Για το τελικό ΟΚ (αν ισχύει αυτό που γράφεις), αλλά η σωλήνα αν κουρμπάρεται χειροποίητα μη περιμένεις να κάνει 40 ευρώ και είναι λογικό. Αν το βγάζει τυποποιημένα μια πρέσα αλλάζει το πράγμα αλλά και πάλι, το εξειδικευμένο πάντα πληρώνεται. Ένα επώνυμο τελικό εξάτμιση έχει 6-7 φορές πάνω και προφανώς είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας που πρέπει να πληρωθεί αλλά από τα 150 ευρώ στα π.χ. 900 ευρώ υπάρχει τεράστιο γκαπ και όμως πολλοί τα δίνουν ευχαρίστως.Αν κρίνω από τα ελληνικά καταστήματα που πουλάνε τα συγκεκριμένα τελικά οι τιμές είναι άνω των 600 ευρώ. Οποτε με κανει να αναρωτιέμαι οταν βγει κανονικά το συγκεκριμένο κιτ αν ακολουθήσει την ίδια πολιτική. Προσωπικά θεωρώ πολλά τα χρήματα για ένα τελικό και λίγη σωλήνα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άντε να πω και εγώ ένα πρόβλημα που παρουσίασε το kawasaki μου, τώρα που μας έπιασε η εξωστρέφεια !!!Σας οδηγήσαμε στην εξωστρέφεια... Δεν είναι Καλύτερα έτσι?
Ενω εμενα με "αφησε" σε πιο σικατο μερος στο κεντρο του Λονδινου, Waterloo Bridge για την ακριβεια οποτε δεν εχω παραπονο Αλλα το 'δελλο μ'αφησε σε ωρα αιχμης με τους δρομους πηγμενους και μουβαλε δυσκολα να φτασω στο σπιτι με καρφωτες να την αλλαξω, αφηνει που αφηνει αλλα δε διαλεγει τουλαχιστο τη σωστη ωρα, ναναι οι δρομοι λιγο πιο αδειοι ρε αδερφεΚαι το δικο μου
Δεν εμεινε ποτε στο ...Μαρτινο
Εμεινε ομως ρε παιδια στο Μπραχαμι απο ντιζα συμπλεκτη
...Μα στο Μπραχαμι ρε γμτ; Χαθηκε μια Εκαλη, μια Βαρκιζα, καπου αλλου τελος παντων πιο σικ
Μα και εσυ ρε Γιωργη περασες απο εκει με το τιμιο ξυλο...χαθηκε να περασεις με κανα MVAgusta?Ενω εμενα με "αφησε" σε πιο σικατο μερος στο κεντρο του Λονδινου, Waterloo Bridge για την ακριβεια οποτε δεν εχω παραπονο Αλλα το 'δελλο μ'αφησε σε ωρα αιχμης με τους δρομους πηγμενους και μουβαλε δυσκολα να φτασω στο σπιτι με καρφωτες να την αλλαξω, αφηνει που αφηνει αλλα δε διαλεγει τουλαχιστο τη σωστη ωρα, ναναι οι δρομοι λιγο πιο αδειοι ρε αδερφε
Ετσι, να τα λεμε ολα
Στο σαητ πάντως ακόμα τίποτα. Πληροφορίες και παραγγελίες μόνο απο fb και messenger. Εμείς που δεν, θα περιμένουμε
To αφήνω εδώ προς ενημέρωση. Τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθεί επίσημα στη σελίδα τους. Αν και οπτικά δείχνει (για εμένα) συμπαθές, το κόστος θα είναι για να δακρίζεις...
Χωρίς να θέλω να πω κάτι αρνητικό για τις εταιρίες που έχουν αξεσουάρ για το πρόβλημα τις εξάτμισης. Απλά για να μοιραστώ τις γνώσεις μου.REFUERZO SOPORTE ESCAPE TENERE 700 STANDARD Y WORLDRAID - enzomoto.es
FABRICACION ARTESANAL EN ACERO CORTE LASER Y PINTADO AL HORNO. ENTREGA EN 24 HORAS A 15 DIAS DEPENDIENDO DE ESTADO DE FABRICACION. CONSULTAR PLAZO DE ENTREGAenzomoto.es
αλλη μια πατέντα
Δημήτρη πότε αναμένεται να παρουσιασετε τη δική σας πρόταση στο θέμα της εξάτμισης;Χωρίς να θέλω να πω κάτι αρνητικό για τις εταιρίες που έχουν αξεσουάρ για το πρόβλημα τις εξάτμισης. Απλά για να μοιραστώ τις γνώσεις μου.
Το προστατευτικό στο ψαλίδι έχει ως αποτέλεσμα να σπρώχνει την εξάτμιση προς τα έξω. Με αποτέλεσμα μια βάση που έχει ήδη πάει μέσα, τώρα να πηγαίνει προς τα έξω με τον ίδιο, βίαιο τρόπο. Κάντε το σε έναν συνδετήρα και θα δείτε τι γίνεται. Όταν λυγίζεις κάτι για πρώτη φορά προς μία κατεύθυνση, όλα καλά. Το πας απο την ανάποδη και ... κόβεται. Και το ίδιο γίνεται με την βάση της εξάτμισης, που έχω δεί κομμένες.
Το ως άνω προστατευτικο,. λόγο του υλικού του κυρίως (στραντζαριστό) έχει αυτό το κακό που έχουν τα στρατζαριστά. Απ ότι βλέπω, κοντράρει επάνω στο πλαίσιο την πάνω του μεριά, όμως σε πτώση, θα λυγίσει και αυτό μιας και είναι ο σχεδιασμός του τέτοιος. Δεν βλέπω δηλαδή να έχει νεύρα προς κάποια κατεύθυνση. Θα μου πείς και τί να κάνω? Προς το παρόν, η λύση του πλαστικού είναι η πιο ''safe'' και αν δεν θέλετε να ξοδέψετε χρήματα, αγοράστε Acetal ή HDPE απο τον Πειραιά και ''φορέστε'' το στο ψαλίδι με δεματικά. Εναλλακτικά, μπορεί να βάλει κάποιος ''δαχτυλίδι'' στην εξάτμιση εκεί που θα βρει στο ψαλίδι.
Δ.
Δουλεύουμε σε πρωτότυπο ενίσχυσης της βάσης που κρατάει την εξάτμιση. Υπολογίζω αρχές/μέσα Οκτ. Να την δούμε Online.Δημήτρη πότε αναμένεται να παρουσιασετε τη δική σας πρόταση στο θέμα της εξάτμισης;
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Να μας κρατήσεις ενήμερουςΔουλεύουμε σε πρωτότυπο ενίσχυσης της βάσης που κρατάει την εξάτμιση. Υπολογίζω αρχές/μέσα Οκτ. Να την δούμε Online.
Τι μου θυμιζειΑν και δεν λύνει το πρόβλημα, μου αρέσει πολύ το συγκεριμένο -old school- τελικό...
Αυτή "αντιγράφουν" και την ιδια είχα στο ΤΑ600, ήταν τόσο όσο. Βέβαια στο ΤΑ μετά απο 2 χρόνια ο πετροβάμβακας που είχε μέσα πέταξε όλος και τον έφτιαξα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...
Όλες θέλουν σέρβις μετά από κάποια χλμΑυτή "αντιγράφουν" και την ιδια είχα στο ΤΑ600, ήταν τόσο όσο. Βέβαια στο ΤΑ μετά απο 2 χρόνια ο πετροβάμβακας που είχε μέσα πέταξε όλος και τον έφτιαξα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα...