Ελαφρύ & ποιοτικό Adv (dual) κράνος;

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πιο ελαφρύ από το mx-9, το rpha11 σε Μ με την, cardo είναι 1535γρ. Εντυπωσιακό.

Καλοκαίρι από αερισμό;
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
όποιος το πάρει να παραγγείλει και έξτρα 3-4 τεμάχια του υποσιαγωνου δια να ημπορεί να του φευγουν και να τα χάνει εύκολα χωρίς άγχος. Εγώ δεν το σκέφτηκα στην πρώτη παραγγελία και παλι χωρίς υποσιαγωνο είμαι.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Έχει κανείς άποψη για το NOLAN N70-2 X SPECIAL;
Είναι λίγο από όλα, κράνος on/off Modular, δηλαδή με αφαιρούμενο πηγούνι που γίνεται jet.

Μην το μπερδέψετε με το Modular κράνος Nolan N70-2 GT.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έχει κανείς άποψη για το NOLAN N70-2 X SPECIAL;
Είναι λίγο από όλα, κράνος on/off Modular, δηλαδή με αφαιρούμενο πηγούνι που γίνεται jet.

Μην το μπερδέψετε με το Modular κράνος Nolan N70-2 GT.
Το Χ που λες το έχω εγώ
Μέτριο κράνακι αλλά ποιοτικό αρκετά.
Στα μείον ότι παρόλο το 300αρι + που κάνει δεν έχει υποσειαγωνο και πινλοκ.
Αρκετά θορυβώδες επίσης ,εθνική θέλει οτοασπιδες ,στα αφτιά μου δεν υποφέρεται ,κάποιος άλλος μπορεί να την παλεύει.
Βέβαια το πήρα για το βοτζ οπότε και αν τα υποψιαζομουν τα παραπάνω μείον με το 300αρακι είναι μια χαρά
Το ωραίο είναι ότι βγαίνουν όλα τα μπροστινά και γίνεται και τζετ ,πράγμα που δεν το έχω κάνει ακόμα .
Και το γείσο βγαίνει για πλάκα χωρίς χρήση εργαλειου
Επίσης είναι από τα ομορφότερα κρανακια που κυκλοφορούν .
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πιο ελαφρύ από το mx-9, το rpha11 σε Μ με την, cardo είναι 1535γρ. Εντυπωσιακό.

Καλοκαίρι από αερισμό;
Ο αερισμός είναι θεωρητικά το αδύνατο του σημείο. Πάσχει όπως δείχνουν τεστ με μετρήσεις.
Το arai για μένα είναι το καλύτερο adv κρανος, είναι βαρύ όχι όμως όσο ένα bell πχ κ είναι άψογα ζυγισμενο.φορεμενο δεν ένιωθα καθόλου το βάρος του,κ αν το καινούργιο αραι δεν έχει καμία συγκλονηστικη διαφορά θα περιμένω να πάρω το τρέχον που λογικά θα πέσει η τιμή του
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το "φορεμένο δεν νιώθεις το βάρος του" είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ψέμα από το "μόλις κυλήσει..." Τουλάχιστον όσο κυλάει το μηχανάκι δεν πειράζει που είναι βαρίδι, αν γείρει κάπου ξαφνικά τα κιλά του διαιρούνται με την συχνότητα εμφάνισης ΚΤΜ και τείνουν στο άπειρο.

Ο αυχένας μου ξέρει πολύ καλά με ποιο κράνος γυρίζω το βράδυ, το θυμάται και την επόμενη ημέρα μερικές φορές αν "δεν νιώθω το βάρος"..

Είπαμε ότι ο σύγχρονος κόσμος δεν σηκώνει fat shaming αλλά κάπου όριο, να προσπαθήσει και η Arai λίγο.
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Ήμουν έτοιμος να πάρω το πανέμορφο τουρ χ4 όταν..

κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή αναρωτήθηκα τί δουλειά έχει ένα dual κράνος σε μια ονοφ μηχανή που κινείται 99% (και λίγο λέω) άσφαλτο· τελικά ξαναπήρα το rx7v evo που αν και πανάκριβο, τα τελευταία 7 σχεδόν χρόνια που το φοράω καθημερινά πίνω νερό στ όνομα του.

:friendship:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το "φορεμένο δεν νιώθεις το βάρος του" είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ψέμα από το "μόλις κυλήσει..." Τουλάχιστον όσο κυλάει το μηχανάκι δεν πειράζει που είναι βαρίδι, αν γείρει κάπου ξαφνικά τα κιλά του διαιρούνται με την συχνότητα εμφάνισης ΚΤΜ και τείνουν στο άπειρο.

Ο αυχένας μου ξέρει πολύ καλά με ποιο κράνος γυρίζω το βράδυ, το θυμάται και την επόμενη ημέρα μερικές φορές αν "δεν νιώθω το βάρος"..

Είπαμε ότι ο σύγχρονος κόσμος δεν σηκώνει fat shaming αλλά κάπου όριο, να προσπαθήσει και η Arai λίγο.
Στα adventure κράνη ποιο μεγάλο ρόλο παίζει η αεροδυναμική του γεισου για το πως γυρίζει ο αυχένας σου σπίτι παρά το βάρος.παρε το ls2 που είναι το πιο ελαφρύ κ έλα πες μου μετά την εθνική πως θα είναι ο αυχένας σου :ha
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Agv ax 9 vs airoh commander ?
Το ax8 στα 3 χρόνια (μόνο βόλτα,όχι καθημερινά)
υπέστει διάλυση!
Ενδιαφερον είναι και το commander carbon .
Για πείτε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε εφαρμογή στο κεφάλι είναι ίδια.

Στο στόμα το agv ήταν "κολλημένο" ενώ το commander άφηνε χώρο, ίσως αρκετό για στόμιο υδροδοχείου.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Agv ax 9 vs airoh commander ?
Το ax8 στα 3 χρόνια (μόνο βόλτα,όχι καθημερινά)
υπέστει διάλυση!
Ενδιαφερον είναι και το commander carbon .
Για πείτε
Ότι σου κάτσει καλύτερα στο κεφάλι.

Εγώ δεν ήθελα ls2 αλλά το 701 είχε την καλύτερη εφαρμογή και με διαφορά στη κεφάλα μου απο agv, Nolan, acerbis, fox, shoei, hjc και ότι άλλο δοκίμασα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Agv ax 9 vs airoh commander ?
Το ax8 στα 3 χρόνια (μόνο βόλτα,όχι καθημερινά)
υπέστει διάλυση!
Ενδιαφερον είναι και το commander carbon .
Για πείτε
το airoh commander βάζει αέρα, αν οδηγάς με ωτοασπίδες κανένα θέμα όμως. Επίσης γίνεται και κράνος mx ή κανονικό. Δλδ βγαίνει το γείσο και η ζελατίνα! Καλημέρα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Στην δουλειά που έχουμε το airoh οι επενδύσεις είχαν θέμα στο να ξαναμπούν στην θέση τούς αλλά νομίζω ότι είναι η προηγούμενη έκδοση. Από θόρυβο κλπ εμένα μου φαίνεται νορμάλ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με τις επενδύσεις στο commander το έλεγε ένας πωλητής στην μοτοδυναμικη όταν πήρα το cardo. Δεν ήξερα ότι έχει διαφορετικές εκδόσεις το κράνος.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στην δουλειά που έχουμε το airoh οι επενδύσεις είχαν θέμα στο να ξαναμπούν στην θέση τούς αλλά νομίζω ότι είναι η προηγούμενη έκδοση. Από θόρυβο κλπ εμένα μου φαίνεται νορμάλ.
Μέχρι 120 που πάνε τα Τ7 δν βάζει! :friend:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μέχρι 120 που πάνε τα Τ7 δν βάζει! :friend:
Οι ορίτζιναλ "κόφτης στα 195/199" ανάλογα με τον δημοσιογράφο, ας μην συζητάνε για ταχύτητα παρακαλώ.

120 σε εθνική είναι οριακά επικίνδυνο.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Πάνω απο 160-170 δεν ξέρω πώς είναι… αυτα είναι για πορτοκαλί ταλαιπώρια και μπλέ κάγκουρες

θυμάμαι μηχανικο της Honda να μου λέει.. « στο test ride τα πηγαίναμε 220 ακατέβατα..»

Με κόφτη στα 200+ και 21 ιντσες μπροστα :roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom