Αγορά 990 07 η tennere 20 ?

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγώ είμαι λάτρης των μικρών και ελαφριών χωματινων γι αυτό και έχω και το 640 αλλά ειδικά ένα tenere με το ζύγισμα που έχει κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Ένα 950 η 990 είναι επίσης ικανότατο άλλο λίγο πιο δύσκολο και ψηλό και θέλει έμπειρο αναβάτη και αποφασισμένο για να το απολαμβάνει στο χώμα. Αν είσαι ας πούμε 1.70 θα έχεις θέμα δε κάνει. Αν είσαι 1.90 όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν τα μεγέθη.

Επίσης δεν τρελαίνονται όλοι στην ευθεία με τα γκάζια και τις ψηλές τελικές.
Προφανως το μπουσα ηταν για πλακα και το τενερε δεν ειναι μεγκα ονοφ. Ειναι μπολικο αλλα πιστευω διαχειρισημο. Τα ψηλα ομως 950/990 συμπεριφερονται ως μεγκα οχι τοσο λογω βαρους αλλα λογω υπερβολικα μεγαλων διαστασεων, μεταξονιου Nimitz κλπ. Τις προαλες ειχα στο γκαραζ ενα ψηλο 950 με σαφαρι τεποζιτα και ολα τα καγκελα και τις προστασιες και ηθελε να εκδοσω ναβτεξ για να το μανουβραρω. Ενας φιλος ομως 2.10 και 130 κιλα το ειχε βολεφτει το μηχανακι.
Εγω στο 1.85 σκεφτομουνα τι εχω κανει για να υφισταμαι αυτην την ταλαιπωρια.


Τωρα περι χαμηλων 950 και 990 εχω να πω οτι τα πρωτα 990 μοτερ εχουν πολυ παραπανω ροπη χαμηλα απο τα 950 αλλα την περιοριζει ο ψεκασμος. 990 ομως με καρμπυρατερ (τα λεγομενα 970) ειναι αλλου παπα ευαγελιο. Εκει που στο 950 το 17/42 γραναζωμα ειναι μακρυ, στο 970 ειναι κοντο. Το ιδιο ισχυει και για το sd990 μοτερ με καρμπυρατερ. Σε γενικες γραμμες το καρμπυρατερ ειναι που δινει τα χαμηλα στο 950.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταρχάς... Δεν είμαι προπελακιας από γενοφασκι, όπως σχεδόν κανένας της γενιάς μας.
Κατά δεύτερον.... Δεν έχω γεράσει καθόλου και αυτός είναι ο λόγος που μπορώ να βγάλω άνετα ονοφαδα 200 και χλμ
Κατά τρίτον... Εδώ πάω να σώσω τον άνθρωπο από γκρίνια, μην πω τίποτα παραπάνω.
Αν δεν πέταγε την κουβεντα "ταξιδάκια με συμβία" δεν θα είχα καμμια αντίρρηση.
Και πάλι δεν τον αποτρέπω βέβαια, αλλά θα τραβήξει τον θα νάτο της αλεπούς σε μεγάλο ταξίδι και αυτό το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα.
Η γυναίκα.... Θα τον παρατήσει στην πρώτη ευκαιρία και θα έχουμε άλλα δράματα, που μόνο το πουλι θα μπορει να δώσει λύση και δεν παραβαίνει πχια.
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Σημερα μπηκε αγγελια στην ομαδα στο facebook...990 του '10..λευκο στα 7000 ευρω..ας μπει ο φιλος να το δει..
Δεν έχω fb Πέτρο αν μπορείς να στείλεις τις φότο θα σου ήμουν υπόχρεος

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καταρχάς... Δεν είμαι προπελακιας από γενοφασκι, όπως σχεδόν κανένας της γενιάς μας.
Κατά δεύτερον.... Δεν έχω γεράσει καθόλου και αυτός είναι ο λόγος που μπορώ να βγάλω άνετα ονοφαδα 200 και χλμ
Κατά τρίτον... Εδώ πάω να σώσω τον άνθρωπο από γκρίνια, μην πω τίποτα παραπάνω.
Αν δεν πέταγε την κουβεντα "ταξιδάκια με συμβία" δεν θα είχα καμμια αντίρρηση.
Και πάλι δεν τον αποτρέπω βέβαια, αλλά θα τραβήξει τον θα νάτο της αλεπούς σε μεγάλο ταξίδι και αυτό το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα.
Η γυναίκα.... Θα τον παρατήσει στην πρώτη ευκαιρία και θα έχουμε άλλα δράματα, που μόνο το πουλι θα μπορει να δώσει λύση και δεν παραβαίνει πχια.
Οχι μονο θα τον παρατησει, αλλα θα τα φτιαξει και με μπεμβεδακια!! :muted::laugh::laugh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προφανως το μπουσα ηταν για πλακα και το τενερε δεν ειναι μεγκα ονοφ. Ειναι μπολικο αλλα πιστευω διαχειρισημο. Τα ψηλα ομως 950/990 συμπεριφερονται ως μεγκα οχι τοσο λογω βαρους αλλα λογω υπερβολικα μεγαλων διαστασεων, μεταξονιου Nimitz κλπ. Τις προαλες ειχα στο γκαραζ ενα ψηλο 950 με σαφαρι τεποζιτα και ολα τα καγκελα και τις προστασιες και ηθελε να εκδοσω ναβτεξ για να το μανουβραρω. Ενας φιλος ομως 2.10 και 130 κιλα το ειχε βολεφτει το μηχανακι.
Εγω στο 1.85 σκεφτομουνα τι εχω κανει για να υφισταμαι αυτην την ταλαιπωρια.


Τωρα περι χαμηλων 950 και 990 εχω να πω οτι τα πρωτα 990 μοτερ εχουν πολυ παραπανω ροπη χαμηλα απο τα 950 αλλα την περιοριζει ο ψεκασμος. 990 ομως με καρμπυρατερ (τα λεγομενα 970) ειναι αλλου παπα ευαγελιο. Εκει που στο 950 το 17/42 γραναζωμα ειναι μακρυ, στο 970 ειναι κοντο. Το ιδιο ισχυει και για το sd990 μοτερ με καρμπυρατερ. Σε γενικες γραμμες το καρμπυρατερ ειναι που δινει τα χαμηλα στο 950.
Στα 2.10 130 κιλά ο φίλος σου το 990 του ήταν παπί!

Κακά τα ψέμματα παίζει ρόλο η σωματοδομή σε τέτοια χρήση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στα 2.10 130 κιλά ο φίλος σου το 990 του ήταν παπί!

Κακά τα ψέμματα παίζει ρόλο η σωματοδομή σε τέτοια χρήση.
Ειχε ψηλωσει τη σελα 5 ποντους και τα γονατα ηταν λυγισμενα οταν πατουσε κατω. Και παρ ολο που ειναι καλο τιμονι καποια στιγμη του φανηκε βαρυ για χωμα και πηρε exc.
Αυτο το τελευταιο το πεταω ετσι μπας και πιασει τοπο :ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με πολυ μεταξωτα κωλαρακια εχετε μπλεξει αν δε βολευονται σε lc8 για ταξιδι.
Ε ρε εθνικο θεατρο που τους χρειαζεται!
Εγώ πλέον με σέλες σαν των 950/990 κάνω το γύρω του κόσμου εύκολα!
 

dimitris_

Μέλος
Περιοχή
Ξανθη
Όνομα
Dimitris
Μοτό
xt660z, '08
Καταρχάς... Δεν είμαι προπελακιας από γενοφασκι, όπως σχεδόν κανένας της γενιάς μας.
Κατά δεύτερον.... Δεν έχω γεράσει καθόλου και αυτός είναι ο λόγος που μπορώ να βγάλω άνετα ονοφαδα 200 και χλμ
Κατά τρίτον... Εδώ πάω να σώσω τον άνθρωπο από γκρίνια, μην πω τίποτα παραπάνω.
Αν δεν πέταγε την κουβεντα "ταξιδάκια με συμβία" δεν θα είχα καμμια αντίρρηση.
Και πάλι δεν τον αποτρέπω βέβαια, αλλά θα τραβήξει τον θα νάτο της αλεπούς σε μεγάλο ταξίδι και αυτό το γνωρίζεις καλύτερα από εμένα.
Η γυναίκα.... Θα τον παρατήσει στην πρώτη ευκαιρία και θα έχουμε άλλα δράματα, που μόνο το πουλι θα μπορει να δώσει λύση και δεν παραβαίνει πχια.
Spam On
Χωρις να θελω να ριξω λαδι στη φωτια ή καλυτερα να ξυσω πληγές, ή ακομα καλυτερα να ριξω αλατι στις πληγες, οι παντρεμενοι παιρνουν χοντρη για να ΜΗΝ εχουν γκρινια απο τη συμβία.
Οι ελευθεροι παιρνουν ο,τι γουσταρουν και ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ τη συμβια.....

Αστειακι ηταν για να γελασουμε οι μεγαλυτεροι.
Spam off

Οσον αφορα τωρα πιο μηχανακι, νομιζω πως εχεις απαντησει ηδη....
Διαβαζοντας το νημα ειδα πως αναφερεσαι μονο στο 990.
Το Τ7 απλα δεν υπαρχει για σενα
Αρα;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προφανως το μπουσα ηταν για πλακα και το τενερε δεν ειναι μεγκα ονοφ. Ειναι μπολικο αλλα πιστευω διαχειρισημο. Τα ψηλα ομως 950/990 συμπεριφερονται ως μεγκα οχι τοσο λογω βαρους αλλα λογω υπερβολικα μεγαλων διαστασεων, μεταξονιου Nimitz κλπ. Τις προαλες ειχα στο γκαραζ ενα ψηλο 950 με σαφαρι τεποζιτα και ολα τα καγκελα και τις προστασιες και ηθελε να εκδοσω ναβτεξ για να το μανουβραρω.
Για το τυπικο της υποθεσης παντως, ισα-ισα που το Τ700 εχει 2εκ μεγαλυτερο μεταξονιο απο το 990...

Αυτο που εμενα με ξενιζει στα ΚΤΜ ειναι η μικρη γωνια του τιμονιου τους, ελεω γαιδουρινων καλαμιων, που τα κανει και λιγοτερο μανιτζεβελα στους πολυ κλειστους ελιγμους.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αφήστε τον να το λουστεί και μετά όλοι μαζί θα του ρηξουμε καραμουζα... Η παλιά παροιμία λέει " λες του γουρουνιού να πάει στα καθαρά και καταλήγει στην λάσπη " είπαμε πάρτο να το ζήσεις άλλα χωρίς να ξέρω τα οικονομικά σου υπολόγισε κάνε χιλιάρικο πολύ βαριά σε μαζεματα που σίγουρα θα χρειαστεί.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για το τυπικο της υποθεσης παντως, ισα-ισα που το Τ700 εχει 2εκ μεγαλυτερο μεταξονιο απο το 990...

Αυτο που εμενα με ξενιζει στα ΚΤΜ ειναι η μικρη γωνια του τιμονιου τους, ελεω γαιδουρινων καλαμιων, που τα κανει και λιγοτερο μανιτζεβελα στους πολυ κλειστους ελιγμους.
Δε το ηξερα για τον πολεμο των μεταξονιων. Τι στο καλο διαγωνισμο κανουν? Εμενα αυτο που με ξενιζει στο κτμ ειναι το φαρδος του στη περιοχη της σελας. Ψηλο και φαρδυ ισον προμπλεμ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Dalas990 αν ειχες ποσταρει λιγο νωριτερα το νημα θα πηγαίναμε μαζι να δουμε τα μηχανακια που λες εδω Εβρο...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Τί μιλάς μωρέ εσύ, 30 άτομα είστε εκεί, όλο και κάποιος θα έχει καμιά καλή ιδέα πώς να το φτιάξει το ρημάδι το ΚΤΜ ή τα παλιο-aprilia που πάτε και αγοράζετε.. :roflmao::roflmao:

Και στην ανάγκη κάποιος θα ανεβαίνει Αθήνα, το φορτώνετε και θα το φτιάξετε!

Έσείς είσαστε πρωτεύουσα της μοτοσυκλέτας εκεί, άσε τους γνήσιους επαρχιώτες στην ησυχία τους μη μπλέκουνε που άμα χαλάσει το μεκανάκι τον ήπιαν τον φραπε με διπλό καλαμάκι!!
Δεν θες να δεις πως είναι το Capo αυτή τη στιγμή έτσι...!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ντάλας θα σου πρότεινα αν "πιάνουν" τα χέρια σου και έχεις όρεξη να ασχοληθείς με το μηχανάκι, τότε go for it για το πορτοκαλί.
Μην πας σε 950 γιατί λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να το ρυθμίσουν. Προτίμησε injection (990).

Αν παρόλα αυτά θέλεις απλά να ασχολησαι μόνο με τη συντήρησή του και να έχεις ενά εξίσου ικανό μηχανάκι, και μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα που απαιτούνται, τότε το Τ700 είναι μονόδρομος.

Σχετικά με σελες, ασφάλτινα ταξίδια κτλ και τα δύο παίζουν στο ίδιο μοτίβο οπότε θα κάνεις συμβιβασμούς.
Με ποια μότο δεν κάνεις συμβιβασμούς άλλωστε;

Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν GS.... αυτοί νομίζεις δεν κάνουν συμβιβασμούς;
Ξέρεις τι καζούρα τρώνε; :p

Βέβαια το να βλέπεις ένα ωραίο τριβαλιτσο BMW να στέκεται στωικά έξω από τα Starbucks και τον αναβάτη του να πίνει ένα makiato latte με στυλ φορώντας τη rallye 4....ε.... σιγά μη σε νοιάζει η καζούρα που τρως.... συμβιβάζεσαι...

Παντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τα παλαιοτερα 950/990 αρχίζουν και δείχνουν τα χρόνια τους και δε μιλάω για τους κινητήρες αλλά πιο πολύ για το πλαίσιο, το οποίο καλείται όλα αυτά τα χρόνια να διαχειριστεί ένα δυνατό μοτέρ με κραδασμους (για δικυλινδρο) και μια χρήση σε μικτά τεραιν ενίοτε φορτωμένο.
Οκ, δεν είναι όλα τα 950/990 κακοποιημένα αλλά μπορείς να διαπιστώσεις την κατάσταση του πλαισίου όταν βλέπεις απλά ένα μηχανάκι?
Και δεν εννοώ σκουριές κτλ, αλλά μπορείς να ξέρεις τι ακριβώς κρύβεται από κάτω? Που είναι το μέταλλο αδύναμο και που θα ξεσπάσει η οποιαδήποτε καταπόνηση που θα του κάνεις στα χέρια σου?
15 χρόνια είναι αυτά με όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλα τα τεραιν.

Το Τ700 δεν τα έχει αυτά. Όλα πάνω του είναι καινούργια.
Νομίζω πως αν το οικονομικό μπορέσεις και το διαχειριστείς τότε είναι η καλύτερη επιλογή. Και σου μιλάει ένας άνθρωπος που έβαλε αγγελία το 990 δύο φορές, αλλά και τις δύο το μετάνιωσε και τις απεσυρε. Εδώ μέσα είναι και οι δύο.

Βέβαια σε όλα τα παραπάνω, δεν βάζω τον παράγοντα "βλέπω το μηχανάκι και λιώνω" ο οποίος ανατρέπει όλα τα δεδομενα.

Επίσης δεν βάζω τον παράγοντα "ανοίγω το γκαζι μετά τη στροφή και φτερουγιζει η καρδιά μου" ο οποίος είναι ξεκάθαρα υπέρ του lc8.

Αντε βγάλε άκρη μετά απ'όλα αυτα...
Σόρυ αν σε μπέρδεψα παραπάνω...

Ξέρεις, αυτός ο συλλογισμός που σου παρέθεσα είναι κλασσικός συλλογισμός κατεμάκια που πάντα έχει το διλλημα μιας καινούργιας μοτό έναντι του ΚΤΜ που ήδη έχει στην κατοχή του, τον έχει κουράσει γλυκά με τα χαζοθεματακια του και συνεχίζει και του δίνει χαμόγελα κάθε φορά που το καβαλάει.

Α!
Ξέχασα να σου πω ότι στο χώμα ψηφίζω ξεκάθαρα Τ700, λόγω βάρους και λόγω αίσθησης λειτουργίας του γκριπ στα χαμηλά. Με το 990 θα πρέπει να έχεις χέρι χειρουργού για να ελέγξεις το μηχανάκι σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, εκτός βέβαια αν είσαι καρατιμόνα όπου εκεί ανοίγεις το γκάζι και όποιον πάρει ο Χάροντας!

Καλή τύχη!
 
Top Bottom