Motorocker D.
Μέλος
- Όνομα
- Δημήτρης
- Μοτό
- Kawasaki Kle 2007- Honda Xr 400r 2002
Η αρχή έγινε Γιωργαρα!! Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες!! Αφού την παλεύεις να περιμένεις μέχρι Σεπτέμβρη - Οκτώβρη θα τη βρούμε την άκρη.
Μια κουβέντα είπαμε , μην το πάρεις της μετροιτήςΗ αρχή έγινε Γιωργαρα!! Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες!! Αφού την παλεύεις να περιμένεις μέχρι Σεπτέμβρη - Οκτώβρη θα τη βρούμε την άκρη.
Θα βόλευε αυτό που λές. Αλλα η μηχανή δεν μου κάνει κλίκ... δεν μαρέσει τοσο σαν εμφάνιση για δικιά μου...αυτή την μηχανή, αν ξέρεις τι θες, κάνει τα πάντα μέτρια, αλλά κάνει τα πάντα. Είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση γτ έχει το ρεζερβουάρ κάτω από την σέλα (χαμηλό κέντρο βάρους) και είναι καλή σε ύψος σέλας. Από κόστος συντήρησης όσο μια μηχανή 650cc,έχω κάνει 25κ και δεν μου έχει βγάλει τίποτα,αυτό που είναι must είναι να έχεις την μπαταρία σε καλή κατάσταση, εγώ έβαλα κλειστού τύπου και δουλεύει καλύτερα. Πλέον περνάει σε μεταβατική φάση και έχω αρχίσει να βάζω έξτρ
Με προβλημάτισε και άλλο το μήνυμα σου. Θελει μελέτη, και δοκιμές, και να δώ από κοντά η να οδηγήσω αν μπορώ οτι μπορω... Αν το ηθελα μονο για χώμα τα πραγματα θα ηταν πιο ευκολα, αλλα επειδή θελω να μπορω να κανω κανα ταξιδάκι πρεπει να βρώ κατι που να με καλύπτει...Ναι, ο λογος επιτυχιας των μονοκυλιδρων τοτε δεν ηταν οι ικανοτητες τους, αλλα η απαιχτη τιμη. Για να εχουμε συγκριση, το ΧΤ (ειχα --φυσικα-- και εγω) ειχε τιμη καινουριου στα τελευταια του, 5500 αν θυμαμαι καλα. Δηλαδη ακομ
Πόσο σοβαρά θέλεις να ασχοληθείς με το χώμα ?Αν το ηθελα μονο για χώμα τα πραγματα θα ηταν πιο ευκολα, αλλα επειδή θελω να μπορω να κανω κανα ταξιδάκι πρεπει να βρώ κατι που να με καλύπτει...
Καταλαβαινω το οτι θες να εχεις την ικανοτητα του ταξιδιου, αλλα απο τα μεγαλα μονοκυλιδρα, κλρ, χτ κλπ, κανενα δεν κανει για ταξιδι. Οσο κακο θα ειναι ενα συγχρονο 250, τοσο κακο θα ειναι και το μεγαλο μονοκυλιδρο (μη σου πω και χειροτερο λογω κραδασμων και ασταθειας).Με προβλημάτισε και άλλο το μήνυμα σου. Θελει μελέτη, και δοκιμές, και να δώ από κοντά η να οδηγήσω αν μπορώ οτι μπορω... Αν το ηθελα μονο για χώμα τα πραγματα θα ηταν πιο ευκολα, αλλα επειδή θελω να μπορω να κανω κανα ταξιδάκι πρεπει να βρώ κατι που να με καλύπτει...
Πόσο σοβαρά θέλεις να ασχοληθείς με το χώμα ?
Ιδανικά το εχω στο νού μου οτι καθημερινές θα κινούμαι πόλη. Κυριακές οσες δεν δουλευω να ακολουθάω σιγα σιγα adventuristas , και μετά με την πρώτη ευκαιρία που θα μπορώ να βγαινω για μονοήμερες και αν βρω παρεα για παραπάνω...Καταλαβαινω το οτι θες να εχεις την ικανοτητα του ταξιδιου, αλλα απο τα μεγαλα μονοκυλιδρα, κλρ, χτ κλπ, κανενα δεν κανει για ταξιδι. Οσο κακο θα ειναι ενα συγχρονο 250, τοσο κακο θα ειναι και το μεγαλο μονοκυλιδρο (μη σου πω και χειροτερο λογω κραδασμων και ασταθειας).
Προσπαθησε να εκτιμησεις ποσα ταξιδια θα κανεις, το 95% της χρησης ειναι πολη και τοπικες εξορμησεις. Αν πεφτεις σε αυτη την κατηγορια, τοτε μην ψαχνεις για ταξιδιωτικες αρετες, ειναι ανουσιο. Τα δε περισσοτερα ταξιδια για πολλους ειναι μια εκδρομη μαξ 100χλμ, που εκει πας με 250, οχι ιδανικα, αλλα θα πας απροβληματιστα.
Επίσης για AX 1 και ΝΧ 250 μην τα βλέπεις αφού μιλάς για χώμα.Εγώ για πρωτο μηχανάκι θα έπαιρνα, με βάση αυτά που ζητάς κάποιο εκ των klx 250, crf 250, wr 250 με την σειρά που τα βάζω (τιμή, ικανότητα ταξιδιού, ικανότητα στο χώμα, στην πόλη είναι όλα άψογα) το wr 250 για μένα είναι το καλύτερο για χώμα το crf είναι πιο καινούριο, πιο ακριβό αλλά κάνει για όλα, το klx είναι μια καλή χρήση τομή, ταξιδακια τώρα δεν νομίζω ότι θα έχεις και κάποια φοβερή άνεση αλλά όλα γίνονται, χωματακι επίσης, δουλειά και πόλη θα είσαι μια χαρά, αν έπαιρνα κάποιο μεγαλύτερο σίγουρα από όλα αυτά που έχουν γραφτεί θα έπαιρνα ένα dr650 μόνο αν το έβρισκα σε καλή κατάσταση, τα υπόλοιπα klr,kle,xlv,xt κλπ ούτε που θα τα κοιταγα(sorry...)
17 χρόνια το είχα! Με WP αναρτήσεις. Δύσκολο στο χώμα, και αν φας καμιά καλούτσικη, άντε μάζευε τα πλαστικά του...AdvtrOFFy 2020
Αερα το έβγαλε ο Μήτσος και με λάθος λάστιχα.
Advphone....
Εχω το klx 250 το ψεκαστό.Αν θες πιο πολύ χώμα....προχώρα προς αυτή την κατευθυνση. Και ταξιδάκια μπορείς να κάνεις, το θέμα είναι εσύ να αντέχεις λόγο σέλας και ανεμοκάλυψης από μοτέρ είναι άσπαστο....πατάω μόνο με την μύτη του ενός ποδιού κάτω......
Υπηρχανε κανα 2 φτηνα ψεκαστα KLX250 αλλα φυγανε εν ριπη οφθαλμου απο το car.Θα συμφωνήσω με τον αποπανω. Πολύ καλύτερο στο χώμα το KLX 250 από xt .
Η ερώτηση ειναι, με τοσο παλιό θα κάνω ταξιδάκια ή θα ειμαι σαν τα ΚΤΜ, και θα παντρευτω κανα μηχανικό?
no offense
Συμφωνώ αλλά να προσθέσω πως το drz είναι 5ταχυτο ενώ όλα τα 250 6ταχυτα οπότε ταξιδεύουν με την ίδια ταχύτητα.Είσαι νέος, άρα αντέχεις. Είσαι άπειρος, είσαι ελαφρύς, θες να δοκιμάσεις χώμα.
Μονόδρομος ένα on off 250.
Klx, crf, wrr,και τα παλιότερα ΤΤ, DR, και XR.
Το μέγιστο, ένα Drz 400.
Σημαντικό να είναι κάτι ελαφρύ και σωστό στο χώμα για να μάθεις και να μην το αντιπαθησεις.
Με όλα αυτά, αν γουστάρεις, κάνεις γύρους την Ελλάδα.