Ελαστικά Αnlas Capra X για mega on-off

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Αμα συνεχισετε Ετσι τα επόμενα anlas θα τα πληρωσετε όσο και τα tkc........ ο νοων νοειτο!!!! :cool:
Στην περιπτωση αυτη ομως θα μπουν TKC πανω λογο ονοματος και ιστοριας και μονο....;)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Αυτές τις ημέρες τοποθέτησα στο 640 τα TKC με 190 περασμένα, μέσω κάποιου που τα φέρνει απ' έξω κλπ... Νομίζω πως και στις διαστάσεις του GS, πρέπει να βγαίνουν γύρω στα 200.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Εντάξει είπαμε για τα ANLAS.......αλλά δεν θα τα χρυσοπληρώσω κιόλας !!!!
Εάν η εταιρεία τα διαχειριστεί σωστά (χαμηλές τιμές, προσφορές, κ.λ.π.) θα πάει πολύ καλά !!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αυτές τις ημέρες τοποθέτησα στο 640 τα TKC με 190 περασμένα, μέσω κάποιου που τα φέρνει απ' έξω κλπ... Νομίζω πως και στις διαστάσεις του GS, πρέπει να βγαίνουν γύρω στα 200.
Τα λαστιχα στην τιμη αυτη ειχαν παραστατικο εστω και εξωτερικου που να περιλαμβανει ΦΠΑ?
Η τοποθετηση?
Στις τιμες των anlas συμπρτιλαμβανονται τα παραπανω καθως και η οποια φορολογια εισοδηματος προκυπτει απο αυτον τον τζιρο.
Γιατι καλο ειναι να συγκρινουμε ομοιες εμπορικες οδους.;)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Είχαν Πασχάλη παραστατικό... Απλά τα TKC.τα επ-ανέφερα ως επιλογή οικονομική για την αποδεδειγμένη αξία τους.
Καλά τα Anlas της γείτονος, αλλά ακόμη άγνωστα...
Γι' αυτό περιμένουμε εσάς να τα δοκιμάσετε και να τα αξιολογήσετε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

stam

Μέλος
Όνομα
Stam
Μοτό
adv.moto
Τούρκικη είναι η εταιρία παιδια?
Απ' ότι κατάλαβα η αντοχή τους είναι καλή ΚΑΙ στα βαριά μηχανάκια, αυτό όμως συνεπάγεται σκληρό λάστιχο,
και κακή πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο, ή είναι καλή ΚΑΙ εκεί η συμπεριφορά τους?

Πάντως βλέπω ότι τα έχει προτιμήσει αρκετός κόσμος και εδώ και στο εξωτερικό. Καλό σημάδι αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

REK

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
BMW ADV GS 1200
Τούρκικη είναι η εταιρία παιδια?
Απ' ότι κατάλαβα η αντοχή τους είναι καλή ΚΑΙ στα βαριά μηχανάκια, αυτό όμως συνεπάγεται σκληρό λάστιχο,
και κακή πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο, ή είναι καλή ΚΑΙ εκεί η συμπεριφορά τους?

Πάντως βλέπω ότι τα έχει προτιμήσει αρκετός κόσμος και εδώ και στο εξωτερικό. Καλό σημάδι αυτό.
Ναι η εταιρεία Τούρκικη.

Σχετικά με την αντοχή δεν έχω ακομη προσωπική αποψη.Τα πρωτα 400-500 χλμ ειναι ok.

δεν έχω άποψη για τα βραγμενα....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τούρκικη είναι η εταιρία παιδια?
Απ' ότι κατάλαβα η αντοχή τους είναι καλή ΚΑΙ στα βαριά μηχανάκια, αυτό όμως συνεπάγεται σκληρό λάστιχο,
και κακή πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο, ή είναι καλή ΚΑΙ εκεί η συμπεριφορά τους?

Πάντως βλέπω ότι τα έχει προτιμήσει αρκετός κόσμος και εδώ και στο εξωτερικό. Καλό σημάδι αυτό.
Στο βρεγμενο θελει πολυ προσοχη.....οπως ολα τα χωματινα
Σε μια βροχη για 40 χλμ περιπου δεν ειχα προβλημα οδηγωντας πολυ προσεκτικα
Σε κατι βρεγμενα κομματια μεσα στην πολη, θελουν πολυ προσοχη
περασα τα 3000χλμ και θα βαλω μια φωτο λιγο αργοτερα
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
έχω κάνει περισσότερα από 2000χλμ, το λάστιχο σε στεγνό οδόστρωμα είναι εξαιρετικό, στο χώμα κάνει αυτό πρέπει (είτε κροκάλα είτε σαθρό είτε λάσπη ) στο βρεγμένο οδόστρωμα όμως....υπάρχει θέμα, ιδικά μέσα στην πόλη, χορεύεις καρσιλαμά! γενικότερα θα το ξανα-αγόραζα μιας και καλύπτει τα θέλω μου.
H Τουρκική εταιρεία μπαίνει σφήνα στην αγορά και εύχομαι να ταρακουνήσει τα νερά μπας και οι υπόλοιποι κατεβάσουν τιμές σε μια κατηγορία που η ζωή των ελαστικών δεν ξεπερνά τις 7000 χλμ.

H φωτό είναι από την τελευταία μέρα του TrOFFy

 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πώς κατάφερες να δυαλισει το ρουλεμάν ??
Δεν έχει χαλάσει άλλο. ..σε gs
Kατι κάνεις λάθος. .:p

advφον!!
Εγω εχω φαει τα ρουλμαν του εμπρος τροχου στις ζαντες που δουλευω μονο στο δρομο...
προσπερνωντας συνεχεια το κιτρινο ανεμομαζωμα:)
Χωρις πλακα, αρκει ενα υπερβολικο σφιξιμο απο παλαιστη λαστιχά και τα συνεθλιψες.
Αμα συνεχισετε Ετσι τα επόμενα anlas θα τα πληρωσετε όσο και τα tkc........ ο νοων νοειτο!!!! :cool:

Όπως εξήγησα κι από κοντά στον Κώστα, δεν ευθύνομαι εγώ για τα ρουλεμάν, μιας και οι ζάντες είναι του Φοίνικα και τις έβαλα 1η φορά. Άρα δεν κάνω κάτι λάθος :)
Αυτό που είδαν όλοι στο δρόμο της επιστροφής (το πάνω κάτω όλου του μπροστινού στα 120χαω, σε επίπεδο τρομοκρατίας) είναι αποτέλεσμα 70gr για ζυγοστάθμιση (που έλειπαν) και το φθαρμένο ρουλεμάν που άφηνε μπόσικα στον άξονα, με αποτέλεσμα να χοροπηδάει. 27€ τα ρουλεμάν, παραγγέλθηκαν και θα περαστούν, οπότε τα Anlas θα μπουν σε νέες περιπέτειες.... ;)
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Όπως εξήγησα κι από κοντά στον Κώστα, δεν ευθύνομαι εγώ για τα ρουλεμάν, μιας και οι ζάντες είναι του Φοίνικα και τις έβαλα 1η φορά. Άρα δεν κάνω κάτι λάθος :)
Αυτό που είδαν όλοι στο δρόμο της επιστροφής (το πάνω κάτω όλου του μπροστινού στα 120χαω, σε επίπεδο τρομοκρατίας) είναι αποτέλεσμα 70gr για ζυγοστάθμιση (που έλειπαν) και το φθαρμένο ρουλεμάν που άφηνε μπόσικα στον άξονα, με αποτέλεσμα να χοροπηδάει. 27€ τα ρουλεμάν, παραγγέλθηκαν και θα περαστούν, οπότε τα Anlas θα μπουν σε νέες περιπέτειες.... ;)
Αυτά που λέγαμε Θοδωρή. Και μετά πας και σου λένε όλοι σχεδόν οι λαστιχάδες ότι είναι χωμάτινα και δεν χρειάζονται ζυγοστάθμιση.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτά που λέγαμε Θοδωρή. Και μετά πας και σου λένε όλοι σχεδόν οι λαστιχάδες ότι είναι χωμάτινα και δεν χρειάζονται ζυγοστάθμιση.
Ναι, το λενε ολοι κι επιμενουν!
Αν το ζυγοστζαθμιζαν εξ αρχης, θα ειχαν μπει ηδη τα ρουλεμαν, πριν το τροφυ. Στερεοτυπα πουκρατανε χρονια.... Τι να γινει; Προς γνωση!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Σε συνέχεια των προηγούμενων εντυπώσεων και με την τελευταία εξόρμηση στα Ελληνικά Βουνά “8”, έχοντας διανύσει συνολικά περί τα 5000 χιλ. ολοκληρώνεται η αξιολόγηση των ελαστικών ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 με διαστάσεις 90/90-21 και 130/80-17.

ΟΝ (ΑΣΦΑΛΤΟΣ): Χρησιμοποιήθηκαν για 2500 χιλ/τρα περίπου και σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος που δύναται να κινηθεί το ελαστικό. Από στεγνή άσφαλτο με μηδενική πρόσφυση έως άσφαλτο με πολύ καλή πρόσφυση. Δρόμους βροχερούς αλλά και σε δρόμους στροφηλίκια με μόνιμη υγρασία (ανήλιους). Με δείκτη ταχύτητας “H” (έως 210 χιλ.) και με πιέσεις 29 psi εμπρός και 36 psi πίσω ανέπτυξα ταχύτητα έως 140 χιλ/τρα.
▷ Στην ευθεία είναι άνετο χωρίς θόρυβο (παράξενο μ’ αυτά τα τακούνια) κι έχει σταθερότητα χωρίς στρεβλώσεις και ταλαντώσεις που σε τρομάζουν. Μάλιστα στα 120 άφησα τα χέρια για να ‘δω την αντίδραση….. καμία. Κάποια χιλ/τρα έγιναν με φόρτο που επιβαρύνουν την ικανότητα του κι εκεί λειτούργησε άψογα ακόμη και στο βρεγμένο.
▷ Φρενάρισμα, επειδή είναι 50/50 περίμενα μια “άπρεπή” συμπεριφορά στο κράτημα. Όπου χρειάστηκε να φρενάρω απότομα έγινε χωρίς πρόβλημα και καμία φοβία. Βρίσκεται εντός των πλαισίων του δυνατού, που σου προσφέρει ασφάλεια.
▷ Στροφές, εκεί «πιέστηκε» αρκετά και δεν με πρόδωσε. Χωρίς αποκλείσεις από τις «γραμμές μου» είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο. Κάποιες φορές ήμουν προετοιμασμένος και για πτώση αλλά με ”ξεγέλασε”. Με φόρτο αισθάνθηκα κάποια ταλάντωση χωρίς να με φοβίσει ιδιαίτερα.
Συνοψίζοντας, στην άσφαλτο είναι ένα ελαστικό ”βεντούζα” που κινείται με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Θα ”ανεχτεί ” να το πιέσεις για αυτό που προφέρει, χωρίς όμως να έχεις ξεχάσει τι ”πατούμενο ” φοράς.

OFF (ΧΩΜΑ): ΕΔΩ ΠΙΕΣΤΗΚΕ. Ως enduras μ’ αρέσουν οι χωμάτινες διαδρομές με κάποιο βαθμό δυσκολίας. Αξιοποιήθηκε σε όλων των ειδών χωμάτινων διαδρομών που υπάρχουν, από αμμώδες έως πετρώδες με κροκάλες. Σε στεγνό και σε αρκετή λάσπη. Με πιέσεις ελαστικών 20-24 psi εμπρός και 18-22 psi πίσω, οι ταχύτητες ανάλογα τη διάθεση και το έδαφος.
◈ Στο ”στεγνό”, έκανα ότι ήθελα χωρίς να με φοβίζει. Όπου το ”έβαζα” εκεί πήγαινε και άκουγε σε όλες τις εντολές (εκκίνηση, φρένο, στροφή κ.λ.π.). Βέβαια χωρίς τις απαιτήσεις όπως από ένα αντίστοιχο ”καθαρό”………είπαμε είναι 50/50.
◈ Στο ”βρεγμένο”, κινείται με σχετική άνεση και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα διέλευσης. Λόγω της χάραξης των τακουνιών του (πυκνά) δεν ”αυτοκαθαρίζεται” εύκολα και σε χαμηλές ταχύτητες ”στουμπώνει”, αυτό έπαθα όταν χρειάστηκε να πάω με χαμηλή ταχύτητα σε πηχτή λάσπη (πυλός).
◈ Στην ευθεία, ” κυνηγήθηκε ” και δεν μου έδειξε κάποια αδυναμία ώστε να ξαφνιαστώ. Όπου χρειάστηκε ανέπτυξα ταχύτητα με πολύ καλή πληροφόρηση του εδάφους.
◈ Στο φρενάρισμα, μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος. Όταν πήγαινα με μια normal ταχύτητα και τα δύο ελαστικά αντιδρούσαν άμεσα. Είχα ένα μικρό θέμα όταν το “κυνηγούσα” μέσα σε κατηφορικές φουρκέτες και στροφές και χρειαζόταν να φρενάρω, το μπροστινό συμπεριφερόταν πολύ καλά, έχανα το πίσω. Η είσοδος δε, με πλασάρισμα ήθελε λίγο προσοχή για να μην το χάσεις.
◈ Στις στροφές, επειδή ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που κατευθύνει το σύνολο της μοτοσυκλέτας, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα πρόσφυσης, ακόμη και όταν πιέστηκε σε χωματόδρομο με χαλίκι. Αρκετές φορές όμως αισθάνθηκα ότι, ο πίσω τροχός δεν μπορεί να ακολουθήσει τον μπροστινό.
◈ Αναρριχητικότητα, (αυτό είναι δικό μου)…….. ανέβηκε σε σημεία που δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω. Όταν βάζεις μια μοτ/τα 220 κιλών σε μονοπάτια αλλά και σε απότομα ανηφορικά που χρήζει ένα καλό τακούνι για να ανεβείς δεν είναι και ότι καλύτερο να μείνεις κάπου στη μέση………. της ανηφόρας !!!
Συνοψίζοντας, στο χώμα είναι ένα “κλίκ” κάτω από τα «καθαρόαιμα» της κατηγορίας το οποίο στον απλό αναβάτη δίνει απλόχερα ουσιώδη στοιχεία κίνησης που τον βοηθούν να απολαύσει τη διαδρομή.

ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ !!!!!: Στο πίσω ελαστικό, περισσότερη ανάπτυξη περιμετρικά στα πλευρικά τακούνια και μεγαλύτερο ύψος στο σύνολο των τακουνιών. Πιο αραιό τακούνι και στα δύο ελαστικά (…κι ας κάνουν …..θόρυβο).
.: Η αλήθεια είναι ότι δεν τα λυπήθηκα καθόλου, ούτε στην άσφαλτο ούτε στο χώμα. Οι εντυπώσεις μου για τα ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 μετά από 5000 χιλιόμετρα χρήσης σε βατά αλλά και δύσκολα εδάφη είναι πολύ ενθαρρυντικές και μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ένας ισάξιος παίκτης στον κόσμο των ON-OFF ελαστικών.
Το μπροστινό έχει μηδαμινή φθορά ενώ το πίσω ελαστικό έχει φθαρεί περίπου μέχρι τη μέση. Βέβαια αυτό εξαρτάται κι από τη χρήση του κάθε οδηγού πως επιθυμεί να κινηθεί.
Κατέληξα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό ελαστικό με μαλακή γόμα που θα σε κρατήσει σταθερό στις ευθείες και τις στροφές της Εθνικής Οδού και θα σε βοηθήσει να διασχίσεις όλες τις ανωμαλίες του εδάφους είτε χωρίς αλλά και με φορτίο για να καταλήξεις στην ψηλότερη κακοτράχαλη κορυφή.

Ps: ……στα παραπάνω δεν ακολούθησα κάποιο σχέδιο ή τρόπο σκέψης, απλώς προσπάθησα να τα βάλω σε μία σειρά σύμφωνα με τη σκέψη του αναβάτη που μοτοσυκλετεί………….
 
Top Bottom