Παναγιώτης Κ.
Μέλος
Α, ναι, περιμένω και λάστιχα, ή ΑΝΑΚΕΕ 2 ή Τ63. Αν κανείς έχει δοκιμάσει τα Τ 63 ας ρίξει μια γραμμή.
Τελευταία επεξεργασία:
Α, ναι, περιμένω και λάστιχα, ή ΑΝΑΚΕΕ 2 ή Τ63. Αν κανείς έχει δοκιμάσει τα Τ 63 ας ρίξει μια γραμμή.
Nα της βαλεις τα Τ63..Καλή περίπτωση αλλά............ ως πρώην συνάδελφος έχω "ειδική τιμή" στα Μισελέν, οπότε είμαι μάλλον στα ΑΝΑΚΕΕ 2.
Μόλις αποκτήσεις την μοτοσυκλετιστική ποιότητα που είναι απαραίτητη για να το εκτιμήσεις...........καλοτάξιδη και αγρατζούνιστη Παναγιώτη! Πότε θα μου την δώσεις για test ride παλιοΧονταίε;;;
Σήμερα η μέρα ήταν ιδανική για βόλτα και φώτο, ηλιόλουστη και με ένα ελαφρύ βοριαδάκι που έκανε την ατμόσφαιρα, κρύσταλλο.....
............Ακόμα και αν αφήσουμε απ' έξω την ανεκτίμητη για εμένα συναισθηματική αξία, ακόμα και αν το ότι πρόκειται για ένα πραγματικό κομμάτι της Μοτοσυκλετιστικής Ιστορίας δεν μετράει, τί έχουμε; Ένα πραγματικά διπλής χρήσης, αλεξίσφαιρο μηχανάκι, V2 στα 650 cc, καλοφτιαγμένο (παλαιάς "κοπής", όπως δεν φτιάχνονται πλέον σήμερα), με όλα του ή σχεδόν όλα του καινούργια, χωρίς "παιδικές ασθένειες", και που με στοιχειώδη φροντίδα, θα "περπατάει" για άλλα τόσα χρόνια. Μην σας πω πως αρχίζει να φαίνεται και σαν ευκαιρία........
..............δεν ήταν μόνον τότε μπροστά, ακόμα μπροστά είναι.Έτος παρουσίασης του XRV 650, το "μακρινό" 1988.....
Πόσο μπροστά ήταν το μηχανάκι!!!!