Εν τω μεταξύ τα λέμε αυτά και στα διεθνή φόρα διαβάζεις "πήρα δίπλωμα και πήγα BAM road" και οκ, όσο να'ναι...Στα -σταν θέλει μοτοσυκλέτα που να αντέχει, να είναι αξιόπιστη και όσο γίνεται πιο απλή γιατί αν χαλάσει κάτι ΤΟΤΕ αρχίζει η περιπέτεια.
Επίσης ο επίδοξος ταξιδευτής πρέπει να ξέρει να κάνει ΧΩΜΑ, πρέπει επιπλεον να είναι σε θέση να μαστορευει και να ξέρει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα του, να μπορεί να αλλάξει λάστιχο με σαμπρέλα γιατί το τιούμπλες μπορεί να σκιστεί και άλλα πολλά.
Η πρόθεσή μου δεν ήταν να ισοπεδώσω τίποτα. Επειδή διάβασα παραπάνω προτροπές για νόρντκαπ χειμώνα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι είναι κάτι εφικτό από τον μέσο - καθημερινό αναβάτη. Όμως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά ξεφεύγει από τις δυνατότητες του μέσου - καθημερινού αναβάτη και πάει σε (πολύ πιο) χαρντ κορ καταστάσεις.Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... αν δεις τα ποστ τους, πέρασαν ταλαιπωρία ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων, άπειρες παράμετροι - που όχι δε λύθηκαν μόνο με μερικά καρφιά στα λάστιχα.
Μέσα και εγωΓιατί ρε μάστορα να επιλέξουμε ανάμεσα σε δυο? Εγώ θέλω οδικώς Σκοτία Ιρλανδία isle of man. Εσυ τραβα στα Σταν να βρωμισεις μασχαλίλα από τη ζέστη
Και ο Austin Vince πέρασε το zilov gap to '95. Βέβαια τα τελευταία 100χλμ φόρτωσε το μηχανάκι στο τρένο.Δεν υπάρχει δε βγαίνει όταν έστω και ένας το έχει κάνει.
Aν η τύχη είναι με το μέρος του ταξιδευτή όλα οκ υπό προϋποθέσεις πάντα.Εν τω μεταξύ τα λέμε αυτά και στα διεθνή φόρα διαβάζεις "πήρα δίπλωμα και πήγα BAM road" και οκ, όσο να'ναι...
Μασημένη τροφή δεν ταίζω κανέναν.Και ο Austin Vince πέρασε το zilov gap to '95. Βέβαια τα τελευταία 100χλμ φόρτωσε το μηχανάκι στο τρένο.
1 φωτογραφία με 2 χαμογελαστούς ανθρώπους δεν περιγράφουν ακριβώς τις πραγματικές συνθήκες ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Όταν η τύχη παίζει μεγαλύτερο ρόλο σε ένα ταξίδι από ότι η δυνατότητες του οχήματος και του οδηγού τότε στην πραγματικότητα το ταξίδι δεν βγαίνει με αυτά τα μέσα.
Δεν παίζει αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά, τον χειμώνα εκεί μόνο χειμερινά λάστιχα με καρφιά και με τον νόμο. Και το λέω γιατί το έζησα.Η πρόθεσή μου δεν ήταν να ισοπεδώσω τίποτα. Επειδή διάβασα παραπάνω προτροπές για νόρντκαπ χειμώνα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι είναι κάτι εφικτό από τον μέσο - καθημερινό αναβάτη. Όμως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά ξεφεύγει από τις δυνατότητες του μέσου - καθημερινού αναβάτη και πάει σε (πολύ πιο) χαρντ κορ καταστάσεις.
Δεν είναι θέμα απολυτότητας το ότι δεν βγαίνει. Έγραψα και πιο πάνω ότι η διαδρομή είναι πάνω από τις δυνατότητες ενός δίκυκλου και του οδηγού. Άν εξαρτάσαι από άλλα μέσα, πχ γκρέηντερ για να ανοίξει ένα δρόμο, τότε σημαίνει ότι δεν βγαίνει. Και εγώ πρίν κάποια χρόνια που χιόνιζε πολύ τον χειμώνα έβαζα καρφιά και πήγαινα δουλειά με το μηχανάκι όταν χιόνιζε. Αλλά μόνο αφού είχε περάσει το γκρέηντερ. Ακόμα και με αμάξι, με ύψος, με λάστιχα, παίζει να αποκλειστείς για μέρες γιατί όταν το χιόνι περνάει τα 50 εκατοστά και το γκρέηντερ έχει βλάβη απλά δεν περνάς. Όπως μου έχει τύχει Γενάρη μήνα στο νησάκι Senja.Έχουν πάει και άλλοι βόρειο ακρωτήρι χειμώνα, μην είσαστε απόλυτοι.
τα λένε αυτά, υπάρχουν και άλλοι καμμένοι που χρειάζονται την ελπίδαThe velvet snake
Μισή μπουκιά, δίπλωμα, ατύχημα, λίγο καιρό μετά Τουρκία σόλο και φέτος Gibraltar race.
Οπότε Πάνο γίνεται σαφές ότι το νόρντκαπ με μηχανή χειμώνα δεν βγαίνει.Δεν παίζει αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά, τον χειμώνα εκεί μόνο χειμερινά λάστιχα με καρφιά και με τον νόμο. Και το λέω γιατί το έζησα.
Το 2006 Σεπτέμβριο μήνα είμαι με την μηχανή στην πόλη Alta 250χιλ πριν το Nordkapp. Αντιλαμβάνομαι ότι έχω κλαταρισμένο πίσω λάστιχο. Κατάληξη στο ένα και μοναδικό βουλκανιζατερ της πόλης για αυτοκίνητα. Για καλή μου τύχη είχαν ένα και μοναδικό έξι ετών λάστιχο στα 300 ευρώ. Εννοείται το πείρα γιατί απλά δεν θα έβρισκα και μόνο με παραγγελία.
Το θέμα είναι ότι παρατηρούσα να βάζουν καρφιά σε τετράδες λάστιχα διαφόρων οχημάτων όπου και τα πουλούσαν. Προετοιμασία για τον βαρύ χειμώνα που εδώ φτάνει γρήγορα. Αρχές Σεπτεμβρίου και φτάνοντας Nordkapp είχε το απόλυτο 0 βαθμούς..
Δεν είχε την δική σου βαρύτητα το περιστατικό. Αλλά η νοοτροπία φοβάμαι αλλά τέλος πάντων δεν πάει στο καλό... Προσπαθώ να θυμηθώ που το έχασα αυτό στον δρόμο τα τελευταία 10 χρόνια.τα λένε αυτά, υπάρχουν και άλλοι καμμένοι που χρειάζονται την ελπίδα
μας είπες να σπαμαρουμε ελεύθεραΠαίδες το γκάλοπ είναι πολύ συγκεκριμένο, δε μιλάμε για ακραίες καταστάσεις.
Βλέπω ότι τα μελη προτιμούν την περιπέτεια και αυτό με χαροποιεί ιδιαιτέρως.
Γιώργο άμα έχεις πολύ τρέλα και Σανδιναβικο DNA βγαίνει και χειμώνα. Η κατάλληλη περίοδος είναι η ποιο ακριβή τους, φουλ σεζόν καλοκαίρι.Οπότε Πάνο γίνεται σαφές ότι το νόρντκαπ με μηχανή χειμώνα δεν βγαίνει.
Ποιά η κατάλληλη περίοδος κατά τη γνώμη σου;
Ποιά η διαφορά στα λάστιχα με καρφιά και στα χειμερινά λάστιχα με καρφια;