amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
root για αυτοκίνητα προβλέπω πολύ σύντομα.
Από την δοκιμή του Ari Henning στο S1000XR 2020.
As much as I appreciate D-ESA, it’s frustrating that it doesn’t offer any manual controls, as is available on the S 1000 RR. You only get two damping modes, and “Dynamic” is only available at an upcharge. That’s extra frustrating due to the fact that there’s no hardware upgrade with Dynamic — the stuff is already in there, so you’re just paying to have BMW unlock the software.
Από ότι θυμάμαι, ακριβώς το ίδιο γινόταν με τα Dynamic modes στο προηγούμενο XR, ήθελε ένα στικάκι που ήταν βραχυκυκλωτήρας, με ένα απλό καλώδιο στις σωστές επαφές είχες το ίδιο αποτέλεσμα. Ομοίως χρεώνει η ΚΤΜ το τράβελ πακ στα δικά της.
Και στο θέμα του εξοπλισμού άνεσης... Ψυχόμενο κάθισμα από την Indian, με "γραφίνη" που είναι ξαδερφάκι του γραφίτη με διάφορες ιδιότητες, διαβάζω ότι μεταξύ άλλων θα αντικαταστήσει τα LED στο εγγύς μέλλον.
Indian uses graphene’s remarkable thermal conductivity to add or remove heat by electrically charging it, which is pretty logical since electronics like computers and phones already use graphene to keep temperatures down. In cooling mode, Indian’s ClimaCommand system uses its graphene layer and a thermoelectric module to cool the upper side of the seat, while ducts under the seat carry air away from the graphene's warm side. Indian claims the seat actually feels cool to the touch while the system is running. Reverse the charge with the controller, and opposite happens, providing the rider with a warm upper seat for chilly rides. French physicist Jean Charles Athanase Peltier was experimenting with the same principle back in 1834, now called the Peltier effect. He just didn't have graphene handy, and relied on dissimilar metals instead.
Το BMW πρακτικά δεν πωλείται "χειροκίνητο". Το ξεκλείδωμα με το dongle επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, απενεργοποίηση συστημάτων ασφάλειας και σε κάποιες μοτοσικλέτες επιτρέπει να σβήνουν χωρίς να χάνονται ρυθμίσεις.Δεν ειναι ετσι ακριβως στα ΚΤΜ αλλα τες πα....
Θεωρω πως και στα BMW αλλαζει το συστημα μεταξυ χειροκινητης ρυθμισης και ηλεκτρονικης και δεν ειναι απλα ενα software unlock...
και μεγάλο και βαρετό.38 λεπτά!!!!
Πολύ μεγάλο.........
Αν πέσεις με 80 σου λέω, με πουκαμισάκι και τραγιάσκα, σηκώνεσαι, ξεσκονίζεσαι και όλα μιά χαρά;Ναι αλλά οι πρόγονοι δεν πέφταν με 160 χαω για να έχουν ανάγκη αυτά τα μπουφάν,
παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.Αν βρεχει και θες να πας με κουστούμι στη δουλεια αλλα και με μηχανακι, κατι κανεις λαθος.
Ισως γιατί δεν γέρασες ακόμα.παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.
τεσπα, το θέμα δεν είναι τόσο το στιλιστικό, είναι το γιατί να επιλέξεις να ταλαιπωρείσαι όταν μπορείς να μην ταλαιπωρείσαι, στο όνομα της "ιδέας του μοτοσικλετισμού".
amyroukai , παλια , το σακακι ηταν ριγέ και διπλοσταυροκουμπωτό....παλιά όμως αυτό είχαν, μονοφόρι σακκάκι έβριγουεαρ. Άντε να άλλαζε το πουκάμισο με ζιβάγκο.
τεσπα, το θέμα δεν είναι τόσο το στιλιστικό, είναι το γιατί να επιλέξεις να ταλαιπωρείσαι όταν μπορείς να μην ταλαιπωρείσαι, στο όνομα της "ιδέας του μοτοσικλετισμού".