Χαίρομαι που βλέπω δυναμόκλειδο πίσω, παρά την κινεζοκορεάτικη επέλαση των εργαλείων......Έγινε αλλαγή του προστατευτικού αλυσίδας επειδή έσπασε στην χωμάτινη της Ελάτης και μπήκε και μια έξυπνη σίτα στο άνοιγμα της μάσκας μπροστά λόγω απώλειας της προηγούμενης.
Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες μου μονο οτι το κανταρι που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυροΈγινε αλλαγή του προστατευτικού αλυσίδας επειδή έσπασε στην χωμάτινη της Ελάτης και μπήκε και μια έξυπνη σίτα στο άνοιγμα της μάσκας μπροστά λόγω απώλειας της προηγούμενης.
Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για αυτό ειναι !!!Πες μου μονο οτι το κανταρι που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο
Το τσιμπιδάκι για τα φρύδια το πρόσεξε κανείς...?Για αυτό ειναι !!!
Και για τις βίδες που δεν λύνουν, υπάρχει δίπλα το... πριόνι!!!
Δεν έχω κινέζικα εργαλεία ωρέ!Χαίρομαι που βλέπω δυναμόκλειδο πίσω, παρά την κινεζοκορεάτικη επέλαση των εργαλείων......
Εύγε για την εργασία Ιωάννη!
Πειράζει που όταν μαστορεύω θέλω να είμαι μια θεά??Το τσιμπιδάκι για τα φρύδια το πρόσεξε κανείς...?
"Κιουρίες" έχουν καταντήσει τα ktm!!!Πειράζει που όταν μαστορεύω θέλω να είμαι μια θεά??
(βασικά είναι για να βγάζω το clutch oil jet - ξέρεις εσύ...)
Αντώνη νομίζω ότι το 640ADV είναι όχι καλύτερο αλλά πιο ταιριαστό σε εκδρομικό εντούρο που κάνω συνήθως εγώ. Έχει αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, δυνατό υποπλαίσιο για φορτώματα αλλά και για το δικό μου αυξημένο σωματικό βάρος, μεγάλη αυτονομία πάνω από 400 χλμ και αρκετά πιο στρωτό στην αίσθηση στις χαμηλές στροφές. Μειονέκτημα οι αυξημένοι κραδασμοί αλλά μπορείς να τους μειώσεις με διάφορους τρόπους και είναι ενοχλητικοί μόνο στην Εθνική σε σταθερές μωτ. Επίσης εκτός από μίζα έχει και μανιβέλα που το θεωρώ μέγα πλεονέκτημα. Γιατί το έδωσα? Δεν ξέρωAldebaran Έχεις γράψει πουθενά καμιά σύγκριση 640 με 690; Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε διαφορές ομοιότητες ή που είναι καλύτερο το κάθε ένα. Κάπου πρέπει να είχα διαβάσει ότι το 640 είναι καλύτερο allaround μηχανάκι αλλά το 690 είναι πιο διασκεδαστικό και πιο ικανό στο χώμα.
Εδω εχουμε ολοι απο τηλεφωνα και laptop μεχρι παπουτσια και ρουχα, τα κατσαβιδια θα πειραζαν?Δεν έχω κινέζικα εργαλεία ωρέ!
Για να μπορείς να το λες αυτό θα αλλάξεις τα γερμανοπολύγωνα καστάνιας.Δεν έχω κινέζικα εργαλεία ωρέ!
Τουλάχιστον αυτό είναι made in Germany.Πες μου μονο οτι το κανταρι που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο
Φτιάξε το ραντάρ σου, άλλαξε τη magnetron γιατί έχεις ασταθές tuning.Για να μπορείς να το λες αυτό θα αλλάξεις τα γερμανοπολύγωνα καστάνιας.
Έχω radar που χτυπάει στα Κινέζικα και πιθανόν τη Πύθια πρόγνωση ότι η καστάνια στο 13 σου κολλάει περιστασιακά...
Δυναμοκλειδα εδώ. Norbar 10-60 και 40-200. Κάθε χρόνο τα πάω στον Πικούνη για καλιμπρέισο.Πες μου μονο οτι το κανταρι που κρεμεται πισω ειναι για δυναμομετρηση ...να πεταχτω απο το παραθυρο
Στα σοβαρα παντως, στα εργαλεια χειρος τα κατσαβιδια πρεπει να ειναι ποιοτικα!Εδω εχουμε ολοι απο τηλεφωνα και laptop μεχρι παπουτσια και ρουχα, τα κατσαβιδια θα πειραζαν?
Ναι ρε το ξερω οτι εχεις και norbarΔυναμοκλειδα εδώ. Norbar 10-60 και 40-200. Κάθε χρόνο τα πάω στον Πικούνη για καλιμπρέισο.
Μας είδες αλευρωμένους και μας πέρασες για μυλωνάδες ρε γείτονα;;
Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το καντάρι το έχω για να ζυγίζω τα μέζεά μου να δω πόσα κιλά είναι όταν κάνω μια γαμάτη πατέντα στα μηχανάκια......ποτέ δηλαδή δεν το βλέπεις ολοκαίνουργιο είναι αχρησιμοποίητοΝαι ρε το ξερω οτι εχεις και norbar
Και για το τσιμπιδακι μας ειπες ( ,,,και καλα ) Το κανταρι δεν μας ειπες τι το θελεις;
Φιλαράκι.... τα σέβη μου! Ανέβηκες κι άλλα σκαλοπάτια τώρα!Φτιάξε το ραντάρ σου, άλλαξε τη magnetron γιατί έχεις ασταθές tuning.
Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk