Αυτά μάλλον δεν περνούν τον χειμώνα και να θες ....Γιατί τα Stans χειμώνα με τι μάτι θα τα δεις;
Τσακιρικο;
Σε λίγο θα μας πεις ότι θα πάρεις και Africa..Εγώ προσωπικά σε 10 μέρες μάξιμουμ που μπορώ να πάρω άδεια, θα έκανα και τα 2 αυτα ταξίδια με άλλον τρόπο.
Στα παμιρ θα πήγαινα αεροπορικώς και θα νοίκιαζα εκεί μια μηχανή να τριγυρισω.
Στην Νορβηγία θα νοίκιαζα ένα αυτοκινούμενο, γιατί έχω καταλάβει ότι με την μηχανή δεν μπορείς να πας πάνω από τα όρια τους, οπότε δεν υπάρχει οδηγική απόλαυση συν τον συνήθη άσχημο καιρό.
Και οι 2 προορισμοί χρειάζονται πολλές ημέρες ατελείωτης ευθείας, πράγμα που δεν αντέχω πχια.
Και το νορτνκαπ είναι απόκοσμο αμα πας νοέμβρη. Με μια παράκαμψη στα νησιά Vesteralen με τις κατάληλες συνθήκες και θα βρεθείς σε μέρος τόσο ασφαλές και φιλόξενο όσο είναι το αφγανιστάν κυκλοφορώντας με σημαία του γκεη πράιντ. Ειδικά από την πλευρά του ατλαντικού παίζει να βρεθείς τόσο έξω από το comfort zone που να χρειαστεί ελικόπτερο να σε φέρει πίσω.Έβαλα μόνο δύο επιλογές πιο πολύ για να δω την γενική τάση προτίμησης των μελών όσον αφορά ένα ασφάλτινο ταξίδι σε ένα σχετικά ασφαλές και οικείο περιβάλλον όπως είναι η διάσχιση της Ευρώπης με προορισμό την υποτιθέμενη ευρωπαϊκή μοτοσυκλετιστική ασφάλτινη Μέκκα , και ενός ταξιδιού περιπέτειας σε απομακρυσμένα απόκοσμα μέρη, έξω από το σχετικό comfort zone σε διαφορετικά, πιο αφιλόξενα πεδία ενδιαφέροντος όπου το τεραιν εναλλάσσεται και ενίοτε έχει την σχετική δυσκολία.
Δεν μπλέκω την δουλειά με την διασκέδαση .....και οι τάφοι είναι δουλειά για μεναΣε λίγο θα μας πεις ότι θα πάρεις και Africa..
Έτσι όπως τα λες είναι.Και το νορτνκαπ είναι απόκοσμο αμα πας νοέμβρη. Με μια παράκαμψη στα νησιά Vesteralen με τις κατάληλες συνθήκες και θα βρεθείς σε μέρος τόσο ασφαλές και φιλόξενο όσο είναι το αφγανιστάν κυκλοφορώντας με σημαία του γκεη πράιντ. Ειδικά από την πλευρά του ατλαντικού παίζει να βρεθείς τόσο έξω από το comfort zone που να χρειαστεί ελικόπτερο να σε φέρει πίσω.
Αλλά νομίζω πως χάνουμε την ουσία ενός ταξιδιού χωρίζοντάς τα σε περιπετειώδης προορισμούς και μη. Όλα μια περιπέτεια είναι, μικρά, μεγάλα, σε ασφαλτο, χωρίς, καλοκαίρι, χειμώνα, με παπί, με τζι ες. Χρόνο να χουμε και ο καθένας ανάλογα με το τι θέλει βγαίνει και πάει.
Πόσο δίκιο έχεις ρε φίλε.Και το νορτνκαπ είναι απόκοσμο αμα πας νοέμβρη. Με μια παράκαμψη στα νησιά Vesteralen με τις κατάληλες συνθήκες και θα βρεθείς σε μέρος τόσο ασφαλές και φιλόξενο όσο είναι το αφγανιστάν κυκλοφορώντας με σημαία του γκεη πράιντ. Ειδικά από την πλευρά του ατλαντικού παίζει να βρεθείς τόσο έξω από το comfort zone που να χρειαστεί ελικόπτερο να σε φέρει πίσω.
Αλλά νομίζω πως χάνουμε την ουσία ενός ταξιδιού χωρίζοντάς τα σε περιπετειώδης προορισμούς και μη. Όλα μια περιπέτεια είναι, μικρά, μεγάλα, σε ασφαλτο, χωρίς, καλοκαίρι, χειμώνα, με παπί, με τζι ες. Χρόνο να χουμε και ο καθένας ανάλογα με το τι θέλει βγαίνει και πάει.
Φρουραααα φρουρααααΔεν μπλέκω την δουλειά με την διασκέδαση .....και οι τάφοι είναι δουλειά για μενα
Αυτά είναι που δεν καταλαβαίνω.Ποιό δίλημμα; Σταν vs νόρντκαπ;
Πιθανώς ο νηματοθέτης θέλει να πάει ένα ταξίδι και αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στα 2.
Μιάς και αναφέρθηκε· το νόρντκαπ περπατιέται με μηχανή όλο το χρόνο ή μόνο καλοκαίρι; Είχα την εντύπωση ότι χοντρικά από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο από ένα σημείο της Νορβηγίας και πάνω δεν πάει λόγω χιονιού.
Μάλιστα· δηλαδή το νόρντκαπ βγαίνει με μοτοσικλέτα το χειμώνα αλλάΈνα ζευγάρι απο την Τουρκία πήγαν φέτος τον χειμώνα με τα ΚΤΜ τους - καταχείμωνο, χιόνια, παγωνιά, καρφιά στα λάστιχα.
RIDE2WORLD ο λογαριασμός τους στο Instagram ( Tuğçe & Fatih (@ride2world) • Instagram photos and videos ), για όποιον ενδιαφέρεται.
Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... αν δεις τα ποστ τους, πέρασαν ταλαιπωρία ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων, άπειρες παράμετροι - που όχι δε λύθηκαν μόνο με μερικά καρφιά στα λάστιχα.Μάλιστα· δηλαδή το νόρντκαπ βγαίνει με μοτοσικλέτα το χειμώνα αλλά
ή μοτοσικλέτα θέλει λάστιχα με καρφιά.
Μάλιστα· δηλαδή το νόρντκαπ βγαίνει με μοτοσικλέτα το χειμώνα αλλά
η μοτοσικλέτα θέλει λάστιχα με καρφιά.
Έχοντας πάει χειμώνα πολλές φορές και καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις μέχρι την Alta στην Νορβηγία και οδηγώντας από τον Ε6 στην Νορβηγία αλλά και από παραλιακούς δρόμους μπορώ να πώ με σιγουριά ότι με μηχανάκι με 2 ρόδες και καρφιά δεν βγαίνει.Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... αν δεις τα ποστ τους, πέρασαν ταλαιπωρία ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων, άπειρες παράμετροι - που όχι δε λύθηκαν μόνο με μερικά καρφιά στα λάστιχα.