Αγορα BMW R 1200 GS ADVENTURE 08 - 10

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στα 1200 τα αερόψυκτα την ακούει το μεγάλο ρουλεμάν στην γωνιακή μετάδοση, το εξωτερικό που δεν λιπαίνεται από τη βαλβολινη. Αυτό όμως με νορμάλ χρήση αργεί πολύ να γίνει και θεωρείται φυσιολογική φθορά.

Η φθορά στους σταυρούς δεν θα έπρεπε να γίνεται, τόσα χρόνια η εταιρεία θα έπρεπε να το είχε λύσει αυτό το θέμα ειδικά στα lc που είναι και πιο δυνατά. Αλλά στην πράξη αν γίνεται τακτικός έλεγχος και εξωτερικό γρασσάρισμα και φυσικά αν οδηγείται η μοτοσυκλέτα ανθρώπινα χωρίς σούζες, παντιλίκια και συχνά τελικιάσματα, τότε θα βγάλει πολλά km.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ ΟΛΕΣ οι προμο φωτογραφίες του GS είναι παντηλικι φουλ ανάποδο, πολύ λογικό να θέλει ο αναβάτης να οδηγεί μισό κλικ πάνω από το επίπεδο "κοιμήθηκα στο τιμόνι".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αισθάνομαι σαν να ζούμε την μέρα της μαρμότας.
Τα εχουν αναλύσει και γράψει 500 φορές και στο θέμα του αεροελαιοψυκτου.
Σταματηστεεεεεε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι τα θες, glitoses.xr


Αγγελίες Τ1200 μόλις τέσσερις (αλλά μάλλον λάθος κριτήριο στην αναζήτηση από κινητό), ο Πιεράκος έχει ένα με ελάχιστα χιλιόμετρα σε τιμή μιά χαρά.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σπασμένοι άξονες ελάχιστοι σε αυτά. Ειδικά σε σχέση με τις πωλήσεις τους.
Σταυροί όμως πολλοί, το οποίο είναι και φυσιολογικό και έρχεται αναπόφευκτα με το μάζεμα χιλιομέτρων!
Όπως το λες ,ρουλεμαν και άξονες είναι αναλώσιμα , κάποια στιγμή θέλουν αλλαγή .
Όποιος θέλει το μηχανάκι του να το χει πένα ,ε ,τα φροντίζει κι αυτά.
Όπως και ο δίσκος-πλατώ-χτένι ,κάποια στιγμή θα το βγάλει .
Όπως στα γιωταχι δλδ.
Αυτά από εμένα ,οβερ Εντ άουτ.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπέρα Αποστολή.Ελπιζω να είστε καλά.Να σου πω κ εγώ την εμπειρία μου μήπως κ βοηθήσω λιγο μιας κ είχα κ εγώ Άφρικα κ πήγα σε προπέλα και έχουμε κ παραπλήσιο υψος..Εγω πήγα σε gs του '07,απλο.Επελεξα απλό κ όχι adve για οικονομικούς λόγους.Το βρήκα με 44.000χλμ ..σχεδόν γυμνό.Δηλαδη μόνο βαλίτσα.
Όμως ήταν σε πολυ καλή κατάσταση.Ενας ιδιοκτήτης,ενημερωμένο βιβλίο σέρβις,είχε κάνει τις ανακλήσεις του,δεν είχε πατήσει χώμα και ήταν πάντα γκαραζομενο.. Εννοείται ότι έγινε ο απαραίτητος έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο..
Λόγω ύψους ταλαιπωρήθηκα..λίγο μέχρι να το φέρω στα μέτρα μου.Αλλαγη μαρσπιε με ρυθμιζόμενα σε ύψος, καβαλέτα 30mm,ψηλή σέλα από bmw Γαλλίας στο ίδιο χρώμα με την παλιά,κατασκευή ποδοφρενου κ ανεμοθωρακα wrs..
Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε πουθενά με το αγαπημένο μας Άφρικα..Είναι άδικο.
Είναι παντού καλύτερο.Δυναμη,ροπή,κράτημα,ποιότητα κύλισης,ταξίδι με πλήρες φορτίο..
Επειδή το Άφρικα το έφτιαχνα μόνος μου..είχα ένα ανχος στην αρχή για το αν θα μπορώ να κάνω τα ίδια με το bmw..
Τελικά είναι εύκολο στην συντήρηση του.
Λάδια,φίλτρα,μπουζί,βαλβολινες κιβωτίου κ άξονα..ιμάντα μια χαρά τα κάνει κάποιος που λίγο κατέχει κ του αρέσει..
Εννοείται πως πηγαίνει κ στο Παρασκευά για ελενχο κ πιο χοντρά πράγματα αν χρειαστεί..
Από ζημιές μέχρι στιγμής..1)τρίχα καυσίμου(κλασική βλάβη),πίσω αμορτισέρ στα 53.000χλμ.(επισκευη σε γνωστό συνεργείο για αναρτησεις).Αυτά μέχρι στιγμής.Τωρα για τον άξονα που ανχωνομαστε...αν γίνεται σωστή συντήρηση κ ελενχος θα βγάλει πολλά πιστεύω χιλιόμετρα..(σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τροπος οδηγησης..)
Μόλις κατέβω Αθήνα θα σε πάρω να βρεθούμε
να τα πούμε κ από κοντά..Ότι χρειαστείς εννοείται μιλάμε)
Μπάμπη καλησπέρα....τι είναι η τρίχα καυσίμου ;;; Κάτι φλάντζες στην τρόμπα είχα διαβάσει αλλάζανε......μαρεσει το κατεβατο γιατι ότι πληροφορίες συλλέξω θα τα αλλαξω προληπτικά μόλις το παρω

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Koutalianos

Μέλος
Περιοχή
Βόρεια Εύβοια
Όνομα
Μπαμπης
Μοτό
Honda xrv 750,2002
Μπάμπη καλησπέρα....τι είναι η τρίχα καυσίμου ;;; Κάτι φλάντζες στην τρόμπα είχα διαβάσει αλλάζανε......μαρεσει το κατεβατο γιατι ότι πληροφορίες συλλέξω θα τα αλλαξω προληπτικά μόλις το παρω

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αισθητήρας στάθμης καυσίμου..
Χαλάει..εύκολα.
Για την τρόμπα που γράφεις..εφόσον έχει κάνει την ανάκληση είσαι κομπλέ.Ειδικα το adve δεν κρατάει νερά στο χώρο της τρομπας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εύκολα χαλάνε και οι μπαταρίες στους αισθητήρες πίεσης ελαστικών...
Στο δικό μου 15 χρόνια δεν πάθανε κάτι, κάποιοι τα άλλαζαν σε 2....
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Έχει αισθητήρες στα λάστιχα;;;;;; Χαχαχαχαχα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ακόμα δεν το πήρες και αρχίσαν τα προβλήματα Αποστόλη... :p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συζητάτε μλκιες και έχω προτεινόμενο βίντεο "πως αλλάζεις μπαταρία στον αισθητήρα" που δεν έχω στο XR. Έλεος πια.

Και εσύ ρε Αποστόλη μην μας τα κάνεις τσουρέκια με τα διλήμματα, αφού στο τέλος θα πάρεις αυτό που σου γυαλίζει στο μάτι, άντε να σε χαρώ τράβα ταμείο να τελειώνει το δράμα. (Είδα και το άλλο το παλιό ερώτημα στα στριτ σήμερα, ούτε τότε ψωνισες)
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Συζητάτε μλκιες και έχω προτεινόμενο βίντεο "πως αλλάζεις μπαταρία στον αισθητήρα" που δεν έχω στο XR. Έλεος πια.

Και εσύ ρε Αποστόλη μην μας τα κάνεις τσουρέκια με τα διλήμματα, αφού στο τέλος θα πάρεις αυτό που σου γυαλίζει στο μάτι, άντε να σε χαρώ τράβα ταμείο να τελειώνει το δράμα. (Είδα και το άλλο το παλιό ερώτημα στα στριτ σήμερα, ούτε τότε ψωνισες)
Eνταξυ ρε αγόρι δεν έχω εμπιστοσύνη να το πηγαίνω από δω και από κει για σέρβις και γι'αυτό το ψάχνω ..... Γιαυτο ψάχνω τι θα κουμπώσει σε μένα και στο να είναι ευκολοδουλευτο γι'αυτό το ψάχνω!!! Άλλιως αν είχα λεφτά για πέταμα θα επερνα μια χρηματοδότηση με μια ετήσια insurance και δεν θα συζητάγαμε καν τώρα..... Χαχαχαχα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αποστόλη, αν είσαι συνειδητοποιημένος με το ότι θα αντιμετωπίσεις βλάβες άνω των 500€ προχώρα! Θα σου δώσει πολλά περισσότερα απο ότι θα ζητήσει.
Αν όχι, πάρε Tenere.

Όπως το λες ,ρουλεμαν και άξονες είναι αναλώσιμα , κάποια στιγμή θέλουν αλλαγή .
Όποιος θέλει το μηχανάκι του να το χει πένα ,ε ,τα φροντίζει κι αυτά.
Όπως και ο δίσκος-πλατώ-χτένι ,κάποια στιγμή θα το βγάλει .
Όπως στα γιωταχι δλδ.
Αυτά από εμένα ,οβερ Εντ άουτ.
Και μια και το εφερε η κουβεντα και στο δισκο πλατο κτλ, θα σου γραψω Αποστολη τιμες για επισκευη δισκου πλατο και press direct, που θα σου συμβει σιγουρα και αυτο.
Παω για την δευτερη αλλαγη press direct με τη δικια μου, και οι τιμες που θα σου γραψω ειναι της παρασκευης που μας περασε απο τον Παναγιωτοπουλο στο Γερακα.
Τα ιδια σχεδον ειναι και στον Σφακιανακη στο ποταμι. Ελαχιστη η διαφορα, οποτε γραφω μονο την μια προσφορα:
Δισκος 180 ευρω
Πλατο 236 ευρω *
Πλακα πιεσης 400 ευρω *

Αξονας press direct (ο μισος, γιατι στα μεταγενεστερα μοντελα, τον εκαναν μονοκομματο και ειναι πολυ πολυ πιο ακριβος) 290 ευρω
Δυο ασφαλειες, ελατηριο και ψιλα εξαρτηματα ακομα, για τον αξονα 70 ευρω
Τεσσερις τσιμουχες κιβωτιου ταχυτητων (4x22) 88 ευρω
Τεσσερα ρουλεμαν κιβωτιου (οχι ολα, τα απαραιτητα, αυτα που τραβανε το ζορι) 120 ευρω
Βαλβολινη 30 ευρω
Εργασια επισκευης κιβ. ταχυτητων 285 ευρω
Εργασια για δισκο πλατο 280 ευρω

ΣΥΝΟΛΟ: 1979 ΕΥΡΩ (αν ειμαι "τυχερος", μπορει να γλυτωσω καποιο απο τα κοκκινα, οποτε κανε την αφαιρεση. Αν.......)


* Αυτα με τον αστερισκο, τα εβαλα με κοκκινα γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να μην χρειαστουν αλλαγη, επειδη οδηγαω παρα πολυ χαλαρα. Βεβαια ειναι πολλα τα χιλιομετρα και ισως εχουν ¨κουραστει¨. Θα δειξει στο λυσιμο.......


Εδω να γραψω κατι πολυ βασικο. Ο δισκος σαν δισκος (το υλικο τριβης του εννοω) δεν φαγωνεται καθολου ευκολα. Ομως, οι αχρηστοι οι γερμανοι, εχουν φτιαξει κατι, το οποιο δεν το βελτιωσαν ποτε οσο εβγαιναν τα αεροψυκτα 1200!!! Ειναι απαραδεκτο να χαλαει, να κουρευεται το πολυσφηνο του πρωτευοντος αξονα του κιβωτιου ταχυτητων και μαζι εννοειται και του δισκου.
Το "ψαχνο" του δισκου ειναι καθε φορα μεσα στα ορια του κατασκευαστη, ομως πρεπει να μπεις σε αυτα τα εξοδα, οχι γιατι πατιναρει ο δισκος, αλλα γιατι κουρευει τα καρε!!!!!!!

Δεν ειναι λοιπον, βλαβες ανω των πεντακοσιων ευρω απλα, δεν φτανει μονο να "φροντιζεις" το μηχανακι σου, ειναι ΚΑΙ αυτα που θα κληθεις να πληρωσεις, οτι και να κανεις και χωρις να φταις!!!!
Συλλογη πληροφοριων ηθελες, βαλε αλλη μια στο μυαλο σου Αποστολη!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ένταξη δίνει η εθνική άμεσο δάνειο μέχρι 3000..... Κάτσε ναι άνω ετηση χαχαχα


Τι εννοείς με επισκευή σασμάν;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ένταξη δίνει η εθνική άμεσο δάνειο μέχρι 3000..... Κάτσε ναι άνω ετηση χαχαχα


Τι εννοείς με επισκευή σασμάν;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οταν λεω επισκευη σασμαν εννοω οτι, για να αλλαχθει ο μισος αξονας (ειναι δυο κομματια αξονα, πρεσσαρισμενα μεταξυ τους), το τελειωμα του δηλαδη που καταληγει στο καρε, πρεπει να λυθει τελειως ΚΑΙ το κιβωτιο ταχυτητων!!! Αναγκαστικά.......
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Και μια και το εφερε η κουβεντα και στο δισκο πλατο κτλ, θα σου γραψω Αποστολη τιμες για επισκευη δισκου πλατο και press direct, που θα σου συμβει σιγουρα και αυτο.
Παω για την δευτερη αλλαγη press direct με τη δικια μου, και οι τιμες που θα σου γραψω ειναι της παρασκευης που μας περασε απο τον Παναγιωτοπουλο στο Γερακα.
Τα ιδια σχεδον ειναι και στον Σφακιανακη στο ποταμι. Ελαχιστη η διαφορα, οποτε γραφω μονο την μια προσφορα:
Δισκος 180 ευρω
Πλατο 236 ευρω *
Πλακα πιεσης 400 ευρω *

Αξονας press direct (ο μισος, γιατι στα μεταγενεστερα μοντελα, τον εκαναν μονοκομματο και ειναι πολυ πολυ πιο ακριβος) 290 ευρω
Δυο ασφαλειες, ελατηριο και ψιλα εξαρτηματα ακομα, για τον αξονα 70 ευρω
Τεσσερις τσιμουχες κιβωτιου ταχυτητων (4x22) 88 ευρω
Τεσσερα ρουλεμαν κιβωτιου (οχι ολα, τα απαραιτητα, αυτα που τραβανε το ζορι) 120 ευρω
Βαλβολινη 30 ευρω
Εργασια επισκευης κιβ. ταχυτητων 285 ευρω
Εργασια για δισκο πλατο 280 ευρω

ΣΥΝΟΛΟ: 1979 ΕΥΡΩ (αν ειμαι "τυχερος", μπορει να γλυτωσω καποιο απο τα κοκκινα, οποτε κανε την αφαιρεση. Αν.......)


* Αυτα με τον αστερισκο, τα εβαλα με κοκκινα γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να μην χρειαστουν αλλαγη, επειδη οδηγαω παρα πολυ χαλαρα. Βεβαια ειναι πολλα τα χιλιομετρα και ισως εχουν ¨κουραστει¨. Θα δειξει στο λυσιμο.......


Εδω να γραψω κατι πολυ βασικο. Ο δισκος σαν δισκος (το υλικο τριβης του εννοω) δεν φαγωνεται καθολου ευκολα. Ομως, οι αχρηστοι οι γερμανοι, εχουν φτιαξει κατι, το οποιο δεν το βελτιωσαν ποτε οσο εβγαιναν τα αεροψυκτα 1200!!! Ειναι απαραδεκτο να χαλαει, να κουρευεται το πολυσφηνο του πρωτευοντος αξονα του κιβωτιου ταχυτητων και μαζι εννοειται και του δισκου.
Το "ψαχνο" του δισκου ειναι καθε φορα μεσα στα ορια του κατασκευαστη, ομως πρεπει να μπεις σε αυτα τα εξοδα, οχι γιατι πατιναρει ο δισκος, αλλα γιατι κουρευει τα καρε!!!!!!!

Δεν ειναι λοιπον, βλαβες ανω των πεντακοσιων ευρω απλα, δεν φτανει μονο να "φροντιζεις" το μηχανακι σου, ειναι ΚΑΙ αυτα που θα κληθεις να πληρωσεις, οτι και να κανεις και χωρις να φταις!!!!
Συλλογη πληροφοριων ηθελες, βαλε αλλη μια στο μυαλο σου Αποστολη!
Ποσα χιλιομετρα εχεις?
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Οταν λεω επισκευη σασμαν εννοω οτι, για να αλλαχθει ο μισος αξονας (ειναι δυο κομματια αξονα, πρεσσαρισμενα μεταξυ τους), το τελειωμα του δηλαδη που καταληγει στο καρε, πρεπει να λυθει τελειως ΚΑΙ το κιβωτιο ταχυτητων!!! Αναγκαστικά.......
Mπερδευτικα ότι θες να αλλάξεις άξονα δεν εννοούμε αλλάζει μόνο το κομμάτι από το δισκοπλατο και πίσω ...εννουμε μέσα τον σταυρό του διαφορικού;;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
δεν έχω εμπιστοσύνη
Μεταχειρισμένο είναι πάντα "άλμα ελπίδας" δυστυχώς και μέσα στο μοτέρ και σε όλα τα μηχανικά μέρη δεν μπαίνει κανείς μας.
 
Top Bottom