Ε Ε Ερχεται!! ktm - yamaha - bmw?

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλά. ....και στον παρνωνα έκαιγε κάτι παραπανω:D
Φαγανα ...κανονική

advφον!!
ναι γιατι το πηγαινα σβαρνα!!!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι ΚΤΜια και τιμούν την καταγωγή τους...
Συμφωνώ όμως, ότι μπρος τα κάλη τι είναι ο πόνος? ?
Παιχνίδι. ..καλο

advφον!!
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Αυτά τα κουστούμια είναι πανέμορφα(dakar 650rr) αλλά περνάνε τα 2000€
Σαν κάτοχος του dakar θα επιβεβαίωσω τη χρηστικοτητα του, το χαμηλό κόστος καυσίμων. (4.3-4.8 lt/100km εντός πόλης, εκτός κάποιοι λένε ότι καίει και 3.5lt /100km. ) και συντήρησης. Τώρα το αισθητικό θέμα είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο :):):)

Στάλθηκε από το Lenovo P70-A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτά τα κουστούμια είναι πανέμορφα(dakar 650rr) αλλά περνάνε τα 2000€
Σαν κάτοχος του dakar θα επιβεβαίωσω τη χρηστικοτητα του, το χαμηλό κόστος καυσίμων. (4.3-4.8 lt/100km εντός πόλης, εκτός κάποιοι λένε ότι καίει και 3.5lt /100km. ) και συντήρησης. Τώρα το αισθητικό θέμα είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο :):):)

Στάλθηκε από το Lenovo P70-A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε περιμενα...:D
Για πες τους πως παει στην ασφαλτο και στην καθημερινη χρηση μεσα στην πολη;)
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Σε περιμενα...:D
Για πες τους πως παει στην ασφαλτο και στην καθημερινη χρηση μεσα στην πολη;)
Στην πολη είναι σαν να έχεις παπί+ότι δεν φοβάσε μην χαθείς σε καμία τεράστια λακουβα.
Παπι πολυτέλειας όμως ,καλά φρένα, abs, ψηλή θέση οδήγησης...
Για ταξίδι εκτός μέχρι τα 140ταξιδευεις άνετα, ειδικά αν έχεις και ψηλή ζελατίνα.

Αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν βλέπω να σβήνει η σκέψη του πανεμορφου και αλητικου- αθλητικού ktm

Τα περί χωματος τα αφήνω σε σένα αν και δεν μπορείς να είσαι απόλυτα αντικειμενικος οδηγώντας το απλό και πιο χαμηλό από το dakar

Στάλθηκε από το Lenovo P70-A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στην πολη είναι σαν να έχεις παπί+ότι δεν φοβάσε μην χαθείς σε καμία τεράστια λακουβα.
Παπι πολυτέλειας όμως ,καλά φρένα, abs, ψηλή θέση οδήγησης...
Για ταξίδι εκτός μέχρι τα 140ταξιδευεις άνετα, ειδικά αν έχεις και ψηλή ζελατίνα.

Αλλά ότι και να λέμε εμείς δεν βλέπω να σβήνει η σκέψη του πανεμορφου και αλητικου- αθλητικού ktm

Τα περί χωματος τα αφήνω σε σένα αν και δεν μπορείς να είσαι απόλυτα αντικειμενικος οδηγώντας το απλό και πιο χαμηλό από το dakar

Στάλθηκε από το Lenovo P70-A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω στο χωμα ειδα τον κινητηρα του και εμεινα εκπληκτος, με την ελαστικοτητα και την ομαλη λειτουργια του..
;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω στο χωμα ειδα τον κινητηρα του και εμεινα εκπληκτος, με την ελαστικοτητα και την ομαλη λειτουργια του..
;)
το ktm ειναι ktm
τελος!!!!!!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το ktm ειναι ktm
τελος!!!!!!!!!!!
Ε ναι.....δεν ειπαμε οτι ειναι yamaha:p
Σωστο μηχανακι για τον μικρο ψαχνουμε, μην μπλεξει το αγορι μας:D
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Και να μπλέξει !!
Θα ξεμπλέξει !!!!


Από αδιευκρίνιστο !!!!
Στην Μοτοζωή αν δεν μπλέξεις δεν λέει τίποτα :waiting:
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Πάρε αγόρι μου 690 αφού αυτό γουστάρεις περισσότερο,λιώστο κάνε τα γούστα σου και το δίνεις αργότερα αν το βαρεθείς(ή το κρατάς και πέρνεις και ένα μεγαλύτερο ον-οφ για τα ταξίδια σου εκτός συνόρων),είσαι στο άνθος της ηλικίας σου οπότε μην κολάς,κάνε τις κ@υλες σου,μεγαλώνοντας αλλάζουμε και γούστα,στα 21 μου είχα 1 520,13 χρόνια μετά ένα τίμιο dakarάκι.Μην φοβάσαι την αξιοπιστία του 690 μια χαρά είναι όταν βρίσκεται σε σωστά χέρια,τέλος άποψη μου προτίμησε μοντέλο απο το 2010 και μετά,καλά χλμ μαγκάκο;):ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παρακαλώ σας όπως μην αναρτήσετε άλλες φωτό του 690 προικισμένου με ραλλύ καλούδια.
Είμαι επιρρεπής σε αυθορμητισμούς κ' με βλέπω να προδίδω τον αξιόλογο Τενεκέ μου για πάρτυ του "μονδέλου".

Ευχαριστώ.:)



@ THANOSG :
Φοβερές οι φωτό με το υπέροχο κουκλί σου.:ok:
Να το χαίρεσαι.:friendship:


Μήπως έχεις ανοίξει κάποιο θέμα με τις μόντες κ τα έξτρα που του'χεις κομπλάρει;
Αν ναί ,θα εκτιμούσα ένα link πρός μελέτη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
Eίχα ΚΤΜ950ADV(για 2 χρόνια) & ΚΤΜ950SM(για άλλα 2 χρόνια) & ΚΤΜ250ΕΧCF(1,5 χρόνο).
Εχω οδηγήσει εκτενώς (δοκιμαστικά) το ΚΤΜ690Enduro ,το οποίο ,ήταν ενα απο τα δυό υποψήφια που σκεφτόμουν να πάρω.(το άλλο ήταν το ΧΤΖ)
Και τελικά ,εδώ και σχεδόν 4 χρόνια ,έχω ένα ΧΤ660Ζ Teneke'(βελτιωμένο επαρκώς στα σημεία)
Οπότε ,μάλλον έχω διαβεί το δίλλημα ,του δημιουργού αυτού του νήματος.

Μετά απο 35 χρόνια καβάλα ,κι έχοντας δοκιμάσει όλες τις κατασκευαστικές "σχολές" ,έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι ,τα Γιαπανέζικα ευρείας παραγωγής ,όπως αυτά βγαίνουν απο τη βιτρίνα ,είναι επιεικώς μέτρια.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ,για κάποιον που ψάχνει απλά για 2κυκλο μέσο μετακίνησης.
Γι'αυτόν όμως που ψάχνει 2κυκλες συγκινήσεις κι εκρήξεις αδρεναλίνης και ενδορφίνης ,ο δρόμος είναι μονόδρομος με κατεύθυνση την Ευρωπαϊκή σχολή.

Οντας ΚΤΜικός τα τελευταία 5-6 χρόνια ,κι έχοντας ζήσει το χαμόγελο που μπορούν να προσφέρουν τα περτικαλιά ,η πρώτη μου επιλογή ,αυτό που ήθελα ,ήταν το ΚΤΜ690Enduro
Ειναι υπέροχο για καθημερινή χρήση ,βγάζοντας χαμόγελα κ τον κάγκουρα απο μέσα σου ,ανανεώνοντας την ψυχική σου υγεία ,κ μειώνοντας ταυτόχρονα την ψυχολογική σου ηλικία.
Με μιά μαμά ζελατινούλα στη μάσκα του ,μια χαρά μπορεί να σε πάει μονοκάβαλες ασφαλτιάδες των 100-150 κμέτρων (με κάποιους συμβιβασμούς στην άνεση) ,ταξιδεύοντας με 120-130 κμ/ω ,μέχρι να φτάσεις στον χωματόδρομο που θέλεις να εξερευνήσεις.
Μόλις μπείς στο χώμα ,καταλαβαίνεις γιατί το πήρες ,και μπορείς να τριγυρνάς όλη μέρα στα βουνά ,παίζοντας με το γκάζι του ,το στήσιμό του ,και με το μυαλό σου.
Με κάποιες επεμβάσεις σε στήσιμο κ ταξιδιωτικά αξεσουάρ,ειναι μακράν το καταλληλότερο μοτό για εκδρομικό enduro που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Σε έμπειρα χέρια μπορεί να ανταπεξέλθει αξιοπρεπέστατα ακόμα κ σε (σχεδόν) real enduro καταστάσεις.

Για κάποιον που έχει σκοπό να οδηγεί αποκλειστικά μονοκάβαλος ,να κάνει σχετικά μικρές ασφάλτινες αποστάσεις (κ μιά στο τόσο μέχρι 100-150κμ) ,κ γουστάρει να βγάζει κέφια ολούθε (άσφαλτο & χώμα) , το ΚΤΜ690Enduro είναι Η κορυφαία επιλογή.

Αλλά...
Δεν κάνει για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (σέλα-στήσιμο-ανεμοκάλυψη-αυτονομία)
Δεν κάνει για 2κάβαλο ταξίδι (σέλα-χώροι)
Δεν κάνει για φόρτωμα (πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο-τάπα πλήρωσης στο πίσω φτερό)


Γιατί πήρα το Τενερέ;
Γιατί ,λόγω συρρίκνωσης των οικονομικών μου ,χρειαζόμουν ένα μηχανάκι που:
να είναι το μοναδικό μοτό μου ,το οποίο θα χρησιμοποιώ και καθημερινά
να έχει μικρό κόστος συντήρησης (για service & αναλώσιμα)
να έχει μικρό κόστος χρήσης (κυρίως χαμηλή κατανάλωση καυσίμου)
να έχει μεγάλη αυτονομία καυσίμου
να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς στο χώμα (εκδρομικό en-touring ,απο δασικούς χωματόδρομους ,με τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν)
αλλά να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς κ' στην άσφαλτο
να έχει επαρκή ανεμοκάλυψη
να έχει χώρους για 2 άτομα
να ταξιδεύει στην Εθν.Οδό με τουλάχιστον 140 συνεχή πραγματικά xlμ/ω μονοκάβαλο-ή-δικάβαλο-ή κ'-φορτωμένο
να μπορώ να πάω με αυτό 36άωρο
να μπορώ να πάω με αυτό μονοήμερη-2κάβαλη ασφάλτινη εκδρομή των 500 κμ
να μπορώ να πάω ασφάλτινο 2-3ήμερο 2κάβαλο 3βάλιτσο εκδρομικό ταξιδάκι
να μου αρέσει όταν το βλέπω
κ να μπορώ να κάνω το 95% των εργασιών συντήρησης κ επισκευών μόνος μου.

Οντας απαιτητικός ,λόγω της Ευρωπαϊκής μοτο-προϊστορίας μου ,δεν πήρα το φτηνότερο (μεταχ/νο) που βρήκα ,αλλά το ακριβότερο ,μια και ήταν βελτιωμένο στην κατεύθυνση που ήθελα ,κι έτσι κι αλλιώς ,ακόμα κ "μαμά" να το'παιρνα ,είχα σκοπό να το αναβαθμίσω.
Το αναβάθμισα περαιτέρω όσο κ' όπου μπορούσα/νόμιζα ,κ πλέον το μόνο που θα ήθελα να βελτιώσω κι άλλο ,είναι οι κραδασμοί που περνάνε στο τιμόνι ,όχι επειδή είναι υπερβολικοί για μονοκύλινδρο ,αλλά επειδή εγώ πλέον είμαι σχεδόν 50άρης με εκτεταμένες τενοντίτιδες.


Στο χώμα το βάρος του φαίνεται (μόνο στα δύσκολα κ αργά κομμάτια) κ θέτει τα όρια ,τα οποία ,όσον αφορά το εκδρομικό χώμα ,είναι πολύ πάνω απο αυτά που θα χρειαστεί ο μέσος όρος αναβατών.

Προσωπικά ,δοκιμάστηκα μαζί του σε αρκετές δύσκολες χωμάτινες καταστάσεις (μέχρι κ TrailRide) ,κ' διαπίστωσα οτι ,το όριό του ,είμαι εγώ.

Αυτά.
Ελπίζω να βοήθησα.

 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Τυχεράκηδες....!!!!
Εσείς έχετε τα Μικούνια και τα ΕφΣιΆρια... Εγώ ο άμοιρος με το ΝτελΌρτο καίω την βενζίνη σαν καυστήρας πολυκατοικίας!:D
Το ρύθμισες σωστά και πάλι??

el-gatto παραδέχομαι...
Να το χαίρεσαι!!!!
 
Top Bottom