Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πηνία έχω φέρει ένα σετ να έχω αμα χρειαστεί απο Γερμανία κάνα 70€ αν θυμαμαι καλά. Φανάρι έχω αλλάξει με LED China είχε στοιχίσει 180€ αυτό κάνουν οι περισσοτεροι.

Ανταλλακτικά τί να σου πω δεν μου έχουν χρειαστεί παίζει βέβαια και μεταχειρισμένο αρκετό.

Όσο για χλμ το αγόρασα με 11.000χλμ μοντέλο γνήσια πριν 3 χρόνια και έχω 26.000χλμ. Ίσως είναι εξαίρεση το δικό μου αλλά πολλες΄μηχανές δεν παίζουν και ρόλο παπιου.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Ε φιου ντεις λειτερ ..

Έχει αρχίσει το F800GS να μου κλείνει το μάτι επικίνδυνα. Υπάρχουν μεταχειρισμένα σε ένα φάσμα κόστους απόκτησης εκεί γύρω από τα χρήματα που κοιτάζω απλά τα περισσότερα είναι 08-09 που απ' όσο έχω καταλάβει είχαν και τις παιδικές ασθένειες με κυριότερη αυτή των πηνίων και των φώτων που για να γλυτώσεις τελείως έχει ένα σοβαρό κόστος. Βέβαια το ξεπερνάω σκεπτόμενος ότι υπάρχουν λύσεις. Επίσης θα ήθελα απόψεις από κατόχους εν έτει 2023 για το τι θα έπρεπε να προσέξω πριν την αγορά. Προφανώς και θα ελεγχθεί σε μηχανικό αλλά καλό θα ήταν να ξέρω και εγώ τι να δω πριν πάμε εκεί. Αξίζει στα κάτω από 7000 περίπου να κινηθώ προς τα εκεί ή καλύτερα να το αφήσω ..

Μία άλλη απορία που έχω είναι αν παίζουν τόσο σοβαρό λόγο τα χλμ. θεωρητικά μία μηχανή του 08-09 15 χρονών σήμερα θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150.000 χλμ. αν πούμε ότι κατ' ελάχιστο κάνει 10.000 τον χρόνο ή τουλάχιστον εκεί κοντά. Εμένα μου δημιουργείται ένας φόβος όταν βλέπω 30.000 χλμ ή 150.000 για παράδειγμα και θα προτιμούσα κάποιο που να είναι στην μέση που θεωρώ αυθαίρετα ότι φαίνεται λογικό. Δλδ θα κοιτούσα σε αυτή την ηλικία μοτό γύρω στις 75-85.000 χλμ. που είναι (αυθαίρετα) πιο πιθανό να είναι συντηρημένη σωστά αλλά και χωρίς να κάθεται όλο τον χρόνο ή να είναι φουλ πιωμένο.

Τέλος γνωρίζω ότι όσο παλιό και αν είναι ένα μηχανάκι BMW παραμένει BMW. τα ανταλλακτικά του θα είναι ακριβούτσικα όσο να ναι. Είναι όντως έτσι ; Γενικά οι έχοντες τι εμπειρία έχετε ;

Τέλος το θέμα είναι να μου ταιριάξει. Θα ήθελα πολύ να βρεθεί κάποιο για δοκιμή αν κάποιος έχει την όρεξη να ξοδέψει τον χρόνο του ώστε να μην πάω στα τυφλά όπως έχω κάνει μέχρι τώρα.

Επίσης από χθες παρακολουθώ τις εξελίξεις με το CFmoto στην EICMA, το οποίο μου αρέσει οπτικά αλλά θεωρώ ότι βγήκε λίγο βαρύ για τα κυβικά του. Βέβαια αν δεν βρεθεί κάποια προπέλα και περάσει ο καιρός θα το δούμε κ αυτό.
Έχουν βγει τόσα κινέζικα μουρατα με όλα τα κομφορτ και σε πολύ καλές τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πας σε ένα gs του 09. Προσωπική άποψη
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχουν βγει τόσα κινέζικα μουρατα με όλα τα κομφορτ και σε πολύ καλές τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πας σε ένα gs του 09. Προσωπική άποψη
Να αγιασει το στόμα σου !!!!!
Εύγε
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Λες δεν το θες


μα απ τα γραφομενα σου vstrom φωναζεις...


για δες αυτα μηπως και


 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω γελάσει πολύ με αγγελίες "ευκαιρία ψωνίστε τώρα" με 800αρια στο φβ. Και χάρη μας κάνουν που πουλάνε δηλαδή.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έχω γελάσει πολύ με αγγελίες "ευκαιρία ψωνίστε τώρα" με 800αρια στο φβ. Και χάρη μας κάνουν που πουλάνε δηλαδή.
Με τη συγκεκριμένη αγγελία στο φουμπου που φώναζε ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ανά 2 γραμμές περιγραφής γέλασα και εγώ πολύ. Οριακά κρατήθηκα και δε σχολίασα από κάτω
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Πηνία έχω φέρει ένα σετ να έχω αμα χρειαστεί απο Γερμανία κάνα 70€ αν θυμαμαι καλά. Φανάρι έχω αλλάξει με LED China είχε στοιχίσει 180€ αυτό κάνουν οι περισσοτεροι.

Ανταλλακτικά τί να σου πω δεν μου έχουν χρειαστεί παίζει βέβαια και μεταχειρισμένο αρκετό.

Όσο για χλμ το αγόρασα με 11.000χλμ μοντέλο γνήσια πριν 3 χρόνια και έχω 26.000χλμ. Ίσως είναι εξαίρεση το δικό μου αλλά πολλες΄μηχανές δεν παίζουν και ρόλο παπιου.
Σιγουρα υπαρχουν ,απλά θεωρώ πως και πολλα χλμ να μην εχει μια μοτό δεν ειναι απαραίτητο πως της κανει καλό. Γενικά οταν πας σε παλιό μοντέλο δεν υπαρχει χρυσή τομή εύκολα..

Έχουν βγει τόσα κινέζικα μουρατα με όλα τα κομφορτ και σε πολύ καλές τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πας σε ένα gs του 09. Προσωπική άποψη
Ποιο είναι αυτό το κινέζικο γυρω στα 7000 χοντρά χοντρά που κάνει ότι ένα 800gs του 09.. και εγω θα ηθελα κατι πιο σύγχρονο αλλα μονο το qj υπαρχει που ηρθε χθες και αυριο δεν ξερω αν θα υπαρχει.. 234 κιλά γεμάτο.
Λες δεν το θες


μα απ τα γραφομενα σου vstrom φωναζεις...


για δες αυτα μηπως και


Ωραια δείχνουν αλλά ξεφεύγω οικονομικά για κάτι που δεν με γεμίζει τόσο, έστω οταν το βλεπω. Απο χαρακτηριστικά οκ δεν ειμαι τοσο ψειρας.. κουλο με θεωρώ και είμαι δλδ ..οποτε θα με ικανοποιούσε πιστευω.. αλλά παίζει και το τι μου βγάζει ενα μηχανάκι.. μπορεί να μην εκμεταλλευτω στο έπακρον αυτο που θα παρω ή αυτο που εχω αλλα θέλω τουλαχιστον να μου βγάζει ενα χαμόγελο το πρωι πριν παω στην δουλεια ..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σιγουρα υπαρχουν ,απλά θεωρώ πως και πολλα χλμ να μην εχει μια μοτό δεν ειναι απαραίτητο πως της κανει καλό. Γενικά οταν πας σε παλιό μοντέλο δεν υπαρχει χρυσή τομή εύκολα..



Ποιο είναι αυτό το κινέζικο γυρω στα 7000 χοντρά χοντρά που κάνει ότι ένα 800gs του 09.. και εγω θα ηθελα κατι πιο σύγχρονο αλλα μονο το qj υπαρχει που ηρθε χθες και αυριο δεν ξερω αν θα υπαρχει.. 234 κιλά γεμάτο.


Ωραια δείχνουν αλλά ξεφεύγω οικονομικά για κάτι που δεν με γεμίζει τόσο, έστω οταν το βλεπω. Απο χαρακτηριστικά οκ δεν ειμαι τοσο ψειρας.. κουλο με θεωρώ και είμαι δλδ ..οποτε θα με ικανοποιούσε πιστευω.. αλλά παίζει και το τι μου βγάζει ενα μηχανάκι.. μπορεί να μην εκμεταλλευτω στο έπακρον αυτο που θα παρω ή αυτο που εχω αλλα θέλω τουλαχιστον να μου βγάζει ενα χαμόγελο το πρωι πριν παω στην δουλεια ..
Κινέζικο αυτή τη στιγμή να κάνει αυτά που κάνει το 800gs δεν υπάρχει. Το 800gs μπορεί να συγκριθεί μόνο με μηχανές σαν το tuareg και το vstrom800. Ίσως θα μπορούσε να υπάρχει μια σύγκριση με το εξαιρετικό cfmoto 800mt αλλά εκείνο είναι σαφώς πιο τουριστικό σε φιλοσοφία και βαρύ. Άλλο πράγμα. Αν σε καλύπτει σαν εύρος χρήσης αυτή τη στιγμη είναι η καλύτερη επιλογή. Με 10.000€ αυτή τη στιγμή στρογγυλά το παίρνεις μαζί με πλαϊνές βαλίτσες εχει προσφορά.

Τα 700αρια που έχει βγάλει η benelli και το αντίστοιχο qj δεν έχουν τις χωμάτινες καταβολές του 800gs.

Ένα Κινέζικο έρχεται και έχει αυτή τη φιλοσοφία και λέγεται Kove 800X και η έκδοση pro θα βγαίνει ως φαίνεται κοντά στα 10 χιλιάρικα σαν βάση. Να το δούμε.

Τα λοιπά όπως cfmoto 450mt φαίνονται να έρχονται με φορά αλλά έχουν και τη μισή δύναμη και ροπή να τα λέμε σωστά.

Συνεπώς ο λόγος που τα 800gs κρατάνε τιμές είναι πως συνεχίζουν να είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες και δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τα τελευταία μοντελα. Να θυμίσω γεμάτο 207 κιλά.

Συνεπώς η αγορα μιας μοτοσυκλέτας και η επιλογή καινούργια η μεταχειρισμένη είναι ανάλογα τι θες να θυσιάσεις και τι να πάρεις!

Αν κάποιος μπορεί να ζήσει με 45 άλογα και 4.5 κιλά ροπής το cfmoto 450mt φαίνεται πως θα δώσει την λύση!

Αν όμως ψάχνουμε Απόδοση tuareg vstrom 800, 800gs σε κάποιο Κινέζικο των 7.000€ απλά δεν υπάρχει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 800άρι είχε φτάσει 230 κιλά στην τελευταία γενιά σύμφωνα με το περιοδικό "μέτρα και σταθμά της Ελλάδας"

Λίγο αστεία τα χρήματα που ζητάνε. Το vstrom 800 δηλαδή σε σχέση με σχεδόν ίδια χρήματα μοντέλα του 2018 που βλέπω στο car είναι απλά σε άλλο επίπεδο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 800άρι είχε φτάσει 230 κιλά στην τελευταία γενιά σύμφωνα με το περιοδικό "μέτρα και σταθμά της Ελλάδας"

Λίγο αστεία τα χρήματα που ζητάνε. Το vstrom 800 δηλαδή σε σχέση με σχεδόν ίδια χρήματα μοντέλα του 2018 που βλέπω στο car είναι απλά σε άλλο επίπεδο
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω τι ζητάει ο καθένας! Το δικό μου του 2011 το έδιναν 207 κιλά γεμάτο. Τώρα τα adventure η με περισσότερα ηλεκτρονικά που έβαλαν μετά ή οτιδήποτε αν ζύγιζαν παραπάνω δεν ξέρω.

Ένα καλό 800gs από 6000-7500€ σήμερα αναλόγως του εξοπλισμού των χιλιομέτρων και γης κατάστασης συνεχίζει να έχει νόημα. Τώρα αν κάποιοι ζητάνε για μοντέλα 2016-2017 χρήματα κοντά στα 100-11-12 χιλιάρικα επειδή τους κόστισε κιόλας 15-16 χιλιάρικα πριν 5-6 χρόνια προφανώς και έχουν θέμα καθώς το 2016-2017 το μοντέλο ήταν στη δύση του και φυσικά όταν σήμερα με 12 χιλιάρικα παίρνεις κούτα και με καλό εξοπλισμό δεν έχει νόημα προφανώς.

Αλλά στα 6.000-7500 έχει απόλυτο νόημα ειδικά αν είναι για μια μοτοσυκλέτα όπως πρέπει.

Θα έλεγα και 5000-5500 αλλά σε αυτά τα λεφτά με κάτω από 100.000χλμ δεν εχω δει και όχι ταλαιπωρημένες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Έχουν βγει τόσα κινέζικα μουρατα με όλα τα κομφορτ και σε πολύ καλές τιμές. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πας σε ένα gs του 09. Προσωπική άποψη
Γιατί αν αγοράσει τώρα κινεζικό σε δύο χρόνια θα είναι σε χειρότερη κατάσταση εμφανισιακά από ένα φ800 του 2008..
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Ε φιου ντεις λειτερ ..

Έχει αρχίσει το F800GS να μου κλείνει το μάτι επικίνδυνα. Υπάρχουν μεταχειρισμένα σε ένα φάσμα κόστους απόκτησης εκεί γύρω από τα χρήματα που κοιτάζω απλά τα περισσότερα είναι 08-09 που απ' όσο έχω καταλάβει είχαν και τις παιδικές ασθένειες με κυριότερη αυτή των πηνίων και των φώτων που για να γλυτώσεις τελείως έχει ένα σοβαρό κόστος. Βέβαια το ξεπερνάω σκεπτόμενος ότι υπάρχουν λύσεις. Επίσης θα ήθελα απόψεις από κατόχους εν έτει 2023 για το τι θα έπρεπε να προσέξω πριν την αγορά. Προφανώς και θα ελεγχθεί σε μηχανικό αλλά καλό θα ήταν να ξέρω και εγώ τι να δω πριν πάμε εκεί. Αξίζει στα κάτω από 7000 περίπου να κινηθώ προς τα εκεί ή καλύτερα να το αφήσω ..

Μία άλλη απορία που έχω είναι αν παίζουν τόσο σοβαρό λόγο τα χλμ. θεωρητικά μία μηχανή του 08-09 15 χρονών σήμερα θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150.000 χλμ. αν πούμε ότι κατ' ελάχιστο κάνει 10.000 τον χρόνο ή τουλάχιστον εκεί κοντά. Εμένα μου δημιουργείται ένας φόβος όταν βλέπω 30.000 χλμ ή 150.000 για παράδειγμα και θα προτιμούσα κάποιο που να είναι στην μέση που θεωρώ αυθαίρετα ότι φαίνεται λογικό. Δλδ θα κοιτούσα σε αυτή την ηλικία μοτό γύρω στις 75-85.000 χλμ. που είναι (αυθαίρετα) πιο πιθανό να είναι συντηρημένη σωστά αλλά και χωρίς να κάθεται όλο τον χρόνο ή να είναι φουλ πιωμένο.

Τέλος γνωρίζω ότι όσο παλιό και αν είναι ένα μηχανάκι BMW παραμένει BMW. τα ανταλλακτικά του θα είναι ακριβούτσικα όσο να ναι. Είναι όντως έτσι ; Γενικά οι έχοντες τι εμπειρία έχετε ;

Τέλος το θέμα είναι να μου ταιριάξει. Θα ήθελα πολύ να βρεθεί κάποιο για δοκιμή αν κάποιος έχει την όρεξη να ξοδέψει τον χρόνο του ώστε να μην πάω στα τυφλά όπως έχω κάνει μέχρι τώρα.

Επίσης από χθες παρακολουθώ τις εξελίξεις με το CFmoto στην EICMA, το οποίο μου αρέσει οπτικά αλλά θεωρώ ότι βγήκε λίγο βαρύ για τα κυβικά του. Βέβαια αν δεν βρεθεί κάποια προπέλα και περάσει ο καιρός θα το δούμε κ αυτό.
Από το 2013 κ μετά που άλλαξε μοντέλο διορθώθηκαν οι παιδικές ασθένειες με το φανάρι και τα πηνία..Το φανάρι καίγεται σε όλα καποια στιγμή,τα πηνία είναι κάποιοι που λένε δεν έχουν αλλάξει ποτέ..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γιατί αν αγοράσει τώρα κινεζικό σε δύο χρόνια θα είναι σε χειρότερη κατάσταση εμφανισιακά από ένα φ800 του 2008..

Τα διαφορα kove cfmoto benelli koureli, δε ξερω πως τα λενε, το εχω χασει με τα ονοματα, τα εξ ανατολης λοιπον που κυκλοφορανε εδω και μια πενταετια ειναι σε μια χαρα κατασταση και απροβληματιστα. Επιασες παραδειγμα να συγκρινεις με τα φ800 της μπεμβε που παιζει να ηταν το νεο χαμηλο της εποχης τους στην ποιοτητα των ευρωπαικων.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Τα διαφορα kove cfmoto benelli koureli, δε ξερω πως τα λενε, το εχω χασει με τα ονοματα, τα εξ ανατολης λοιπον που κυκλοφορανε εδω και μια πενταετια ειναι σε μια χαρα κατασταση και απροβληματιστα. Επιασες παραδειγμα να συγκρινεις με τα φ800 της μπεμβε που παιζει να ηταν το νεο χαμηλο της εποχης τους στην ποιοτητα των ευρωπαικων.
Από κατόχους που τυχαίνει να μιλάω μου λένε για τριξιματα, σκουριές,οι ζελατίνες θαμπονουν εύκολα κ.τ.λ.Για ζημιές δεν έχει ακουστεί κάτι.. Σίγουρα θα παίζει ρόλο κ η φροντίδα..Αλλά βλέπω πως τα κινέζικα δεν έχουν κ μεταπώληση..Τα bmw για ένα περίεργο λογω κρατάνε τιμές.. Συγκεκριμένα το φ800 δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα καινούργια πέραν των φρου φρου.. Αρκεί να το πάρεις κ σε μια λογική τιμή, όχι να δώσεις 7000€ και να έχει 100000χλμ..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θεωρώ ότι ακόμα και το qj σαν καινούργιο είναι 100 φορές καλύτερο από ένα φ800 13 χρόνων
Ένα σουφουμοτο καινούργιο 200 φορές καλύτερο από ένα φ800
Ασχέτως κιλών που βγάζει το ζυγι ,ιπων κλπων άλλων παραμέτρων
Πλέον οι Κινέζοι έχουν τόση τεχνογνωσία (φρόντισαν όλοι μηδενός εξαιρουμένων κραταιών μεγαλοσχημων εταιρειών να δώσουν ) που σε λίγο καιρό θα αισθανθούν όλοι ...την αλλαγή στα δεδομένα
Μιλάμε για 1,5 δις ανθρώπων με ρομποτική κουλτούρα σε ένα πλήρως ελεγχόμενο κρατικό περιβάλλον (βλέπε covid) οι οποίοι αποκτούν γρήγορα μια μεσαία τάξη των 300 εκατομμυρίων ανθρώπων
Μια χώρα με τεράστια οικονομία με τεράστιο στρατό και όπως είπαμε παραπάνω με την μεγαλύτερη μάζα ανθρώπων ,το σύνολο των παραπάνω παραμέτρων μας δίνει την νέα υπερδύναμη του πλανήτη σε όλα
Ήρθαν και θα μείνουν ....
Και είμαι φουλ bmwδακιας !!!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Για τις τιμές των μεταχει f800 δεν σχολιάζω, ολα έχουν πάρει την ανιούσα,οπότε τσαμπα να λέμε..
Κινέζος vs παλιό φου800...
Έτοιμος ήμουν να πάρω cf moto 800.
2 πράματα με κρατησαν πίσω και δεν πήρα καν μοτό προς το παρόν αλλά την ταπεινη μου Ιταλιδουλα
Η έλλειψη χρόνου για βόλτα πλέον λόγω δουλειάς (δε γκρινιάζω, κάπου κερδίζεις καπου χάνεις)
Και η έλλειψη σέρβις στην πόλη μου.
Δεν εχω καμία διάθεση να τρέχω Καρδίτσα για έστω αλλαγη λαδιων, και να χάνω μια μέρα εργάσιμη για το τπτ που λέμε
Επίσης ένα ακόμα, πες ότι κάτι έπαθε,νταξει μηχάνημα είναι κάτι συνέβη, πρεπει να αλλάξει 2 οδικές να φτάσει στον εξουσιοδοτημενο με οτι αυτο συνεπάγεται σε φόρτωμα, δέσιμο κλπ......και αμα πέσει σε αρκουδιαρη την έκατσες...
Τεσπα προτιμώ Κινέζο από 15 χρόνων μέτριο μηχανάκι, γιατί για τετοιο μιλάμε.
Αυτά..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θεωρώ ότι ακόμα και το qj σαν καινούργιο είναι 100 φορές καλύτερο από ένα φ800 13 χρόνων
Ένα σουφουμοτο καινούργιο 200 φορές καλύτερο από ένα φ800
Ασχέτως κιλών που βγάζει το ζυγι ,ιπων κλπων άλλων παραμέτρων
Πλέον οι Κινέζοι έχουν τόση τεχνογνωσία (φρόντισαν όλοι μηδενός εξαιρουμένων κραταιών μεγαλοσχημων εταιρειών να δώσουν ) που σε λίγο καιρό θα αισθανθούν όλοι ...την αλλαγή στα δεδομένα
Μιλάμε για 1,5 δις ανθρώπων με ρομποτική κουλτούρα σε ένα πλήρως ελεγχόμενο κρατικό περιβάλλον (βλέπε covid) οι οποίοι αποκτούν γρήγορα μια μεσαία τάξη των 300 εκατομμυρίων ανθρώπων
Μια χώρα με τεράστια οικονομία με τεράστιο στρατό και όπως είπαμε παραπάνω με την μεγαλύτερη μάζα ανθρώπων ,το σύνολο των παραπάνω παραμέτρων μας δίνει την νέα υπερδύναμη του πλανήτη σε όλα
Ήρθαν και θα μείνουν ....
Και είμαι φουλ bmwδακιας !!!!!
Ενταξει εγώ είμαι ο πρώτος που θα υπερθεματίζει υπέρ των Κινέζων σε πολλά πράγματα αλλά ας ηρεμήσουμε λίγο!!

Καταρχήν ειδικά qj και η θυγατρική της Benelli δεν τις βάζω στα ίσα με cfmoto και voge. Τις θεωρώ πιο δεύτερες. Έχω δει και πράγματα από αυτά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που φώναζαν φτηνό η κακό. Αστοχίες φτηνιας. Και αυτό το λένε και οι ίδιοι οι Κινέζοι βασικά στη περσινή eicma άκουσα Κινεζο δε ξέρω τι ήταν επισκέπτης πως ξέρετε στη Κίνα οι μάρκες αυτό και αυτό..

Τα Kove στη θεωρία μέχρι τώρα καλά ήταν αλλά κάτσε να τα δούμε. Ωραίο ελαφρύ το 800Χ αλλά 169 κιλά άδειο και όλο αλουμίνιο παντού Κε Zhang όταν θα σκάσει ολό αυτο το αλουμίνιο πάνω στην αττικοβοιωτικη πέτρα εκεί θα δώσουμε και μόνο το τελικό approval! Αν δε κόψει στη μέση το συζητάμε. Γιατί μέχρι σήμερα τα 800 και τα 990 και τα lc4 και τα xr και τα ttr κοπανανε στα κοτρωνια 20 χρόνια και ακόμα πάνε...

Cfmoto και voge. Είναι αυτά που είναι. Γιά μένα οι καλύτερες Κινεζικες. Οκ ο Κινεζος δεν ανακάλυψε και την Ακρόπολη. Τα τελευταία 2-3 χρόνια μπήκαν ουσιαστικά σε δικά τους μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού από 250cc. Η Kove χρησιμοποιεί blueprint lc8c, η cfmoto επίσης όπως και kawasaki. Τώρα είδαμε το πρώτο δικό της μοτέρ πάνω από μικρά κυβικά

Η qjmotor τα ίδια. Όταν αγόρασε την benelli χρησιμοποίησε μέχρι και τα blueprint από tnt1130 και έβγαλε κάτι βαρίδια που θα βύθιζαν πλοίο! Τώρα πάει κι αυτή σε δικά της μοτέρ.

Moto morini επίσης. Δανεικά μοτέρ από cfmoto αντιγραφής kawasaki.

Voge(loncin) ο κινητήρας που τις κάνει ακόμα και σήμερα τις μεγαλύτερες πωλήσεις είναι αγορά σχεδίων Honda.

Συνεπώς.. επικροτουμε την ανάπτυξη,τον ανταγωνισμό,την πρόοδο που θα τραβήξει μπροστά και Ευρωπαίους και Ιάπωνες αλλά όχι να λέμε τώρα πως ένα qj το προτιμάμε από ένα bmw.

Φυσικά δεν θα έδινα το 800gs για να πάρω ένα qjmotor

Από την cfmoto όμως και σταδιακά και από την Voge βλέπουμε και τι κάτι παραπάνω. Το cfmoto 800mt ήταν το πρώτο ιδιαίτερα μεγάλο στοίχημα της Κίνας. Όταν περάσει μια 5ετια και μείνουν μοτοσυκλέτες αυτές στο δρόμο,ταξιδέψουν,κοπανηθουν στα βουνά και γράψουν 60-70.000χλμ+ μόνο τότε σιγά σιγά θα μπορούμε να μιλάμε πιο σίγουρα για θέματα ποιότητας.

Επίσης στο θέμα απόδοση έχουν οι Κινεζοι ακόμα θέματα σε τομείς. Πρώτος και κύριος οι ψεκασμοί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για τις τιμές των μεταχει f800 δεν σχολιάζω, ολα έχουν πάρει την ανιούσα,οπότε τσαμπα να λέμε..
Κινέζος vs παλιό φου800...
Έτοιμος ήμουν να πάρω cf moto 800.
2 πράματα με κρατησαν πίσω και δεν πήρα καν μοτό προς το παρόν αλλά την ταπεινη μου Ιταλιδουλα
Η έλλειψη χρόνου για βόλτα πλέον λόγω δουλειάς (δε γκρινιάζω, κάπου κερδίζεις καπου χάνεις)
Και η έλλειψη σέρβις στην πόλη μου.
Δεν εχω καμία διάθεση να τρέχω Καρδίτσα για έστω αλλαγη λαδιων, και να χάνω μια μέρα εργάσιμη για το τπτ που λέμε
Επίσης ένα ακόμα, πες ότι κάτι έπαθε,νταξει μηχάνημα είναι κάτι συνέβη, πρεπει να αλλάξει 2 οδικές να φτάσει στον εξουσιοδοτημενο με οτι αυτο συνεπάγεται σε φόρτωμα, δέσιμο κλπ......και αμα πέσει σε αρκουδιαρη την έκατσες...
Τεσπα προτιμώ Κινέζο από 15 χρόνων μέτριο μηχανάκι, γιατί για τετοιο μιλάμε.
Αυτά..
Δεν ξέρω τι σας έπιασε σήμερα με τα F800 χαχαχα. Αλλά μέτριο το 800?!

Ας κάνουμε ενός λεπτού σιγή και ας δείξουμε έστω έναν σεβασμό στη μοτοσυκλέτα που κράτησε μόνη της την κατηγορία ζωντανή μαζί με το 990 για να έρθουν μετά τα tenere και οι υπόλοιποι να μαζέψουν τα κόκκαλα.

Και δεν είναι ότι την κράτησε ζωντανή αλλά δίπλα να το βάλεις σήμερα με τα σύγχρονα της κατηγορίας όχι απλά δεν έχει να ζηλέψει αλλά διδάσκει κιόλας ακόμα σε πολλούς τομεις. Πρώτο το Kove 800X έρχεται το 2023 να μετακινήσει το ρεζερβουάρ χαμηλά κοντά στη σέλα για λόγους ζυγισματος κάτι που έχει το 800 από το 2008. Ακόμα δεν έχει βρεθεί μοτοσυκλέτα να έχει τον ψεκασμό του 800. Παλεύουν να ρίξουν καταναλώσεις όταν από το 2008 το 800 είχε 8 κιλά ροπής και έκαιγε 5 λίτρα.

Μην κάνουμε αντιπαράθεση ενός μοντέλου με όλη την Κινεζικη λαίλαπα. Το τι ζητάει καθένας σε αγγελίες είναι μέρος του παροξυσμού της εποχής. Αυτό δεν αναιρει σε τίποτα πως το 800gs είναι ακόμα από τους ηγέτες στην κατηγορία και ας εχουν περάσει χρόνια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Βαγγέλη τη γνώμη μου είπα και τπτ αλλο,επίτρεψέ μου όπως σέβομαι ότι λες διότι είναι άποψη σου, να κάνεις και εσύ το ίδιο
Μερσι
 
Top Bottom