, είναι όλο το υπόλοιπο.

Κάθε τι επάνω του γερνάει, λαστιχακια, ορινγκ, σύνδεσμοι, πλαστικά κλπ κλπ κλπ.
Πολύ σωστος!!!
Και είναι από τα χειρότερα αυτά.....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το βασικό κακό με μηχανάκι 20 ετών δεν είναι το μοτέρ, είναι όλο το υπόλοιπο.

Κάθε τι επάνω του γερνάει, λαστιχακια, ορινγκ, σύνδεσμοι, πλαστικά κλπ κλπ κλπ.
Το χειρότερο είναι πως γερνάει κι ο αναβάτης παράλληλα.

Από ποιότητα κατασκευής είναι οκ το 1150 αντέχει μια χαρά και υπάρχει πληθώρα λύσεων σε καινούργια, after και used ανταλλακτικά. Αλλά μια επιπλεον φροντίδα την χρειάζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
αν, λέω ΑΝ ψάχνει κάποιος μοτοσακό αντίστοιχο πουλάει φίλος το δικό του, είναι σαν καινουργιο

KTM 690 Enduro '21 - Car.gr
Δεν με αφήνει αδιάφορο εαν σκεφτόταν την τιμή :thumbsdown:
Θα σε πάρω τηλ εάν ΕΑΝ:) αποφασίσω
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Top Bottom