Είναι η λίπανση αλυσίδας πρακτικά αχρείαστη?

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν δε βγάνει 200k χλμ με μια αλυσίδα είναι φύρα το μηχανακι
Δεν έχω πάρει ποτέ καλό μηχανάκι, όλες μέχρι 30 φτάνουν παν κατ, τι να πεις.

Να ανοίξω ένα νήμα "συμβουλές για ένα οικονομικό μηχανάκι που να μην τρώει αλυσίδες και τακάκια"
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγω έβαλα scot oiler από την αρχή που την πήρα και μ' εχει μισήσει ο μηχανικός μου καθώς αλλάζω αλυσιδο γράναζα σε αρκετά μεγάλα διαστήματα
Δηλαδή κάθε πόσα χλμ αλλάζεις μια αλυσίδα;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ, έβγαλε η πενφέ 500 ευρώ σετάκι για το XR που "δεν θέλει καμία συντήρηση, ποτέ". Μάντεψε τι διαπίστωσαν όσοι την έβαλαν.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μακάρι να έβαζα βενζίνη κάθε 500χλμ, να λαδωνα και την αλυσίδα μου, να έπινα και έναν καφέ στο βενζινάδικο και να έκανα λάικ στον αμυρουκάι. Ολες οι ανάγκες χαρμονάιζντ.
Φίλε ,εγώ ,με τη χοντρή ,βάζω βενζίνη κάθε 500 χλμ ,δεν έχω αλυσίδα να λαδώσω ,οπότε έχω χρόνο για καφέ στο βενζινάδικο ,αλλά δεν σερφάρω στο δρόμο ,οπότε δεν κανω λάικ στον αμυρουκάΥ.
Ουδείς τέλειος....

Τα auto-λαδο-τύρια ,τα είχα ,αλλά τα απ-έριψα.
Σιχαίνομαι τη μπίχλα που δημιουργούν.
Ευκολότερο μου φαίνεται να λαδώνω αλυσίδα ,παρά να καθαρίζω μπίχλα.

Στο ΚαΤέΜι το 9μισο ,το γνήσιο ,λαδώνω με σπρέυ PTFE ,μιά μέρα πριν φύγω για βόλτα ,κ δεν ξανα-ασχολούμε ,είτε η βόλτα κρατήσει 300 ,είτε 500 ,είτε 1500 χλμ.
Οταν επιστρέψω βάση ,κ πρίν την επόμενη βόλτα ,η μηχανή θα καθαριστεί ,ελεγχθεί ,λιπανθεί ,ολούθε ,οπότε ,και στην αλυσίδα.

Στα μονοκύλινδρα ,τα 6μισο ,τις αλυσίδες τις πέταγα κάθε 18-20 Κ χλμ
Στα 2κύλινδρα ,μου πάνε 30 Κ εύκολα ,και παραπάνω ίσως ,αλλά δεν κρατάω ποτέ μοτό τόσο όσο να το διαπιστώσω.

Στα 4κύλινδρα ,μπορεί κ να μη χαλάσουνε ποτέ ,δεν ξέρω ,δεν δεν είμαι φαν.

Στα αργο-κύλινδρα ,επίσης θα χαλάνε α...ρ...γ...ά...................φ...α...ν...τ...ά...ζ...ο...μ...α...ι........................
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάθετε μπαλίτσα από τον άρχοντα μάνιακ. Φορτιστήρι με πατουλοχρυσό καλώδιο και για να περάσει η ώρα με την μπετονιέρα, λάικ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΚ, σχεδόν γιατί υπάρχουν και περίεργες περιπτώσεις (μισό να βρω την φωτογραφία).


 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μάθετε μπαλίτσα από τον άρχοντα μάνιακ. Φορτιστήρι με πατουλοχρυσό καλώδιο και για να περάσει η ώρα με την μπετονιέρα, λάικ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΚ, σχεδόν γιατί υπάρχουν και περίεργες περιπτώσεις (μισό να βρω την φωτογραφία).
Άστον αυτόν...
Άλλοι έχουν αλυσίδες, άλλοι έχουν κοκορακια..
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ας κάνουμε ένα σωστό υπολογισμό βρε γκαιιιζ..... Έχουμε ένα μη συντιριμενο διαφορικάτο και ένα μη συντιριμενο διαφορικάτο..... Πόσες αλυσίδες θα αλλάξεις στο πρώτο σε 150000 άρα τις πολλαπλασιαζεις με 150 ευρώ και βγάζεις ένα ποσό και στο δεύτερο πόσες επισκευές η αλλαγές διαφορικού θα κανεις και πολλαπλασιασετο με το κόστος.... Να δούμε τελοσπαντων τι συμφέρει

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πρώτο και το δεύτερο είναι ίδια;

Έχουμε ένα μη συντιριμενο διαφορικάτο και ένα μη συντιριμενο διαφορικάτο.....
Γενικότερα, όποιος πήρε μηχανή για οικονομία έπαιξε και έχασε.

Τα υπόλοιπα πλάκα έχει που τα συζητάμε, μόνο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα βρήκα κάτι σχετικό (και άσχετο για να μένουμε εντός εκτός θέματος)


Ακριβό το Τέσλα; Ε όχι, με τα λεφτά που γλίτωσε βγαίνει τζάμπα και ηδονιζεται ακόμα περισσότερο η Γκρέτα.


 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Έλα βρήκα κάτι σχετικό (και άσχετο για να μένουμε εντός εκτός θέματος)


Ακριβό το Τέσλα; Ε όχι, με τα λεφτά που γλίτωσε βγαίνει τζάμπα και ηδονιζεται ακόμα περισσότερο η Γκρέτα.



Δεν βγαίνουν τα νούμερα μάνα'μ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπου είχαμε γράψει για την αλυσίδα της BMW που δεν θέλει συντήρηση.

Θέλει, λίγο. Τώρα τι σημαίνει λίγο και αν αγγίζει το 500ρικο...

Χωρίς καθόλου συντήρηση ζει λιγότερο από 12000 μίλια, σε Τ700. Με τα άλογα του XR που την έδειξαν, φαντάζομαι τα μισά.


 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
με σχολαστικη συντηρηση μπορει να βγαλει 35-40000 χλμ μιας καλης ποιοτητας...
τωρα αν υποθεσουμε οτι τις ριχνουμε καθε 500,θελει περιπου ενα σπρευ ανα 3000 χλμ περιπου,η συντηρηση βγαινει 12χ10ε=120ε για περιπου 35000 χλμ..καλα ειναι
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
120ευρω για 35000... Τοσο κανει ενα σετ αλυσιδογραναζα JT για το ΧΤΖ, εγω που τη λαδωνω οποτε το θυμαμαι, βγαζει 20.000χλμ, στο κεντρο της Αθηνας καθημερινα και με βροχες.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μερικα στατιστικα αλυσιδων στα δικα μου μηχανακια απο χρηση πολλων χρονων και με φοβερα ελλειπη συντηρηση/λαδωμα. Και ΟΧΙ αλλαγη γραναζιων μαζι με αλυσιδα, συνηθως 2 αλυσιδες για καθε σετ γραναζιων.

XLV650 Transalp (τοκαλυτερομηχανακιεβερσεασημι): αλυσιδα καθε 30-35000χμ, γραναζια καθε 60-70000χμ (η πρωτη αλυσιδα εβγαλε 40000χμ). EDIT: Μονο μια DID χρυση X-ring εβγαλε μονο 20000χμ, οποτε never again. Αυτα με χρηση που περιλαμβανει πολυ/δυσκολο χωμα, νερα και συνεχες σκισιμο. Στο αλλο Αγγλικο XLV που εχω τωρα για commuting και σαφως πιο μαλακη χρηση, η πρωτη αλυσιδα εβγαλε 55000χμ.

VFR800 VTEC: η πρωτη αλυσιδα εβγαλε 50000χμ και η δευτερη 40000χμ.

CRF1000: η πρωτη αλυσιδα εβγαλε 48000χμ με σκληρη χρηση αλλα εχοντας tutoro εγκατεστημενο απο τα 6000χμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom