Αγορά μηχανής μεσαίου κυβισμού

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένα bandit 650, cbf 600 κλπ μια χαρά εύκολα μηχανάκια και χωρίς πολλά έξοδα. Η τουλάχιστον όχι πολύ περισσότερα από ένα nc700 κλαιν. Και τα αντίστοιχα 1250 και 1000ια χαρά εύκολα.

Απαξ και πας σε μεγάλου κυβισμού μηχανή δεν έχει διαφορά, δεν μιλάμε για zx10 ξέρω γω. Δεν σκοτώνουν τα άλογα η ασχετοσύνη σκοτώνει και η έλλειψη μυαλού. Και χίλιες φορές να έχεις επάρκεια γκαζιού πάρα ένα ψόφιο 500αρι.

Όταν κάνεις 140χλμ καθημερινά ένα 500αρι δε κάνει για τίποτα μόνο να σε εκνευρίσει να το ακούς να σκούζει στα 130.
Βαγγέλη, δε κάνεις 140 χλμ σερί. Κάνεις 70 το πρωί και 70 το απόγευμα. Και συνεχίζεις να ξεχνάς το προφίλ του φίλου.
Έχεις οδηγήσει το CB500X και ξέρεις από πρώτο χέρι ότι σκούζει στα 130;

Τέλος πάντων, ανησυχώ ότι θα εκτραπεί η συζήτηση σε προσωπικού χαρακτήρα -χωρίς πραγματικό λόγο- οπότε το σταματάω εδώ. Ότι είχα να γράψω το έγραψα και είναι εκτεθειμένο προς αξιολόγηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν συμφωνώ στη σύγκριση παπιού με μια μοτοσυκλέτα ως προς την γνωστική εμπειρία. Αλλά κάθε άποψη πρέπει να ακούγεται οπότε το αφήνω στη κρίση των συνομιλητών και αναγνωστών μας.

Να σημειώσω ότι δε μου αρέσει να γινόμαστε ισοπεδωτικοί. Εγώ αναφέρθηκα αρχικά σε μια μοτοσυκλέτα 2Κ 700cc και μετά σε μια 2Κ 500cc. Μοτοσυκλέτες των οποίων τους κινητήρες γνωρίζω αρκετά καλά. Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας δεν είναι παπιά και 1000άρες και μετά το χάος.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω κατόχους μεγάλων κυβισμών να υποτιμούν οτιδήποτε κάτω των 1000cc, γιατί αυτό συμβαίνει έστω και αν δεν το καταλαβαίνετε και είναι λίγο άκομψο. Αλλά όλες αυτές οι κατηγορίες έχουν λόγο που υπάρχουν, καλύπτουν πραγματικές ανάγκες όχι φανταστικές. Παρ' όλα αυτά εγώ ούτε για 250cc μίλησα, ούτε για 400cc (που κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν και μονοκύλινδρα).

Ευχήθηκες καλή σύνταξη Ηλία και καλά έκανες, γιατί είναι σημαντικό να φθάνει κανείς σε αυτές τις ηλικίες ακέραιος. Εγώ ο φλώρος (περιζήτητος λόγω του ότι δεν υπάρχουμε και πολλοί τέτοιοι πλέον) από την 50άρα Vespino μου πήγα σε δίχρονο 200cc (DT), μετά σε δίχρονο 250cc (TDR), μετά στα 500cc (KLE), μετά στα 650cc (Africa Twin), μετά στα 750cc (Super Tenere), μετά στα 850cc (TDM) και τέλος στα 900cc (TDM). 1000άρα δεν είχα τη τύχη να φτάσω να έχω στη κατοχή μου αλλά μικρός είμαι ακόμη μέχρι τη σύνταξη κάτι θα γίνει.
Το θέμα σύνταξης δεν το είπα για νά αποδείξω πόσο φλώρος είναι κάποιος, νομίζω έχεις καταλάβει τί εννοώ...
Γνώμη μου είναι ότι κάποιος μετά από παπί πάει άνετα σε ένα nc750
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
STF ( 200cc (DT), μετά σε δίχρονο 250cc (TDR), μετά στα 500cc (KLE), μετά στα 650cc (Africa Twin), μετά στα 750cc (Super Tenere), μετά στα 850cc (TDM) και τέλος στα 900cc (TDM). ) παλι καλα που πηρες το nuda και οδηγησες επιτελους σωστη μοτοσυκλετα! :ha:ha

Ο φιλος να παρει οσο πιο καινουργιο μπορει ,να καιει λιγο βενζινη και να μην τρεχει σε μαστορους, αν ανεβαινες λιγο θα σου ελεγα να κοιταγες και το 390 adv που ειχα και ειναι τελειο για 1η μοτο, αλλα και το nc ειναι πολυ καλο ,τα μαθηματα ειναι δεδομενο οτι πρεπει να γινουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF ( 200cc (DT), μετά σε δίχρονο 250cc (TDR), μετά στα 500cc (KLE), μετά στα 650cc (Africa Twin), μετά στα 750cc (Super Tenere), μετά στα 850cc (TDM) και τέλος στα 900cc (TDM). ) παλι καλα που πηρες το nuda και οδηγησες επιτελους σωστη μοτοσυκλετα! :ha:ha

Ο φιλος να παρει οσο πιο καινουργιο μπορει ,να καιει λιγο βενζινη και να μην τρεχει σε μαστορους, αν ανεβαινες λιγο θα σου ελεγα να κοιταγες και το 390 adv που ειχα και ειναι τελειο για 1η μοτο, αλλα και το nc ειναι πολυ καλο ,τα μαθηματα ειναι δεδομενο οτι πρεπει να γινουν
Υπάρχουν άλλες τόσες ενδιάμεσα με σκαμπανεβάσματα σε κυβισμούς αλλά η πορεία ανόδου κυβισμού αυτή ήταν.
To NUDA... λες να είναι το κύκνιο άσμα μου; Δεν είν' κακό.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Παντως και το γκαζι στο χερι μας ειναι ,δεν λεω να παει σε 1000 ss αλλα και εγω απο 125 διχρονο εντουρο σε fazer 600 πηγα και ηταν μια χαρα μετα fz1 fazer και R1 ,απλα τα μαθηματα που εκανα το 2006 με βοηθησαν πολυ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παντως και το γκαζι στο χερι μας ειναι ,δεν λεω να παει σε 1000 ss αλλα και εγω απο 125 διχρονο εντουρο σε fazer 600 πηγα και ηταν μια χαρα μετα fz1 fazer και R1 ,απλα τα μαθηματα που εκανα το 2006 με βοηθησαν πολυ
Το 125 δίχρονο είναι τουλάχιστον σαν 250cc 4Τ και ουδεμία σχέση έχει με παπί. Αυτήν την μετάβαση την κατανοώ. Η παρέμβαση μου δεν εστίασε στα 600 και 700cc. Αν οδηγήσεις όμως ένα Fazer 1000 ή ένα Bandit 1250 με τους τόνους ροπής προερχόμενος από παπί έλα να κάνουμε κουβέντα (αν δεν έχεις προλάβει να γίνεις χαλκομανία στο πρώτο μικρό λάθος που θα κάνεις).

Επίσης και η ηλικία έχει τη σημασία της, δε ξέρω πόσο χρονών είναι ο φίλος που άνοιξε το θέμα, ούτε πόσο ήσουν εσύ όταν έκανες τη μετάβαση από 125 2Τ σε 600 4T αλλά ξέρω πως you cant' teach old dog new tricks, τουλάχιστον δεν είναι τόσο εύκολο με το να είσαι νέος και να δουλεύουν όλα τα αντανακλαστικά στο full (ελπίζοντας ότι και το μυαλό θα είναι μέσα στο κεφάλι).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θέλει σύνεση η μετάβαση από μικρό σε μεγάλο και πολύ τύχη....στα υπόλοιπα που διαβάζω όλοι κάπου έχετε δίκιο, γιατί σκέφτεστε την ασφάλεια .
Για εμένα η μεγάλη μηχανή έχει μεγαλύτερη ασφάλεια από ένα μικρομεσαίο, όταν το μυαλό κερδίζει τον δεξί καρπό.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Το 125 δίχρονο είναι τουλάχιστον σαν 250cc 4Τ και ουδεμία σχέση έχει με παπί. Αυτήν την μετάβαση την κατανοώ. Η παρέμβαση μου δεν εστίασε στα 600 και 700cc. Αν οδηγήσεις όμως ένα Fazer 1000 ή ένα Bandit 1250 με τους τόνους ροπής προερχόμενος από παπί έλα να κάνουμε κουβέντα (αν δεν έχεις προλάβει να γίνεις χαλκομανία στο πρώτο μικρό λάθος που θα κάνεις).

Επίσης και η ηλικία έχει τη σημασία της, δε ξέρω πόσο χρονών είναι ο φίλος που άνοιξε το θέμα, ούτε πόσο ήσουν εσύ όταν έκανες τη μετάβαση από 125 2Τ σε 600 4T αλλά ξέρω πως you cant' teach old dog new tricks, τουλάχιστον δεν είναι τόσο εύκολο με το να είσαι νέος και να δουλεύουν όλα τα αντανακλαστικά στο full (ελπίζοντας ότι και το μυαλό θα είναι μέσα στο κεφάλι).
22 ετων!! με ολοκαινουργιο μηχανακι ! εποχες πασοκ!
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
36000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Για το αυτοκίνητο είναι τα 2/3 της ζωής των ελαστικών. Μηχανή θες δύο ζευγάρια. Για το αυτοκίνητο είναι ένα σέρβις, για την μηχανή επτά αλλαγές λαδιών αν είσαι λίγο περίεργος ή τρεις αν πας με το πλάνο του μέσου Ιάπωνα και ένα μεγάλο σέρβις. τακάκια πιθανώς όχι, δεν ξέρω πως οδηγείς.

Γενικά αυτοκίνητο πολύ πιο φθηνό. Αφήνω στην άκρη το θέμα καφέ, μουσικής, σνακ, κλιματισμού.
Στελ καλησπέρα Στέλιο

πήγα να γράψω ακριβώς τα ίδια πράγματα, με αυτά που σου έγραψε προ ημέρων ο Γιάννης, αλλά είδα το post του μόλις τώρα :)
Είναι πολύ μεγάλο το κόστος, να κάνεις αυτά τα χλμ με μοτοσυκλέτα, και στο λέει κάποιος που 33 χρόνια δουλεύει μακριά,
και είναι όλη μέρα πάνω στο μηχανάκι, και έχει δώσει απειρα λεφτά σε λάστιχα και λάδια ...
Ο λόγος που το κάνω ακόμα, είναι γιατί μετά την πρωινή δουλειά, φεύγω από Μαγούλα, και πηγαίνω, Μενίδι, μετά Μεταμορφωση,
και κάποιες μέρες την εβδομάδα, μετά την Μεταμόρφωση κατεβαίνω Νικαια, για να γυρίσω μετά το βράδυ Πατήσια.
Και σκέψου το κυκλάκι αυτό είναι σημαντικά μικρότερο από τα 140 του δικού σου.
Αυτές οι γύρες με αμάξι δεν βγαίνουν, ή τουλάχιστον όχι σε 24 ώρες ...
Αν το δρομολόγιο σου είναι πάω δουλειά και γυρνάω, θα έλεγα να ξανακοιτάξεις την επιλογή αμάξι, απλά κι αυτό
θέλει μια προσοχή, για να στοιχίζει όντως φθηνότερα ... :laugh:
Και εννοώ, κανένα Jazz ή κάτι παρεμφερές ... (Japan ή Κορέα)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη, δε κάνεις 140 χλμ σερί. Κάνεις 70 το πρωί και 70 το απόγευμα. Και συνεχίζεις να ξεχνάς το προφίλ του φίλου.
Έχεις οδηγήσει το CB500X και ξέρεις από πρώτο χέρι ότι σκούζει στα 130;

Τέλος πάντων, ανησυχώ ότι θα εκτραπεί η συζήτηση σε προσωπικού χαρακτήρα -χωρίς πραγματικό λόγο- οπότε το σταματάω εδώ. Ότι είχα να γράψω το έγραψα και είναι εκτεθειμένο προς αξιολόγηση.
Εχω οδηγήσει τελευταία πάρα πολλά 500αρια. Maverick 500,voge 500gs,brixton crossfire και άλλα. Όλα αυτά τα μηχανάκια με περιορισμό για A2 δίπλωμα των 500 κυβικών δίνουν την ίδια ακριβώς αίσθηση. Κούφια χωρίς ροπή. Μοιάζουν με σκούτερ σε αίσθηση. Κούφια από δύναμη. Cb500x δεν έχω οδηγήσει. Να πιστεύω πως θα είναι κάτι διαφορετικό?

Αντίθετα αν κάποιος θέλει μηχανή για Α2 δίπλωμα θα του πρότεινα να δει κάτι αντίστοιχο με ένα voge 650 ds το οποίο έχει και τράβηγμα και ροπή και νιώθεις πως Καβάλας μοτοσυκλέτα

Από εκεί και έπειτα αν έχεις δίπλωμα απεριόριστων και δεν έχεις θέμα ηλικίας να είσαι 20 χρόνων και έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να ειναι πιο επικίνδυνο ένα μηχανακι με τη σωστή δύναμη για μοτοσυκλέτα. Έστω 60-70 άλογα δηλαδή να μπορείς να οδηγήσεις με τη ροπή δηλαδή και όχι με τη φορά που για έναν άπειρο ειναι πολύ πιο επικίνδυνο.

Δηλαδή ένα cb500x να το πάρει ένας άνθρωπος που κάνει και πολύ πόλη ας πούμε και βρίσκει κίνηση και θέλει κάτι λίγο πιο μανιτζεβελο και ελαφρύ. Αλλά άμα κάνεις 70χλμ να πας στη δουλειά σου θες ένα δρομέα μεγάλων αποστάσεων αλλιώς με ένα cb500x θα ψάχνεις σε ένα χρόνο να αλλάξεις. Γνωμη μου έτσι? Άλλος μπορεί να θέλει να πάει και με βέσπα γούστα είναι αυτά.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Γράψτε του παιδιού για τα xtakia κρίμα είναι να μείνουν παραπονεμένα.... Χαχαχα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχω οδηγήσει τελευταία πάρα πολλά 500αρια. Maverick 500,voge 500gs,brixton crossfire και άλλα. Όλα αυτά τα μηχανάκια με περιορισμό για A2 δίπλωμα των 500 κυβικών δίνουν την ίδια ακριβώς αίσθηση. Κούφια χωρίς ροπή. Μοιάζουν με σκούτερ σε αίσθηση. Κούφια από δύναμη. Cb500x δεν έχω οδηγήσει. Να πιστεύω πως θα είναι κάτι διαφορετικό?

Αντίθετα αν κάποιος θέλει μηχανή για Α2 δίπλωμα θα του πρότεινα να δει κάτι αντίστοιχο με ένα voge 650 ds το οποίο έχει και τράβηγμα και ροπή και νιώθεις πως Καβάλας μοτοσυκλέτα

Από εκεί και έπειτα αν έχεις δίπλωμα απεριόριστων και δεν έχεις θέμα ηλικίας να είσαι 20 χρόνων και έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να ειναι πιο επικίνδυνο ένα μηχανακι με τη σωστή δύναμη για μοτοσυκλέτα. Έστω 60-70 άλογα δηλαδή να μπορείς να οδηγήσεις με τη ροπή δηλαδή και όχι με τη φορά που για έναν άπειρο ειναι πολύ πιο επικίνδυνο.

Δηλαδή ένα cb500x να το πάρει ένας άνθρωπος που κάνει και πολύ πόλη ας πούμε και βρίσκει κίνηση και θέλει κάτι λίγο πιο μανιτζεβελο και ελαφρύ. Αλλά άμα κάνεις 70χλμ να πας στη δουλειά σου θες ένα δρομέα μεγάλων αποστάσεων αλλιώς με ένα cb500x θα ψάχνεις σε ένα χρόνο να αλλάξεις. Γνωμη μου έτσι? Άλλος μπορεί να θέλει να πάει και με βέσπα γούστα είναι αυτά.
Εξαρτάται και από τον σωματότυπο του αναβάτη τι θα του ταιριάξει.

Όλοι έχετε τα δικιά σας και ειλικρινά ζηλεύω αυτούς μου ερωτεύτηκαν τη μηχανή που καβαλάνε και είπαν "τέλος, εγώ αυτή γουστάρω". Υπάρχει τέτοια πληθώρα μοντέλων και τόσες κατηγορίες που είναι μάλλον πρόβλημα να επιλέξει κανείς μια μοτοσυκλέτα για όλα.

Το πιο σημαντικό για νέο αναβάτη είναι να κάνει οπωσδηποτε σχολείο ασφαλούς οδήγησης και αργότερα να βολταρει με την κατάλληλη παρέα.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ένα βεστρομα από το 18 και μετά αν φτάνουν τα μουρμούρια και τέλος.
"Προχθεσινή' βόλτα μέχρι το Νυμφαίο <700χιλομ.4,2 καταναλωση.
Και γκάζι όσο θες σε σχέση με τους τάφους που λένε τα παιδιά από πάνω.
Συν τρακσιον ,συν ραηντ μπάι γουαηρ γκαζακι ,πολύ πιο ασφαλές από όλα όσα αναφέρθηκαν
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ένα βεστρομα από το 18 και μετά αν φτάνουν τα μουρμούρια και τέλος.
"Προχθεσινή' βόλτα μέχρι το Νυμφαίο <700χιλομ.4,2 καταναλωση.
Και γκάζι όσο θες σε σχέση με τους τάφους που λένε τα παιδιά από πάνω.
Συν τρακσιον ,συν ραηντ μπάι γουαηρ γκαζακι ,πολύ πιο ασφαλές από όλα όσα αναφέρθηκαν
Στο πρώτο ποστ έγραψε ο άνθρωπος πως με το ζόρι φτάνει τα 5.000 για nc700 οπότε με τόσα παίρνει μέχρι vstrom 2ης γενιάς.
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Καλημέρα και από εμένα και καλό μήνα. Είμαι ο φίλος του Στέλιου που του πρότεινε το Versys 650 και NC700/750X αλλά και το να ρωτήσει στο υπέροχο μας forum.

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον διάλογο και θέλω να αφήσω και εγώ την ψήφο/οπτική μου γωνία (εδώ στο forum διότι ούτως ή άλλως το συζητάμε και από κοντά) η οποία ίσως έχει και μια δόση συναισθήματος διότι δεν μπορώ να το κοιτάξω μόνο ορθολογικά και ψυχρά σαν πρόβλημα "χρειάζεται να κάνω 140 χιλιόμετρα στην εθνική οδό για δουλειά" κτλ. Αν μιλάμε μόνο για αυτό, τότε ο συνδυασμός τρένου, αμαξιού και μηχανής είναι μια βέλτιστη, ισσοροπημένη και ευέλικτη λύση. Όμως πέρα από μια λύση σε ένα πρόβλημα μετακίνησης, μιλάμε συνδυαστικά και για την εισαγωγή ενός φίλου στον πανέμορφο και ιδιαίτερο κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Πάνω σε αυτό λοιπόν θα τονίσω και εγώ με σειρά προτεραιότητας:

⁍ 1ον, τα μαθήματα ασφαλούς οδήγησης. Με το καλό μετά το δίπλωμα, υπάρχουν ιδιωτικά σχολές που παρέχουν πολύτιμη και ουσιαστική γνώση που θα έπρεπε να είναι απαραίτητες για κάθε μοτοσυκλετιστή.

⁍ 2ον, όσον αφορά την πρώτη μηχανή. Πρότεινα Versys 650 γιατί ήταν η 1η μηχανή μου και πιστεύω εκπληρώνει όλες τις προυποθέσεις. Budget, αξιοπιστία, ταξίδι, άνεση, συντήρηση, φιλική για αρχάριο, μπαίνει σε χωματόδρομο (εντάξει μη βαράτε :p) αλλά όντως το Bandit 650 είναι εξίσου ταιριαστή και άριστη μοτοσυκλέτα. ΝC ξεφεύγει από το budget, κατά τα άλλα είναι μια άριστη 1η μοτοσυκλέτα και απάντηση στο πρόβλημα. Επίσης Transalp 700 που δεν είδα να αναφέρεται πολύ και μπορεί πιο εύκολα (by the book) να πάει χώμα. Vstrom την έβαζα πιο κάτω καθώς είναι βαρύτερη, λίγο πιο "νωχελική" (όχι απαραίτητα μειονέκτημα) και όχι τόσο στριφτερή και ευέλικτη (πάντα κατά την προσωπική μου εμπειρία). Σημαντικό, όλες αυτές βγαίνουν με ABS. Θεωρώ λογικό λοιπόν προσωπικά να ξεκινήσει γενικότερα κάποιος με μια τέτοια μηχανή και εφόσον αποκτήσει μια Α εμπειρία μπορεί να πάει σε κάτι δυνατότερο, το οποίο με φέρνει στο επόμενο point.

⁍ 3ον, εφόσον υπάρχει λοιπόν η άνεση/εμπειρία και η εικόνα του να κάνεις commuting 140 χιλιόμετρα μετά από πχ 1 χρόνο (και το budget θα έχει ανέβει με την νέα δουλειά) τότε πιστεύω έχει νόημα να μιλήσουμε για δεύτερη μηχανή. Είναι λίγο φιλοσοφικό το ζήτημα μεγάλης μηχανής VS μεσαίας και δεν θέλω να επεκταθώ. Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι τα λάθη που έκανα με το V μου στοίχισαν φθηνά και δεν ξέρω αν ήμουν σε περισσότερα άλογα/ροπή κτλ ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα. Όχι ότι δεν έχει νόημα να ξεκινήσεις και με μεγαλύτερη μηχανή διότι μπορεί υπό συνθήκες να είναι ασφαλέστερη αλλά... όπως είπα το φιλοσοφούμε μετά από λίγο. Αναφέρθηκαν Bandit 1250 & CBF 1000 τα οποία είναι και αυτά άριστα εργαλεία για τους σκοπούς που αναφέρουμε αν και υπάρχουν πολλές επιλογές. Βέβαια στο σημείο αυτό μπορεί να γίνει και η μετάβαση σε NC750X που ναι μεν είναι στην κατηγορία της πρώτης μοτοσυκλέτας αλλά ταυτόχρονα μπορεί να είναι και η οριστική επιλογή που θα σε συντροφεύσει επ'αόριστον και να αντικατασταθεί επίσης και το παπί για μέσα στην πόλη.

Αυτά εν ολίγης. Καλή επιτυχία σε όποια επιλογή και καλά χιλιόμετρα!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στο πρώτο ποστ έγραψε ο άνθρωπος πως με το ζόρι φτάνει τα 5.000 για nc700 οπότε με τόσα παίρνει μέχρι vstrom 2ης γενιάς.
Κώστα είπαμε ,άμα φτάνουν τα κοκοψόψαρα .
Θα του ερχόταν κουτί το μηχανάκι ,κάθε 12χ.χιλιομετρα σέρβις και ζωντανό μοτέρ(68 ρόδα και όχι κόψε ρόδα μυρωμένα με 40ρόδα ή καμία 50αρια κάτι βερσυς κλπ που έχουν 17αρη μπροστινό ).
Το στρομα είναι το μόνο που πάει με τις αναθυμιάσεις κυριολεκτικά και έχει και γκάζι
Και μόνο που έχει abs με tcs ,φτάνει να δικαιολογήσει την διαφορά στα λ7 γιατί είναι και πιο ασφαλές απ'ολα τα μεσαία που προαναφέρθηκαν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλημέρα και από εμένα και καλό μήνα.

................. μετά από πχ 1 χρόνο (και το budget θα έχει ανέβει με την νέα δουλειά) τότε πιστεύω έχει νόημα να μιλήσουμε για δεύτερη μηχανή.
................


Αυτά εν ολίγης. Καλή επιτυχία σε όποια επιλογή και καλά χιλιόμετρα!
Θα συνεχισω να κανω την ¨φωνη του πατερα¨, με γνωμονα παντα την ασφαλεια (πανω απο ολα) και την οικονομια!!!

Αυτοκινητο ειναι η μονη αποδεκτη και ασφαλης επιλογη!!!
Οταν μετα απο ενα χρονο, φτιαξουν τα οικονομικα του παιδιου, μπορει να παρει ενα μηχανακι να κανει την δουλεια του, και την κ@βλα του γενικοτερα!
Και τοτε, θα εχει την επιλογη. Να παρει το αυτοκινητο ή την μηχανη για να παει στην δουλεια του, αναλογα την κουραση του, την ορεξη του, τον καιρο κτλ κτλ

Αυτα απο εμενα, τον ..... παππου!!!
 
Top Bottom