Εγώ θα βαζα τους καινούργιους στο ασφάλτινο σετ.
όσο για τους ποιοτικούς Μπρέμπους
η μαμά πίσω δισκόπλακα του 950ADV κάνει κράκ για πλάκα (2 έσπασα εγώ -1 κάθε 15Κ)
και οι εμπρός στραβώνουν επίσης από υπερθέρμανση (η 1 μου'χε στραβώσει εμένα στις 30Κ περίπου - άλλαξα κ τις 2 βέβαια)
κι ας μου πεί κάποιος ότι ,μετά από πλύσιμο ή βροχή ,αν τις αφήσει με τα νερά να στεγνώσουν με ακίνητο το μηχανάκι ,δεν πιάνουν επιφανειακή σκουριά ,γιατί οι δικές μου έπιαναν
Οι πίσω δισκόπλακες στα 950 ADV (που ήταν μονοκόματες) ράγιζαν σε σκληρή χρήση.Κωστα... εαν εσπασαν 2 φορες σε διαστημα 15k, κατι αλλο συμβαινει.
Kαι οχι μονο στα 950 ADV Στα χερια μου εχουν κοπει 2 πισω δισκοπλακες Μια μαμα brembo στο 640 και μια after market (επωνυμη αλλα δεν θυμαμαι ποια) στο ΧΤ Και εχω δει και σε τρανσαλπ που ειναι nissinΟι πίσω δισκόπλακες στα 950 ADV (που ήταν μονοκόματες) ράγιζαν σε σκληρή χρήση.
Γι'αυτό στα 990 τις αναβάθμισαν με νέες κ τις έκαναν πλευστές.
Τι σκ@τ@ μηχανακια εχουμε τελικα ρε Κωστα .Σε αλλους στραβωνουν οι ζαντες στο χωμα,(φταιει η ζαντα χα χα),σε αλλους για πλακα (κιολας),κανει κρακ η πισω δισκοπλακα φταιει η δισκοπλακα,στραβωνουν οι μπροστα απο υπερθερμανση φταιει παλι η δισκοπλακα,χαλαει η τρομπα οταν δεν την κανουμε ποτε συντηρηση φταιει η τρομπα..........Εγώ θα βαζα τους καινούργιους στο ασφάλτινο σετ.
όσο για τους ποιοτικούς Μπρέμπους
η μαμά πίσω δισκόπλακα του 950ADV κάνει κράκ για πλάκα (2 έσπασα εγώ -1 κάθε 15Κ)
και οι εμπρός στραβώνουν επίσης από υπερθέρμανση (η 1 μου'χε στραβώσει εμένα στις 30Κ περίπου - άλλαξα κ τις 2 βέβαια)
κι ας μου πεί κάποιος ότι ,μετά από πλύσιμο ή βροχή ,αν τις αφήσει με τα νερά να στεγνώσουν με ακίνητο το μηχανάκι ,δεν πιάνουν επιφανειακή σκουριά ,γιατί οι δικές μου έπιαναν
908Δίνω ένα update γιατί δε μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες.
Έφτιαξα 2ο σετ ζαντολάστιχων το οποίο θα το έχω για τις χωμάτινες εξορμίσεις και το οποίο αποτελείται από στεφάνια-ακτίνες-κέντρα μαμίσια μεταχείρο με δισκόπλακες Τσούμπος μπρος πίσω.
Σινεμπλόκ - Γραναζιέρα-γρανάζι δεν πήρα για προφανείς λόγους.
Οι Τσούμπος δεν έχουν το αυλάκι για να μπουν οι δακτύλιοι ABS, πράγμα που δεν ενοχλεί γιατί στο χώμα δεν χρειάζεται, απλά στην άσφαλτο θέλει λίγο παραπάνω προσοχή.
Οι δισκόπλακες δούλεψαν με τα ίδια τακάκια, είχα φρένο κανονικά μετά από καμιά 10αριά πατήματα, η αίσθηση ηταν διαφορετική, ελαφρώς πιο απότομη αλλά όχι επικίνδυνη, την οποία συνήθησα αρκετά γρήγορα.
Επομένως δεν χρειάζεται 2ο σετ τακακίων.
Το λαμπάκι του ABS είναι μονίμως αναμμένο και το ταχύμετρο δείχνει 0, ο χιλιομετρητής δε, παραμένει κι αυτός σταθερός χωρίς να αλλάζει.
Επειδή το 990 δεν έχει δείκτη βενζίνης και την αυτονομία την υπολογίζω από το χιλιομετρητή, θα μηδενίζω το μετρητή του gps από εδώ και πέρα.
Αυτά μέσες άκρες.
Θα ήθελα την άποψή σας στο εξής:
Το σετ ελαστικών που έχω για τα χώματα είναι το TKC80, από το οποίο το μπροστινό έχει πολύ ψωμί και θα μείνει αρκετό καιρό όπως φαίνεται, το πίσω όμως μετά από καμιά 1000άδα χωμάτινα και 1500άδα ασφάλτινα χλμ έχει μειωθεί αισθητά το ανάγλυφό του. Ωστόσω, καμιά 300-400αριά χωμάτινα χλμ τα έχει ακόμα.
Σκέφτομαι λοιπόν μόλις αλλάξω το πίσω TKC, να πάω σε πιο hardcore χωμάτινο λάστιχο, όπως το Dunlop 908rr ή το Mitas E09, με τις ανάλογες παραχωρήσεις σις ασφάλτινες διασυνδέσεις.
Ερωτώ λοιπόν, το μπροστινό TKC80 ταιριάζει γεωμετρικά με ένα πιο εντουράδικο λάστιχο, η να καταφύγω στην γνωστή λύση του συνδυασμού μπρος TKC, πίσω Anakee Wild;;
....νέτα πλώρα πρύμα908
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το 140ρι 908 φορεμένο στη ζάντα ,φαίνεται σε φάρδος πέλματος ,σαν 160άρι ΤΚC.Ευχαριστώ παίδες.
Ο ενδοιασμός μου ήτο αν ταιριάζει το tkc που είναι ντεμί χωμάτινο, με ένα πιο σκληροπυρηνικό λάστιχο.
Το mitas είναι δυσεύρετο και πιο ακριβό, μάλλον θα πάω σε 908RR το οποίο δεν βγαίνει σε 150/70/18, παρά μόνο σε 140/80/18.
Θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Thanks, Κώστα.Το 140ρι 908 φορεμένο στη ζάντα ,φαίνεται σε φάρδος πέλματος ,σαν 160άρι ΤΚC.
δυσευρετο το μιτασ????Ευχαριστώ παίδες.
Ο ενδοιασμός μου ήτο αν ταιριάζει το tkc που είναι ντεμί χωμάτινο, με ένα πιο σκληροπυρηνικό λάστιχο.
Το mitas είναι δυσεύρετο και πιο ακριβό, μάλλον θα πάω σε 908RR το οποίο δεν βγαίνει σε 150/70/18, παρά μόνο σε 140/80/18.
Θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Που το βρίσκεις ρε Νίκο γιατί online δεν το βρήκα. Στείλε pm αν δε θέλεις να γράψεις εδώ.δυσευρετο το μιτασ????
Ισα ισα θα ελεγα το αναποδο και οτι ειναι πιο φτηνο το μιτασ απο το 908...
908 βαλε καλυτερα,το μιτας εξαφανιζεται πολυ πιο ευκολα νομιζω μιας και τα χω βαλει και τα δυο