mousitsas
Μέλος
- Όνομα
- Αγις
- Μοτό
-
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Προφανως το μπουσα ηταν για πλακα και το τενερε δεν ειναι μεγκα ονοφ. Ειναι μπολικο αλλα πιστευω διαχειρισημο. Τα ψηλα ομως 950/990 συμπεριφερονται ως μεγκα οχι τοσο λογω βαρους αλλα λογω υπερβολικα μεγαλων διαστασεων, μεταξονιου Nimitz κλπ. Τις προαλες ειχα στο γκαραζ ενα ψηλο 950 με σαφαρι τεποζιτα και ολα τα καγκελα και τις προστασιες και ηθελε να εκδοσω ναβτεξ για να το μανουβραρω. Ενας φιλος ομως 2.10 και 130 κιλα το ειχε βολεφτει το μηχανακι.Εγώ είμαι λάτρης των μικρών και ελαφριών χωματινων γι αυτό και έχω και το 640 αλλά ειδικά ένα tenere με το ζύγισμα που έχει κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Ένα 950 η 990 είναι επίσης ικανότατο άλλο λίγο πιο δύσκολο και ψηλό και θέλει έμπειρο αναβάτη και αποφασισμένο για να το απολαμβάνει στο χώμα. Αν είσαι ας πούμε 1.70 θα έχεις θέμα δε κάνει. Αν είσαι 1.90 όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν τα μεγέθη.
Επίσης δεν τρελαίνονται όλοι στην ευθεία με τα γκάζια και τις ψηλές τελικές.
Εγω στο 1.85 σκεφτομουνα τι εχω κανει για να υφισταμαι αυτην την ταλαιπωρια.
Τωρα περι χαμηλων 950 και 990 εχω να πω οτι τα πρωτα 990 μοτερ εχουν πολυ παραπανω ροπη χαμηλα απο τα 950 αλλα την περιοριζει ο ψεκασμος. 990 ομως με καρμπυρατερ (τα λεγομενα 970) ειναι αλλου παπα ευαγελιο. Εκει που στο 950 το 17/42 γραναζωμα ειναι μακρυ, στο 970 ειναι κοντο. Το ιδιο ισχυει και για το sd990 μοτερ με καρμπυρατερ. Σε γενικες γραμμες το καρμπυρατερ ειναι που δινει τα χαμηλα στο 950.
Τελευταία επεξεργασία: