pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παρακολουθωντας χρονια τα δρομενα στα ποδηλατα, τελευταια αρχισα να αναρωτιεμαι αν οι 26αρες ροδες ειναι τετραγωνες, αν τα qr ειναι φτιαγμενα απο noodles και να αναρωτιεμαι πως μπορει να ανεβει κανεις μια ανηφορα αν δεν εχει κασετα με 25 γραναζια πισω. Λιγο η βαρεμαρα ομως του χειμωνα, λιγο η ορεξη για κατσαβιδιασματα, ειπα να ξαναβγαλω στην ενεργο δραση το παλιο μου zig zag που χρειαζοταν λιγο αγαπη, μιας και μεχρι πριν 10 χρονακια ειχε βαλει αρκετα χιλιομετρα σε δρομο και χωμα.
Ο κυβος λοιπον ερριφθη και το προτζεκτ ξεκινησε, με στοχο οτι ειχε φθορα και εχριζε αντικαταστασης, να αλλαχθει με κατι ποιοτικο, ελαφρυ ωστε να εχουμε και μια μικρη απωλεια βαρους.
Στην πορεια λοιπον μπηκαν:
-μπροστινο salsa cromo που αντικατεστησε την παλια αθλια αναρτηση
-Hollowtech ρουλεμαν
-Alivio crank με αλουμινενιο narrow wide γραναζι και μετατροπη σε 1χ (ηθελα να παρω μια λιγο καλυτερη σειρα, αλλα η διαθεσιμοτητα ηταν χαλια, και την αλιβιο τελικα την πληρωσα αρκετα λογω ελλειψης)
-cane creek headset
-203/180 δισκοι με μεταλλικα τακακια
-XTR tubeless τροχοι τιτανιου με billet κεντρα
-carbon seatpost&σελα
-780 ψιλο τιμονι και αρκετη δουλεια με τιμονια και stem γενικα για να βρεθει η ιδανικη σταση οδηγησης
-Continental Speedking 2.2
-ολα τα αναλωσιμα καινουρια
Το αποτελεσμα λοιπον ηταν κατι παραπανω απο εντυπωσιακο. Το βαρος πλεον ειναι 10.9 κιλα μαζι με τα βαρια πεταλια αλουμινιου (περιπου 500γρ), νοτ μπαντ για XL σκελετο μιας και το ποδηλατο μπορει να αντεξει αρκετη κακοποιηση. Το φιτ πανω στο ποδηλατο ειναι φανταστικο, ενω η συμπεριφορα απλα εξαιρετικη και θα ελεγα καλυτερη απο αρκετα ακριβοτερα καινουρια ποδηλατα. Παρα την ελλειψη αναρτησης, σε ενα ΜΤΒ παρκο μπορω να πω οτι ειχε αρκετο χαβαλε η οδηγηση, αν απεφευγες τους μεγαλους κορμους και τα εντονα νεροφαγωματα. Μοναδικο δηλαδη μειονέκτημα σε σχεση με ενα καινουριο 29αρι με αναρτησεις το χωμα φυσικα, κερδιζει ομως σε ευθυβολια, σε ανεση στο δρομο και σε ταχυτητα. Πολυ χαπι με το τελικο αποτελεσμα και το ολο rebuild φυσικα.
Ο κυβος λοιπον ερριφθη και το προτζεκτ ξεκινησε, με στοχο οτι ειχε φθορα και εχριζε αντικαταστασης, να αλλαχθει με κατι ποιοτικο, ελαφρυ ωστε να εχουμε και μια μικρη απωλεια βαρους.
Στην πορεια λοιπον μπηκαν:
-μπροστινο salsa cromo που αντικατεστησε την παλια αθλια αναρτηση
-Hollowtech ρουλεμαν
-Alivio crank με αλουμινενιο narrow wide γραναζι και μετατροπη σε 1χ (ηθελα να παρω μια λιγο καλυτερη σειρα, αλλα η διαθεσιμοτητα ηταν χαλια, και την αλιβιο τελικα την πληρωσα αρκετα λογω ελλειψης)
-cane creek headset
-203/180 δισκοι με μεταλλικα τακακια
-XTR tubeless τροχοι τιτανιου με billet κεντρα
-carbon seatpost&σελα
-780 ψιλο τιμονι και αρκετη δουλεια με τιμονια και stem γενικα για να βρεθει η ιδανικη σταση οδηγησης
-Continental Speedking 2.2
-ολα τα αναλωσιμα καινουρια
Το αποτελεσμα λοιπον ηταν κατι παραπανω απο εντυπωσιακο. Το βαρος πλεον ειναι 10.9 κιλα μαζι με τα βαρια πεταλια αλουμινιου (περιπου 500γρ), νοτ μπαντ για XL σκελετο μιας και το ποδηλατο μπορει να αντεξει αρκετη κακοποιηση. Το φιτ πανω στο ποδηλατο ειναι φανταστικο, ενω η συμπεριφορα απλα εξαιρετικη και θα ελεγα καλυτερη απο αρκετα ακριβοτερα καινουρια ποδηλατα. Παρα την ελλειψη αναρτησης, σε ενα ΜΤΒ παρκο μπορω να πω οτι ειχε αρκετο χαβαλε η οδηγηση, αν απεφευγες τους μεγαλους κορμους και τα εντονα νεροφαγωματα. Μοναδικο δηλαδη μειονέκτημα σε σχεση με ενα καινουριο 29αρι με αναρτησεις το χωμα φυσικα, κερδιζει ομως σε ευθυβολια, σε ανεση στο δρομο και σε ταχυτητα. Πολυ χαπι με το τελικο αποτελεσμα και το ολο rebuild φυσικα.
Τελευταία επεξεργασία: