παλι δεν πολυβγαζω νοημα αλλα θα την βγαλουμε την ακρη!
αυτο που δε βγαζει νοημα ειναι το παρακατω, υπογραμμισμενο
το οτι ρουφηξε τις βαλβιδες δεν ξερω αμα ειναι καποια μαστορικη αργκο, αλλα δεν βγαζει κανενα νοημα και αν παρεις κυριολεκτικα την ''αιτιολογια'' ειναι απλα μια μπουρδα και μιση...Εγω μενω λοιπον στο τι ζημια μπορει να προκληθει ρεαλιστικα απο τη ρυθμιση βαλβιδων που εκανες πριν αρχισεις να εχεις προβληματα.
Πας για βαλβιδες ρυθμιση στο μεγαλο σερβις
Τα πιθανα σεναρια ειναι τα εξης:
- ο μαστορας αφηνει ανοιχτες τις βαλβιδες. Αποτελεσμα κυριως αυξημενος θορυβος, και θεωρητικα, φθορα μετα απο αρκετο καιρο, σε βαλβιδες και εδρες.
- ο μαστορας αφηνει πολυ κλειστες τις βαλβιδες ή βαζει πολυ μεγαλα καπελωτα και οι βαλβιδες μενουν μονιμα λιγο ανοιχτες. Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο (και μοιαζει με την περιγραφη σου) και επειδη οι εκκεντροφοροι σφιγγονται στην κεφαλη επειδη τους πιεζουν οι βαλβιδες, εχεις φθορα λογω υπερθερμανσης σε εκκεντροφορο, γεφυρα και κεφαλη. Πιστονι μπιελες δεν εμπλεκονται σε αυτο το προβλημα. Θεωρητικα, πιθανοτατα φθορα και σε βαλβιδες/εδρες μετα απο χρηση (πχ ισως καηκαν οι εξαγωγης). Αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο, και φυσικα το πιο κοστοβορο. Αν τα πραγματα εγιναν ετσι, υπευθυνος ειναι ο μαστορας που δεν εκανε σωστα τη ρυθμιση των βαλβιδων.
Μπιελες πιστονια δεν εχουν θεμα, αλλα σιγουρα θα θες αν θες να εισαι εντελως σιγουρος ενα top end rebuild. Επειδη δουλευε λιγο το μηχανακι ετσι, το πιθανοτερο ειναι να μην εγινε τιποτα. Επειδη ομως, αν τα πραγματα εγιναν οπως λεω παραπανω, δηλαδη πρωτα επεσε χερι στις βαλβιδες, την ευθυνη την εχει 100% ο μαστορας και θα πρεπει να σου κανει ενα rebuild στην κεφαλη που παρουσιασε το προβλημα. Αν στα μασαγε, θα κινουμουν προσωπικα νομικα. Ελπιζω να εχεις ολες τις απαραιτητες αποδειξεις για το σερβις