Εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας μοτοσυκλετών

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι σημασία έχει αφού θα χαλάσουν πριν στρίψεις.

Ευκαιρία να μάθουν όλοι old school riding, αναπολείτε τις εποχές του RGV; Πάρτε 165 άλογα χύμα να δω πόσο θα μείνετε όρθιοι.


περιμένω τα memes από αντίπαλες εταιρείες, μέχρι να το κάνουν και εκείνες.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από την δοκιμή του Ari Henning στο S1000XR 2020.


As much as I appreciate D-ESA, it’s frustrating that it doesn’t offer any manual controls, as is available on the S 1000 RR. You only get two damping modes, and “Dynamic” is only available at an upcharge. That’s extra frustrating due to the fact that there’s no hardware upgrade with Dynamic — the stuff is already in there, so you’re just paying to have BMW unlock the software.

Από ότι θυμάμαι, ακριβώς το ίδιο γινόταν με τα Dynamic modes στο προηγούμενο XR, ήθελε ένα στικάκι που ήταν βραχυκυκλωτήρας, με ένα απλό καλώδιο στις σωστές επαφές είχες το ίδιο αποτέλεσμα. Ομοίως χρεώνει η ΚΤΜ το τράβελ πακ στα δικά της.


Και στο θέμα του εξοπλισμού άνεσης... Ψυχόμενο κάθισμα από την Indian, με "γραφίνη" που είναι ξαδερφάκι του γραφίτη με διάφορες ιδιότητες, διαβάζω ότι μεταξύ άλλων θα αντικαταστήσει τα LED στο εγγύς μέλλον.


Indian uses graphene’s remarkable thermal conductivity to add or remove heat by electrically charging it, which is pretty logical since electronics like computers and phones already use graphene to keep temperatures down. In cooling mode, Indian’s ClimaCommand system uses its graphene layer and a thermoelectric module to cool the upper side of the seat, while ducts under the seat carry air away from the graphene's warm side. Indian claims the seat actually feels cool to the touch while the system is running. Reverse the charge with the controller, and opposite happens, providing the rider with a warm upper seat for chilly rides. French physicist Jean Charles Athanase Peltier was experimenting with the same principle back in 1834, now called the Peltier effect. He just didn't have graphene handy, and relied on dissimilar metals instead.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Από την δοκιμή του Ari Henning στο S1000XR 2020.


As much as I appreciate D-ESA, it’s frustrating that it doesn’t offer any manual controls, as is available on the S 1000 RR. You only get two damping modes, and “Dynamic” is only available at an upcharge. That’s extra frustrating due to the fact that there’s no hardware upgrade with Dynamic — the stuff is already in there, so you’re just paying to have BMW unlock the software.

Από ότι θυμάμαι, ακριβώς το ίδιο γινόταν με τα Dynamic modes στο προηγούμενο XR, ήθελε ένα στικάκι που ήταν βραχυκυκλωτήρας, με ένα απλό καλώδιο στις σωστές επαφές είχες το ίδιο αποτέλεσμα. Ομοίως χρεώνει η ΚΤΜ το τράβελ πακ στα δικά της.


Και στο θέμα του εξοπλισμού άνεσης... Ψυχόμενο κάθισμα από την Indian, με "γραφίνη" που είναι ξαδερφάκι του γραφίτη με διάφορες ιδιότητες, διαβάζω ότι μεταξύ άλλων θα αντικαταστήσει τα LED στο εγγύς μέλλον.


Indian uses graphene’s remarkable thermal conductivity to add or remove heat by electrically charging it, which is pretty logical since electronics like computers and phones already use graphene to keep temperatures down. In cooling mode, Indian’s ClimaCommand system uses its graphene layer and a thermoelectric module to cool the upper side of the seat, while ducts under the seat carry air away from the graphene's warm side. Indian claims the seat actually feels cool to the touch while the system is running. Reverse the charge with the controller, and opposite happens, providing the rider with a warm upper seat for chilly rides. French physicist Jean Charles Athanase Peltier was experimenting with the same principle back in 1834, now called the Peltier effect. He just didn't have graphene handy, and relied on dissimilar metals instead.

Δεν ειναι ετσι ακριβως στα ΚΤΜ αλλα τες πα....
Θεωρω πως και στα BMW αλλαζει το συστημα μεταξυ χειροκινητης ρυθμισης και ηλεκτρονικης και δεν ειναι απλα ενα software unlock...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ειναι ετσι ακριβως στα ΚΤΜ αλλα τες πα....
Θεωρω πως και στα BMW αλλαζει το συστημα μεταξυ χειροκινητης ρυθμισης και ηλεκτρονικης και δεν ειναι απλα ενα software unlock...
Το BMW πρακτικά δεν πωλείται "χειροκίνητο". Το ξεκλείδωμα με το dongle επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, απενεργοποίηση συστημάτων ασφάλειας και σε κάποιες μοτοσικλέτες επιτρέπει να σβήνουν χωρίς να χάνονται ρυθμίσεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα ποντκαστ που εξηγεί πως δουλεύει το σύστημα που λέγαμε πριν ότι θα καταστρέψει τους δύο τροχούς... :)



 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
38 λεπτά!!!!
Πολύ μεγάλο.........
και μεγάλο και βαρετό.

Η ουσία είναι ότι σε αυτή την υλοποίηση τουλάχιστον, δεν σκοτώνει τίποτα. Διευκολύνει σε ιδιαίτερα ανιαρές συνθήκες όμως, σε χώρες που αυτά που γίνονται εδώ στις Εθνικές σημαίνουν τέλος το δίπλωμα και βαριές ποινές.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι φυσικα μην ξεχναμε την ικανοτητα αυτου του συστηματος να βλεπει τη νυχτα πολυ παραπερα απ'οτι φωτιζουν οι προβολεις μας.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά που άνθρακες ο θησαυρός της νέας GS, ένα φανάρι, το ραντάρ και χρώματα, ας κάνω μιά προκλητική συζήτηση....

Άνεση δεν είναι μόνο η σέλα και η θέση οδήγησης, άνεση είναι και η θερμοκρασία, η καθαριότητα. Ποδίτσα σε σκούτερ/βέσπα γιατί προκαλεί την μήνη των μοτοσικλετιστώνΕ; Ακόμα και σε βαραντέρο και σε GS δηλαδή, ΟΚ, είναι αταίριαστα οπτικά σε μοτοσικλέτα, αλλά παντελονάκι "κουστουμιού" για την δουλειά το επιτρέπουν οι ποδίτσες, να μην λερώνεται και να μην κρυώνει ο φορών το, κάποιοι δουλεύουν γραφείο. Τους έχω κράξει και εγώ; Ναι αλλά και ποιός την γλιτώνει, για όλους βρίσκω αν θέλω :p

Συζήτηση για γάντια "φούρνου" στο τιμόνι στο νήμα με τα γάντια είχε το ίδιο αποτέλεσμα. Γιατί να μην φοράς το πάμφθηνο καλοκαιρινό σου (για την προστασία) κάτω από το γάντι φούρνου για την ζέστη/βροχή; Οπτικά μπορεί να ξενίζει, αλλά άνεση;

Ομοίως οι "προβιές" που βλέπουμε σε σέλες έξω. Εντάξει οι ΚΤΜαίοι έχουν θερμαινόμενη σέλα όλο τον χρόνο και θέλουν την προβιά το καλοκαίρι για δροσιά, ας το παραβλέψουμε όμως και να το δούμε για τις άλλες μοτοσικλέτες που δεν ψήνουν "αυγά" σε κάθε βόλτα.

Από πότε δεν είσαι μοτοσικλετιστής αν δεν υποφέρεις;
Και γιατί ενώ σνομπάρουμε μικρές τέτοιες ευκολίες, δεν χαλιέται κανείς για τα σούπερ ντούπερ μπουφάν με αεραγωγούς και τρελά υφάσματα και μαλακές προστασίες επιπέδου 2 και τις ουάου μπότες ή τα κράνη, που επίσης δεν είχαν οι πρόγονοί μας;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι αλλά οι πρόγονοι δεν πέφταν με 160 χαω για να έχουν ανάγκη αυτά τα μπουφάν,
Αν πέσεις με 80 σου λέω, με πουκαμισάκι και τραγιάσκα, σηκώνεσαι, ξεσκονίζεσαι και όλα μιά χαρά;
Αν βρέχει και φοράς σακάκι και σακούλες στα πόδια και μιά σκουπιδιών ανάποδα στο σώμα, όλα μιά χαρά;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν βρεχει και θες να πας με κουστούμι στη δουλεια αλλα και με μηχανακι, κατι κανεις λαθος.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν βρεχει και θες να πας με κουστούμι στη δουλεια αλλα και με μηχανακι, κατι κανεις λαθος.
παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.

τεσπα, το θέμα δεν είναι τόσο το στιλιστικό, είναι το γιατί να επιλέξεις να ταλαιπωρείσαι όταν μπορείς να μην ταλαιπωρείσαι, στο όνομα της "ιδέας του μοτοσικλετισμού".
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.

τεσπα, το θέμα δεν είναι τόσο το στιλιστικό, είναι το γιατί να επιλέξεις να ταλαιπωρείσαι όταν μπορείς να μην ταλαιπωρείσαι, στο όνομα της "ιδέας του μοτοσικλετισμού".
Ισως γιατί δεν γέρασες ακόμα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.

τεσπα, το θέμα δεν είναι τόσο το στιλιστικό, είναι το γιατί να επιλέξεις να ταλαιπωρείσαι όταν μπορείς να μην ταλαιπωρείσαι, στο όνομα της "ιδέας του μοτοσικλετισμού".
amyroukai , παλια , το σακακι ηταν ριγέ και διπλοσταυροκουμπωτό....

Πιφφφφφ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σχετικό σχετικά, η Dainese αγόρασε την TCX.

Υποτίθεται ότι έκαναν επένδυση και όχι εξαγορά, οπότε υποτίθεται ότι η TCX θα συνεχίσει να βγάζει την γκάμα της κανονικά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στην καθημερινή (χειμερινή) μου αστική μετακίνηση με το σκούτερ έχω απ'ολα. Κουβέρτα, παρμπρίζ, χούφτες. Και καλοριφέρ να έβγαινε, θα το έπαιρνα. Και ομπρέλα. Αρκεί να είμαι άνετος, στεγνός και ζεστός.
Όταν κΕκλοφορω το εργαλείο όμως (για αναψυχή σχεδόν πάντα), θέλω και λίγο μόστρα. Άρα, δια της αναγωγής, όταν κυκλοφορούμε εργαλεία, πρέπει να είμαστε μοστράτοι. Δεν μου κολλάει να βλέπω Africa με tucano ποδιά. Μου φαίνεται αστείο. Πιθανώς να είναι κατάλοιπο της στερεοτυπικής εικόνας του μοτοσυκλετιστή, όπως γράφτηκε στην συνείδηση μου όταν άρχισα να ασχολούμαι. Κάτι σαν το μοτοσυκλέτα-μπυρα-ροκ, που παραδόξως μου την σπάει...

Προσωπική γνώμη είναι αυτή έτσι?
 
Top Bottom