Σπαμ ον... Είμαι στο φατσομπουκι σε μια τεράστια ομάδα με domi και κλαινε ομαδικώς για την αξιοπιστία των κοκκορων... Σπαμ οφΠροχτες πετυχα FMX να το ανεβαζουν σε γερανο στο κεντρο της Αθηνας και σκεφτηκα τον Μανιακ, σιγουρα απο βενζινη θα ειχε μεινει δεν το συζηταω.
Σίγουρα σκυλί το τρανσαλπ αλλά εμφανισιακά δεν μαρέσει καθόλου. δεν είναι μένα νομίζω. Εστειλα σε ενα φιλαρακι με KLE και θα παμε δευτερα να μου το δώσει να κανω δυο γυρες να δώ πως κάθεται ο ογκος του γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση με φαντάζομαι πιο πολυ με μηχανακια τυπου ΧΤ-CRF.Ότι και να πάρεις από τα παραπάνω που είπες θα τα πετάξεις σε κανά δυο χρόνια που θα αρχίσεις να οδηγάς και θα κατασταλάξεις τι τύπου οδηγός είσαι...οπότε μη δένεσαι με το τι θα πάρεις τώρα...μεταβατικό στάδιο θα είναι.....Γνώμη μου πρέπει να πάρεις μηχανάκι αξιόπιστο το οποίο θα σε μάθει να οδηγάς και δεν θα σε ξενερώσει με ζημιές........περιληπτικά δηλαδή HONDA TRANSALP, δώσε 2500 - 2800 να πάρεις ένα καλό και θα μάθεις και να οδηγάς και να ταξίδια να πηγαίνεις και χώμα .............μονοκύλινδρα τόσο παλιά μακριά φίλε.......αντε κατα ΧΤ600 αμα το ξέρεις.......
Οτι βρίσκω είναι παππούς στην ηλικία μου, και δεν μαρέσει τοσο. Αν ήταν να πάω 90s ισως προτιμούσα κανα nx250 που εχω βρει στα 800ε αλλά δεν βλέπω κανέναν σας να μου λέει για εκεί...ΚLR250 για αρχη? Φτηνο, παναλαφρο, αρκετα χαμηλο για αρχη αλλα αρκετα ψηλο για χωμα, βαζεις και ενα σακο πισω και πας.
Το CRF ακόμη δεν το σηκώνει η τσέπη μου. Ισως να ναι το δευτερο που θα αποκτήσω, αλλά δεν θα χαθούμε.. Ας μάθω να μην πέφτω πανω στο μηχανακι και λογικά μετά θα παλεύω και τα ψηλότερα...Το klr 650 το είχα και γω και είναι ότι πρέπει για τη χρήση που θες όμως είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιο καλό κομμάτι λόγω παλαιότητας. Αν έχει πάνω από 80.000 km και ΔΕΝ είναι σωστά συντηρημένο θα βγάλει θεματακια. Τα ίδια και για το ΧΤ600 και επιπλέον αυτά τα κλέβουν ακόμα.
Χαμηλό GS και χώμα δεν πάνε μαζί, θα βρίσκει κάτω για πλάκα και ενώ το μοτέρ είναι γερό έχει διάφορα θεματακια.
Οπότε καλύτερα για μένα να πας σε κάτι πιο σύγχρονο αλλά μικρότερο (αφού δεν υπάρχουν σύγχρονα 600ρια), όπως klx250 ή crf250 l τα οποία όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι φοβερά σχολεία και θα σε βοηθησουν να μάθεις να τα οδηγάς σε κάθε τερέν.
Αν το ταξίδι στην άσφαλτος είναι προτεραιότητα, το xlv 650 είναι καλή λύση αφού μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό και είναι γραμμικό και φιλικό σαν κλασσικό χόνδα. Επίσης αυτό πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει.
Το κοίταγα στην αρχή, Αλλά λίγο οτι μου λένε κάποιοι να παω σε Honda/Kawa/Yamaha λίγο οτι δεν ξέρω πόσο καλά θα πηγαίνει χώμα το φοβήθηκα. Το έχει κανείς από εδω μέσα να μας πει εντυπώσεις?Sym nht 200 λογω παλαιότητας. Θα βρεις μηχανάκι μέχρι 2 χρονών ελαφρώς μεταχειρισμένο. Υπάρχει στο καρ ήδη ενα με 62.000χμ
Ακόμη εχω σαν πρώτα μηχανάκια που να μαρέσουν ΧΤ600Ε, KLR 650 και μετά βλέπουμε. Ενα μάθημα στον Χούντρα είναι μέσα στα άμεσα πλάνα μόλις πάρω μηχανή. Οσο για στολή δεν το σκεφτόμουν ποτέ. Θες να στείλεις κανένα παράδειγμα ;Καλησπέρα,
Πάρε κάτι που να έχει ανταλλακτικά και στο περίπτερο, και να μην είναι σε κατάσταση "κουτιού". Με ΟΛΑ τα υπόλοιπα λεφτά, στολή + μαθήματα οδήγησης + ρέστα για διόδια και άρχισε να ταξιδεύεις με ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, να σου λένε τι κάνεις λάθος.
Αποτέλεσμα (πιθανο...)
Το πρώτο μηχανάκι κάπου θα το τσαλακώσεις, και θα είσαι και σίγουρος ότι δεν έφταιγες εσυ.
Η στολή θα σε σώσει απο μόνιμο τραυματισμό κατα το τσαλάκωμα.
Στα διόδια θα ακούσεις τα πρώτα μπινελίκια απο ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, και στον τελικό προορισμό τα υπόλοιπα.
Αλλιώς, θα πετύχεις κάποιον σαν εμένα σε φανάρι στην Αθήνα, και θα σου πώ την γνώμη μου....
Φιλικά πάντα όλα αυτά!
Η ερώτηση ειναι, με τοσο παλιό θα κάνω ταξιδάκια ή θα ειμαι σαν τα ΚΤΜ, και θα παντρευτω κανα μηχανικό?Το nx250 είναι καλό σχολείο, για αυτά που περιγράφεις.
Όσο για το θέμα ύψους που αναφέρεις έντονα, να ξέρεις ότι όλα τα μηχανάκια δεν χρειάζονται ύψος αλλά ανάστημα.
Αν είναι σε καλή κατάσταση θα πας και μεγάλη βόλτα.Η ερώτηση ειναι, με τοσο παλιό θα κάνω ταξιδάκια ή θα ειμαι σαν τα ΚΤΜ, και θα παντρευτω κανα μηχανικό?
no offense
Δεν ξέρω αν σε βοηθάμε ή αν σε μπλέκουμε περισσότερο με τις προτάσεις μας. Το sym σίγουρα δεν είναι κατσίκι σε καμία περίπτωση αλλά θα σου εξηγήσω τους λόγους που στο προτείνω:Πέρα από την πλάκα , με βοηθάτε με τις ιδέες σας και τις παρατηρήσεις-προτάσεις. Θα απαντήσω σε καποΤο κοίταγα στην αρχή, Αλλά λίγο οτι μου λένε κάποιοι να παω σε Honda/Kawa/Yamaha λίγο οτι δεν ξέρω πόσο καλά θα πηγαίνει χώμα το φοβήθηκα. Το έχει κανείς από εδω μέσα να μας πει εντυπώσεις?
Εμενα μου φαίνεται οτι εχεις ηδη κατασταλαξει αρα δεν εχει νοημα η αναζητηση. Οτι και να παρεις να θυμασαι οτι ποτε δεν υπαρχει το φοραω παραπανω εξοπλισμο αποσο χρειαζεται, οτι και να σου λενε οι αλλοι. Επισης η καλυτερη συμβουλη που μου ειχαν δωσει και αποδειχτηκε αληθινη 100% ειναι οτι οσο "φοβασαι" στην αρχη που μαθαίνεις δεν κινδυνεύεις, η μαλακια θα γινει οταν νομισεις οτι εμαθες...
Απο εκεί και περα κρατα και μικρό καλαθι για τα λογια των ειδημονων της πιατσας για το ποια ειναι σωστη τεχνικη, πως πρεπει να πηγαινεις , ποια ειναι τα καλυτερα μηχανακια κτλ. Βαλε τον εαυτο σου στο τρυπακι να την ψαχνεις και να αμφισβητεις τα παντα, και να κρατας μονο αυτα που σου κανουν.
Και για να ξέρεις τα καλυτερα και πιο δυνατα μηχανακια ειναι τα βεστρομ 650, τα τι ντι εμ, τα βαραντερο και αν θες σε πιο καινούργιο τα NC750, μιλαμε για πυραυλους εδαφους-εδαφους...
Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να καταλήξεις κάπου είναι να ψωνίσεις κάτι και μετά να δεις στην πράξη αν ταιριάζει και τι θα πρέπει να έχει το επόμενο.πραγματικά δεν εχω καταλήξει κάπου...
Eπειδη θα ειναι το πρωτο, θα πρέπει να διαφερει ετη φωτος απο το αλλο για να καταλαβεις διαφορες.Βοηθα ρε μάστορα, γιατί εγώ δεν εχω κατασταλλάξει Στις 9 πήγαινα για nx250, στις 9:15 για XT, 9:30 για klr, στις 23:00 για kle. Εχω στο νου μου οτι θελω μια μηχανη στυλ Playbike αλλα με πινακιδες, ελαφρυα. Το κλρ ειναι 200 κιλά τελικά οπότε και αυτο δεν ειναι θετικό. Εγω νομίζω οτι ειμαι πιο μπερδεμενος από ποτέ.
Γενικα βγήκα στο συμπέρασμα πως οταν είσαι ασχετος με κάτι, και προσπαθεις να καταλαξεις από πολλα σε ένα, και ρωτάς πολλους σχετικούς, θα πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις. Αυτό γινεται ακριβώς γιατί είμαστε διαφορετικοί, αλλα πιστευω, αλλα πορτοφόλια, αλλες εμπειριες, αλλες προσωπικοτητες. Δεν ξερω γιατι ξεκινησα τις αμπελοσοφιες.
πραγματικά δεν εχω καταλήξει κάπου...
Δεν ξέρω 100% πως πρέπει να αντιδράσβ στο παραπάνω χαχαχα.Θα σου ελεγα να αφησεις την κατηγορια των ''μεγαλων'' παλιων μονοκυλιδρων, ειναι πραγματικα πολυ υπερτιμημενα, αργα, κακα περιφεριακα, και πλεον μετα απο τοσα χρονια και σκησιμο, αναξιοπιστα, και δε θα σε βοηθησουν να κανεις σχεδον τιποτα καλυτερα απο καποιο αλλο μηχανακι.
Απο τη στιγμη που θες να ψαχτεις με χωματα, θα σου ελεγα με ενα κλικ υψηλοτερο μπατζετ να κοιταξεις τα νεοτερα πολιτικα 250αρια, οπως το wr250 και το klx250. Τη διαφορα που θα πληρωσεις τωρα, πιθανοτατα να τη γλιτωσεις απο αναλωσιμα και ζημιες στο μελλον απο τους δεινοσαυρους που κοιτας. Aυτα τα μικρα χωματινα ειναι ικανοτατες μοτοσυκλετες για να κανεις σχεδον τα παντα, και ειναι ιδανικα για ολους, απο τον απειρο που θελει κατι ελαφρυ για να μαθει, μεχρι τον εμπειρο που θελει κατι ελαφρυ και μανιτζεβελο για να παει ταπα. Ειναι θα ελεγα μια safe επενδυση για ενα γκαραζ και δεν υπαρχει ουσιαστικος αντικαταστατης, δηλαδη μπορεις να το παρεις και να μεινει στο σταβλο πραγματικα για παντα.
Οσο για την εμπειρια που μπορεις να παρεις απο τους αλλους, κρατα μικρο καλαθι, το 90% των μοτοσυκλετιστων ειναι παντελως αχρηστοι, θεοκουλοι, και οι συμβουλες που δινουν, στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι απο κακες, μεχρι επικινδυνες.
Δεν ξέρω 100% πως πρέπει να αντιδράσβ στο παραπάνω χαχαχα.
Βάζεις στους δεινόσαυρους όσα μηχανακια είπαμε? και κλε /τρανσαλπ πχ?
Οσον αφορα το wr που λες το άφησα στην άκρη καθως 1) και αυτο θεοψηλο, 2) επειδή θέλω να κάνω και κανά ταξίδι και θα το κινώ και σε πόλη, μου είπανε οτι ολα αυτα τα εντούρο χρειάζονται πιο εντονο και συχνο σερβις από οτι κάποιο adv σε σημείο που ειναι σαν να μετρας ωρες αντι για χλμ που λεει ο λόγος. 3) Ιδανικά δεν θελω να ξεφύγω πολύ οικονομικά. Θα πέσω ειναι σίγουρο, αν χαλάσω ενα χρέπι των 1400ε θα ειναι λιγοτερο κοστοβόρο από το να ρίξω το 3500ε μηχανακι μου. Συν οτι στην αρχη λόγω απειρίας φοβάμαι οτι θα δυσκολευτώ σε θέμα ισορροπίας σε τόσο ψηλα σε φαναρια κλπ.
Αυτή τη στιγμή στο κάρ, το ποιο οικονομικό WR ειναι αυτό που φαινεται να τα εχει φάει τα χιλιομετράκια του
Αυτό φαίνεται πιο λογικό σαν τιμή
Επίσης και εδώ
Καπου διαβάζω οτι εχει seat height 98cm ...
Εδω πως θα ειμαι με 94
Και ξανα λέω μακάρι να μπορούσα να οδηγησω τέτοιες μηχανές. Αλλά... τελευταία εχω απομακρυνθεί...
Εννοείται με διορθώνετε οπου το βλέπω λάθος.