Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας : ΚΤΜ 690 Rally '08

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έγινε αλλαγή του προστατευτικού αλυσίδας επειδή έσπασε στην χωμάτινη της Ελάτης και μπήκε και μια έξυπνη σίτα στο άνοιγμα της μάσκας μπροστά λόγω απώλειας της προηγούμενης.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έγινε αλλαγή του προστατευτικού αλυσίδας επειδή έσπασε στην χωμάτινη της Ελάτης και μπήκε και μια έξυπνη σίτα στο άνοιγμα της μάσκας μπροστά λόγω απώλειας της προηγούμενης.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χαίρομαι που βλέπω δυναμόκλειδο πίσω, παρά την κινεζοκορεάτικη επέλαση των εργαλείων......

Εύγε για την εργασία Ιωάννη!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έγινε αλλαγή του προστατευτικού αλυσίδας επειδή έσπασε στην χωμάτινη της Ελάτης και μπήκε και μια έξυπνη σίτα στο άνοιγμα της μάσκας μπροστά λόγω απώλειας της προηγούμενης.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες μου μονο οτι το κανταρι :oops: που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο :roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για αυτό ειναι :p!!!
Και για τις βίδες που δεν λύνουν, υπάρχει δίπλα το... πριόνι!!! :laugh:
Το τσιμπιδάκι για τα φρύδια το πρόσεξε κανείς...?:laugh:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Aldebaran Έχεις γράψει πουθενά καμιά σύγκριση 640 με 690; Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε διαφορές ομοιότητες ή που είναι καλύτερο το κάθε ένα. Κάπου πρέπει να είχα διαβάσει ότι το 640 είναι καλύτερο allaround μηχανάκι αλλά το 690 είναι πιο διασκεδαστικό και πιο ικανό στο χώμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χαίρομαι που βλέπω δυναμόκλειδο πίσω, παρά την κινεζοκορεάτικη επέλαση των εργαλείων......

Εύγε για την εργασία Ιωάννη!
Δεν έχω κινέζικα εργαλεία ωρέ!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το τσιμπιδάκι για τα φρύδια το πρόσεξε κανείς...?:laugh:
Πειράζει που όταν μαστορεύω θέλω να είμαι μια θεά??
(βασικά είναι για να βγάζω το clutch oil jet - ξέρεις εσύ...)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Aldebaran Έχεις γράψει πουθενά καμιά σύγκριση 640 με 690; Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε διαφορές ομοιότητες ή που είναι καλύτερο το κάθε ένα. Κάπου πρέπει να είχα διαβάσει ότι το 640 είναι καλύτερο allaround μηχανάκι αλλά το 690 είναι πιο διασκεδαστικό και πιο ικανό στο χώμα.
Αντώνη νομίζω ότι το 640ADV είναι όχι καλύτερο αλλά πιο ταιριαστό σε εκδρομικό εντούρο που κάνω συνήθως εγώ. Έχει αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, δυνατό υποπλαίσιο για φορτώματα αλλά και για το δικό μου αυξημένο σωματικό βάρος, μεγάλη αυτονομία πάνω από 400 χλμ και αρκετά πιο στρωτό στην αίσθηση στις χαμηλές στροφές. Μειονέκτημα οι αυξημένοι κραδασμοί αλλά μπορείς να τους μειώσεις με διάφορους τρόπους και είναι ενοχλητικοί μόνο στην Εθνική σε σταθερές μωτ. Επίσης εκτός από μίζα έχει και μανιβέλα που το θεωρώ μέγα πλεονέκτημα. Γιατί το έδωσα? Δεν ξέρω :D

Το 690 είναι πιο δυνατό και σίγουρα πιο ταιριαστό σε αναβάτες που έχουν γρήγορο ρυθμό στο χώμα (εγώ δεν είμαι ένας τέτοιος) βέβαια είναι σχετικά πιο ελαφρύ σαν αίσθηση στα δύσκολα, αλλά και πιο ασταθές στο μπροστινό του σύστημα λόγω του ότι έχει το καύσιμο πίσω, αλλά αυτό το αντισταθμίζεις με το να ρίχνεις το σώμα μπροστά εκεί που χρειάζεται να φορτίσεις το μπροστινό. Λέω για το εργοστασιακό 690, γιατί το δικό μου έχει διάφορες προσθήκες που το κάνουν πιο travel friendly και all around μηχάνημα, όπως έξτρα ντεπόζιτα και καλύτερη ανεμοπροστασία, καθώς επίσης και ενισχυμένες βάσεις υποπλαισίου που σε συνδυασμό με την στήριξη των βάσεων για σαμάρια βελτιώνουν την αντοχή σε φορτώματα συγκριτικά με ένα απλό 690.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έχω κινέζικα εργαλεία ωρέ!
Για να μπορείς να το λες αυτό θα αλλάξεις τα γερμανοπολύγωνα καστάνιας.
Έχω radar που χτυπάει στα Κινέζικα και πιθανόν τη Πύθια πρόγνωση ότι η καστάνια στο 13 σου κολλάει περιστασιακά...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πες μου μονο οτι το κανταρι :oops: που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο :roflmao:
Τουλάχιστον αυτό είναι made in Germany.
Για ρίξε μια ματιά λίγο πιο αριστερά, pio αριστερά και από το πριόνι, εκεί βρίσκεται το δυναμόκλειδο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για να μπορείς να το λες αυτό θα αλλάξεις τα γερμανοπολύγωνα καστάνιας.
Έχω radar που χτυπάει στα Κινέζικα και πιθανόν τη Πύθια πρόγνωση ότι η καστάνια στο 13 σου κολλάει περιστασιακά...
Φτιάξε το ραντάρ σου, άλλαξε τη magnetron γιατί έχεις ασταθές tuning.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πες μου μονο οτι το κανταρι :oops: που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο
Δυναμοκλειδα εδώ. Norbar 10-60 και 40-200. Κάθε χρόνο τα πάω στον Πικούνη για καλιμπρέισο.

Μας είδες αλευρωμένους και μας πέρασες για μυλωνάδες ρε γείτονα;;



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εδω εχουμε ολοι απο τηλεφωνα και laptop μεχρι παπουτσια και ρουχα, τα κατσαβιδια θα πειραζαν?
Στα σοβαρα παντως, στα εργαλεια χειρος τα κατσαβιδια πρεπει να ειναι ποιοτικα!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δυναμοκλειδα εδώ. Norbar 10-60 και 40-200. Κάθε χρόνο τα πάω στον Πικούνη για καλιμπρέισο.

Μας είδες αλευρωμένους και μας πέρασες για μυλωνάδες ρε γείτονα;;



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι ρε το ξερω οτι εχεις και norbar
Και για το τσιμπιδακι μας ειπες ( ,,,και καλα :roflmao: ) Το κανταρι δεν μας ειπες τι το θελεις; :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι ρε το ξερω οτι εχεις και norbar
Και για το τσιμπιδακι μας ειπες ( ,,,και καλα :roflmao: ) Το κανταρι δεν μας ειπες τι το θελεις; :p
Το καντάρι το έχω για να ζυγίζω τα μέζεά μου να δω πόσα κιλά είναι όταν κάνω μια γαμάτη πατέντα στα μηχανάκια......ποτέ δηλαδή :roflmao::roflmao::p:p δεν το βλέπεις ολοκαίνουργιο είναι αχρησιμοποίητο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φτιάξε το ραντάρ σου, άλλαξε τη magnetron γιατί έχεις ασταθές tuning.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλαράκι.... τα σέβη μου! Ανέβηκες κι άλλα σκαλοπάτια τώρα!
Να πω όμως πως την πάτησα; Κάπως χοντρά τα μάγουλα τους.

:friendship:
 
Top Bottom