Όχι δεν "δουλεύω" για την anlas, η ANLAS δουλεύει για .......μας!!!!Ελα ενταξει πες μην ντρεπεσαι στην ANLAS δουλευεις; Με επεισες και που τα βρισκουμε εδω;
Αναλυτικοτατος........και όχι μόνο.Σε συνέχεια των προηγούμενων εντυπώσεων και με την τελευταία εξόρμηση στα Ελληνικά Βουνά “8”, έχοντας διανύσει συνολικά περί τα 5000 χιλ. ολοκληρώνεται η αξιολόγηση των ελαστικών ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 με διαστάσεις 90/90-21 και 130/80-17.
ΟΝ (ΑΣΦΑΛΤΟΣ): Χρησιμοποιήθηκαν για 2500 χιλ/τρα περίπου και σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος που δύναται να κινηθεί το ελαστικό. Από στεγνή άσφαλτο με μηδενική πρόσφυση έως άσφαλτο με πολύ καλή πρόσφυση. Δρόμους βροχερούς αλλά και σε δρόμους στροφηλίκια με μόνιμη υγρασία (ανήλιους). Με δείκτη ταχύτητας “H” (έως 210 χιλ.) και με πιέσεις 29 psi εμπρός και 36 psi πίσω ανέπτυξα ταχύτητα έως 140 χιλ/τρα.
▷ Στην ευθεία είναι άνετο χωρίς θόρυβο (παράξενο μ’ αυτά τα τακούνια) κι έχει σταθερότητα χωρίς στρεβλώσεις και ταλαντώσεις που σε τρομάζουν. Μάλιστα στα 120 άφησα τα χέρια για να ‘δω την αντίδραση….. καμία. Κάποια χιλ/τρα έγιναν με φόρτο που επιβαρύνουν την ικανότητα του κι εκεί λειτούργησε άψογα ακόμη και στο βρεγμένο.
▷ Φρενάρισμα, επειδή είναι 50/50 περίμενα μια “άπρεπή” συμπεριφορά στο κράτημα. Όπου χρειάστηκε να φρενάρω απότομα έγινε χωρίς πρόβλημα και καμία φοβία. Βρίσκεται εντός των πλαισίων του δυνατού, που σου προσφέρει ασφάλεια.
▷ Στροφές, εκεί «πιέστηκε» αρκετά και δεν με πρόδωσε. Χωρίς αποκλείσεις από τις «γραμμές μου» είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο. Κάποιες φορές ήμουν προετοιμασμένος και για πτώση αλλά με ”ξεγέλασε”. Με φόρτο αισθάνθηκα κάποια ταλάντωση χωρίς να με φοβίσει ιδιαίτερα.
Συνοψίζοντας, στην άσφαλτο είναι ένα ελαστικό ”βεντούζα” που κινείται με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Θα ”ανεχτεί ” να το πιέσεις για αυτό που προφέρει, χωρίς όμως να έχεις ξεχάσει τι ”πατούμενο ” φοράς.
OFF (ΧΩΜΑ): ΕΔΩ ΠΙΕΣΤΗΚΕ. Ως enduras μ’ αρέσουν οι χωμάτινες διαδρομές με κάποιο βαθμό δυσκολίας. Αξιοποιήθηκε σε όλων των ειδών χωμάτινων διαδρομών που υπάρχουν, από αμμώδες έως πετρώδες με κροκάλες. Σε στεγνό και σε αρκετή λάσπη. Με πιέσεις ελαστικών 20-24 psi εμπρός και 18-22 psi πίσω, οι ταχύτητες ανάλογα τη διάθεση και το έδαφος.
◈ Στο ”στεγνό”, έκανα ότι ήθελα χωρίς να με φοβίζει. Όπου το ”έβαζα” εκεί πήγαινε και άκουγε σε όλες τις εντολές (εκκίνηση, φρένο, στροφή κ.λ.π.). Βέβαια χωρίς τις απαιτήσεις όπως από ένα αντίστοιχο ”καθαρό”………είπαμε είναι 50/50.
◈ Στο ”βρεγμένο”, κινείται με σχετική άνεση και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα διέλευσης. Λόγω της χάραξης των τακουνιών του (πυκνά) δεν ”αυτοκαθαρίζεται” εύκολα και σε χαμηλές ταχύτητες ”στουμπώνει”, αυτό έπαθα όταν χρειάστηκε να πάω με χαμηλή ταχύτητα σε πηχτή λάσπη (πυλός).
◈ Στην ευθεία, ” κυνηγήθηκε ” και δεν μου έδειξε κάποια αδυναμία ώστε να ξαφνιαστώ. Όπου χρειάστηκε ανέπτυξα ταχύτητα με πολύ καλή πληροφόρηση του εδάφους.
◈ Στο φρενάρισμα, μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος. Όταν πήγαινα με μια normal ταχύτητα και τα δύο ελαστικά αντιδρούσαν άμεσα. Είχα ένα μικρό θέμα όταν το “κυνηγούσα” μέσα σε κατηφορικές φουρκέτες και στροφές και χρειαζόταν να φρενάρω, το μπροστινό συμπεριφερόταν πολύ καλά, έχανα το πίσω. Η είσοδος δε, με πλασάρισμα ήθελε λίγο προσοχή για να μην το χάσεις.
◈ Στις στροφές, επειδή ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που κατευθύνει το σύνολο της μοτοσυκλέτας, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα πρόσφυσης, ακόμη και όταν πιέστηκε σε χωματόδρομο με χαλίκι. Αρκετές φορές όμως αισθάνθηκα ότι, ο πίσω τροχός δεν μπορεί να ακολουθήσει τον μπροστινό.
◈ Αναρριχητικότητα, (αυτό είναι δικό μου)…….. ανέβηκε σε σημεία που δεν πίστευα ότι θα τα καταφέρω. Όταν βάζεις μια μοτ/τα 220 κιλών σε μονοπάτια αλλά και σε απότομα ανηφορικά που χρήζει ένα καλό τακούνι για να ανεβείς δεν είναι και ότι καλύτερο να μείνεις κάπου στη μέση………. της ανηφόρας !!!
Συνοψίζοντας, στο χώμα είναι ένα “κλίκ” κάτω από τα «καθαρόαιμα» της κατηγορίας το οποίο στον απλό αναβάτη δίνει απλόχερα ουσιώδη στοιχεία κίνησης που τον βοηθούν να απολαύσει τη διαδρομή.
ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ !!!!!: Στο πίσω ελαστικό, περισσότερη ανάπτυξη περιμετρικά στα πλευρικά τακούνια και μεγαλύτερο ύψος στο σύνολο των τακουνιών. Πιο αραιό τακούνι και στα δύο ελαστικά (…κι ας κάνουν …..θόρυβο).
.: Η αλήθεια είναι ότι δεν τα λυπήθηκα καθόλου, ούτε στην άσφαλτο ούτε στο χώμα. Οι εντυπώσεις μου για τα ANLAS CAPRA X στο AFRICA TWIN 650 μετά από 5000 χιλιόμετρα χρήσης σε βατά αλλά και δύσκολα εδάφη είναι πολύ ενθαρρυντικές και μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ένας ισάξιος παίκτης στον κόσμο των ON-OFF ελαστικών.
Το μπροστινό έχει μηδαμινή φθορά ενώ το πίσω ελαστικό έχει φθαρεί περίπου μέχρι τη μέση. Βέβαια αυτό εξαρτάται κι από τη χρήση του κάθε οδηγού πως επιθυμεί να κινηθεί.
Κατέληξα ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό ελαστικό με μαλακή γόμα που θα σε κρατήσει σταθερό στις ευθείες και τις στροφές της Εθνικής Οδού και θα σε βοηθήσει να διασχίσεις όλες τις ανωμαλίες του εδάφους είτε χωρίς αλλά και με φορτίο για να καταλήξεις στην ψηλότερη κακοτράχαλη κορυφή.
Ps: ……στα παραπάνω δεν ακολούθησα κάποιο σχέδιο ή τρόπο σκέψης, απλώς προσπάθησα να τα βάλω σε μία σειρά σύμφωνα με τη σκέψη του αναβάτη που μοτοσυκλετεί………….
Η γνώμη μου για τα ANLAS με την AFRICAνα στο χώμα είναι από πολύ καλή έως εξαιρετική. Βέβαια το μέτρο σύγκρισης τους είναι με τα κορυφαία κατ’ εμέ MT 21 PIRELLI. Τα αντίστοιχα ΜΙΤΤΑΣ Ε 09 δεν τα συμπεριλαμβάνω στην κριτική μου γιατί σε ίδιο terrainμε την ίδια χρήση τα θεωρώ από κακά έως επικίνδυνα. Τα βρίσκω:
1. Στην άσφαλτο σταθερά χωρίς το παραμικρό τρέμουλο και με πολύ καλό κράτημα όσο και να τα πίεσα. Καλή πληροφόρηση και χωρίς θόρυβο. Στο βρεγμένο υπήρχε ένα μικρό θέμα σταθερότητας σε στροφή(το έχασα για λίγο) το οποίο πιστεύω το έχουν όλα τα τακουνάτα ελαστικά.
2. Σε χωματόδρομο σε πάνε πολύ καλά και δεν έχεις να φοβηθείς για καμιά μορφολογία του εδάφους που θα σε δυσκολέψει. Πρίν το trOFFyτα πήγα σε πολύ χειρότερα σημεία (ανηφορικά μονοπάτια) που δεν ήξερα εάν θα έβγαινα, τα οποία με εξέπληξαν.
Πιστεύω ότι, το ελαστικό «χτυπάει» στα ίσια τις μεγάλες εταιρείες και δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανένα ανταγωνιστή του είδους.
Δεκτή η ένστασή σου Κώστα...για το βρεγμένο αναφέρω εκτενέστερα στα προηγούμενα. Τα τακούνια στην βρεγμένη άσφαλτο ( με χαμηλό δείκτη πρόσφυσης) θέλουν μεγάλη προσοχή.Αναλυτικοτατος........και όχι μόνο.
Σε γενικές γραμμές και μετά από 3500 χλμ, έτσι είναι η συμπεριφορά τους και στο gs......
Μια ένσταση για την βρεγμένη άσφαλτο. .......άκρως επικίνδυνα, όπως σχεδόν όλα τα τακουνάτα.
Στεργιο μια ματια που εριξα στο sait το επισημο της εταιριας δεν εχουν τετοιες διαστασεις. Μιλαμε παντα για το χωματινο..Για 17 άρες ζάντες βγάζει ;;;
120 70 17
180 55 17 ;;;;;;;;
Ετσι οπως το εχεις πλι, ξεχνα τα χωματα. Αμα θες θα βαζεις τις αλλες για χωμα.Για 17 άρες ζάντες βγάζει ;;;
120 70 17
180 55 17 ;;;;;;;;
οχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!Ετσι οπως το εχεις πλι, ξεχνα τα χωματα. Αμα θες θα βαζεις τις αλλες για χωμα.
Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ότι Φοίνικα θα πλανάρεις ολημερίς αυτό είναι σίγουρο...οχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!
Οκ, θα τους πουμε να φτιαξουν για σεναοχι θα βαλω χωματινα σε αυτες τις ζαντες!!!και πιστευω οτι θα πλαναρω καλυτερω!!!!
Με τέτοιο μηχανάκι ......και με χωμάτινα λάστιχα.......... μόνο πίσω σου δεν θέλω να είμαι !!!!του κου σου 80
αυτα!!!
Πασχαλη, το κριτηριο δεν ειναι το κοστος, απλα πιο ειναι καλυτερο με απολυτα κριτηρια. Δηλ. με "δαγκωμα" στο χωμα για σπιρτοζα++ οδηγηση και πολιτισμενη/ασφαλη συμπεριφορα στην ασφαλτο.Το Anlas ειναι ισαξιο του TKC αλλωστε η τουρκικη εταιρεια συνεργαζεται αμεσα με την Continental.Αλλα αν μιλαμε μονο για μπροστινο δεν θα εμπαινα στον κοπο να δοκιμασω μιας κ η τελικη διαφορα στο κοστος χρησης μου φαινεται μικρη