Kωστη
gsmaniac να τα φτασεις οσα εσυ γουσταρεις, παντα γερος και δυνατος!
Στο θεμα των ηλεκτρονικων βοηθηματων, δεν υπαρχει ουτε ενα σημερα που να μην ειναι απενεργοποιησιμο, ειτε με μεγαλη ευκολια στα πιο καινουργια ή με αφαιρεση μιας ασφαλειας στα παλαιοτερα, ακομα και του ABS. Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις που να μπορει να ισχυριστει οτι το βοηθημα σε κανει χλεχλε-λελο, μιας και ειναι εκει για να βοηθησει οταν εσυ σαν ανθρωπος αναποφευκτα θα κανεις τη χαζομαρα. Τοσα χρονια που οδηγω μηχανακι με ABS αντε να εχει ενεργοποιηθει 5-6 συνολικα φορες σε φρενα πανικου, τρελου πανικου ομως, γιατι το οτι ειχα ABS δεν σημαινε οτι πηγαινα μπαλα σε ολισθηρο δρομο χαζευοντας. Ειχα παντα το μυαλο μου εκει, οπως ειχα μαθει να φρεναρω με μηχανακια χωρις ABS. Και ειδικα στη σαβουρα της προηγουμενης εβδομαδας με το ΧΤΖ θα ειχε συμβαλει, καθως ηταν μια απο εκεινες τις περιπτωσεις πολυ εξω απο τα πλαισια προσφυσης. Μπορει να με ειχε βγαλει στο κεντρο της διασταυρωσης (δεν πειραζει, πρασινο ειχα ουτως ή αλλως) επεκτεινωντας κατα πολυ την αποσταση φρεναρισματος, αλλα σιγουρα δεν θα ειχα σαβουριαστει με κινδυνο να με μαζεψει το αμαξι που ερχοταν απο πισω, ή να σπασω κανα ποδαρ' .
Μια απο τα ιδια για τα Traction Control. Γελαγα με το Rain προγραμμα και το TC του ΚΤΜ, οτι σιγα τη μαλακια αν δεν ανοιξεις τερμα γκαζι καφριλα στο βρεγμενο μια χαρα εισαι, μεχρι που μια μερα πουβρεχε πουβρεχε μονοτονα τουλουμια γυρισα απο Κορωπι μεσω Παραλιακης, εφαγα πολυυυυυ νερο, δεν γλυστρισε πουθενα, σταματησα πριν φτασω σπιτι στο Πρακτικερ να ψωνισω κατι δε θυμαμαι, και μπαινοντας απο το δρομο στο λειο βιομηχανικο δαπεδο του υπογειου παρκινγκ τα ειδα ολα παλωμενα... Με ελαχιστο γκαζι, χανω το πισω, μπαινω στο παρκινγκ με τρελο παντιλικι, φουλ αναποδο τιμονι, εγω κλεινω το γκαζι και το μηχανακι συνεχιζει το powerslide μονο του. Φαση να με κοιτανε ο κοζμος στο παρκινγκ "Ω μλκ , τι κανει ο χερας!!!" και εγω μεσα στο κρανος να ριχνω καντιλια και προσευχες ταυτοχρονα! Πρωτη σκεψη αφου κατεβηκα, μλκ κολλησε το μπουρδελο το ΚΤΜ , πηγε να με σκοτωσει , γαμω τις ηλεκτρονικες μαλακιες κτλ. Μεχρι να βγαλω το κρανος το ειχα καλοσκεφτει, εαν δεν ειχε επεμβει ο μπιγκ μπραδερ, με το που εκλεισα το γκαζι θα ειχα φερει ενα ωραιοτατο highside κωλοτουμπιδι που θα ηταν ολο δικο μου...
Που θελω να καταληξω... Ολα αυτα τα βοηθηματα ειναι βοηθηματα. Δεν μιλαμε για φαση αυτοματου πιλοτου στα Τεσλα που εχουν προκαλεσει στουκα και στουκα γιατι ο μλκς ο οδηγος διαβαζει ή κοιμαται, δεν δημιουργηθηκαν για αυτο το σκοπο αλλα οπως και στο αεροπλανο το σκεπτικο ειναι οτι ναι μεν το κομπιουτερ σε παει, αλλα εχεις τα ματια σου 14 και επιτηρεις το κομπιουτερ ετοιμος να επεμβεις με τη μια, απλα κανει τη διαδρομη πιο ξεκουραστη και ασφαλη γιατι ειναι σαν να κοιτανε 4 ατομα ταυτοχρονα τους γυρω σου, οχι μονος σου. Και τοσοι και τοσοι χεραδες που τοσα χρονια ουρλιαζουν για τα φρενα με ABS και τους κουλους, μια χαζοασφαλεια ειναι ρε παιδια, τραβηχτε τη και καντε ο,τι θελετε!
Απο εκει και περα το θεμα κοστος ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο. Σιγουρα θα ειναι υψηλο, σιγουρα εαν παθει κατι θα θελει κανα νεφρο για επισκευη, αλλα γουστα ειναι αυτα. Θεωρω απιθανο να το χρεωνουν στην στανταρ τιμη, θα ειναι σιγουρα εξτρα, για οποιον γουσταρει. Οπως και το DCT, οπως και οι θερμαινομενες σελες/χουφτες, οπως και τα ΤPMS και γενικα ολα τα λελογκατζετακια που εχουν βρει το δρομο τους στις μηχανες και αφορουν μονο ντιντηδες και θηλυπρεπεις αναβατες...
Οσο για τα τσιπαρισματα/μεγαλους αδερφους κτλ, μην αρχισουμε παλι παιδες. Οποιος εχει στην κατοχη του κινητο τηλεφωνο και ειδικα σμαρτφοουν ειναι τραγικο και παραλογο να ανησυχει για τετοια πραγματα...