Ε Ε Ερχεται!! ktm - yamaha - bmw?

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Το ρύθμισες σωστά και πάλι??

el-gatto παραδέχομαι...
Να το χαίρεσαι!!!!
Νικόλα όλα ρυθμίζονται, το Del'Orto δεν... Ευτυχώς, όταν χρειάζεσαι γκάζι, το εκτοξεύει το 640!
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
Eίχα ΚΤΜ950ADV(για 2 χρόνια) & ΚΤΜ950SM(για άλλα 2 χρόνια) & ΚTΜ250ΕΧCF(1,5 χρόνο).
Εχω οδηγήσει εκτενώς (δοκιμαστικά) το ΚΤΜ690Enduro ,το οποίο ,ήταν ενα απο τα δυό υποψήφια που σκεφτόμουν να πάρω.(το άλλο ήταν το ΧΤΖ)
Και τελικά ,εδώ και σχεδόν 4 χρόνια ,έχω ένα ΧΤ660Ζ Teneke'(βελτιωμένο επαρκώς στα σημεία)
Οπότε ,μάλλον έχω διαβεί το δίλλημα ,του δημιουργού αυτού του νήματος.

Μετά απο 35 χρόνια καβάλα ,κι έχοντας δοκιμάσει όλες τις κατασκευαστικές "σχολές" ,έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι ,τα Γιαπανέζικα ευρείας παραγωγής ,όπως αυτά βγαίνουν απο τη βιτρίνα ,είναι επιεικώς μέτρια.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ,για κάποιον που ψάχνει απλά για 2κυκλο μέσο μετακίνησης.
Γι'αυτόν όμως που ψάχνει 2κυκλες συγκινήσεις κι εκρήξεις αδρεναλίνης και ενδορφίνης ,ο δρόμος είναι μονόδρομος με κατεύθυνση την Ευρωπαϊκή σχολή.

Οντας ΚΤΜικός τα τελευταία 5-6 χρόνια ,κι έχοντας ζήσει το χαμόγελο που μπορούν να προσφέρουν τα περτικαλιά ,η πρώτη μου επιλογή ,αυτό που ήθελα ,ήταν το ΚΤΜ690Enduro
Ειναι υπέροχο για καθημερινή χρήση ,βγάζοντας χαμόγελα κ τον κάγκουρα απο μέσα σου ,ανανεώνοντας την ψυχική σου υγεία ,κ μειώνοντας ταυτόχρονα την ψυχολογική σου ηλικία.
Με μιά μαμά ζελατινούλα στη μάσκα του ,μια χαρά μπορεί να σε πάει μονοκάβαλες ασφαλτιάδες των 100-150 κμέτρων (με κάποιους συμβιβασμούς στην άνεση) ,ταξιδεύοντας με 120-130 κμ/ω ,μέχρι να φτάσεις στον χωματόδρομο που θέλεις να εξερευνήσεις.
Μόλις μπείς στο χώμα ,καταλαβαίνεις γιατί το πήρες ,και μπορείς να τριγυρνάς όλη μέρα στα βουνά ,παίζοντας με το γκάζι του ,το στήσιμό του ,και με το μυαλό σου.
Με κάποιες επεμβάσεις σε στήσιμο κ ταξιδιωτικά αξεσουάρ,ειναι μακράν το καταλληλότερο μοτό για εκδρομικό enduro που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Σε έμπειρα χέρια μπορεί να ανταπεξέλθει αξιοπρεπέστατα ακόμα κ σε (σχεδόν) real enduro καταστάσεις.

Για κάποιον που έχει σκοπό να οδηγεί αποκλειστικά μονοκάβαλος ,να κάνει σχετικά μικρές ασφάλτινες αποστάσεις (κ μιά στο τόσο μέχρι 100-150κμ) ,κ γουστάρει να βγάζει κέφια ολούθε (άσφαλτο & χώμα) , το ΚΤΜ690Enduro είναι Η κορυφαία επιλογή.

Αλλά...
Δεν κάνει για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (σέλα-στήσιμο-ανεμοκάλυψη-αυτονομία)
Δεν κάνει για 2κάβαλο ταξίδι (σέλα-χώροι)
Δεν κάνει για φόρτωμα (πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο-τάπα πλήρωσης στο πίσω φτερό)


Γιατί πήρα το Τενερέ;
Γιατί ,λόγω συρρίκνωσης των οικονομικών μου ,χρειαζόμουν ένα μηχανάκι που:
να είναι το μοναδικό μοτό μου ,το οποίο θα χρησιμοποιώ και καθημερινά
να έχει μικρό κόστος συντήρησης (για service & αναλώσιμα)
να έχει μικρό κόστος χρήσης (κυρίως χαμηλή κατανάλωση καυσίμου)
να έχει μεγάλη αυτονομία καυσίμου
να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς στο χώμα (εκδρομικό en-touring ,απο δασικούς χωματόδρομους ,με τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν)
αλλά να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς κ' στην άσφαλτο
να έχει επαρκή ανεμοκάλυψη
να έχει χώρους για 2 άτομα
να ταξιδεύει στην Εθν.Οδό με τουλάχιστον 140 συνεχή πραγματικά xlμ/ω μονοκάβαλο-ή-δικάβαλο-ή κ'-φορτωμένο
να μπορώ να πάω με αυτό 36άωρο
να μπορώ να πάω με αυτό μονοήμερη-2κάβαλη ασφάλτινη εκδρομή των 500 κμ
να μπορώ να πάω ασφάλτινο 2-3ήμερο 2κάβαλο 3βάλιτσο εκδρομικό ταξιδάκι
να μου αρέσει όταν το βλέπω
κ να μπορώ να κάνω το 95% των εργασιών συντήρησης κ επισκευών μόνος μου.

Οντας απαιτητικός ,λόγω της Ευρωπαϊκής μοτο-προϊστορίας μου ,δεν πήρα το φτηνότερο (μεταχ/νο) που βρήκα ,αλλά το ακριβότερο ,μια και ήταν βελτιωμένο στην κατεύθυνση που ήθελα ,κι έτσι κι αλλιώς ,ακόμα κ "μαμά" να το'παιρνα ,είχα σκοπό να το αναβαθμίσω.
Το αναβάθμισα περαιτέρω όσο κ' όπου μπορούσα/νόμιζα ,κ πλέον το μόνο που θα ήθελα να βελτιώσω κι άλλο ,είναι οι κραδασμοί που περνάνε στο τιμόνι ,όχι επειδή είναι υπερβολικοί για μονοκύλινδρο ,αλλά επειδή εγώ πλέον είμαι σχεδόν 50άρης με εκτεταμένες τενοντίτιδες.


Στο χώμα το βάρος του φαίνεται (μόνο στα δύσκολα κ αργά κομμάτια) κ θέτει τα όρια ,τα οποία ,όσον αφορά το εκδρομικό χώμα ,είναι πολύ πάνω απο αυτά που θα χρειαστεί ο μέσος όρος αναβατών.

Προσωπικά ,δοκιμάστηκα μαζί του σε αρκετές δύσκολες χωμάτινες καταστάσεις (μέχρι κ TrailRide) ,κ' διαπίστωσα οτι ,το όριό του ,είμαι εγώ.

Αυτά.
Ελπίζω να βοήθησα.

Καλημέρα Κωνσταντίνε !! Το tenere είχα και εγώ στης επιλογές μου για να πάρω !! .Πρίν το 640 είχα husqvarna 450cc (08) έλεγα να το κάνω rally ...... δεν είναι Μότο για κάθε μέρα τι να λέμε. !! Έτσι το έδωσα σε φίλο που είχε το 640 και τώρα έχω Μότο που έχει τα πάντα και το έχω για ταξίδια μεγάλα ασφάλτινα και κάνω το κέφι μου !! Το tenere είναι εργαλείο για κάθε μέρα και για παντού τέλος !! ..(Φτού..φτού φίλε ωραίο !!).:ok:
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
O γάτος ορθά μίλησε...

ο Άλεξ πήρε μια πρώτη γεύση από τον δικό μου τενεκέ....ας οδηγήσει και το ΚΤΜ να πάρει μια γεύση...

και μετά να βάλει τα δεδομένα του στο καζάνι.....και θα την βρει την άκρη.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Φιλε Άλεξ η γνώμη μου είναι να μην κάνεις με το ξεκινημα την μεγάλη κινηση για κατι απολυτο και ακριβο, αλλά κατι καλό, που λογω κρισης το βρισκεις κελεπουρι, και θα δεις μετα σε ποια κατηγορια θα πας.
Αυτα που ζηταμε απο μια μηχανή υπαρχουν σε περισσοτερες απο μια, αν δεν κανεις συμβιβασμους.
Ολοι μας ειχαμε βλέψεις με τις αγορες μας να παρουμε αυτο που μας κανει κλικ και οτι θα το κρατησουμε μια ζωη.
Οποτε θα σου ελεγα BMW 650 dakar ή KTM 640 και σου μενουν αρκετα ευρω, ειτε αν θελεις απο μετρητα ή απο μεταπωληση για κατι αλλο μελλοντικά, που θα ειναι πιο κοντα στα τοτε θελω σου.
Σκοπος δεν ειναι να περιμενεις να αποκτησεις κατι για να κανεις τα ταξιδια που ονειρευεσαι, αλλά να τα πραγματοποιήσεις, και το ξερεις ηδη πολυ καλά. ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ειχα το 640 ('99) εντουρο (ιδιος κατα περιπτωση κινητηρας με το adv) για περιπου 7 χρονια και εχω οδηγησει και λιγο σε ασφαλτο και χωμα το ΧΤΖ
Aν καταληξεις στο 640 θα διαπιστωσεις οτι στο λεξικο στο λημμα "κραδασμοι" θα επρεπε να εχει την φωτο αυτου του κινητηρα Περαν αυτου -που πραγματικα σε περιοριζει σε κοντινες ασφαλτινες των 100-150 χλμ- μιλαμε για ενα καλοστημενο συνολο αναρτησεων -πλαισιου-κινητηρα που μονο χαμογελα χαριζει! ...Οταν εχεις συνεχεια το γκαζι ανοιχτο Το "οδηγω και σε σκεφτομαι χαζευοντας το τοπιο" το ξεχνας Σκορτσαρει, πιανεσαι, και οι αναρτησεις δεν δουλευουν! Και η καταναλωση οταν οδηγειται με τον τροπο που ειναι κατασκευασμενο δεν την λες και μικρη δεν εχω σαφη εικονα μιας και οταν το ειχα δεν εδινα ιδιαιτερη σημασια αλλα δεν εχει καμια σχεση με αυτην του τενερε Το αν θα βγει αξιοπιστο ειναι μαλλον λαχειο και εξαρταται τοσο απο την χρηση-συντηρηση που εκανε ο προηγουμενος οσο και απο το αν θα πεσεις στο καλο/κακο κομματι που βγηκε απο το εργοστασιο
Το τενερε ειναι οπως τα εγραψε ο el-gatto Ενα απο μαμα, αχρωμο, αοσμο (για την κατηγορια αυτη) μηχανακι Θελει βελτιωση στις αναρτησεις ειδικα και με το καλημερα στο μπροστινο Το πισω θα το ανεχτεις μεχρι να τα παιξει (συντομα) Απο κει και περα ειναι πανβαρο και μαλιστα οταν ειναι φουλαρισμενο με κακη κατανομη του βαρους του Το δε μεγαλο υψος του σε συνδοιασμο με το μεγαλο βαρος ειναι ανασταλτικος παραγοντας για αξιοπρεπη κινηση στο χωμα Και λεγοντας χωμα δεν εννοω πατημενους δασικους δρομους οπου εκει βεβαια ειναι στο στοιχειο του Για να σου δωσω να καταλαβεις ακομα και το ταπεινο τρανσαλπ μου το προτιμω σε σχεση με το τενερε οταν πραγματα αρχιζουν και ζοριζουν
Για το 800gs και το 690 δεν εχω αποψη περαν αυτων που εχω διαβασει και ακουσει
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
άκου τον χτύπο της καρδιάς σου..."
"τα λόγια είναι περιττά όταν ονειρεύεσαι. .."
"πότε δεν ειναι αργά. .."
Aυτα τα βλεπεις πανω πανω στους τοιχους των καλυτερων...:secret:
















































ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ !!! :D:p
 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
O γάτος ορθά μίλησε...

ο Άλεξ πήρε μια πρώτη γεύση από τον δικό μου τενεκέ....ας οδηγήσει και το ΚΤΜ να πάρει μια γεύση...

και μετά να βάλει τα δεδομένα του στο καζάνι.....και θα την βρει την άκρη.
Η αλήθεια είναι ότι ερωτεύτηκα την σέλα του! Σαν υλικό την έχεις φτιάξει ή απλά την έχεις χαμηλώσει?
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Aυτα τα βλεπεις πανω πανω στους τοιχους των καλυτερων...:secret:
















































ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ !!! :D:p
Μετά από αυτό. .......





















χαχαααααααα:p
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Η αλήθεια είναι ότι ερωτεύτηκα την σέλα του! Σαν υλικό την έχεις φτιάξει ή απλά την έχεις χαμηλώσει?
η σέλα έχει σκαφτεί...μιας και το μπόι μου αγγίζει τα όρια του πατώματος....έχει αλλαχθεί το υλικό της και γενικότερα έχει περάσει μια ...."επεξεργασία"
Γενικά όμως η μαμά σέλα του είναι πολύ καλή
Επίσης η μοτοσικλέτα που οδήγησες δεν είναι το μαμα (όπως και του γάτου) , έχει υποστεί αρκετές μοτνιφιές με κυριότερες ,την εμπρόσθια ανάρτηση , την after market εξάτμιση , την σέλα , κοντό γρανάζωμα κ.α.
Θεωρώ πως ΑΝ σου αρέσει οπτικά....είναι μια ιδανική επιλογή για μια "γύρω γύρω" μοτοσικλέτα.
Από εκεί και πέρα όπως σου είπα....Θα ψωνίσεις ότι προκαλεί υπεραιμία στην βουβωνική σου χώρα!
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Top Bottom