Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παρακολουθωντας χρονια τα δρομενα στα ποδηλατα, τελευταια αρχισα να αναρωτιεμαι αν οι 26αρες ροδες ειναι τετραγωνες, αν τα qr ειναι φτιαγμενα απο noodles και να αναρωτιεμαι πως μπορει να ανεβει κανεις μια ανηφορα αν δεν εχει κασετα με 25 γραναζια πισω. Λιγο η βαρεμαρα ομως του χειμωνα, λιγο η ορεξη για κατσαβιδιασματα, ειπα να ξαναβγαλω στην ενεργο δραση το παλιο μου zig zag που χρειαζοταν λιγο αγαπη, μιας και μεχρι πριν 10 χρονακια ειχε βαλει αρκετα χιλιομετρα σε δρομο και χωμα.

Ο κυβος λοιπον ερριφθη και το προτζεκτ ξεκινησε, με στοχο οτι ειχε φθορα και εχριζε αντικαταστασης, να αλλαχθει με κατι ποιοτικο, ελαφρυ ωστε να εχουμε και μια μικρη απωλεια βαρους.

Στην πορεια λοιπον μπηκαν:

-μπροστινο salsa cromo που αντικατεστησε την παλια αθλια αναρτηση
-Hollowtech ρουλεμαν
-Alivio crank με αλουμινενιο narrow wide γραναζι και μετατροπη σε 1χ (ηθελα να παρω μια λιγο καλυτερη σειρα, αλλα η διαθεσιμοτητα ηταν χαλια, και την αλιβιο τελικα την πληρωσα αρκετα λογω ελλειψης)
-cane creek headset
-203/180 δισκοι με μεταλλικα τακακια
-XTR tubeless τροχοι τιτανιου με billet κεντρα
-carbon seatpost&σελα
-780 ψιλο τιμονι και αρκετη δουλεια με τιμονια και stem γενικα για να βρεθει η ιδανικη σταση οδηγησης
-Continental Speedking 2.2
-ολα τα αναλωσιμα καινουρια

Το αποτελεσμα λοιπον ηταν κατι παραπανω απο εντυπωσιακο. Το βαρος πλεον ειναι 10.9 κιλα μαζι με τα βαρια πεταλια αλουμινιου (περιπου 500γρ), νοτ μπαντ για XL σκελετο μιας και το ποδηλατο μπορει να αντεξει αρκετη κακοποιηση. Το φιτ πανω στο ποδηλατο ειναι φανταστικο, ενω η συμπεριφορα απλα εξαιρετικη και θα ελεγα καλυτερη απο αρκετα ακριβοτερα καινουρια ποδηλατα. Παρα την ελλειψη αναρτησης, σε ενα ΜΤΒ παρκο μπορω να πω οτι ειχε αρκετο χαβαλε η οδηγηση, αν απεφευγες τους μεγαλους κορμους και τα εντονα νεροφαγωματα. Μοναδικο δηλαδη μειονέκτημα σε σχεση με ενα καινουριο 29αρι με αναρτησεις το χωμα φυσικα, κερδιζει ομως σε ευθυβολια, σε ανεση στο δρομο και σε ταχυτητα. Πολυ χαπι με το τελικο αποτελεσμα και το ολο rebuild φυσικα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Παρακολουθωντας χρονια τα δρομενα στα ποδηλατα, τελευταια αρχισα να αναρωτιεμαι αν οι 26αρες ροδες ειναι τετραγωνες, αν τα qr ειναι φτιαγμενα απο noodles και να αναρωτιεμαι πως μπορει να ανεβει κανεις μια ανηφορα αν δεν εχει κασετα με 25 γραναζια πισω. Λιγο η βαρεμαρα ομως του χειμωνα, λιγο η ορεξη για κατσαβιδιασματα, ειπα να ξαναβγαλω στην ενεργο δραση το παλιο μου zig zag που χρειαζοταν λιγο αγαπη, μιας και μεχρι πριν 10 χρονακια ειχε βαλει αρκετα χιλιομετρα σε δρομο και χωμα.

Ο κυβος λοιπον ερριφθη και το προτζεκτ ξεκινησε, με στοχο οτι ειχε φθορα και εχριζε αντικαταστασης, να αλλαχθει με κατι ποιοτικο, ελαφρυ ωστε να εχουμε και μια μικρη απωλεια βαρους.

Στην πορεια λοιπον μπηκαν:

-μπροστινο salsa cromo που αντικατεστησε την παλια αθλια αναρτηση
-Hollowtech ρουλεμαν
-Alivio crank με αλουμηνενιο narrow wide γραναζι και μετατροπη σε 1χ (ηθελα να παρω μια λιγο καλυτερη σειρα, αλλα η διαθεσιμοτητα ηταν χαλια, και την αλιβιο τελικα την πληρωσα αρκετα λογω ελλειψης)
-cane creek headset
-203/180 δισκοι με μεταλλικα τακακια
-XTR tubeless τροχοι τιτανιου
-carbon seatpost&σελα
-780 ψιλο τιμονι και αρκετη δουλεια με τιμονια και stem γενικα για να βρεθει η ιδανικη σταση οδηγησης
-Continental Speedking 2.2
-ολα τα αναλωσιμα καινουρια

Το αποτελεσμα λοιπον ηταν κατι παραπανω απο εντυπωσιακο. Το βαρος πλεον ειναι 10.9 κιλα μαζι με τα βαρια πεταλια αλουμηνιου (περιπου 500γρ), νοτ μπαντ για XL σκελετο μιας και το ποδηλατο μπορει να αντεξει αρκετη κακοποιηση. Το φιτ πανω στο ποδηλατο ειναι φανταστικο, ενω η συμπεριφορα απλα εξαιρετικη και θα ελεγα καλυτερη απο αρκετα ακριβοτερα καινουρια ποδηλατα. Παρα την ελλειψη αναρτησης, σε ενα ΜΤΒ παρκο μπορω να πω οτι ειχε αρκετο χαβαλε η οδηγηση, αν απεφευγες τους μεγαλους κορμους και τα εντονα νεροφαγωματα. Μοναδικο δηλαδη μειονέκτημα σε σχεση με ενα καινουριο 29αρι με αναρτησεις το χωμα φυσικα, κερδιζει ομως σε ευθυβολια, σε ανεση στο δρομο και σε ταχυτητα. Πολυ χαπι με το τελικο αποτελεσμα και το ολο rebuild φυσικα.

Ωραίος :prft: το έκανες τούμπανο ! τα παλιότερα έχουν να δώσουν πολλά άν έχεις φαντασία (και μερικά ευρώ !)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ωραίος :prft: το έκανες τούμπανο ! τα παλιότερα έχουν να δώσουν πολλά άν έχεις φαντασία (και μερικά ευρώ !)

Για hardcore χωμα προφανως υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες σημερα, ποσοι ομως κανουν πραγματικα κατι τετοιο; Εχει πεσει πολυ μαρκετινγκ πλεον για προιοντα που ουσιαστικα απευθυνονται σε αγωνιζομενους η τελος παντων επιθετικους αναβατες. Οι υπολοιποι νομιζω, ακομα και με λιγα χρηματα μπορουν να κανουν ουσιαστικες αναβαθμισεις στα ποδηλατα τους και να τα χαρουν για πολλα χρονια ακομα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το καθημερινό μου ποδήλατο είναι ένα KONA CINTERCONE του 2013 26ρι και έχει περίπου 14.000 km χωρίς καμμία αλλαγή σε μετάδοση, τροχούς ή φρένα γιατί δεν χρειάστηκε και με 0 ζημιές. Ήταν στα ντουζενια του ένα καλό ποδήλατο που το πήρα σε προσφορά 700 ευρώ γιατί τότε ξεκίνησαν να πουλιούνται τα 27,5.
(Εχει από μαμά, mavic ζάντες, slx μετάδοση, 180-160 υδραυλικά φρένα avid, ανάρτηση rockshox, πλαίσιο με χυτά κομμάτια πολύ ελαφριού κράματος με εγγύηση για μια ζωή κ.α.)

Η πλάκα είναι πως με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα λάστιχα στέκεται πολύ καλά και στο χώμα και μάλιστα σε μονοπάτια.

Στο βουνό κυκλοφορεί πολύ κόσμος που δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί ούτε το 10% από τις δυνατότητες των σούπερ ντουπερ fs ποδηλάτων που αγοράζουν. Αυτό ισχύει και στις μηχανές.

 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τώρα που ξεκινάει κρύο και βροχή για πείτε λίγο τι κάνετε από ντύσιμο με τέτοιες συνθήκες. Ειδικά για βροχή.
Θέλει ντύσιμο σε επίπεδα ή layers όπως τα λέμε στη πιάτσα. Για την ώρα με θερμοκρασίες 18-22 βαθμούς κελσίου,ένα αθλητικό μπλουζάκι και ένα γιλέκο με wind stop με υλικό στο πλάι και πίσω που επιτρέπει στο σώμα να αναπνέει είναι αρκετό.

Στα πιο πολλά κρύα θέλει και μακρυμάνικο base layer ισοθερμικό ποδηλατικό και μέχρι να ζεσταθεί το σώμα πχ στις παρατεταμένες κατηφόρες ένα ποιοτικό αντιανεμικό με τρύπες για αποβολή ιδρώτα. Όταν αρχίσουν οι ανηφόρες το βγάζω.

Η βροχή είναι πρόβλημα γιατί με τα αδιάβροχα το σώμα ιδρώνει περισσότερο όσο καλά σχεδιασμένα κι αν είναι. Το πάνω όμως είναι απαραίτητο.
Η καλύτερη λύση σε περίπτωση βροχής είναι να έχεις μια αλλαξιά ρούχα στο τέλος της βόλτας.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το καθημερινό μου ποδήλατο είναι ένα KONA CINTERCONE του 2013 26ρι και έχει περίπου 14.000 km χωρίς καμμία αλλαγή σε μετάδοση, τροχούς ή φρένα γιατί δεν χρειάστηκε και με 0 ζημιές. Ήταν στα ντουζενια του ένα καλό ποδήλατο που το πήρα σε προσφορά 700 ευρώ γιατί τότε ξεκίνησαν να πουλιούνται τα 27,5.
(Εχει από μαμά, mavic ζάντες, slx μετάδοση, 180-160 υδραυλικά φρένα avid, ανάρτηση rockshox, πλαίσιο με χυτά κομμάτια πολύ ελαφριού κράματος με εγγύηση για μια ζωή κ.α.)

Η πλάκα είναι πως με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα λάστιχα στέκεται πολύ καλά και στο χώμα και μάλιστα σε μονοπάτια.

Στο βουνό κυκλοφορεί πολύ κόσμος που δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί ούτε το 10% από τις δυνατότητες των σούπερ ντουπερ fs ποδηλάτων που αγοράζουν. Αυτό ισχύει και στις μηχανές.


Ναι, μια απο τα ιδια. Με τα κοντι που παροτι ειναι δρομισια, με λιγο πεσμενες πιεσεις χωμα εχουν αρκετο χαβαλε (αρκει να μην ειναι βρεμενο). Με χωματινα λαστιχα μπορεις να κανεις μια χαρα την πλακα σου ακομα και με 26αρια σημερα.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Έχει λίγο αέρα σήμερα
Ξεκίνησα το πρωί για ποδήλατο χωρίς να ξέρω για που ,κανα φράγμα ,καμία Πεντέλη και φυσικά όπως πάντα πήρα τη πιο λάθος επιλογή για τις συνθήκες της ημέρας
Τράβηξα προς Κερατέα και ανέβηκα στο Κερατοβούνι !!!
Στο γυρισμό είχε πέσει ο Ρυθμός ,λέω πάει αυτό είναι θα μείνουμε εδώ ,αλλά ο υπεύθυνος ήταν χαμηλή πίεση στον εμπρός τροχό (δεν έχει αισθητήρες είναι το απλό μοντέλο ) από ένα αγκάθι που ποιος ξέρει πόσα χιλιόμετρα το κουβαλούσα μαζι ...το έφερα σπίτι όμως δεν τόλμησα να το πειράξω


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Έχει λίγο αέρα σήμερα
Ξεκίνησα το πρωί για ποδήλατο χωρίς να ξέρω για που ,κανα φράγμα ,καμία Πεντέλη και φυσικά όπως πάντα πήρα τη πιο λάθος επιλογή για τις συνθήκες της ημέρας
Τράβηξα προς Κερατέα και ανέβηκα στο Κερατοβούνι !!!
Στο γυρισμό είχε πέσει ο Ρυθμός ,λέω πάει αυτό είναι θα μείνουμε εδώ ,αλλά ο υπεύθυνος ήταν χαμηλή πίεση στον εμπρός τροχό (δεν έχει αισθητήρες είναι το απλό μοντέλο ) από ένα αγκάθι που ποιος ξέρει πόσα χιλιόμετρα το κουβαλούσα μαζι ...το έφερα σπίτι όμως δεν τόλμησα να το πειράξω


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρισπεκτ ρε φίλε, ήρθα Σούνιο με το mini-bus και αλλάζαμε λωρίδες από τον αέρα!
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ρισπεκτ ρε φίλε, ήρθα Σούνιο με το mini-bus και αλλάζαμε λωρίδες από τον αέρα!
Παραλίγο να συναντιομασταν , είχε κάτι ριπές καλές πάνω κορυφή !! Από αέρος θα ερχόμουν :roflmao::roflmao:
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Αχχχ... Και πάνω που είχα αρχίσει να κάνω όνειρα ότι θα ξανακάνω τις παλιές χώματα δες με λίγη προσπάθεια, μερικά τσιμπήματα στο γόνατο και μια επίσκεψη στον ορθοπεδικό μου βρήκαν έναν οπίσθιο χιαστό με πρόβλημα. Ο γιατρός μου είπε να γυμνάσω τετρακεφαλο, ωραία λέω το έχουμε, αλλά όχι τον οπίσθιο μηριαίο.... Έχει κανείς κάποια εμπειρία με χιαστο και ποδήλατο?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αγώνας στον Παρνασσό ο φίλος από την ομάδα μας στο Λουτράκι!!
Μετά από 2 μέρες ψιλό βρόχο
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Αγώνας στον Παρνασσό ο φίλος από την ομάδα μας στο Λουτράκι!!
Μετά από 2 μέρες ψιλό βρόχο
...πολλές φορές "σφίχτηκα" μέχρι τον τερματισμό, ειδικά εκεί που περνάει "φίλερ" τους κορμούς με το τιμόνι να "κουνάει"...
Οσονούπω τα FS θα αποκτήσουν σταμπιλιζατέρ...
Παρεμπιπτόντως περί τι ποδηλάτου πρόκειται;;;
/// Β
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Όταν κοιτάς από ψηλά είναι η ζωη μια ζωγραφιά :)
Απογευματινή γρήγορη βόλτα
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
40 λεπτά πρωί πρωί να δούμε τα έργα στο Ισθμό και να αλλάξουμε διάθεση :)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το πρωί ως τις 3 μάζευα ελιές. Αλλά ήθελα πολύ βόλτα οπότε μετά το φαγητό από τις 4 ως τις 7 το απόγευμα έκανα μια ωραιότατη μονοπατάδα μόνος και το χάρηκα.

Οι φωτό χωρίς το ποδήλατο είναι από το μονοπάτι full moon πάνω από το Λαύριο το οποίο έχει αγριεψει για τα καλά.

 
Top Bottom