Αυτά παθαίνεις, άμα κάνεις παρέα με αναποφάσιστους...

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εγω λεω παρε κανα 640 adve για αρχη και μετα βλεπεις τι αλλο θα χρειαστεις...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οδοντίατρο για τα σφραγίσματα που θα φύγουν χαχα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οδοντίατρο για τα σφραγίσματα που θα φύγουν χαχα
Σιγά τους κραδασμους που έχει το μηχανάκι :hh:
Νταξ, έχει λίγους παραπάνω από ένα συμβατικό μονοκυλινδρο αλλά συνηθιζονται.

Επίσης τα δόντια μου είναι βιδωτα, με loctite 243, δεν έχω σφραγίσματα για να μου φύγουν :D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εδω ο Γιαννης αλλάζει ντιζα συμπλεκτη.

Ετσι άλλαζα το '80 τα σύρματα στις κρενόμπιγες και στη μαγκιόρα μπίγα.... γατάκια...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εδω ο Γιαννης αλλάζει ντιζα συμπλεκτη.

Εν τω μεταξύ δεν έχω ντιζα συμπλεκτη καρντιά μου....τα καλά εργαλεία έχουν τρόμπες (όταν δουλεύουν) :roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εν τω μεταξύ δεν έχω ντιζα συμπλεκτη καρντιά μου....τα καλά εργαλεία έχουν τρόμπες (όταν δουλεύουν) :roflmao:
Για το 640 λεμε! φτου ρε πστμ κι αυτο τρομπα εχει...

Ε , οκ , πες αλλαζει ντιζα γκαζιου!
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Γιάννη έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....
Για εμένα ένα μικρό travel enduro κ ενα μεγάλο on/OFF ηταν η λύση, και αυτό έκανα. Νομίζω με ελάχιστα χρήματα μπορείς να φτιάξεις ενα 400ρι που να φορτώνεται (DRZ400 η προσωπική μου προτίμηση) και να ευχαριστιέσαι τη διαδρομή με πλαγιολισθήσεις και αλματάκια. Αμα γίνει η στραβή και πέσει δε σε νοιάζει καθόλου....100€ έχουν ΟΛΑ τα πλαστικά γύρω γύρω και 40€ τα αυτοκόλλητα.
Με αυτό σαν βάση κλείνω πολύ στο GSA 1200 για μεγάλο μεκανακι. Και νομίζω δικαίος.
Αλλά.... αλλά... έρχεται το Tenere που για εμένα λόγω σωματότυπου και χωμάτινων απαιτήσεων είναι πραγματικά η χρυσή τομή. Θα το αφήσω για αργότερα βέβαια να βγουν τα πρώτα να γίνουν οι βελτιώσεις κλπ.

Για τα μεγάλα λοιπόν που σε προβληματίζει και τριβελίζει δες από κάτω το ποιο αντικειμενικό review για εμένα. Έχω δει και διαβάσει αρκετά για ολα τα μεγάλα on/off του '18 αλλά οι Αμερικανοί απο κάτω είναι πραγματικά αντικειμενικοί! Έχοντας ολα τα μηχανάκια σε άσφαλτο με ασφάλτινα ελαστικά και στο χώμα με χωμάτινα και αναβάτες απο πρωταθλητές μέχρι και μεγαλύτερους σε ηλικία μέσους χρήστες.....η έκπληξη?? Το Vstrom 1000XT κι όμως... δείτε το και νομίζω όλο και κάτι καινούριο θα μάθετε.



Sent from my super duper pooper scooper!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιάννη έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....
Για εμένα ένα μικρό travel enduro κ ενα μεγάλο on/OFF ηταν η λύση, και αυτό έκανα. Νομίζω με ελάχιστα χρήματα μπορείς να φτιάξεις ενα 400ρι που να φορτώνεται (DRZ400 η προσωπική μου προτίμηση) και να ευχαριστιέσαι τη διαδρομή με πλαγιολισθήσεις και αλματάκια. Αμα γίνει η στραβή και πέσει δε σε νοιάζει καθόλου....100€ έχουν ΟΛΑ τα πλαστικά γύρω γύρω και 40€ τα αυτοκόλλητα.
Με αυτό σαν βάση κλείνω πολύ στο GSA 1200 για μεγάλο μεκανακι. Και νομίζω δικαίος.
Αλλά.... αλλά... έρχεται το Tenere που για εμένα λόγω σωματότυπου και χωμάτινων απαιτήσεων είναι πραγματικά η χρυσή τομή. Θα το αφήσω για αργότερα βέβαια να βγουν τα πρώτα να γίνουν οι βελτιώσεις κλπ.

Για τα μεγάλα λοιπόν που σε προβληματίζει και τριβελίζει δες από κάτω το ποιο αντικειμενικό review για εμένα. Έχω δει και διαβάσει αρκετά για ολα τα μεγάλα on/off του '18 αλλά οι Αμερικανοί απο κάτω είναι πραγματικά αντικειμενικοί! Έχοντας ολα τα μηχανάκια σε άσφαλτο με ασφάλτινα ελαστικά και στο χώμα με χωμάτινα και αναβάτες απο πρωταθλητές μέχρι και μεγαλύτερους σε ηλικία μέσους χρήστες.....η έκπληξη?? Το Vstrom 1000XT κι όμως... δείτε το και νομίζω όλο και κάτι καινούριο θα μάθετε.



Sent from my super duper pooper scooper!
highlight-1 : Στην πρώτη πτώση ,έσπασε το πλαϊνό καπάκι κινητήρα του ΑΤ.
Και δεν είν το μόνο.
Μεγάλο σχεδιαστικό fail της Χόνδα για ADVbike.

highlight-2 : Οι έμπειροι κ επαγγελματίες ADVεντσουράδες ,που προσπαθούσαν να μπαλώσουν το πίσω λάστιχο του ΑΤ ξετρυπώντας το κ βάζοντας "κορδόνι".
Πιό "ΑμερικΛανάκι"....πεθαίνεις.


ΥΓ: Εντυπωσιακές όντως ,οι θετικές απόψεις όλων για το ΒΣτρώμα.
Δεν του το'χα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γιάννη έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....
Για εμένα ένα μικρό travel enduro κ ενα μεγάλο on/OFF ηταν η λύση, και αυτό έκανα. Νομίζω με ελάχιστα χρήματα μπορείς να φτιάξεις ενα 400ρι που να φορτώνεται (DRZ400 η προσωπική μου προτίμηση) και να ευχαριστιέσαι τη διαδρομή με πλαγιολισθήσεις και αλματάκια. Αμα γίνει η στραβή και πέσει δε σε νοιάζει καθόλου....100€ έχουν ΟΛΑ τα πλαστικά γύρω γύρω και 40€ τα αυτοκόλλητα.
Με αυτό σαν βάση κλείνω πολύ στο GSA 1200 για μεγάλο μεκανακι. Και νομίζω δικαίος.
Αλλά.... αλλά... έρχεται το Tenere που για εμένα λόγω σωματότυπου και χωμάτινων απαιτήσεων είναι πραγματικά η χρυσή τομή. Θα το αφήσω για αργότερα βέβαια να βγουν τα πρώτα να γίνουν οι βελτιώσεις κλπ.

Για τα μεγάλα λοιπόν που σε προβληματίζει και τριβελίζει δες από κάτω το ποιο αντικειμενικό review για εμένα. Έχω δει και διαβάσει αρκετά για ολα τα μεγάλα on/off του '18 αλλά οι Αμερικανοί απο κάτω είναι πραγματικά αντικειμενικοί! Έχοντας ολα τα μηχανάκια σε άσφαλτο με ασφάλτινα ελαστικά και στο χώμα με χωμάτινα και αναβάτες απο πρωταθλητές μέχρι και μεγαλύτερους σε ηλικία μέσους χρήστες.....η έκπληξη?? Το Vstrom 1000XT κι όμως... δείτε το και νομίζω όλο και κάτι καινούριο θα μάθετε.



Sent from my super duper pooper scooper!
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικο το ριβιου απο δαυτους... ειχαν κανει ενα ριβιου πριν 2 χρονια και καλα συγκριση 1090-Αφρικα και κατεληξε σε επεισοδιο "Οπλα και στρατοκ@υλοι"...
Επισης, το συγκριτικο ειναι τελειως ακυρο απο τη στιγμη που εχει μεσα 4Χ 1200αρια και 2Χ 1000αρια. Τα 1000αρια Αφρικα και Στρομ επρεπε να συγκριθούν με 1090, F850 και Τiger800, που και στην ιδια τιμη παιζουν και ειναι περισσοτερο κοντα σαν φιλοσοφια.

Το Στρομ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι, εχει πολυ ωραια φρενα και ακομη καλυτερο ABS και φορτωνεται σαν γαιδουρα. Τα πρωτα μοντελα ομως της τελευταιας γενιας ειχαν θεμα με τους εγκεφαλους (δεν ξερω αν εχει λυθει) και καποια περιοδικα κανανε τους κινεζους... Επισης τα πλαστικα του μου φαινονται πολυ φθηνα. Για καποιον ασφαλτινο που θελει να περναει και μια βολτα απο χωματοδρομο ειναι μια χαρα, αλλα μεχρι εκει. Στα ιδια σχεδον λεφτα η εκδοση ΧΤ με Αφρικα και 1090R προφανως απευθυνεται σε ασφαλτινο κοινο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι εγκέφαλοι έγιναν ανάκληση.

Ίδια λεφτά δεν είναι, είναι αρκετά πιο κάτω, τώρα ειδικά με προσφορά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι εγκέφαλοι έγιναν ανάκληση.

Ίδια λεφτά δεν είναι, είναι αρκετά πιο κάτω, τώρα ειδικά με προσφορά.
Tιμη καταλογου λεμε, τοτε στο συγκριτικο που υπηρχε και 1090. Κι εγω το 1090 το πηρα με λιγοτερα απο την τιμη καταλογου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Tιμη καταλογου λεμε, τοτε στο συγκριτικο που υπηρχε και 1090. Κι εγω το 1090 το πηρα με λιγοτερα απο την τιμη καταλογου.
Vstrom απλό 13295
XT 13795

AT 14990 (+300 το χρώμα τρικολόρ)
ΑΤΑS 16290 (+300)

1090R 15380

Μιά μικρή διαφορά την έχουν κατάλογο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Vstrom απλό 13295
XT 13795

AT 14990 (+300 το χρώμα τρικολόρ)
ΑΤΑS 16290 (+300)

1090R 15380

Μιά μικρή διαφορά την έχουν κατάλογο.
Ενα - εναμησι χιλιαρικο. Για βαλε διπλα τιμες καταλογου για τα 1200 του συγκριτικου.

(Το 2017 το 1090R ειχε 14850 καταλογο)
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ενα - εναμησι χιλιαρικο. Για βαλε διπλα τιμες καταλογου για τα 1200 του συγκριτικου.
ναι είναι στα 20,000+-

αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το στρώμα δεν είναι το καλύτερο VFM σήμερα. Με την προοπτική νέας άφρικα, νέου στρομ, το καταργημένο 1090, την προοπτική νέου 1290...

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ναι είναι στα 20,000+-

αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το στρώμα δεν είναι το καλύτερο VFM σήμερα. Με την προοπτική νέας άφρικα, νέου στρομ, το καταργημένο 1090, την προοπτική νέου 1290...

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ
Τσου. Προοπτικη νεου Bigουλα. DR1000
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
when you hear many cherries, carry a small basket


αυτό το "bigουλας" το έγραψαν και για το παρουσιαστικό του τωρινού, που καμία σχέση.



Και σύμφωνα με το 2wo.gr πλέον οι μονόδρομοι μπορούν να έχουν χρυσό ζαντικό σε όλα τα διαθέσιμα χρώματα. Get your kitchos started, get out on the highway, looking for some good taste but the bad one came our way, yeah darling gonna make it happen, strap some gold wheels on our ride, fire all your spark plugs at once and explode into space
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
highlight-1 : Στην πρώτη πτώση ,έσπασε το πλαϊνό καπάκι κινητήρα του ΑΤ.
Και δεν είν το μόνο.
Μεγάλο σχεδιαστικό fail της Χόνδα για ADVbike.
Ναι, και μου συνεβη και μενα οπως πολυ καλα ξερεις Κωστα στην πρωτη πτωση στο χωμα :thumbsdown: Το αριστερο καπακι ειναι τελειως εκτεθειμενο και η Χονδα δε δινει ουτε καν πλαϊνα καγκελα για το μηχανακι, μονο αφτερμαρκετ. Ειναι το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει καποιος στο CRF του αλλιως κινδυνευει να μεινει απο μια χαζοπτώση στο χωμα :mad:
 
Top Bottom