Ένα καλό τεστ για την κατάσταση του μπόξερ οποιουδήποτε μπόξερ είναι η καλή κατάσταση του χώρου που βρίσκεται το φίλτρο αέρα
Αν έχει λάδια μακριά
Αν έχει χώματα κλπ μακριά
Αν έχει λάδια μακριά
Αν έχει χώματα κλπ μακριά
Ο μανιακ έχει πάρει πάλι παρτάλι και είναι και αργος
ΈτσιΟ μανιακ έχει πάρει πάλι παρτάλι και είναι και αργος
Τι ετσι;;;Έτσι
Άργος είναι? Μιλάς στην Αργολίδα?Ο μανιακ έχει πάρει πάλι παρτάλι και είναι και αργος
Άργος, αργός...... στον τόνο θα τα χαλάσετε;Άργος είναι? Μιλάς στην Αργολίδα?
Το 1150 είναι ένα εργαλείο που το χαρακτηρίζει η σταθερότητα στον ανοιχτό χώρο
Κάνει ταξίδι πολύ καλύτερο από το 1200
Είναι πιο ευθύβολο και σταθερό στους πλευρικούς ανέμους στις προσπεράσεις σε μεγάλα οχήματα
Για εμένα μαζί με το 1100 είναι ένα εργαλείο τύπου Χάρλεϋ
Χαλαρά και ήρεμα
Το βάρος του το καταλαβαίνεις σε σφιχτά κομμάτια με βαλίτσες και διπλό άτομο όταν κατεβαίνεις και τα χέρια σου κρεμάνε
Αρέσκεται σε ταχύτητες 130 και λίγο παραπάνω και αν σου τύχει με την μακριά την έκτη ταχύτητα
( Δύο σασμάν ) εκεί αν είναι και ο κινητήρας λίγο πεσμένος ...υπάρχει λίγο θέμα και θα πηγαίνεις πιο τακτικά με την πεμπτη
Καίει λίγο παραπάνω όταν το κυνηγάς δεν αγαπάει τις υψηλές θερμοκρασίες όπως κάθε μποξέρ που σέβεται τον εαυτό του
Θέλει τακτικά έλεγχο βαλβίδων για να μπορεί να είναι αποτελεσματικός και λαδακια κάθε 4000 χιλιόμετρα
Προσοχή με τον αισθητήρα στροφαλου που βρίσκετε στον καθρέφτη από νερά και υγρασιες
Σίγουρα λόγο βάρους θέλει καλοσυντηρημενες αναρτήσεις
Και προσοχή διότι σε αντίθεση με το 1200 τρώει πρώτα το μπροστά λάστιχο και μετά το πίσω με ότι συνεπάγεται αυτό από θέμα στησίματος ,οδηγησης ,φρένων κλπ
Δεν είχα δει πάνω από 195κλμ και τότε είμουν 65 κιλά. Κάποια στιγμή που κυνηγούσα κάτι 1200 κόντεψα να μείνω από μπενζίνα.Με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις ταξιδεύει φορτωμένο 150-160 άνετα και αρκετά οικονομικά. Η μακριά 6η είναι όντως θέμα αλλά στην εθνική το βοηθάει πάρα πολυ στο ταξίδι. Το δικό μου έχει περάσει τα 200 κοντεράτα με τριβαλιτσο και δεν είχε πιάσει κόκκινα σε κάποια δοκιμή - ξεκάπνισμα.
Συνήθως δεν περνάω τις 4500-5000 στροφές λόγω ροπής.
Τα 1200αρια, το ήξεραν ότι τα κυνηγούσες;; :funΔεν είχα δει πάνω από 195κλμ και τότε είμουν 65 κιλά. Κάποια στιγμή που κυνηγούσα κάτι 1200 κόντεψα να μείνω από μπενζίνα.
Τα 1200 άρια ήταν όλοι γρήγοροι TEO Pascalis moby κλπ ματσούκωσαν και τα φρένα, άστα Νίκο.Τα 1200αρια, το ήξεραν ότι τα κυνηγούσες;; :fun
Κατάλαβα.....Τα 1200 άρια ήταν όλοι γρήγοροι TEO Pascalis moby κλπ ματσούκωσαν και τα φρένα, άστα Νίκο.
Που είναι;;;;Να τα τα γρήγορα αγόρια φανερώνονται σιγά σιγά
Έτσι είναι, και γω όταν είχα τα Άφρικα 750 πάντα πρώτος έφτανα, ακόμα και σε ταξίδια εκτός συνόρων ταξίδευα 120-130 αλλά σταθερά (γιατί από 140 και πάνω έκαιγε πολύ βενζίνη και λάδι).Κατάλαβα.....
Εμείς είμαστε αναβάτες της... "φωτογραφίας", δεν κάνουμε παρέα με.... γληγορους!!!
(Πάντως, μια φορά ξεκινήσαμε για Άγιο όρος, πέντε με έξι μηχανές. Από Αθήνα!
Όλοι οι άλλοι... γληγοροι! Δώσαμε ραντεβού στην Ουρανούπολη. Εγώ σταθερά 110-115 κλασικά. Έκανα μόνο μια στάση στη Στυλίδα για ανεφοδιασμό, και η επόμενη λίγο πριν την Ουρανούπολη. Εκεί και συναντηθήκαμε. Είχα φτάσει πρώτος (έτυχε). Βέβαια οι άλλοι, χτυπούσαν τελικές στη διαδρομή, αλλά είχαν ξεσκιστει και στις στάσεις, είτε για βενζίνες, είτε για τσιγάρο! Να τα λέμε και αυτά )
Η μεγάλες ταχύτητες κουράζουν γρήγορα και θέλουν συχνές στάσεις!Έτσι είναι, και γω όταν είχα τα Άφρικα 750 πάντα πρώτος έφτανα, ακόμα και σε ταξίδια εκτός συνόρων ταξίδευα 120-130 αλλά σταθερά (γιατί από 140 και πάνω έκαιγε πολύ βενζίνη και λάδι).
Απλά φρόντιζα να καπνίζουν όλοι στην παρέα, σατανικό :fun.
Η μέση ωριαία είναι μυστήρια υπόθεση και μεγάλη καριόκα. Δεν συμπαθεί τις πολλές στάσεις, θέλει λίγες και καλές.
Αν κάνεις συχνά ταξίδια μεγάλα, κουράζεσαι ελάχιστα και έτσι ανεβαίνει και η μ. Ο ταχύτητας.Η μεγάλες ταχύτητες κουράζουν γρήγορα και θέλουν συχνές στάσεις!
Με χαμηλότερες ταχύτητες, κρατάς ένα ρυθμο, δεν κουράζεσαι και κανεις πολύ λιγότερες στάσεις!
Η χρονική διαφορά αφιξης είναι ελάχιστη!
Αυτό τουλάχιστον έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια!
Στον Γιάννη με το θεριό που έλεγε για 200ρες και 250ρες....δεν μίλησες?Με βάζετε σε σκέψεις, είναι διεθνής συνωμοσία για να στεναχωρήσετε τον gsmaniac αφού είπαμε, 160-200 μόνο, τι τα έχετε τα κυβικά και την ανεμοκάλυψη αν είναι να πηγαίνετε σαν κρίπτον 135 μαμίσιο, θα χαλάσουν τα μηχανάκια, είστε μοτοσικλετιστές εσείς τώρα, πλάκα κάνετε; Καλά η άφρικα 750 δεν πιάνει τέτοιες ταχύτητες αλλά ας κάνει ο αναβάτης πετάλι όσο μπορεί, τι να πω.