"Αναζωογόνηση" Africa Twin XRV 650

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ποσο κοστισε λοιπον Παναγιωτη σε χρημα να ανακατασκευασεις(να φερεις σε πληρη λειτουργικη κατασταση...) ενα Africa του τοτε για να κυκλοφορει σημερα;Ρωταω οχι γιατι με ενδιαφερει "εφοριακα" αλλά για να δω αν οντως ενα τοτε ονειρο σημερα κοστιζει(σε χρημα)αν θελεις να το εχεις...
Αναμφισβητητα δεν μιλαω για το ψυχολογικο και κομματι περι αξίας μοτο...εκει ειναι προφανες οτι τα ονειρα κοστιζουν και αξιζουν πολυ σε σχεση με αυτο που βλεπουμε και εννοειται ο καθενας θα ηθελε μαι κουκλα διπλα του :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ποσο κοστισε λοιπον Παναγιωτη σε χρημα να ανακατασκευασεις(να φερεις σε πληρη λειτουργικη κατασταση...) ενα Africa του τοτε για να κυκλοφορει σημερα;Ρωταω οχι γιατι με ενδιαφερει "εφοριακα" αλλά για να δω αν οντως ενα τοτε ονειρο σημερα κοστιζει(σε χρημα)αν θελεις να το εχεις...
Αναμφισβητητα δεν μιλαω για το ψυχολογικο και κομματι περι αξίας μοτο...εκει ειναι προφανες οτι τα ονειρα κοστιζουν και αξιζουν πολυ σε σχεση με αυτο που βλεπουμε και εννοειται ο καθενας θα ηθελε μαι κουκλα διπλα του :)

Έχει απαντηθεί πιο πάνω Κώστα. Με δεδομένο ότι τα βρίσκεις περίπου στο 1,5 χιλιαρικάκι ευρώ (μέγιστο το ποσό και για καλό μηχανάκι) και ότι του πήγε 5+, έβαλε 4000€ περίπου στην ανακατασκευή.
Αν υπολογίσουμε τα έξτρα ελατήρια , φίλτρο αέρος κλπ, συν τα μαμά νέα φρένα , για τα οποία μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και πιο φτηνά ανταλλακτικά, μια χαρά του ήρθε ;)
Φυσικά το μηαχανάκι έγινε "βιτρίνας"!!!!
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
Καλοτάξιδη και καλορίζικη γιατί αυτή θα ριζώσει σίγουρα....:)
φίλε κούκλα την έκανες :hungry:



Πότε θα την θαυμάσουμε από κοντά?:yew:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Κώστα ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα, περιμένω κάγκελα, θερμαινόμενα, προβολάκια και αντίβαρα. Μετά θα πάω να παραλάβω τις πινακίδες που έχω καταθέσει, μάλλον, αν θυμάμαι καλά, έχει έρθει και η ώρα για κτεο. Από Γενάρη φίλε, να φύγει στο μεταξύ και το εφτάμιση....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Απο φανατικους αντι-Hondακηδες;...:D:roflmao::laugh:
Τα γαμωκινητά με τα γαμωλεξικά τους............ προβολάκια γράφεις, προβοκάτσια βγαίνει.......
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Την περασμένη εβδομάδα έληξε με επιτυχία η αναζήτηση κατάλληλης μπαγαζιέρας.

Θυμόμουν πως "τω καιρώ εκείνω" κυκλοφορούσε μία σε άσπρο & μπλέ χρώμα με κόκκινο αντανακλαστικό φιλέτο τριγύρω που συγχρόνως ήτανε και χερούλι. Βρε να κάνω αναζητήσεις σε ό,τι μάρκα περνούσε από το μυαλό μου, τίποτα.

Guess what.................. Πάω στον Αλιμούδη, αντιπρόσωπο της Honda στην Δράμα για κάποιες συνεννοήσεις για την Πανελλήνια και πάνω στην κουβέντα για το Africa του λέω πω ψάχνω μπαγαζιέρα "παλαιού τύπου", της εποχής της, ει δυνατόν σε άσπρο μπλέ. Καθώς συζητούσαμε ανεβαίνει η γυναίκα του στο πατάρι και κατεβαίνει με ακριβώς την μπαγαζιέρα που έψαχνα ................................ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

Είκοσι και πλέον χρόνια ήταν απούλητη στο πατάρι του και με περίμενε............ με την βάση της, τις βίδες της, το διχτάκι της όλα σφραγισμένα στα σακουλάκια τους:



Μα δεν είναι σαν σχεδιασμένη για αυτό το μηχανάκι;



 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλορίζικη ρε φίλε, αλλά τι το θέλεις το μπαούλο? ??:(
Χαλάει όλη την μηχανή, για να μην αναφερθώ στην επικινδυνοτητα της.
Σορρυ........φίλε, αλλά δεν τις μπορω

advφον!!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Απαραίτητο Κώστα στην καθημερινή χρήση που κάνω στην μηχανή φίλε. Από αδιάβροχα, ατζέντες, φακέλους μέχρι κάπου να κλειδώνω τα γάντια και το φουλάρι, να κουβαλάω τα "ώνια" για το σπίτι. Τριάντα χρόνια με μπαούλα φίλε, δεν μπορώ να ξεμάθω. Μόνο το VFR έχω "γυμνό", αλλά αυτό προορίζεται για "ειδικές αποστολές κ@υλας"........
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Την περασμένη εβδομάδα έληξε με επιτυχία η αναζήτηση κατάλληλης μπαγαζιέρας.

Θυμόμουν πως "τω καιρώ εκείνω" κυκλοφορούσε μία σε άσπρο & μπλέ χρώμα με κόκκινο αντανακλαστικό φιλέτο τριγύρω που συγχρόνως ήτανε και χερούλι. Βρε να κάνω αναζητήσεις σε ό,τι μάρκα περνούσε από το μυαλό μου, τίποτα.

Guess what.................. Πάω στον Αλιμούδη, αντιπρόσωπο της Honda στην Δράμα για κάποιες συνεννοήσεις για την Πανελλήνια και πάνω στην κουβέντα για το Africa του λέω πω ψάχνω μπαγαζιέρα "παλαιού τύπου", της εποχής της, ει δυνατόν σε άσπρο μπλέ. Καθώς συζητούσαμε ανεβαίνει η γυναίκα του στο πατάρι και κατεβαίνει με ακριβώς την μπαγαζιέρα που έψαχνα ................................ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

Είκοσι και πλέον χρόνια ήταν απούλητη στο πατάρι του και με περίμενε............ με την βάση της, τις βίδες της, το διχτάκι της όλα σφραγισμένα στα σακουλάκια τους:



Μα δεν είναι σαν σχεδιασμένη για αυτό το μηχανάκι;



αμα σε θελει... :):ok:
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Παναγιώτη.... εσύ και ένας ακόμη θα έχετε σε χρήση αυτή τη βαλίτσα !!!! Τη βαλίτσα .....να προσέχεις !!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Την περασμένη εβδομάδα έληξε με επιτυχία η αναζήτηση κατάλληλης μπαγαζιέρας.

Θυμόμουν πως "τω καιρώ εκείνω" κυκλοφορούσε μία σε άσπρο & μπλέ χρώμα με κόκκινο αντανακλαστικό φιλέτο τριγύρω που συγχρόνως ήτανε και χερούλι. Βρε να κάνω αναζητήσεις σε ό,τι μάρκα περνούσε από το μυαλό μου, τίποτα.

Guess what.................. Πάω στον Αλιμούδη, αντιπρόσωπο της Honda στην Δράμα για κάποιες συνεννοήσεις για την Πανελλήνια και πάνω στην κουβέντα για το Africa του λέω πω ψάχνω μπαγαζιέρα "παλαιού τύπου", της εποχής της, ει δυνατόν σε άσπρο μπλέ. Καθώς συζητούσαμε ανεβαίνει η γυναίκα του στο πατάρι και κατεβαίνει με ακριβώς την μπαγαζιέρα που έψαχνα ................................ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

Είκοσι και πλέον χρόνια ήταν απούλητη στο πατάρι του και με περίμενε............ με την βάση της, τις βίδες της, το διχτάκι της όλα σφραγισμένα στα σακουλάκια τους:



Μα δεν είναι σαν σχεδιασμένη για αυτό το μηχανάκι;



Ρε συ, την ίδια είχα κι εγώ στο GSXF!!!! :D :D
Να προσέχεις το κόκκινο πλαστικό, σπάει σχετικά εύκολα.

Σεπτέμβρης 2004, φεύγοντας για Ιταλία.



Sorry για το spam! :oops::oops:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Νταξει η βαλιτσα...πραγματικα φτιαγμενη για αυτη τη μοτοσυκλετα!!!:)Και το οτι την βρηκες καινουρια να σε περιμενει...τι να πω!?!Δεχομαι ΠΜ με τους αριθμους...:Watching:
ΥΓ.Το αμεσως επομενο σταδιο ηταν να στην παρεδιδε ο ιδιος ο Σοϊχιρο...:arghh::roflmao::laugh:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ρε συ, την ίδια είχα κι εγώ στο GSXF!!!! :D :D
Να προσέχεις το κόκκινο πλαστικό, σπάει σχετικά εύκολα.

Σεπτέμβρης 2004, φεύγοντας για Ιταλία.



Sorry για το spam! :oops::oops:
Απ΄ότι βλέπω... τίποτα δεν πήρες!:rolleyes:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ταξίδι - αστραπή σήμερα, πάνε-έλα Θεσσαλονίκη για δουλειά.

Εντυπώσεις: Το μηχανάκι πάει "αέρα" (για αυτό που είναι εννοείται). Πορεία σταθερά με 130 - 145 πραγματικά χ.α.ω. (GPS) έδωσαν κατανάλωση 22 περίπου λίτρα στα 322 διανυθέντα χιλιόμετρα (6,8 lt/100km), αλλά, από την Ρεντίνα και μετά (και μέχρι την Ασπροβάλτα στην επιστροφή), με πολύ δυνατό πλαγιομετωπικό άνεμο. Στην Θεσσαλονίκη σήμερα γινόταν της ....τάνας από αέρα, ειδικά στον περιφερειακό και προς Σίνδο έκανα πλαγιοδρόμηση λέμε. Με λίγο ηπιότερες ταχύτητες θα ήταν μάλλον αρκετά καλύτερα. Το ταξίδι πιο άνετο από το 750 (παραδόξως) μάλλον η ανθρωπομετρία του ταιριάζει καλύτερα στο ύψος μου. Η σέλα του (το μεγάλο μείον του 750) πολύ καλύτερη και το σχήμα του ρεζερβουάρ με μεγάλη εσοχή για τα γόνατα βοηθάει επίσης πολύ. Η επιστροφή έγινε με χαζοψιλόβροχο, δεν χρειάστηκα αδιάβροχα γιατί με έπιανε μόνο στο κράνος. Επιβεβαιώθηκε επίσης αυτό που όλοι έλεγαν, πως ο κινητήρας του είναι πιο εύστροφος από το 750 χωρίς να λαχανιάζει πουθενά, ακόμη και στα 150 ανοίγοντας το γκάζι νοιώθεις την επιτάχυνση πιο ζωντανά. Είναι να απορείς τι σκ@τ@ είχαν στο μυαλό του όταν το σταμάτησαν για να βγάλουν το 750. Μάλλον το ότι τα 750 κυβικά ακούγονται πιο εντυπωσιακά από τα "ταπεινά" 650.

Διαπιστώθηκαν δύο "άμεσες" ανάγκες, λάστιχα και συναγερμός. Φτάνοντας Θεσσαλονίκη και στρίβοντας στον "παλιό" περιφερειακό, με δευτέρα έφευγε με τις μπάντες, έλεος......... είπαμε πως δεν έχει άσφαλτο εκεί αλλά δεν το περίμενα το μπαντιλίκι. Επειγόντως anakee 3. Συναγεμός: Κάποια στιγμή κατέβηκα προς Λευκό Πύργο και ευτυχώς το ραντεβού ήταν στο καφέ του Βασιλικού Θεάτρου και έβλεπα το μηχανάκι συνέχεια. Με αυτά που γίνονται στην καρντασούπολη τους τελευταίους μήνες είχα τεράστιο άγχος, ακούω προτάσεις.

Με τούτα και με τ΄άλλα το ειδύλλιο καλά κρατεί.............
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ταξίδι - αστραπή σήμερα, πάνε-έλα Θεσσαλονίκη για δουλειά.

Εντυπώσεις: Το μηχανάκι πάει "αέρα" (για αυτό που είναι εννοείται). Πορεία σταθερά με 130 - 145 πραγματικά χ.α.ω. (GPS) έδωσαν κατανάλωση 22 περίπου λίτρα στα 322 διανυθέντα χιλιόμετρα (6,8 lt/100km), αλλά, από την Ρεντίνα και μετά (και μέχρι την Ασπροβάλτα στην επιστροφή), με πολύ δυνατό πλαγιομετωπικό άνεμο. Στην Θεσσαλονίκη σήμερα γινόταν της ....τάνας από αέρα, ειδικά στον περιφερειακό και προς Σίνδο έκανα πλαγιοδρόμηση λέμε. Με λίγο ηπιότερες ταχύτητες θα ήταν μάλλον αρκετά καλύτερα. Το ταξίδι πιο άνετο από το 750 (παραδόξως) μάλλον η ανθρωπομετρία του ταιριάζει καλύτερα στο ύψος μου. Η σέλα του (το μεγάλο μείον του 750) πολύ καλύτερη και το σχήμα του ρεζερβουάρ με μεγάλη εσοχή για τα γόνατα βοηθάει επίσης πολύ. Η επιστροφή έγινε με χαζοψιλόβροχο, δεν χρειάστηκα αδιάβροχα γιατί με έπιανε μόνο στο κράνος. Επιβεβαιώθηκε επίσης αυτό που όλοι έλεγαν, πως ο κινητήρας του είναι πιο εύστροφος από το 750 χωρίς να λαχανιάζει πουθενά, ακόμη και στα 150 ανοίγοντας το γκάζι νοιώθεις την επιτάχυνση πιο ζωντανά. Είναι να απορείς τι σκ@τ@ είχαν στο μυαλό του όταν το σταμάτησαν για να βγάλουν το 750. Μάλλον το ότι τα 750 κυβικά ακούγονται πιο εντυπωσιακά από τα "ταπεινά" 650.

Διαπιστώθηκαν δύο "άμεσες" ανάγκες, λάστιχα και συναγερμός. Φτάνοντας Θεσσαλονίκη και στρίβοντας στον "παλιό" περιφερειακό, με δευτέρα έφευγε με τις μπάντες, έλεος......... είπαμε πως δεν έχει άσφαλτο εκεί αλλά δεν το περίμενα το μπαντιλίκι. Επειγόντως anakee 3. Συναγεμός: Κάποια στιγμή κατέβηκα προς Λευκό Πύργο και ευτυχώς το ραντεβού ήταν στο καφέ του Βασιλικού Θεάτρου και έβλεπα το μηχανάκι συνέχεια. Με αυτά που γίνονται στην καρντασούπολη τους τελευταίους μήνες είχα τεράστιο άγχος, ακούω προτάσεις.

Με τούτα και με τ΄άλλα το ειδύλλιο καλά κρατεί.............
Εγω εχω βαλει αυτον εδω.....http://www.ican.gr/product_det.asp?prid=940
Μετα απο 3 χρονια σχεδον, σταματησα να γκρινιαζω για την τιμη του...:D
Ποιοτικος και απροβληματιστος και με τρομερες λειτουργιες
 
Top Bottom