Του (3) είμαι υπέρμαχος ,και καταλαβαίνω επίσης τις ευεργετικές επιπτώσεις στην μακροζωία ενός μοτέρ.
Ποτέ δεν χρησιμοποίησα (ούτε και πρόκειται) ,ένα μοτό 1000+cc για καθημερινή εντός πόλης χρήση.
Οχι για να μήν χαλάσει ,αλλά γιατί δεν βολεύει κ δεν φτιάχτηκε για τέτοια χρήση.
Με το (1) εννοείς το τυπικό/προτεινόμενο κ πάντα σε εξουσ/να; -ή- κάτι άλλο;
Θα ήθελα (αν δεν είναι κόπος) λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για το κάθ'ένα ξεχωριστά.
Ειδικά τα (4)(5) δεν τα καταλαβαίνω. Καθόλου όμως.
Πληρώνω κ παίρνω μια τεχνολογικά ικανή μοτοσυκλέτα 1200cc ,και δεν θα βγάλω τελικιάσματα σε απέραντες ΕΟ ,ούτε θα την δουλέψω ποτέ σε υψηλές στροφές για να γουστάρω...;;;
Εκτός κι αν κάτι κατάλαβα λάθος...;
(1) το προγραμμα συντηρησης
5000 λαδια, 10000 λαδια φιλτρο λαδιου, μπουζι, ρυθμιση βαλβιδων, πλυσιμο φιλτρο αερα Κ & Ν.
(2) αλλα και το γενικοτερο οδηγικο προφιλ
(3) μακρια απο υπερθερμανση στην πολη
Εχουμε την ιδια αποψη ασε που δεν χρειαστηκε να την αποφυγω διοτι δεν ηταν ποτέ στο προγραμμα μου καλοκαιρι με το GS στην πολη.
Τις λιγες φορες που ετυχε σε εκτος δρομου διαδρομες δεν διαμαρτυρηθηκε με ηχους κλπ περιεργα.
(4) ανουσια τελικιασματα
Μια χαρα την εχω ταξιδεψει με τελικες αλλα ποτέ χωρις λογο.
Εχω κανει και το Αθηνα Θεσσαλονικη σε 3.30 ωρες με αρκετα 220αρια στις ευθειες
την εχω φερει κι απο Ανδριτσαινα Θεσσαλονικη σε ενα πρωινο μεσω Πατρας Ιωαννινων κι αλλα λιγα ακομα express.
Ποτέ δεν ετυχε να ειναι καλοκαιρι κι αυτο ισως να βοηθησε καπως.
Κυριως ομως αυτη η μοτοσυκλετα ειχε την τυχη -κι εγω μαζι- να γραψει παρα μα παρα πολλα απο τα χλμ της
σε ωραιους επαρχιακους εντος Βαλκανιων γενικοτερα με ωραιες παρεες και πραγματικα σβελτους ρυθμους διχως να ταλαιπωρειται.
(5) και γενικοτερα υψηλοστροφη λειτουργια.
Εδω σε καθοδηγουν τα χαρακτηριστικα της.Σπανια θα χρειαστει να σκασεις μια 2α ή 3η σε ενα ωραιο επαορχιακο στροφιλικι
η αποδοση αλλωστε μετα τις 6000 σαλ δεν ειναι το φορτε της και το εντυπωσιακο της χαρακτηριστικο.
Ισως αν ειχα στο οδηγικο μενου τις ασφαλταρες τις ανοιχτες καμπες και κυριως την joe bar παρεα του Ιωαννη που ειδατε παραπανω στο λινκ
με την καρφωμενη βαλβιδα ισως να τα καταφερνα λιγο καλυτερα στις φθορες, ποιος ξερει...
Κλεινω με την αναφορα σε 2 γεγονοτα που συνεπεσαν με τον ερχομο της 1200 στα χερια μου
και μου αλλαξαν οδηγικες συνηθειες και προσεγγιση στη χρηση της μοτο γενικοτερα.
Το ενα ειναι πως οταν την παρελαβα η μικρη μου ηταν 6 μηνων και ειχα κολλησει στην φραση ενος ομοιοπαθους 1200αρη φιλου
που οποτε τα ανοιγαμε μου φωναζε ''αναβοσβηνει η μπεμπα στο ταμπλο Πασχαληηη''
...με αποτελεσμα να αρχισω κι εγω μετα απο λιγο να βλεπω και την δικια μου!
Το αλλο ειναι φυσικα η οικονομικη υφεση στην Ελλαδα η παραλληλη τεραστια αυξηση της τιμης της βενζινης
η ξαφνικη εκτιμηση πως με οτι βρεθηκε στο γκαραζ μας θα τη βγαλουμε για αγνωστο και μαλλον πολυ καιρο ακομα,
κι ας μου πει ενας οτι αυτο δεν το ενιωσε,και θα τον πιστεψω, και θα τον χαρω!
p.s.
Καπου πρεπει να χωσω και την ιστορια της μοτο πριν ερθει στα χερια μου..
Ο αδερφικος φιλος @
MICHALIS GS που ειναι και το πρωτο αμορε της ειχε κανει ενα απο τα ιδανικοτερα στρωσιματα στην κοπελια
μιας και την παρελαβε φθινοπωρο του 2004 και της αφιερωσε την προσοχη του στα πρωτα 5000 χλμ αποφευγοντας πολεις φορτωμα κινητηρα θερμοκρασιες
αλλα και ακολουθωντας το ανεκτιμητης αξιας ανοιγμα που ακουει στον κωδικο 500 στροφες επανω ανα 500 χλμ. χρησης.
Ενα αλλο ενδεικτικο στοιχειο του πώς περασε τα πρωτα της 61000 χλμ στα χερια του ειναι πως τα μαμά εμπρος τακακια τα αλλαξα στις 78000 χλμ.
Φτανει με το σεντονι και οπου αυτα που εγραψα φαινονται αλλα αντι αλλων ξαναρωτατε!!